Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
این یارو کلا دیوانه ست. فکر میکنم خیلی عشق جلب توجه داره و همیشه با حرف های مخالف و جنجالی دلش میخواد به سر زبون ها بیفته!

دیوونه نیست، اتفاقا از من و شما عاقل تره. فراستی خودش یه مزدور ساخته شده توسط ج.ا ـه. بهش پول و تریبون میدن تا حافظ منافع پروپاگاندا ج.ا در سینما باشه. اول از همه با دری وری گفتن و ایراد گرفتن های اساسی (که اصولا برای خفن جلوه دادنشون رو میاره به کنار هم گذاشتن عبارت های بی مفهوم و صد من یه غاز در ظاهر عالمانه اما در باطن پوچ) خودش رو منتقد مطرح و سخت گیر مطرح میکنه. در مورد 90% فیلم ها هم واقعا هرچی میگه غیر واقع نیست، چون به واقع فیلم های زباله بفروشی هستن که برای تهی کردن مغز مردم از فکر تولید میشن، اما مشکل اون 10% باقی مونده است. یعنی یه گروه فیلم های خوب و روشنگری که ساخته میشن و به شدت جامعه و ج.ا رو نقد میکنن که فراستی باید اینطور به جامعه القا کنه از دم آشغال، اگزوتیک و برای گرفتن جایزه ساخته شدن و گروه دوم زباله های پروپاگاندایی که ایشون باز باید به جامعه القا کنه فیلم های خوبی هستن. مثل اخراجی ها که از نظر ایشون در امده و شاهکار کمدیه اما مثلا جدای آشغال سیاه نما.

کلا ج.ا در طول این چند دهه حیاتش به همه فرم های هنری گند زده و کاری کرده در همه زمینه ها شاهد ابتظال باشیم. تو موسیقی یا ادبیات یا نقاشی، فرقی نداره، نگاه کنید از چی و چه آدم هایی به چه چیزهایی رسیدیم و پسرفت کاملا مشهوده. تنها چیزی که از دست اینا در رفت سینما بود که بخصوص موج نو سینما ایران امدن کارهای جالبی کردن و بر خلاف هدف اصلی این انگل ها عمل کردن. فراستی ها و آشغال های مشابه هدفشون اینه که این آدم های شاخص سینما رو تخریب کنن و مثل همه زمینه های دیگه سینما رو هم هل بدن به سمت زباله هایی مثل رحمان 1400 یا 50 کیلو ع...ن.

همه این آدم ها مزدوران قلم به دستن. در عوض تریبون میپذیرن هرچیزی که ازشون میخوان رو بگن. فراستی هم با این ژست منتقد سخت گیر و صد البته تریبونی که صدا و سیما سال هاست بهش داده برای خودش شهرتی رقم زده تا به وقتش براشون دم تکون بده. وگرنه خود این بشر یه برنامه داشت فکر کنم به اسم آپاستوروف که در مورد موضوعات مختلف سینمایی با کارشناس ها مناظره میکرد. اونجا برید ببینید چهارنفر آدم حسابی که جلوش بودن چطوری جواب مزخرف گویی هاش رو میدن و لال میشه.
 

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,371
نام
رامین
Matt Reeves از قیافه و کاستوم بتمن رونمایی کرد :

The Batman - Camera Test


همش توی یه عکس

129417


Billie Eilish No Time To Die



به پای Adele که نمیرسه ولی از اون چیزی که فکرش رو میکردم خیلی بهتره ...

ادیت شده با تریلر فیلم

 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,779
نام
نریمان
rxg5_img_20200214_082636.jpg


خیلی به دردویل نتفلیکس شباهت پیدا کرده.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
تیزر کوتاهی که از بتمن اومده ادمو یاد فیلم های گاسپر نوئه میندازه. فقط یکم رقص نور کم داره
ویرایش:
میگن سمبل خفاش بتمن که روی لباسش نقش بسته از تفنگی ساخته شده که خانواده اش رو کشته

B9EEEA5D-1D14-4F7B-A37A-23EED6C220A6.jpeg

 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
Uncut gems 4.5/10
واقعا خوشم نیومد
فیلم ریتم خوبی داشت و یه درجه مناسبی از تعلیق رو تو ۲ ساعت حفظ کرد.
ولی داستان رو یه مورد احمقانه ای بنا شد به نظر من.





کدوم ابلهی الماسی که فک میکنه ۱ میلیون دلار می ارزه رو همینجوری الکی میده ۱ شب دست یکی دیگه باشه؟



موسیقی خیلی رو مخم بود(که البته بحث سلیقه است)
فیلمبرداری هم همینطور(اونم سلیقه است)


آدام سندلر بازیش خوب بود و میتونست نامزد بشه(فقط نامزد بشه وگرنه بازیش ۲ لول از فینیکس و ادام درایور و ۱ لول از دیکاپریو پایین تر بود) ولی خب حق خوری اصلی امسال تو فصل جوایز نامزد نشد ویلم دفو برای لایت هاوس بود.


ولی همین نمره رو هم از حفظ مناسب ریتم و بازی سندلر و تدوین نسبتا خوب(که البته لذتش به دلیل اون جور فیلمبرداری از من گرفته شد) میگیره.
البته اینم بگم که ۱۰ دقیقه پایانی واقعا خوب بود و واقعا تنش رو بالا برد تو فیلم.

محتوای نظرت یا بگیم همان نقد اصلا با امتیازی که میدی همخوانی ندارد! اینکه از فیلم خوشت نیامد به کنار و خودش یک پوین منفی است ولی اینکه خوشت نیامد و باز نکات مثبت فیلم را لحاظ میکنی، محتوایی که کاملا نمی توانم نویسنده آن را درک کنم. ریتم خوب و فست - پیست کنترل شده داستان که خودت اشاره کردی می تواند کریت بسیار باارزش به فیلم باشد.

شخصیت هوارد رتنر کلا شخصیت احمقی است و هدف برادران سفدی این بوده که این شخصیت به صرفا احمق و کاریزماتیک (که به خوبی به هم تلفیق شده) را در ان فضای ملتهب و خفه گیر و لحظه ای قرار بدن و نشون بدن که چه تصمیم های غیر منتظره ای برای پیشبرد اهدافش می گیرد. قطعا اصلی ترین نکته برای من در هر اثر سینمایی یا تلویزیونی، همذات پنداری با شخصیت است و کاملا در آن فضا پرالتهب برقرار شده، هر تصمیمی که هوارد می گیرد قابل قبول و حقیقی است. هوارد در همان وهله اول ایمان دارد که الماس واقعا ارزش یک میلیون دلار را دارد ولی می بینیم که بعد مزایده و حرف های آن فرد پشت تلفن (با صدای تیلدا سویینتون که جالب است بدونی اگر نشناختی!) کاملا می داند که دیگر ارزش الماس آن قدری که نیست برایش دست و پا می شکست و پس از تماس دوباره کوین گارنت، تصمیم می گیرد که به سراغ همان نقشه اول خود که یک نوع بیماری یا بهتر است بگویم اعتیاد به قمار تلقی می شود، روی بیاورد. گرچه خود الماس سمبل است و برای شناختن سمبل کار هرکسی نیست و بهتر است برای شناخت دقیق سمب الماس در فیلم به ویدیوهای تخصصی سینما در یوتیوب رجوع کنید.

در مورد موسیقی شاید اول بلند احساس شود که دقیقا همین طور است ولی رفته رفته ریتم خودش را پیدا می کند و هم رده گود تایم می شود. بازی سندلر بهترین بازی امسال است. چون هرگز او را این چنین ندیده بودم و کاملا رفتارهای احمقانه، شوخ طبعی ها و دیالوگ و لحن کنترل شده ای دارد و انگار تمام تکه های بازی های نصفه و نیمه کمدی های اخیرش را در این فیلم به هم متصل شده اند. تیپپ و گریم هم قطعا در هنرنمایی و خلق شخصیت رتنر کمک بسیار زیادی کرده است. با توجه به اینکه فینیکس قدرتمند تری در مستر و دیکاپریو بهتری در وال استریت و هوانورد (واقعا نمی فهمم که چرا هوانوردش را به زبان نمی آورید) دیده بودم، بازی سندلر غیر منتظره بود. البته این را حق می دهم که مخالفان فیلم زیاد هستند و بیشتر هم مخاطبان سینما که از فیلم راضی نبودند. قطعا اگر گود تایم را دوست نداشتی (نمی دانم دیدید یا نه!) از این هم خوشتان نمی آید
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
تیزر کوتاهی که از بتمن اومده ادمو یاد فیلم های گاسپر نوئه میندازه. فقط یکم رقص نور کم داره
ویرایش:
میگن سمبل خفاش بتمن که روی لباسش نقش بسته از تفنگی ساخته شده که خانواده اش رو کشته

View attachment 129429

این موارد رو دوست دارم همیشه... قبلا هم گفتم، معمولا فیلم اول سوپرهیرویی ها رو بیشتر از بقیشون دوست دارم چون به Origin قهرمان ، طراحی لباس و اسم علامت و ‌... پرداخته میشه!

این موردی که گزاشتی رو تا حالا ندیده و نشنیده بودم! و الان علامت بتمن جدید خیلی به دلم نشست! :-"
حس شعارگونه ی پنل های کمیک بالا رو خیلی خوب بهم منتقل کرد:D
 

mahdi-xbox

کاربر سایت
Dec 24, 2010
1,603
نام
Leo Fitz
آقا این ۱۹۱۷ وب دی الش اومده چرا warez نمیزارتش؟!
آقا این وب دی ال 1917 رو از کجا دیدین؟
من تو rarbg نگاه کردم فقط نسخه dvd و screener داشتن
تو سایت dvdreleasdate هم تاریخ نسخه دیجیتالش برا 25 روز دیگس
تو سایت های دانلود فقط یکی دوتا گذاشتن این وب دی ال رو...
این همون وب دی ال فیکی هست که واسه آلیتا هم اومده بود؟
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
آقا این وب دی ال 1917 رو از کجا دیدین؟
من تو rarbg نگاه کردم فقط نسخه dvd و screener داشتن
تو سایت dvdreleasdate هم تاریخ نسخه دیجیتالش برا 25 روز دیگس
تو سایت های دانلود فقط یکی دوتا گذاشتن این وب دی ال رو...
این همون وب دی ال فیکی هست که واسه آلیتا هم اومده بود؟

سرکاری بود..، دیگه کارشون از سانسورم گذشته الکی میزنن وب دی ال که آمار دانلودشون بالا بره، به هیچ سایتی اعتماد نکنید، فعلا همین warez از همه بهتره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر