PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5

moxA.J

کاربر سایت
Aug 15, 2012
1,270
نام
Morteza
گرافیک، اتمسفر، موسیقی و دنیای بازی عالی ترین چیزی بود که می شد بسازن ولی من نسبت به گیم پلی بازی دو دلم اصلا معلوم نیست چیه دقیقا همون حس دث استرندینگ رو داشت که تا لحظه رلیز بازی کسی فکرشو نمیکرد بازی گیم پلیش اون باشه دقیقا از همینش میترسم که نکنه یهو گیم پلی دقیقا اول و اخرش همینی باشه که اینجا نشون دادن یه چیز دیگه هم که خوب نبود هوش مصنوعی دشمنا بود داخل کشتی که فقط داشتن دیوار خالی رو نگاه می کردن بعضیاشون.قسمت ماجراجویی بازی هم به نظرم خیلی پتانسیل داره اگه بتونن ازش استفاده کنن و جاهای مخفی بذارن که بشه از این طریق پیداشون کرد. فقط اخرش امیدوارم این همه سالی که داشتن بازی رو می ساختن یه چیز پالیش نشده مثه AC تحویلمون ندن و با وسواس کار کرده باشن.
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,136
نام
طائل
دقت کردین بازی بوی فامیتو اوئدا بزرگ رو میداد با پروداکشن آمریکایی؟ مخصوصا اونجایی که با باد مسیر رو پیدا میکرد.
و اینکه وقتی گوینده گفت ما عاشق سامورایی هستیم و بازی سیاه سفید شد شک نکنید مورد اول تو ذهنشون ابر شاهکار هاراکیری ساخته کوبایاشیه که یکی از دوستان عکسشو صفحه قبل گذاشت

1589489659188.png

فقط یک چیزی که باید رعایت شده باشه میترسم نشده باشه عمق شخصیت پردازی کرکتر اصلیه. چه نینجا باشه چه سامورایی "باید" یک شخصیت پردازی کم عمقی داشته باشه تا کاملا فیت یک سامورایی و نینجا باشه نه اینکه با داستان ها عاشقانه یا دوستانه الکی بخوان عمیق کنن شخصیت پردازی شو.

Think lightly of yourself and deeply of the world

این جمله از Miyamoto Musashi شمشیر زن و فیلسوف رونین که در 61 دوئل پشت هم شکست نخورده(رتبه بعدی 33 هست) منظورم رو بهتر میرسونه.

کمبت بازی هنوزم نامشخصه اما من متای 89 رو پیش بینی میکنم.
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,634
نام
Ali
عالی بود نمایش بازی!
مخصوصا بخش های گشت و گذار و کلا جزیره سوشیما که از اونی که فکر میکردم خیلی خیلی زنده تر و قشنگ تر بود.
افکت های صوتی و موسیقی بازی هم عالی بودن 8->
+
اون مود سیاه سفید هم خیلی خوب بود، یه دور بازی رو باید فقط سیاه سفید تموم کرد!
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,205
دقت کردین بازی بوی فامیتو اوئدا بزرگ رو میداد با پروداکشن آمریکایی؟ مخصوصا اونجایی که با باد مسیر رو پیدا میکرد.
و اینکه وقتی گوینده گفت ما عاشق سامورایی هستیم و بازی سیاه سفید شد شک نکنید مورد اول تو ذهنشون ابر شاهکار هاراکیری ساخته کوبایاشیه که یکی از دوستان عکسشو صفحه قبل گذاشت

View attachment 141916

فقط یک چیزی که باید رعایت شده باشه میترسم نشده باشه عمق شخصیت پردازی کرکتر اصلیه. چه نینجا باشه چه سامورایی "باید" یک شخصیت پردازی کم عمقی داشته باشه تا کاملا فیت یک سامورایی و نینجا باشه نه اینکه با داستان ها عاشقانه یا دوستانه الکی بخوان عمیق کنن شخصیت پردازی شو.

Think lightly of yourself and deeply of the world

این جمله از Miyamoto Musashi شمشیر زن و فیلسوف رونین که در 61 دوئل پشت هم شکست نخورده(رتبه بعدی 33 هست) منظورم رو بهتر میرسونه.

کمبت بازی هنوزم نامشخصه اما من متای 89 رو پیش بینی میکنم.
گفتی موساشی و غم Vagabond رو زنده کردی... کاش بشه بقیش رو زودتر بخونیم.
کلا بازی یه ادای احترام سنگین به سینمای ژاپنه. فقط اون اکسپلورینگ رو خوب در بیارن تکمیله بازی:D
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
درون مایه بازی همون دیزگان بود
که اصلشم برمیگرده به سری بازیهای فاکرای و اساسین
همون سیستم Alert و همون سنگ انداختن واسه کشوندن دشمن و خب انمیشمهای اسکریپت شده ی خفت کردن
هوش مصنوعی بازیها داره بشدت بورینگ و خسته کننده میشه (البته این وسط چندتا عنوان هستند که استثنا هستن)
گرافیک هنری بازی خوبه من خوشم اومد مننتها از نظر فنی پرفکت نیست تکسچرهای زمین از همه بیشتر توی ذوق میزنه
و دیگه هیچ موقع به گرافیک تریلر معرفی یک بازی اعتماد نکنید :


گیم پلی خوبه امیدوارم بازی یه سیستم ارتقا اسکیل داشته باشه که بتونی به اسکیل های متنوعی در مبارزات برسی و گرنه خسته کننده میشه
راستی توقع داشتم یه انیمیشن واسه برداشتن شاخه درختها بذارن مثلا حداقل یه کمی خم بشه و با دستش برداره

دوست عزیز قبل از ریج زدن به این فکر کن که دارم نظرمو میگم چیزی هم ترول نکردم :*
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,049
نام
حامد
آمدم بگم که همون ابتدای نمایش حس و حال اتمسفر بازی های فامیتو اوئدا بر من نازل شد که میبینم از دوستان هم همین حسو رو درک کردن :x
+
همه چیز بازی عالی بود به جز بخش کامبتش و اینو میشه از چند نظر بررسی کرد.
اول این که هرچقدر یک سامورایی ماهر باشه همون قدر تعداد ضرباتش در نبرد کمتر میشه. یعنی طرف وقتی استاد هست با اولین ضربه حریف رو میندازه.
اینجا هم که هدف بازی واقعی کردن هستش که میتونه این حسی که از کامبت بازی دیدیم رو جواب گو باشه.
دوم این که این دوستمون که بازی می کرد دیگه پرو بود و واقعا فکر نکنم تا این حد نبردها اسون باشه. مخصوصا که با دشمنان لول بندی متفاوت روبرو بشیم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر