Multi Platform Assassin's Creed: Odyssey

mvmn_ac_odysey_header.jpg

Title: Assassin's Creed Odyssey
Developer: Ubisoft Quebec
Publisher: Ubisoft
Platforms: PC - PS4- Xbox One
Release Date: 5 Oct 2019
Meta Score: TBD
System Requirements
Minimum Requirements

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 - 1200
Video: AMD Radeon R9 285 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) or NVIDIA GeForce GTX 660
Memory: 8GB RAM
Resolution: 720p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: Low
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended Specification

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz, Ryzen 5 - 1400
Video: AMD Radeon R9 290X (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) – See supported list*
Memory: 8GB RAM
Resolution: 1080p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended 4K Configuration

OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
در سال 2017 پس از استراحت یک ساله سری محبوب Assassin's Creed شاهد بازگشت این سری با بازی Assassin's Creed Origins بودیم. بازی که بسیازی از المان های سری را دگرگون ساخت و مسیر جدیدی در پیش روی سری قرار داد. حال یکسال پس از عرضه موفق Origins مجدد عنوان جدیدی در سری با نام Assassin's Creed Odyssey معرفی شد، عنوانی که قرار است ما را به زمانی قبل از داستان Origins، یعنی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح در سرزمین یونان ببرد. در نگاه اول این عنوان بسیار مشابه با Origins به نظر می رسد، اما آیا همه المان های آن اینطور است و تنها شاهد تغییر در مکان و زمان خواهیم بود؟! در جواب باید بگویم که خیر، بازی از لحاظ ظاهری از همان انجین و فرمول استفاده می کند، اما تک تک المان ها دچار تغییر و بهبود شده اند، از وجود Ability در مبارزات، تا مسیر RPG شدن به معنای واقعی. به منظور درک بهتر این تغییرات و اساس کلی بازی، اطلاعات مهم بازی را در بخش زیر مطالعه کنید.


اطلاعات بازی

  • دوره زمانی بازی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح، در دوران طلایی یونان است.
  • نقشه بازی شامل کل کشور یونان خواهد بود که بسیار متنوع تر از مصر باستان است. از فضاهای سرسبز تا کوه های برفی و دریاهای پهناور. همچنین وسعت این نقشه دو برابر نقشه عظیم Origins خواد بود که در نوع خود بی نظیر است.
  • شخصیت اصلی بازی برای اولین بار در سری قابل انتخاب است. شخصیت مرد با نام Alexios و شخصیت زن با نام Kassandra از کارکترهای قابل انتخاب بازی هستند. با وجود این انتخاب، سیر داستانی دو شخصیت یکسان خواهد بود.
  • شخصیت بازی از خانواده Spartaهاست، اما در کودکی طی یک حادثه نامعلوم از خانواده ترد می شود و تنها چیزی که برای او باقی می ماند نیزه شکسته Leonidas، پادشاه Spartaها (که از اجداد شخصیت اصلی نیز است) خواهد بود.
  • خبری از Templarها نیست و به نظر شخصیت منفی بازی با نام Cultist شناخته می شود که گویا اشاره به گروه تندرو مذهبی خواهد داشت.
  • شخصیت بازی از یک Mercenary پایین رده شروع خواهد کرد و تا بالاترین رتبه های Spartanها پیش خواهد رفت.
  • در بازی به دنبال پیدا کردن قسمت تاریک گذشته و کودکی خود خواهید بود.
  • المان های RPG بازی نسبت به Origins یک و شاید چند پله ارتقا پیدا کرده اند. علاوه بر درخت مهارت، Loot و Level Up شخصیت و موارد دیگر که در بازی قبل وجود داشت، برای اولین بار شاهد وجود Abiltyها، قابلیت انتخاب در مکالمات و تاثیر بر روند داستان، ایجاد روابط احساسی بین شخصیت ها و ... خواهیم بود.
  • ماموریت ها مانند بازی قبل در کل نقشه بازی پراکنده شده اند و به ماموریت های اصلی و فرعی دسته بندی می شوند. به غیر از این دو دسته، فعالیت های جانبی دیگری نیز بنا به فضا در بازی وجود خواهند داشت.
  • همچنان Eagle Vision جای خود را به عقابی با نام Ikarus داده است که از لحاظ قابلیت ها به نظر فرق چندانی با Senu نخواهد داشت. همچنین نام Ikarus اشاره به فرزند یکی از خدایان باستان یونان دارد که آرزوی پرواز کردن داشت.
  • سیستم Navigation بازی ادامه راه Origins خواهد بود و خبری از Mini Map نیست.
  • همانطور که بالاتر ذکر شد، نقشه بازی کل کشور یونان را پوشش خواهد داد و شامل شهرهای بزرگ، روستاها، دریاهای وسیع، معبدهای مخفی و ... است
  • پوشش گیاهی با توجه به فضا در بازی قرار گرفته است. همچنین اکوسیستم جانوری نیز همچنان در بازی وجود خواهد داشت.
  • تا به حال تنها وسیله نقلیه نشان داده شده اسب است و معلوم نیست آیا خبری از سایر مرکب ها خواهد بود یا خیر!
  • اسلحه های بازی مانند Origins به دو دسته کلی Range و Melee دسته بندی می شوند. اما اینبار Abilityها (مانند Spartan Kick) بازیکن را در مبارزات همراهی می کنند.
  • مبارزات ادامه دهنده همان سیستم جدید پیاده شده در Origins خواهد بود، باز هم آزادانه می توانید سلاح خود را به حرکت در آورید و زمان بندی، فاصله، سرعت و قدرت سلاح از فاکتورهای مهم خواهند بود.
  • برخی از نمادهای بازی مانند Leap of Faith همچنان در بازی وجود دارند، اما برخی جای خود را به چیز دیگری داده اند که جلوتر اشاره خواهد شد.
  • بخش زمان حال در بازی وجود خواهد داشت و ادامه دهنده داستان Layla Hassan خواهد بود. از نظر وسعت، بزرگ تر از Origins خواهد بود، اما همچنان تمرکز اصلی بر روی داستان Alexios/Kassandra است. همچنین بازی قابلیتی را در اختیار بازیکن قرارخواهد داد تا هر زمان که خواست به زمان حال بیاید و بازی شما را مجبور به این کار نخواهد کرد.
  • هیچ گونه بخش Multiplayer در بازی وجود نخواهد داشت.
  • از قابلیت های مخفی کاری چیز زیادی گفته نشد، با این حال به نظر تغییرات چندانی در آن صورت نگرفته است.
  • از لحاظ افسانه ها، بسیار بیشتر از Origins به آن ها پرداخته خواهد شد و با موجودات گوناگونی روبرو خواهیم شد. دیدار و یا روبرو شدن با خدایان باستان نیز دو از انتظار نخواهد بود.

و اما مواردی که نسبت به شماره قبل و برخی در کل سری جدید خواهند بود.

  • تا به اینجا خبری از Hidden Blade نخواهد بود و جای خود را به نیزه شکسته Leonidas داده است. این نیزه علاوه بر ایفای نقش جایگزین Hidden Blade برای مخفیانه به قتل رساندن، در مبارزات بسیار کاربری است و بسیاری از Abilityهای موجود به آن مربوط می شوند.
  • لباس و Armor به بخش های جدا از هم تجزیه شده اند و بازیکن قابلیت انتخاب هر تکه از آن را خواهد داشت (مانند AC Unity)
  • Assassination در حال حرکت به بازی اضافه شد که در بازی Origins وجود نداشت.
  • برای اولین بار در سری قابلیت انتخاب در مکالمات و وجود پیش آمد ها را در سری خواهید داشت. البته مواردی که بر اساس تاریخ باشند تغییر نخواهند کرد، اما سرنوشت شخصیت ها توسط بازیکن رقم می خورد.
  • برای اولین بار در سری چندین پایان در بازی وجود خواهد داشت
  • برای اولین بار در سری امکان ایجاد روابط عاطفی بین شخصیت های مختلف وجود خواهد داشت و حتی محدود به روابط عادی و مستقیم نخواهد شد.
  • برای اولین بار در سری همه مکالمات به صورت Cut Scene خواهند بود و راهی مانند The Witcher 3 را طی خواهد کرد.
  • بیش از 30 ساعت Cut Scene در بازی وجود خواهد داشت
  • با وجود جملات مشابه دو شخصیت Alexios و Kassandra در شرایط یکسان، شاهد تفاوت در نحوه بیان و انیمیشن های صورت خواهیم بود.
  • Naval Combats نقش بسیار پررنگی در بازی خواهند داشت و تنها محدود به چند ماموریت نخواهد شد.
  • موجودات دریایی متنوعی وجود خواهند داشت و شنا کردن در آب با حضور کوسه ها اصلا امن نخواهد بود.
  • برای اولین بار در سری کشتن NPCها موجب Desync شدن شما از بازی نخواهد شد و به جای آن سیستمی مانند Wanted Level سری GTA در بازی پیاده ساری شده است.
  • برای اولین بار در سری شاهد مبارزات عظیم با وجود 300 نفر خواهیم بود.
Post Launch & Season Pass Content

d8n_zanrvdbo22m11.jpg


Story Arc 1: Legacy of the First Blade
This first episodic adventure will link Assassin’s Creed: Odyssey and Assassin’s Creed: Origins. Players will fight alongside the first hero to wield the iconic hidden blade while learning why the Assassins choose to fight from the shadows. Starting December 2018, episodes will be released approximately six weeks apart.

Story Arc 2: The Fate of Atlantis
In the second story arc, players will confront godly creatures and uncover the secrets of the legendary sunken city. In a surprising saga filled with twists and turns, players will get even closer to Greek mythology and the First Civilization. Coming spring 2019, episodes will be released approximately six weeks apart.

Assassin's Creed III Remastered
Ignite the American Revolution as Connor, the master assassin born of the beauty and the brutality of 18th century America

اگر علاقه مند به بازی هستید، حتما سایت رسمی بازی را هم چک کنید:
Assassin's Creed Odyssey on PS4, Xbox One, PC | Ubisoft (US)

همینطور اگر می خواهید در در مورد تنوع محیطی فوق العاده بازی بیشتر بدانید, حتما حتما لینک زیر را بررسی کنید:
Assassin's Creed Odyssey World Map - Ancient Greece | Ubisoft (US)

تصاویر بازی
odku_ac_odyssey_footer.jpg


 
آخرین ویرایش:

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
دوستان اسسینز باز اوریجین بهتره یا اودیسه؟تخفیف خوره میخوام یکیشو بگیرم.لطف میکنین بگین کدوم بهتره؟
اگه میخوای یه اساسینس بری ارجین بهتره مبارزات بازی سنگین تره و شخصیت پردازی بایک نسبت ادیسی بهتره اما ادیسی مبارزات سریع تر شده بوی اساسینس نمیده به نظرم ارجین بعد یونیتی بهترین اساسینس نسل 8 بود
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
دوستان اسسینز باز اوریجین بهتره یا اودیسه؟تخفیف خوره میخوام یکیشو بگیرم.لطف میکنین بگین کدوم بهتره؟
داستان اودیسه رو بیشتر دوست داشتم.خیلی اساسین نبود. ولی بازی خوش ساختیه.
محیط جذابی داره
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
اودیسه یکی از زباله ترین OWهایی بود که بازی کردمو تگ بهترین توی سری های قبلش رو داره، به شدت خسته کنندست، زمین ها رو قطعه بندی کردن و انقدر ماموریت های تکراری توش چپوندن که از انجامشون زده شده بودم! برای اینکه لول آپ کنم می رفتم سراغ Conquest Battles یا ماموریت های اصلی، توی بازی من فقط با بعضی باس ها تونستم چالش استفاده از ابیلیتی ها رو با تغییرات یک رنگو لعابی توی کیفیت مبارزه دشمنام ببینم مثل Deimos، آپگریدها، ابیلیتی ها قربانی گیم پلی یکنواخت و بورینگ بازی شدن. ماموریت های مرسناری هم به همین شکل بود، Cultists همینطور، از همه چی به مقدار فراوون توی بازی تکرار شده و حس جدیدی نداره، Sphinx و خدایان باستانی حس جدیدی داشتن، ولی شیوه مبارزه (جزSphinx) باهاشون به راحتی قابل پیش بینی و ساده بود. ساخت یه بازی OW برای بعضی شرکت ها مثل یوبی شده ریختن یه سری آیتم به مقدار زیاد در سرتاسر نقشه بازی و مجاب کردن بازیکن برای دنبال کردن نخود سیاه! کمیت همیشه مهمتر از کیفیته برای این شرکت ها.
 
آخرین ویرایش:

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
اودیسه یکی از زباله ترین OWهایی بود که بازی کردمو تگ بهترین توی سری های قبلش رو داره، به شدت خسته کنندست، زمین ها رو قطعه بندی کردن و انقدر ماموریت های تکراری توش چپوندن که از انجامشون زده شده بودم! برای اینکه لول آپ کنم می رفتم سراغ Conquest Battles یا ماموریت های اصلی، توی بازی من فقط با بعضی باس ها تونستم چالش استفاده از ابیلیتی ها رو با تغییرات یک رنگو لعابی توی کیفیت مبارزه دشمنام ببینم مثل Deimos، آپگریدها، ابیلیتی ها قربانی گیم پلی یکنواخت و بورینگ بازی شدن. ماموریت های مرسناری هم به همین شکل بود، کات لیست همینطور، از همه چی به مقدار فراوون توی بازی تکرار شده و حس جدیدی نداره، Sphinx و خدایان باستانی حس جدیدی داشتن، ولی شیوه مبارزه (جزSphinx) باهاشون به راحتی قابل پیش بینی و ساده بود. ساخت یه بازی OW برای بعضی شرکت ها مثل یوبی شده ریختن یه سری آیتم به مقدار زیاد در سرتاسر نقشه بازی و مجاب کردن بازیکن برای دنبال کردن نخود سیاه! کمیت همیشه بهتر از کیفیته برای این شرکت ها.
دقیقا با شما موافقم
بازی ow یعنی ویچر 3، با اون مپ بزرگش هیچ چیز تکراری نمیشه،

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
جدی درک نمیکنم چرا انقد به ماموریت فرعیای این بازی ایراد میگیرن اگر مثلا به ماموریت فرعیای ویچر که خیلی خوب بودن 9 بدم به ماموریت فرعیای این بازی7 میدم .یا حتی با بازی های نقش افرینی بزرگ دیگه مثل inquisition مقایسه بکنید که همش فتچ کوئست هست ماموریت هاش خیلی خوب بودن.یه سری کارها مثل ماموریتایی که رو اعلامیه ها بودن یا کانکوئست ها چیزایین که حکم یه چیز تموم نشدنی برای کسایی که از بازی سیر نمیشن رو دارن وگرنه من خودم فوقش ده تا بیشتر از اینارو نرفتم و با انجام ماموریتایی که به شکل علامت تعجب طلایی رو نقشه بودن و ماموریت های اصلی زیادی overpower هم میشدم.در اخر بنظرم بازی هنوز با بازی فوق العاده ای مثل ویچر 3 فاصله داره ولی خیلیم ازش دور نیست.یخورده وسعتو کاهش بدن و کیفیت رو افزایش بدن میتونن به اون درجه از کیفیت برسن.
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
جدی درک نمیکنم چرا انقد به ماموریت فرعیای این بازی ایراد میگیرن اگر مثلا به ماموریت فرعیای ویچر که خیلی خوب بودن 9 بدم به ماموریت فرعیای این بازی7 میدم .یا حتی با بازی های نقش افرینی بزرگ دیگه مثل inquisition مقایسه بکنید که همش فتچ کوئست هست ماموریت هاش خیلی خوب بودن.یه سری کارها مثل ماموریتایی که رو اعلامیه ها بودن یا کانکوئست ها چیزایین که حکم یه چیز تموم نشدنی برای کسایی که از بازی سیر نمیشن رو دارن وگرنه من خودم فوقش ده تا بیشتر از اینارو نرفتم و با انجام ماموریتایی که به شکل علامت تعجب طلایی رو نقشه بودن و ماموریت های اصلی زیادی overpower هم میشدم.در اخر بنظرم بازی هنوز با بازی فوق العاده ای مثل ویچر 3 فاصله داره ولی خیلیم ازش دور نیست.یخورده وسعتو کاهش بدن و کیفیت رو افزایش بدن میتونن به اون درجه از کیفیت برسن.
به نظر من موتور فنی این بازی تاریخ گذشته شده، انمیشن هاش خیلی کهنه شده،
مشکل من با سری اسایسین اینه که الان چند شمارست بازی رو کپی پیست میکنن، فقط لوکیشن ها عوض شده، نیاز به یه تحول بزرگ داره، درسته یه زمانی عالی بود مکانیک های بازی ولی دیگه شورشرو دراوردن، بهترین غذای دنیا رو هم اگه یک مدت بخوری ازش زده میشی،

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
  • Like
Reactions: hamed619

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
در کل اینقدر نابود نبود بزرگترین ایراد بازی نبود هیدن بلید بود که با توجه به سیر زمانی بازی در دسترس نبوده مراحل فرغی ویچر بعضی خسته کننده بود ولی مبارزات اساسینس به خصوص این نسخه از ویچر برای من بهتر بود سریع و تنوع بالا سلاح محیط با رنگ بندی های مختلف تماشای بود
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
در کل اینقدر نابود نبود بزرگترین ایراد بازی نبود هیدن بلید بود که با توجه به سیر زمانی بازی در دسترس نبوده مراحل فرغی ویچر بعضی خسته کننده بود ولی مبارزات اساسینس به خصوص این نسخه از ویچر برای من بهتر بود سریع و تنوع بالا سلاح محیط با رنگ بندی های مختلف تماشای بود
مکانیزم مبارزات و سلاح اشاره کردم مشکل نداشت، گفتم فدای گیم پلی یکنواخت شده، 1000 تا علامت سوال توی بازی ریخته!! که مدام باید کمپ و قلعه فتح کنی اونم به شکلی کاملا کپی پیست شده، یه ذره تغییر و تنوع هم توشون وجود نداره!!! کل ماموریت های رندومش از لحاظ تنوع نیم ساعتم نمی شه! اونموقع 30 تا 40 ساعت باید بشینی از این سر نقشه بری اون سر نقشه، از این مکان به اون مکان، که آخر چی ببینی، همون ماموریت های تکراری که هزار بار انجامش دادی. محیطها بسیار بزرگ ولی تنوعش در حد یک بازی خطی معمول هم نیست؛ ویچر سیستم کامبتش داغون بود قبول دارم ولی دنیاش پرجزییات و عمیق بود که باعث می شد کنجکاوانه جستجو کنی، ولی اینجا از همون ابتدای بازی متوجه کم کاری سازنده می شی.
 
  • Like
Reactions: Void Knight

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
به نظر من موتور فنی این بازی تاریخ گذشته شده، انمیشن هاش خیلی کهنه شده،
مشکل من با سری اسایسین اینه که الان چند شمارست بازی رو کپی پیست میکنن، فقط لوکیشن ها عوض شده، نیاز به یه تحول بزرگ داره، درسته یه زمانی عالی بود مکانیک های بازی ولی دیگه شورشرو دراوردن، بهترین غذای دنیا رو هم اگه یک مدت بخوری ازش زده میشی،

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
مکانیزمای مبارزه از همین اوریجینز کاملا زیر و رو شد و نقش افرینی شد دو شمارش الان شبیهه.تو نسخه ی بعدی فک میکنم بازم تغییرش بدن.منم اولش از شباهت زیاد اوریجینز و اودیسی ناراحت بودم ولی وقتی بازی کردم دیدم خیلی تفاوت دارن.ولی در کل موافقم یوبیسافت زیادی شلوغ میکنه و وسعت مپ رو زیاد میکنه.ولی من یاد گرفتم به خیلی از چیزها تو بازی های یوبی اهمیت ندم.بازی تعداد خیلی خیلی زیادی منطقه ی نظامی داره من کلا هر علامت سوالی میرسیدم که کمپ بود رامو کج میکردم.باید به بعضی چیزا تو بازیای یوبی اهمیت نداد وگرنه خسته کننده میشه سریع.
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,817
نام
نریمان
مکانیزم مبارزات و سلاح اشاره کردم مشکل نداشت، گفتم فدای گیم پلی یکنواخت شده، 1000 تا علامت سوال توی بازی ریخته!! که مدام باید کمپ و قلعه فتح کنی اونم به شکلی کاملا کپی پیست شده، یه ذره تغییر و تنوع هم توشون وجود نداره!!! کل ماموریت های رندومش از لحاظ تنوع نیم ساعتم نمی شه! اونموقع 30 تا 40 ساعت باید بشینی از این سر نقشه بری اون سر نقشه، از این مکان به اون مکان، که آخر چی ببینی، همون ماموریت های تکراری که هزار بار انجامش دادی. محیطها بسیار بزرگ ولی تنوعش در حد یک بازی خطی معمول هم نیست؛ ویچر سیستم کامبتش داغون بود قبول دارم ولی دنیاش پرجزییات و عمیق بود که باعث می شد کنجکاوانه جستجو کنی، ولی اینجا از همون ابتدای بازی متوجه کم کاری سازنده می شی.
علیرغم اینکه خودم از بازی لذت بردم اما موافقم، اریجینز با اینکه نصف بیشتر مپش رو صحرا تشکیل داده بود اما همونا هم تنوع داشت و هر لوکیشنی منحصر به فرد بود. اما اینجا بیشتر لوکیشن های بازی شبیه به همه و تفاوت چندانی نداره.

کوئست های بازی معمولا به ۳ دسته ی kill / loot / investigate تقسیم میشه.

بازی هم از نظر حجم واقعا وسیعه اما به قول اونوری ها اکثرا bloat هست و انگار یه بازی ساختن و x20 کردنش. :D
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,452
آخرین بار که احساس نکردم از انجام یه نسخه از ASSASSIN داره بهم توهین میشه، Unity بود. اونهم صرفا مدیون اتمسفر خارق العاده و خط داستان قابل قبولش بود.. اگرنه همونم به طرز وحشتناکی پر بود از فچ کوئیستای وقحیانه که کاملا منو یاد فچ کوئستای نسخه اول سال 2007 انداخت..
بعد از یونیتی ابدا نمیتونم لذت ببرم از سری...
کاری ندارم نسخه بعدی Ragnarok ، داستان وایکینگ هاست یا هرچیز دیگه.. فقط با همه وجود امیدوارم سرشو کج کنن.. این خیلی تو اولویته.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
مکانیزم مبارزات و سلاح اشاره کردم مشکل نداشت، گفتم فدای گیم پلی یکنواخت شده، 1000 تا علامت سوال توی بازی ریخته!! که مدام باید کمپ و قلعه فتح کنی اونم به شکلی کاملا کپی پیست شده، یه ذره تغییر و تنوع هم توشون وجود نداره!!! کل ماموریت های رندومش از لحاظ تنوع نیم ساعتم نمی شه! اونموقع 30 تا 40 ساعت باید بشینی از این سر نقشه بری اون سر نقشه، از این مکان به اون مکان، که آخر چی ببینی، همون ماموریت های تکراری که هزار بار انجامش دادی. محیطها بسیار بزرگ ولی تنوعش در حد یک بازی خطی معمول هم نیست؛ ویچر سیستم کامبتش داغون بود قبول دارم ولی دنیاش پرجزییات و عمیق بود که باعث می شد کنجکاوانه جستجو کنی، ولی اینجا از همون ابتدای بازی متوجه کم کاری سازنده می شی.
خب مشکل بزرگت این بوده که میخواستی پلات کنی. یکسری از بازیها برای پلات نیستن.
من خط اصلی داستانو رفتم با چند تا ماموریت فرعی که لولم اندازه بشه و خط اصلی یه جاهایی به فرعی میخورد.
این شکل بازی من بود. و گر نه از بازی دو سالانه نمیشه انتظار تغییرات شگرف داشت. تازه تغییرات اساسین نسبت به فارکرای قابل قبولتره. اون که کپی پیست مطلقه.و
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر