Multi Platform Resident Evil 3

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch

l6el_re3.png

بالاخره و بعد از سالها انتظار، طرفداران قدیمی مجموعه محبوب Resident Evilبه خواسته خود رسیدند و قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، ریمیک عنوان 3 Resident Evil را با گرافیک امروزی و بوسیله موتور بازیسازی قدرتمند RE Engine بازی کنند. یکی از دلایل محبوبیت 3 Resident Evil برمیگردد به حضور تایرانت قدرتمند، باهوش و صدالبته ترسناک به نام نمسیس (Nemesis) که باعث به وجود آمدن کابوس‌های زیادی برای شخصیت اصلی بازی، جیل ولنتاین (Jill Valentine) شده بود. در رابطه با ابهت نمسیس فقط این را بگم که کاور نسخه آمریکای شمالی بازی که در سال 1999 برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، فقط شاهد حضور نیم تنه بالایی نمسیس بودیم و خبری از چهره جیل ولنتاین بر روی جلد بازی نبود. داستان 3 Resident Evil، بطور خلاصه در مورد انتقام گرفتن شرکت آمبرلا (Umbrella Corporation) از گروه استارز (S.T.A.R.S) هست که دو عضو اصلی آن، کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جیل ولنتاین که برای اولین بار در نسخه اول سری رزیدنت اویل شاهد حضور این دو شخصیت محبوب بودیم، بعد از فهمیدن هدف اصلی شرکت آمبرلا، درصدد بودند که این شرکت را رسوا کند و آمبرلا برای انجام این عمل و بعد از اتفاقات قسمت رزیدنت اویل 1، به ساخت تایرانت هوشمند نمسیس (نمسیس در اساطیر یونانی به عنوان الههٔ خشم و انتقام شناخته میشود.) روی آورد.

  • بعد از به اتمام رساندن ساخت بازی تحسین شده و موفق Resident Evil 7: Biohazard، دو تیم جداگانه و بطور همزمان بر روی ریمیک های قسمت دوم و سوم کار می کنند. زمانی که پروسه ساخت ریمیک قسمت دوم به آرامی به پایان می رسد، تعدادی از افراد تیم ریمیک اویل 3 به تیم اویل 2 ملحق میشوند که اینکار باعث میشود که پروسه ساخت اویل 3 به کندی پیش برود. بعد از ساخت اویل 2، دو تیم سازنده بطور کلی به روی ساخت ریمیک اویل متمرکز میشوند.

  • در ریمیک اویل 3، شاهد تغییرات گسترده ای در روند بازی (برخلاف ریمیک اویل 2) هستیم.

  • خوشبختانه پروسه ساخت بازی رو به اتمام است و بنا بر گفته های سازندگان بازی، 90 درصد ساخت به پایان رسیده است و بازی در همان تاریخ قبلی اشاره شده، عرضه خواهد شد.

  • همانند نسخه کلاسیک، داستان بازی قبل از ریمیک 2 شروع خواهد شد و از طرفی دیگر، بعد از اویل 2 به پایان خواهد رسید.

  • جیل ولنتاین یکی از محبوب‌ترین شخصیت های بازی هست. بنا بر گفته های سازندگان بازی، طراحی جدید (مخصوصا لباس های این شخصیت محبوب) به گونه ای شده است که تلاش برای بقا کاملا حس بشود توی بازی و جیل واقعا برای فرار کردن تقلا کنه. لازم به ذکر است که لباس های نسخه اصلی جیل ولنتاین به عنوان مزایای پیش خرید بازی در دسترس است.

  • بر خلاف نسخه اصلی، شخصیت کارلوس بسیار بالغ به نظر می رسید؛ اما همچنان شوخی طبع بودن خود را دارد و صدالبته بسیار خونگرم است.

  • به اینکه فعلا خبری از گیم پلی بازی نیست، اما به نظر می رسد که همانند نسخه اصلی کلاسیک در روند بازی تمرکز بیشتری بر روی عناصر اکشن شاهد خواهیم بود. بطور خلاصه، نسخه اصلی اویل 2 بیشتر ترسناک بود ولی اویل 3 بار اکشنش سنگین تر بود.

  • همانند نسخه ریمیک اویل 2، اینجا نیز دوربین رو شانه سوم شخص استفاده شده است. لازم به ذکر است که بخش آنلاین بازی با عنوان Resident Evil: Resistance شناخته میشود.

  • عنوان Resident Evil 3 قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود.



Characters2.png Characters.png

جیل ولنتاین
شخصیت اصلی و قهرمان قسمت سوم رزیدنت اویل و همچنین این شخصیت محبوب عضو گروه استارز نیز هست. وظیفه ساخت این شخصیت محبوب بر عهده ایسائو اوهیشی بود و از طرفی دیگر طراحی آن را نیز تاکاهیرو آریمیتوسو انجام داده بود. همان طور که بالاتر اشاره کرده بودیم، جیل در نسخه اول سری، از اهداف شوم شرکت آمبرلا پرده برداشت و شرکت آمبرلا برای انتقام از او تایرانت باهوش نمیسیس را ساخت. نام جیل ولنتاین در کنار محبوب‌ترین شخصیت زن بازی های ویدیویی، یعنی لارا کرافت قرار گرفته است.


کارلوس اولیویرا

کارلوس اولیویرا یکی از اعضای گروه U.B.C.S است که برای نجات بازماندگان از جانب آمبرلا به شهر راکون سیتی اعزام شده بود. جیل در ابتدا به او مشکوک بود زیرا آمبرلا را بانی اصلی نابودی راکون سیتی می داند، اما رفته رفته با کارلوس همراه شد. کارلوس اولیویرا تلاش زیادی برای خروج از شهر انجام داد و سرانجام نیز توانست خود و جیل را از شهر خارج کند.


Brad.png

براد ویکرز

براد ویکرز خلبان هلیکوپتر تیم آلفای گروه استارز بود. او در همان ابتدای بازی مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفت و مجروح شد. در ادامه بازی نیز توسط نمسیس کشته شد.

UBCS.png

نیکولای گینوائیف

نیکولای فرماندهٔ یکی از تیم‌های اعزامی U.B.C.S بود. او فرماندهٔ کارلوس نیز بود. در طول بازی او تلاش دارد تا به هر شکل ممکن و حتی به قیمت مرگ زیردستانش از شهر خارج شود و بالاخره موقق میشود.



میخائیل ویکتور

ویکتور یکی از هم‌تیمی‌های کارلوس و نیکولای بود. او در اثر حملهٔ زامبی‌ها به شدت مجروح شده بود. در جریان حملهٔ نمسیس به جیل، او جان خود را فدا کرد و با نارنجک دستی، مانع از آسیب رساندن نمسیس به جیل شد و خودش نیز در همین ماجرا کشته شد.

UBCS2.png

7.png

زامبی ها

زامبی‌ها، شهروندانی هستند که از راه‌هایی چون گزش زامبی دیگر و تزریق مستقیم ویروس تی به وجود می‌آیند. زامبی‌ها سرعت پایینی دارند اما درجهٔ جان‌سختی آن‌ها بالاست. این موجودات با سلاح‌های گرم راحت‌تر کشته می‌شوند. زامبی‌ها دشمنان اصلی در این بازی هستند.

سگ‌های زامبی

سگ‌های زامبی، سگ‌هایی معمولی بودند که به ویروس تی مبتلا شدند. آن‌ها ممکن است توسط سگ مبتلا گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم، به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ آن‌ها بالا بوده و از درجهٔ جان‌سختی کم‌تری نسبت به زامبی‌ها برخوردارند.


عنکبوت‌ها

عنکبوت‌های خون‌آشام، موجوداتی هستند که به ویروس تی دچار شده‌اند. آن‌ها ممکن است توسط عنکبوت مبتلا، گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ این موجودات پایین است اما درجهٔ سخت‌جانی آن‌ها بسیار بالا است.

هانترها

هانترها، موجوداتی هستند که از تزریق ویروس تی به تخم خزنده و استخراج DNA خزندهٔ مبتلا به ویروس تی و تزریق آن به یک انسان سالم پدید آمده‌اند. سرعت حملهٔ و درجهٔ سخت‌جانی این موجودات بسیار بالا است.

Nemesis.png

نمسیس

نمسیس، غول‌آخر و دشمن اصلی جیل ولنتاین در این بازی است. نمسیس یک تایرانت تکامل یافته‌است. این موجود از تزریق ویروس تی درجه سوم و انگل ان‌ای-آلفا به بدن یک انسان پدید آمده‌است. او بسیار سخت‌جان و هوشمند است و در طول بازی همواره در تعقیب جیل است. حتی با چندین مرتبه شکست نیز جیل را رها نکرد. نمسیس در نهایت و با سختی فراوان و با کمک اسلحهٔ لیزری بسیار قدرتمند شکست خورد. نوع حمله او به دلیل هوشمندی بالا نسبت به سایر مهاجمان متفاوت است.


hxw9_char_header.png





11.jpg 9.jpg 8.jpg 5.jpg 3.jpg 1.jpg 4f897fb599a635f2cddcb71dcc78def6.jpg ae6aae96bab66df94e0c13987cfc75a6.jpg c66a37459df49d983fc22e264a4490a5.jpg


656k_vid2.gif


Resident Evil 3 - Special Developer Message

1080p.png

56n_123.gif


Resident Evil 3 - Announcement Trailer

1080p.png

z41c_nem.gif


Resident Evil 3 - Nemesis Trailer

1080p.png


 
آخرین ویرایش:

Vortex 777

کاربر سایت
Feb 15, 2020
28
زیادی داره ورجه وورجه میکنه این نمسیس جدیده. نصف ابهت نمسیس اورجینال به همین cool بودنش بود. در حالی که پلیر دست و پاشو گم میکرد و در حین دویدن میخورد به درودیوار این همینطور واسه خودش قدم زنان جلو میومد. این ریمیکه بیشتر داره شبیه یه ملقمه از شخصیت های tank و smoker و حتی hunter تو بازی لفت فور دد میشه. :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
screenshot-twitter.com-2020.02.25-21_08_05.png

:-":-"

دوستان دمو کی میاد؟ این قابلیت داج بازیو آسون نمیکنه؟
بنظرتون نمسیس دیگه خیلی بیش از حد هار نشده؟

دمو معلوم نیست کی میاد گفتن منتظر اخبار باشید اگه مثل نسخه قبلی باشه یک ماه قبل تاریخ انتشار بازی میاد نمیسیس هم که قرار بود هار باشه از اون اول باید دید چقدر بازی رو بالانس کردن از این نظر ....
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
خداراشکر اول ریمیک ۲ را دادن!!!
الان دقیقا زامبی هاش هیچ حس ترسناکی به آدم نمیدادن بیشتر یه موجود مزاحم هستند ‌..
امیدوارم کمبود مهمات و حل مسائل و معماها مثل نسخه اورجینالش وجود داشته باشه وگرنه بازی اصلا اینطوری که بزنی بکشی برو جلو فایده نداره
من توی ریمیک ۲ واسه باز کردن یه صندوق هم کلی میگشتم نامه ها را میخوندم تا رمز اون قفل رو بفهمم
 
  • Like
Reactions: WTF? and FUTURE

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
خداراشکر اول ریمیک ۲ را دادن!!!
الان دقیقا زامبی هاش هیچ حس ترسناکی به آدم نمیدادن بیشتر یه موجود مزاحم هستند ‌..
امیدوارم کمبود مهمات و حل مسائل و معماها مثل نسخه اورجینالش وجود داشته باشه وگرنه بازی اصلا اینطوری که بزنی بکشی برو جلو فایده نداره
من توی ریمیک ۲ واسه باز کردن یه صندوق هم کلی میگشتم نامه ها را میخوندم تا رمز اون قفل رو بفهمم
اتفاقا معما داره محیط های بیشتری هم برا گشت و گذار داره که خیلیاشون انتخابی هستن در کل از نظر گشت و گذار نباید نگرانیی باشه زامبی ها رو قبول دارم به نظر میاد سرعت راه رفتنشون زیاد شده در کل اگه بخوایم نسبت به نسخه اورجیانل حساب کنیم اکشن تر شدن بازی منطقی ـه ...
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
به نظرم مشکل خاصی تو بازی نیست خود نسخه 3 اصلی هم بازی کاملا سرعتی بود و معمولا باید اکثر جاها همش فرار میکردی و سرعت بازی شدیدا بالا بود
و البته هم میزان اکشن هم تعداد زامبیا قشنگ نسبت به نسخه 2 و 1 چندین برابر شده بود
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
این Dodge توی نسخه اصلی هم بود:D فقط اونجا تایمینگش دقیق تر بود و اگر مهارتش رو پیدا میکردین، هیچ دشمنی من جمله نمسیس نمیتونست بهتون آسیب برسونه:D
 
  • Like
Reactions: WTF?

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
اکثر ویدیوهای پیش‌نمایش‌ها رو دیدم...کپکام قشنگ داره یه بازی دیگه رو با اسم رزیدنت 3 تحویل ملت میده...خیلیا هم دارن همچین چیزی رو نادیده میگیرن.
اکثرا بخاطر ریمیک 2، پیشفرض فکر میکنن که اینم قراره عالی از آب دربیاد ولی بنظرم هم از نظر منتقدها و هم از نظر فن‌ها کمتر از RE2 تحویل گرفته میشه.
چیز خاصی نداره اسپویل ولی به هر حال دوستان حساسن و فکر میکنن چیز خفنی نمایش داده شده :D :
این ویدیوهای درگیری با نمسیس قشنگ انگار شبیه‌ساز عذابه! هیچ مکانیک مقابله‌ای انگار نداره بازی...میخوای فرار کنی نمسیس با شاخکش از پات میگیره میکشه سمت خودش...چند ثانیه بدون دلیل روی زمینی و نمسیس هم داره همینطوری نگات میکنه تا بلند بشی...فرار میکنی و دوباره میکشتت سمت خودت...این بار شانس میاری و یهویی میبینی مثل سوپرمن پرواز کرده و اومده جلوت! جالبم اینه قضیه این نیست که نمسیس ترسناک‌تر و قوی‌تر نشون داده بشه...مثل اینکه نمسیس کلا نمیخواد جیل رو نابود کنه و فقط دنبال شکنجه و اذیت کردنه! کلا اون تعامل و تعقیب و گریز خفن نسخه اورجینال کجا، این کجا!
مکانیک داج هم خیلی میتونه کاربردی باشه ولی نمیدونم با این زاویه دوربین جواب بده یا نه...حتی توی نسخه اورجینال با دوربین ثابت هم استفاده ازش ریسکی بود...اینجا که دوربین خیلی نزدیک‌تره و ممکنه قشنگ بعد از جاخالی بیفتی بغل یه زامبی دیگه...توی چندتا از ویدیوها هم دقیقا همین اتفاق میوفته.
خلاصه که بنظرم هایپ رو کنترل کنید که بعدا ناامید نشید و اگه کمتر از انتظارات ظاهر شد حداقل ازش به عنوان یه بازی خوب لذت ببرید.
دیگه تکلیفم هم با بازی مشخص شد و احتمالا سراغش نمیرم چون مثل یه کابوس میمونه! :D تا زمان عرضه هم نمیام توی تاپیک پشت سر هم روضه‌ی حضرت نمسیس بخونم تا دوستانی که هایپ هستن اذیت نشن :D
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
اکثر ویدیوهای پیش‌نمایش‌ها رو دیدم...کپکام قشنگ داره یه بازی دیگه رو با اسم رزیدنت 3 تحویل ملت میده...خیلیا هم دارن همچین چیزی رو نادیده میگیرن.
اکثرا بخاطر ریمیک 2، پیشفرض فکر میکنن که اینم قراره عالی از آب دربیاد ولی بنظرم هم از نظر منتقدها و هم از نظر فن‌ها کمتر از RE2 تحویل گرفته میشه.
چیز خاصی نداره اسپویل ولی به هر حال دوستان حساسن و فکر میکنن چیز خفنی نمایش داده شده :D :
این ویدیوهای درگیری با نمسیس قشنگ انگار شبیه‌ساز عذابه! هیچ مکانیک مقابله‌ای انگار نداره بازی...میخوای فرار کنی نمسیس با شاخکش از پات میگیره میکشه سمت خودش...چند ثانیه بدون دلیل روی زمینی و نمسیس هم داره همینطوری نگات میکنه تا بلند بشی...فرار میکنی و دوباره میکشتت سمت خودت...این بار شانس میاری و یهویی میبینی مثل سوپرمن پرواز کرده و اومده جلوت! جالبم اینه قضیه این نیست که نمسیس ترسناک‌تر و قوی‌تر نشون داده بشه...مثل اینکه نمسیس کلا نمیخواد جیل رو نابود کنه و فقط دنبال شکنجه و اذیت کردنه! کلا اون تعامل و تعقیب و گریز خفن نسخه اورجینال کجا، این کجا!
مکانیک داج هم خیلی میتونه کاربردی باشه ولی نمیدونم با این زاویه دوربین جواب بده یا نه...حتی توی نسخه اورجینال با دوربین ثابت هم استفاده ازش ریسکی بود...اینجا که دوربین خیلی نزدیک‌تره و ممکنه قشنگ بعد از جاخالی بیفتی بغل یه زامبی دیگه...توی چندتا از ویدیوها هم دقیقا همین اتفاق میوفته.
خلاصه که بنظرم هایپ رو کنترل کنید که بعدا ناامید نشید و اگه کمتر از انتظارات ظاهر شد حداقل ازش به عنوان یه بازی خوب لذت ببرید.
دیگه تکلیفم هم با بازی مشخص شد و احتمالا سراغش نمیرم چون مثل یه کابوس میمونه! :D تا زمان عرضه هم نمیام توی تاپیک پشت سر هم روضه‌ی حضرت نمسیس بخونم تا دوستانی که هایپ هستن اذیت نشن :D
نگرانیت در مورد نمسیس بی مورد نیست ولی اگه دیگه اذیت کردن‌هاش خیلی زیاد باشه و گیمرها باهاش به مشکل بخورن و سختیش بیش از حد بشه مطمئن باش آپدیت میدن درستش میکنن، دیگه زمونه ps2 و ps1 زمان آفلاین بازی تموم شد بازی آفلاین بخواد خیلی شلوار در بیاره ملت ولش میکنن میرن سروقت بازی آنلاینی شون، اون بازی‌های میازاکی که تکلیفش مشخصه و بیشتر مخاطبینش آفلاین باز و rpg بازن،
 
  • Like
Reactions: FUTURE

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
امیدوارم نمسیس رو جوری بسازن که اشک پلیر رو دربیاره صنعت گیم دقیقا همچین چیزی کم داره حالا ممکنه منتقدا اب دوغ خیاری حال نکنن وبخوان بازیو مثل آب خوردن تموم کنن که اونش ذره ای اهمیت نداره خلاصه کاش بازیو جوری بسازن که خود تموم کردنش یک چالش واقعی باشه
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اکثر ویدیوهای پیش‌نمایش‌ها رو دیدم...کپکام قشنگ داره یه بازی دیگه رو با اسم رزیدنت 3 تحویل ملت میده...خیلیا هم دارن همچین چیزی رو نادیده میگیرن.
اکثرا بخاطر ریمیک 2، پیشفرض فکر میکنن که اینم قراره عالی از آب دربیاد ولی بنظرم هم از نظر منتقدها و هم از نظر فن‌ها کمتر از RE2 تحویل گرفته میشه.
چیز خاصی نداره اسپویل ولی به هر حال دوستان حساسن و فکر میکنن چیز خفنی نمایش داده شده :D :
این ویدیوهای درگیری با نمسیس قشنگ انگار شبیه‌ساز عذابه! هیچ مکانیک مقابله‌ای انگار نداره بازی...میخوای فرار کنی نمسیس با شاخکش از پات میگیره میکشه سمت خودش...چند ثانیه بدون دلیل روی زمینی و نمسیس هم داره همینطوری نگات میکنه تا بلند بشی...فرار میکنی و دوباره میکشتت سمت خودت...این بار شانس میاری و یهویی میبینی مثل سوپرمن پرواز کرده و اومده جلوت! جالبم اینه قضیه این نیست که نمسیس ترسناک‌تر و قوی‌تر نشون داده بشه...مثل اینکه نمسیس کلا نمیخواد جیل رو نابود کنه و فقط دنبال شکنجه و اذیت کردنه! کلا اون تعامل و تعقیب و گریز خفن نسخه اورجینال کجا، این کجا!
مکانیک داج هم خیلی میتونه کاربردی باشه ولی نمیدونم با این زاویه دوربین جواب بده یا نه...حتی توی نسخه اورجینال با دوربین ثابت هم استفاده ازش ریسکی بود...اینجا که دوربین خیلی نزدیک‌تره و ممکنه قشنگ بعد از جاخالی بیفتی بغل یه زامبی دیگه...توی چندتا از ویدیوها هم دقیقا همین اتفاق میوفته.
خلاصه که بنظرم هایپ رو کنترل کنید که بعدا ناامید نشید و اگه کمتر از انتظارات ظاهر شد حداقل ازش به عنوان یه بازی خوب لذت ببرید.
دیگه تکلیفم هم با بازی مشخص شد و احتمالا سراغش نمیرم چون مثل یه کابوس میمونه! :D تا زمان عرضه هم نمیام توی تاپیک پشت سر هم روضه‌ی حضرت نمسیس بخونم تا دوستانی که هایپ هستن اذیت نشن :D
اتفاقا نگرانیت کاملا به جا هست:D یعنی بحث بالانس بودن این وسط مطرحه که خیلی مهمه. حالا نمیدونم دقیقا نمسیس قراره چجوری رویت بشه. اینکه از اول تا آخر بازی دنبال ما هست یا فقط توی بعضی از لوکیشن های خاص میاد و اینکه در صورت شکست دادنش، مثل Mr.X بلند میشه دوباره یا نه. ولی چیزی که هست اینه که گفتن محیط بازی نقش مهمی رو ایفا میکنه و باید ازش بر علیه نمسیس استفاده کنید و به صورت مستقیم باهاش روبرو نشید. مثل استفاده از ترانس های برق که انگار دشمنا رو خشک میکنه. جالبه که توی نسخه اصلی هم خیلی از این آیتم های محیطی بود ولی خیلیا ازشون خبر نداشتن و میتونستن ازشون جلوی نمسیس استفاده کنن:D
در هر صورت منم هایپ رو در سطح معقول نگه میدارم که ضدحال نخورم:D الان بزرگترین دغدغه من (بیشتر از نمسیس) اینه که شهر چجوری طراحی شده و به چه شکله.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
اتفاقا نگرانیت کاملا به جا هست:D یعنی بحث بالانس بودن این وسط مطرحه که خیلی مهمه. حالا نمیدونم دقیقا نمسیس قراره چجوری رویت بشه. اینکه از اول تا آخر بازی دنبال ما هست یا فقط توی بعضی از لوکیشن های خاص میاد و اینکه در صورت شکست دادنش، مثل Mr.X بلند میشه دوباره یا نه. ولی چیزی که هست اینه که گفتن محیط بازی نقش مهمی رو ایفا میکنه و باید ازش بر علیه نمسیس استفاده کنید و به صورت مستقیم باهاش روبرو نشید. مثل استفاده از ترانس های برق که انگار دشمنا رو خشک میکنه. جالبه که توی نسخه اصلی هم خیلی از این آیتم های محیطی بود ولی خیلیا ازشون خبر نداشتن و میتونستن ازشون جلوی نمسیس استفاده کنن:D
در هر صورت منم هایپ رو در سطح معقول نگه میدارم که ضدحال نخورم:D الان بزرگترین دغدغه من (بیشتر از نمسیس) اینه که شهر چجوری طراحی شده و به چه شکله.
پس حدسم درست بود، من ویدئوها رو ندیدم چون نمی خوام هیچ چیز برام اسپویل بشه، ولی متنهاتونو تا جایی که اسپویل نشه برام می خونم.
توی نسخه کلاسیک تعامل با محیط خیلی به ذخیره مهمات کمک می کرد، مثلا چراغ های گازی که توی خیابون بود با شلیک بهش، آتیشش که به نمسیس می خورد کارش تموم بود، یا همینطور در جاهایی که زامبولی زیاد بود میزدی چند نفرشون تلف می شدن، یا حتی جای کرم خوشگل، تیر چراغ برقو میزدی میفتاد تو آب برق می گرفتش. امیدوارم این نوع موارد در وحله اول(به قول احمد :D) ساده نکنه بازیو، دوم هم بعضی جاها بازیکنو مجبور کنه که با محیط تعامل داشته باشه و صرفا به شلیک کردن مداوم ختم نشه، البته بالانس باشه سختیش که محیط ها رو پویاتر کنه، عرضی نیست:D
 
  • Like
Reactions: Safety & Peace

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
من خیلی قبل تر هم گفتم در حد متا 84-85 روش حساب باز کردم الانم همین نظر رو دارم در مورد این قضیه جاخالی دادن و فرار کردن از دست نمسیس هم مطمعن باشید قلق خاص خودش رو داره قشنگ پیداست نیاز به دقت و تایمینگ دقیق داره وگرنه سازندها اینقدر احمق نیست یـ موجود به اون گندگی رو جلو روت بزارن بعد روش مقابله باهاش رو نذاشته باشن مطمعنا قلغ داره (مثل نسخه اورجینال) جیل میتونه داج بده یا رل کنه رو به روی نمسیس طرف اومد داج بده که پاهاش رو گرفت در صورتی که قشنگ پیدا بود باید رل میکرد نمسیس ورژن سریع تره MrX ـه اتک های اولیش دقیقا اتک های MrX ـه مثل MrX مکس میکنه با این تفاوت که وقتی خواست حمله کنه سریع میاد سمتت MrX واسه قایم موشک بازی کردن برا پلیر درست شده بود نمسیس برا اینکه نزاره نفس بکشی طراحی شده سیستم داج و رل کردن رو هم واسه این گذاشتن اگه قرار باشه جلو نمسیس کاربرد نداشته باشه این مکانیز پس واسه کی طراحیش کردن اصلا ؟ واسه چهار تا زامبی زپرتکی؟
 

New Shredder

ѺГѺҠԱ ՏѦҠі
کاربر فعال
Feb 23, 2013
929
نام
سعید
دقیقا:D حساسم رو بانو x-(

@Sunderland
ابراهیم جان , نجابت بانو رو دیدی..!! ^:)^ حتی اجازه نداد کارلوس عوضی بهش دست بزنه...! >:)
خدا رو شـــکر حساسیت موضوع برای ما رو درک کردند...! [-o<


11h9_ezgif.com-optimize_(2).gif
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من خیلی قبل تر هم گفتم در حد متا 84-85 روش حساب باز کردم الانم همین نظر رو دارم در مورد این قضیه جاخالی دادن و فرار کردن از دست نمسیس هم مطمعن باشید قلق خاص خودش رو داره قشنگ پیداست نیاز به دقت و تایمینگ دقیق داره وگرنه سازندها اینقدر احمق نیست یـ موجود به اون گندگی رو جلو روت بزارن بعد روش مقابله باهاش رو نذاشته باشن مطمعنا قلغ داره (مثل نسخه اورجینال) جیل میتونه داج بده یا رل کنه رو به روی نمسیس طرف اومد داج بده که پاهاش رو گرفت در صورتی که قشنگ پیدا بود باید رل میکرد نمسیس ورژن سریع تره MrX ـه اتک های اولیش دقیقا اتک های MrX ـه مثل MrX مکس میکنه با این تفاوت که وقتی خواست حمله کنه سریع میاد سمتت MrX واسه قایم موشک بازی کردن برا پلیر درست شده بود نمسیس برا اینکه نزاره نفس بکشی طراحی شده سیستم داج و رل کردن رو هم واسه این گذاشتن اگه قرار باشه جلو نمسیس کاربرد نداشته باشه این مکانیز پس واسه کی طراحیش کردن اصلا ؟ واسه چهار تا زامبی زپرتکی؟
این داج کردن رو گفتن حواستون باشه وقتی نمسیس دنبالتونه یا وقتی چندتا زامبی هستن، درست استفاده کنین چون خوشگل میرین توی بغل زامبی بعدی:D
فرق داج دقیق با معمولی اینه که داج معمولی مسافت خیلی کوتاهی رو طی میکنه و ضد حمله نمیده. داج دقیق فاصله خیلی بیشتری طی میکنه و اسلوموشن و ضدحمله میده:D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر