PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
676
خب یه خبر خوب برای کسایی که ایراد و ابهام داشتید...

به زودی(تیر ماه) کمیکی منتشر میشه که اسرار مهاجرت کریتوس از یونان به اسکاندیناوی رو افشا میکنه
ای کاش یه نسخه اسپین آف میدادن برای این کار.اینطوری هم یه سود میکردن هم برای ما بهتر بود
 
  • Like
Reactions: Kiami

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
957
خب یه خبر خوب برای کسایی که ایراد و ابهام داشتید...

به زودی(تیر ماه) کمیکی منتشر میشه که اسرار مهاجرت کریتوس از یونان به اسکاندیناوی رو افشا میکنه
الان پادشاهی یونان کیه ؟ زئوس که مرده ...
یعنی نسخه جدید بازی میخاد بیاد ؟
 

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
957
بازی God of War از انحصار پلی‌استیشن خارج می‌شود؟

به‌گزارش دوال‌شاکرز، عبارت «فقط برای پلی‌استیشن» از صفحه بازی گاد‌آف‌وار در وب‌سایت پلی‌استیشن حذف شده است. بسیاری احتمال می‌دهند همانند «هورایزن زیرو داون»، خدای جنگ هم به کامپیوتر راه پیدا می‌کند.
 

Attachments

  • photo_۲۰۲۰-۰۳-۲۵_۱۹-۴۵-۵۹.jpg
    photo_۲۰۲۰-۰۳-۲۵_۱۹-۴۵-۵۹.jpg
    94.3 KB · مشاهده: 11
  • photo_۲۰۲۰-۰۳-۲۵_۱۹-۴۶-۰۱.jpg
    photo_۲۰۲۰-۰۳-۲۵_۱۹-۴۶-۰۱.jpg
    83.8 KB · مشاهده: 10
  • photo_۲۰۲۰-۰۳-۲۵_۱۹-۴۶-۰۳.jpg
    photo_۲۰۲۰-۰۳-۲۵_۱۹-۴۶-۰۳.jpg
    88.6 KB · مشاهده: 11
  • photo_2020-03-25_21-06-57.jpg
    photo_2020-03-25_21-06-57.jpg
    110.8 KB · مشاهده: 27

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
957
توییتر رسمی سانتا مونیکا نوشته دنباله بازی God of War به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شه

در‌حالی‌که روز «دروغ اول آوریل» را داریم پشت سرمی‌ذاریم، سانتامونیکا اعلام کرد امروز در یک مصاحبه اختصاصی با کوری‌بارلوگ، دنباله گا‌د‌آف‌وار با انتشار یک تریلر رونمایی می‌شود.
 

Attachments

  • photo_۲۰۲۰-۰۴-۰۱_۱۱-۴۳-۵۴.jpg
    photo_۲۰۲۰-۰۴-۰۱_۱۱-۴۳-۵۴.jpg
    142.2 KB · مشاهده: 31

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
توییتر رسمی سانتا مونیکا نوشته دنباله بازی God of War به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شه

در‌حالی‌که روز «دروغ اول آوریل» را داریم پشت سرمی‌ذاریم، سانتامونیکا اعلام کرد امروز در یک مصاحبه اختصاصی با کوری‌بارلوگ، دنباله گا‌د‌آف‌وار با انتشار یک تریلر رونمایی می‌شود.
فن پیج بوده آقا... :)) توئیتر رسمی بخواد دروغ آپریل بذاره یکم خلاقیت بیشتری به خرج میدن. :D
 

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
957
فن پیج بوده آقا... :)) توئیتر رسمی بخواد دروغ آپریل بذاره یکم خلاقیت بیشتری به خرج میدن. :D
بالاخره چی شد چاخانه یا راست ؟
بهرحال بنده خیلی بی صبرانه تشنه و منتظر این بازی هستم , هرچند خدا میدونه حداقل باید 7 یا 8 یا 9 میلیون براش هزینه کرد ...
 

habibmp3

کاربر سایت
Dec 5, 2011
1,236
نام
ابوالفضل
همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
دارم این بازی رو انجام میدم اومدم اینجا یه کامنت بذارم که پست اول رو هم خوندم و به این تیکه رسیدم و خودم به جرات میتونم بگم خدای جنگ از هردوی این فرانچایزها بزرگتره و خوب قطعا جزو بازی هایی هست که تا حد زیادی میتونه به فروش یه کنسول کمک کنه تا حدی که خودم به شخصه 90درصد خرید پلی4 این بازی بوده و 100 البته که بازی های بی نظیر زیادی رو این کنسوله که واقعا دوست دارم تجربشون کنم ولی متاسفانه وقت و امکانش نیست ..
تجربه خودم از خدای جنگ از ابتدا تا الان که بیش از 15 ساعت بازی کردم میتونم بگم که قطعا یه شاهکار بوده ولی این حرف رو اوایل بازی نمیتونستم بزنم چون این بازی به قدری گسترده و کامله که واقعا زمان میخواد که ارزش های واقعی خودش رو به گیمر نشون بده و هنر سازنده اینه که بازیش طوری طراحی شده باشه که هرچقدر بیشتر بازی کنی بیشتر لذت ببری و من الان در خدای جنگ به همون مرحله رسیدم ..
جدای از بحث گرافیکی و صداگذاری و مسائل فنی و بصری که هیچ حرفی توشون نیست و حتی قسمت های قبلی هم در هر نسل جزو بهترین ها بودن و حتی بهترین گرافیک بصری کنسولی نسل پیش به نظر من خدای جنگ 3 بود به نکاتی میرسیم که این بازی رو متمایز میکنه و الان میتونم درک کنم که چرا این همه تقدیر بجا ازش شد ..
سیستم آپگرید و ارتقا و درخت مهارت به شدت هوشمندانه و کارآمد طراحی شدن و هرچقدر که ابتدای بازی به اشتباه معتقد به ناکارآمد بودن این سیستم بودم الان تسلیم هستم و حتی در نبردهای مختلف بین قابلیت ها مدام سوئیچ میکنم ..
گیمپلی و دوربین بازی به کلی تغییر کرده و گیمپلی کاملا تاکتیکی و بر مبنای توانایی گیمر طراحی شده و عدم استراتژی درست و واکنش بجا موجب شکست های پیاپی میشه .. البته توی خط اصلی داستان مبارزات خیلی آسونتر طراحی شدن و به نظر خودم باس های چالش برانگیز توی مراحل فرعی وجود دارن که طراحیشون خیلی جاها حتی بهتر از خط اصلی داستانه و این یعنی فوق العاده.
وجود آترئوس به عنوان یکی از بهترین هوش مصنوعی های تاریخ گیم و همچنین موردی که کاملا در اختیار گیمپلی هست و نکته مهم پیاده سازی درست این مورد بوده که سازندگان به قدری موفق توش عمل کردن که میتونه به عنوان یه نمونه عالی برای الگو برداری سایر بازیسازها باشه.
من فقط نظر شخصیم رو راجع به بازی میگم و به قدری نقاط مثبت تو بازی وجود داره که همتون می دونید و بیانشون فقط متنم رو طولانی میکنه اما یکی دو مورد تو بازی هست که به نظرم جا داشت بهتر پیاده بشه و شاید هم تاثیرات بازی زلدا رو من باشه!
یکی وجود چست های زیاد و مختلف تو بازی که بیشتر آیتم ها رو از اینا به دست میاریم .. میشد روش های دیگه ای هم برای پیدا کردن آیتم های ارشمند تو بازی وجود داشته باشه! البته نحوه رسیدن به این چست ها گاها با هم فرق داره و خیلی هاشون رو با حل کردن یه پازل ساده میتونیم به دست بیاریم!
یه مورد دیگه هم کلا معما و پازل تو بازی! واقعا تو این مورد هیچ چالشی رو پیش روم ندیدم. پازل و معمای ارزشمند نقشش تو بازی خیلی کمرنگه و با این پتانسیل گسترده گیمپلی میشد محتوای خیلی بهتری برای این شاهکار تولید کرد.
 

habibmp3

کاربر سایت
Dec 5, 2011
1,236
نام
ابوالفضل
یه سوال؟!
من نوبم یا این والکیری ها اینقدر سختن؟! :-??
من و یاد سخت ترین لاینل ها تو breath of the wild میندازن که البته از اونا هم سخت تره!
اصلن باس های داستانی یه جورایی دست گرمیه برا جلو رفتن داستان ....
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
676
یه سوال؟!
من نوبم یا این والکیری ها اینقدر سختن؟! :-??
من و یاد سخت ترین لاینل ها تو breath of the wild میندازن که البته از اونا هم سخت تره!
اصلن باس های داستانی یه جورایی دست گرمیه برا جلو رفتن داستان ....
اگه درست اپگرید کرده باشی و متریال مناسب استفاده کرده باشی بجز ملکه سخت نیست.چند سال قبل بازی کردم دقیق اسمش یادم نمیاد ولی یه ست زره هست که آخرین درجه اش از متریال های موجود تو نیفلهایم بدست میاد و هم میشه تو مه بیشتر موند هم والکری اونجا رو راحت تر زد
 
  • Like
Reactions: habibmp3

Darkside Fury

کاربر سایت
Nov 23, 2007
2,606
نام
Sadegh
یه سوال؟!
من نوبم یا این والکیری ها اینقدر سختن؟! :-??
من و یاد سخت ترین لاینل ها تو breath of the wild میندازن که البته از اونا هم سخت تره!
اصلن باس های داستانی یه جورایی دست گرمیه برا جلو رفتن داستان ....
مبارزه با والکری ها از خود بازی جذاب تر و شیرین تره ! :D
مبارزه با ملکه شون که اصلا به گفته خیلیا جزو برترین باس فایت های تاریخ بازی ها شده :D
من خودم شخصاً برای شکست دادنش شاید 50 بار باش مبارزه کردم تا فهمیدم چجوری میتونم شکستش بدم و هر دفعه هم با شور و اشتیاق و بدون خستگی بود ! :D
تا اینکه آخر شکستش دادم و لینکش هم میذارم اینجا :
البته اگه اسپویل حساب میشه میذارمش توی اسپویلر اگه دوست ندارید براتون لو بره تا نرسیدین بهش نگاه نکنید :
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
دارم این بازی رو انجام میدم اومدم اینجا یه کامنت بذارم که پست اول رو هم خوندم و به این تیکه رسیدم و خودم به جرات میتونم بگم خدای جنگ از هردوی این فرانچایزها بزرگتره و خوب قطعا جزو بازی هایی هست که تا حد زیادی میتونه به فروش یه کنسول کمک کنه تا حدی که خودم به شخصه 90درصد خرید پلی4 این بازی بوده و 100 البته که بازی های بی نظیر زیادی رو این کنسوله که واقعا دوست دارم تجربشون کنم ولی متاسفانه وقت و امکانش نیست ..
تجربه خودم از خدای جنگ از ابتدا تا الان که بیش از 15 ساعت بازی کردم میتونم بگم که قطعا یه شاهکار بوده ولی این حرف رو اوایل بازی نمیتونستم بزنم چون این بازی به قدری گسترده و کامله که واقعا زمان میخواد که ارزش های واقعی خودش رو به گیمر نشون بده و هنر سازنده اینه که بازیش طوری طراحی شده باشه که هرچقدر بیشتر بازی کنی بیشتر لذت ببری و من الان در خدای جنگ به همون مرحله رسیدم ..
جدای از بحث گرافیکی و صداگذاری و مسائل فنی و بصری که هیچ حرفی توشون نیست و حتی قسمت های قبلی هم در هر نسل جزو بهترین ها بودن و حتی بهترین گرافیک بصری کنسولی نسل پیش به نظر من خدای جنگ 3 بود به نکاتی میرسیم که این بازی رو متمایز میکنه و الان میتونم درک کنم که چرا این همه تقدیر بجا ازش شد ..
سیستم آپگرید و ارتقا و درخت مهارت به شدت هوشمندانه و کارآمد طراحی شدن و هرچقدر که ابتدای بازی به اشتباه معتقد به ناکارآمد بودن این سیستم بودم الان تسلیم هستم و حتی در نبردهای مختلف بین قابلیت ها مدام سوئیچ میکنم ..
گیمپلی و دوربین بازی به کلی تغییر کرده و گیمپلی کاملا تاکتیکی و بر مبنای توانایی گیمر طراحی شده و عدم استراتژی درست و واکنش بجا موجب شکست های پیاپی میشه .. البته توی خط اصلی داستان مبارزات خیلی آسونتر طراحی شدن و به نظر خودم باس های چالش برانگیز توی مراحل فرعی وجود دارن که طراحیشون خیلی جاها حتی بهتر از خط اصلی داستانه و این یعنی فوق العاده.
وجود آترئوس به عنوان یکی از بهترین هوش مصنوعی های تاریخ گیم و همچنین موردی که کاملا در اختیار گیمپلی هست و نکته مهم پیاده سازی درست این مورد بوده که سازندگان به قدری موفق توش عمل کردن که میتونه به عنوان یه نمونه عالی برای الگو برداری سایر بازیسازها باشه.
من فقط نظر شخصیم رو راجع به بازی میگم و به قدری نقاط مثبت تو بازی وجود داره که همتون می دونید و بیانشون فقط متنم رو طولانی میکنه اما یکی دو مورد تو بازی هست که به نظرم جا داشت بهتر پیاده بشه و شاید هم تاثیرات بازی زلدا رو من باشه!
یکی وجود چست های زیاد و مختلف تو بازی که بیشتر آیتم ها رو از اینا به دست میاریم .. میشد روش های دیگه ای هم برای پیدا کردن آیتم های ارشمند تو بازی وجود داشته باشه! البته نحوه رسیدن به این چست ها گاها با هم فرق داره و خیلی هاشون رو با حل کردن یه پازل ساده میتونیم به دست بیاریم!
یه مورد دیگه هم کلا معما و پازل تو بازی! واقعا تو این مورد هیچ چالشی رو پیش روم ندیدم. پازل و معمای ارزشمند نقشش تو بازی خیلی کمرنگه و با این پتانسیل گسترده گیمپلی میشد محتوای خیلی بهتری برای این شاهکار تولید کرد.
همین نزدیکی ها دو قدم اونور تر هستن افرادی تو این انجمن که ارزشی واسه گیم پلی این بازی قائل نیستن و اونو سینما زده می دونن :)):)):)):D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر