Epic Games Store فروشگاه رسمی Epic

طی پنج سال گذشته، اپیک همواره در تلاش بوده است تا محصولاتش را به طور مستقیم و توسط خودش به بازیکنان عرضه کند. این کمپانی این راه با معرفی لانچر اختصاصی اپیک‌گیمز برای PC و Mac شروع کرد تا بازیکنان بتوانند با کمک آن از Fortnite، موتور Unreal Engine و یا دیگر محصولات این کمپانی استفاده کنند. محبوبیت روزافزون بازی Fortnite نیز به اپیک‌گیمز کمک کرد تا تجارتش را تا سطحی جهانی گسترش دهد و از بیشتر روش‌های پرداخت پشتبیانی کند.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore-1400x788-115627d82416826e240d42891ede4afe7975ba19.jpg

کمپانی اپیک‌گیمز اعتقاد دارد که بیشتر سازندگان بازی خواستار فروشگاهی با ویژگی‌های اقتصادی منصفانه و رابطه‌ای مستفیم با بازیکنان هستند. به همین دلیل این کمپانی در پی ساخت فروشگاهی بوده که از این تفکر پیروی کند. این فروشگاهی چندی پیش با تعداد معدودی از بازی‌های PC و Mac ، که اکثر آن‌ها را بازی‌های مستقل تشکیل می‌دهند، افتتاح شد. با توجه‌ به صحبت‌های این کمپانی باید در آینده‌ منتظر بازی‌های موبایل و پلتفرم‌های دیگر نیز روی Epic Games Store باشیم.

ویژگی‌های فروشگاه اپیک‌گیمز:

سهم ۸۸ درصدی توسعه‌دهندگان

تمام توسعه‌دهنده‌هایی که بازی‌های خود را بر روی Epic Games منتشر می‌کنند بدون هیچ قید و شرطی ۸۸ درصد از پول فروش بازی را دریافت می‌کنند. همجنین اگر این توسعه‌دهندگان از موتور بازی‌سازی Unreal Engine استفاده کنند اپیک سهم ۵ درصدی این موتور را نیز فقط برای فروششان روی این فروشگاه پوشش می‌دهد.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore_InfoGraphic-1920x1080-df66848d0d804e4366355775eae247a9abdeb1e7.jpg

رابطه‌ی مستقیم با بازیکنان

با خرید از فروشگاه Epic Games بطور خودکار مشترک خبرنامه‌ی اپیک‌گیمز می‌شوید و از این طریق توسعه‌دهندگان می‌توانند شما را در جریان آپدیت‌ها و نسخه‌های آینده‌‌ي بازیشان بگذارند. همچنین اگر بازیکنان ترجیح بدهند که ایمیلشان را در اختیار توسعه‌‌دهنده بگذارند، سازنده‌ی بازی می‌توانند شخصا با آن‌ها در ارتباط باشد.

با تولید‌کنندگان محتوا در ارتباط باشید

امروزه استریمرهای توییچ، یوتوبرها و نویسندگان تاثیر بزرگی را بر روی شناخت بازی‌های مختلف دارند. برنامه‌ی گسترده‌ی ۱۰ هزار نفری Support-a-Creator اپیک‌گیمز به توسعه‌دهندگان اجازه میدهند با تولید‌کننده‌های محتوا ارتباط داشته باشند تا دایره‌ی بازیکنان بازی‌های خود را بیش از پیش گسترش دهند. توسعه‌دهندگان می‌توانند در این برنامه مقداری از سهم‌ فروش بازی خود را در اختیار Creator مورد نظرشان قرار بدهند. در این بین اپیک ۵ درصد از این سهم را در ۲۴ ماه اولیه پوشش می‌دهد.

صفحه‌ی فروش بازی‌ خود را کنترل کنید

اپیک‌گیمز هیچ کنترلی رو صفحه‌ی خرید بازی سازنده ندارد. هیچ تبلیغی در این صفحه‌ها نمایش داده نخواهد شد و بازی‌های مشابه نیز در آن حصور نخواهند داشت. همچنین در نتایج جستجوگر بازی نیز خبری از تبلیغات نخواهد بود.

پشتیبانی از تمام موتور‌های بازیسازی

مهم نیست که از چه موتوری برای ساخت بازی استفاده می‌کنید!‌ تمام موتورهای بازیسازی در فروشگاه اپیک پشتیبانی می‌شوند. اولین بازی‌هایی که بر روی این استور قرار گرفته‌اند نیز بر پایه‌ی موتور‌های آنریل‌ انجین و یونیتی هستند.

موفقیت توسعه‌دهندگان، موفقیت اپیک‌گیمز است

هدف اپیک‌گیمز از ساخت فروشگاه و روش‌ اقتصادی آن،‌ هم‌راستا کردن علایق بازیکنان با این کمپانی است. به علت خرید‌های بسیار زیاد در بازی فورتنایت، اپیک‌گیمز زیرساخت‌هایی را فراهم کرده که قدرت پزدازش یک فروشگاه بازی و پشتیبانی از خریداران را دارد. در این بین ۱۲ درصد سهمی که از فروش بازی‌ها می‌گیرد باعث پیشرفت و گسترش این کمپانی در سال‌های آتی خواهد شد.

بازی‌های رایگان

یکی دیگر از سیاست‌های اپیک‌گیمز در راستای افزایش مشتری‌های فروشگاه خود، همکاری با توسعه‌دهندگان برای رایگان کردن بازی‌هایشان در طول زمانی دو هفته‌ یکبار است. لازم به ذکر است که با اضافه کردن این بازی‌ها به library می‌توانید در هر زمانی که خواستید آن‌ها را دانلود و تجربه کنید.

قیمت‌گذاری منطقه‌ای

اپیک‌گیمز هم مانند کمپانی ولو با توجه به ارزش کشورهای مختلف قیمت‌های مختلفی را بر روی فروش بازي‌ها در نظر گرفته است. برای مثال در بعضی از کشورها مانند روسیه‌، قیمت پرداختی شما برای بازی‌ها حتی از نصف هم کمتر می‌شود.
 
Last edited by a moderator:

Bloodborne11

کاربر سایت
Apr 24, 2020
51
دوستان یه کمکی بدید من با هر آنتی فیلتری میرم و با اکانتم و با ایمیلم ساین این میشم هرکدوم رو همین ارور رو میده باید چیکار کنم؟

View attachment 141788
ببین زیاد ای پی عوض نکن، 20 دقیقه دیگه امتحان کن...این پیغام نشون میده با ای پی های زیاد پشت سر هم وارد شدی.
 
  • Like
Reactions: need to fight

need to fight

کاربر سایت
Mar 2, 2009
2,059
ببین زیاد ای پی عوض نکن، 20 دقیقه دیگه امتحان کن...این پیغام نشون میده با ای پی های زیاد پشت سر هم وارد شدی.
اول آی پیم آلمان بود بعد تغییر دادم به آمریکا و ثبت نام کردم بعدش گیر داد.نیم ساعت دیگه تست میکنم خدا کنه درست شه
 
  • Like
Reactions: Bloodborne11

zadis

کاربر سایت
Nov 20, 2007
782
دوستان یه کمکی بدید من با هر آنتی فیلتری میرم و با اکانتم و با ایمیلم ساین این میشم هرکدوم رو همین ارور رو میده باید چیکار کنم؟

View attachment 141788
سلام مال من همین مشکل پیش اومد . مشکل از یوزم بود یعنی ایمیلمو کامل وارد نمیکردم @gmail نمیذاشتم
 
  • Like
Reactions: need to fight

need to fight

کاربر سایت
Mar 2, 2009
2,059
سلام مال من همین مشکل پیش اومد . مشکل از یوزم بود یعنی ایمیلمو کامل وارد نمیکردم @gmail نمیذاشتم
من کامل وارد میکنم ولی باز همین ارور رو میده بزارم یه 1 ساعت دیگه تستش کنم ببینم چی میشه من با سایفون کانکت شدم و آمریکا رو انتخاب کردم.
 

need to fight

کاربر سایت
Mar 2, 2009
2,059
چی شد بالاخره GTA اضافه شده یا نه
مثل این که غیر از ما خیلی های دیگه هم از کشورای دیگه منتظر مفت خوری بودن ریختن تو سایت کلا سایت ارور میده بالا نمیاد.یاد روزای انتخاب واحد افتادم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر