محتوای بازی The Last of Us Part 2 بزرگسالانه خواهد بود

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
ellie-the-last-of-us-part-2-v435.jpg
The Last of Us یکی از آن فرنچایزهایی است که به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت و حالا طرفداران کشته مرده زیادی دارد؛ تا جایی که از دید کاربران در نظرسنجی بلاگ پلی استیشن این بازی به عنوان برترین عنوان دهه اخیر میلادی انتخاب شد و اشتیاق برای تجربه دنباله‌اش در سراسر جوامع اینترنتی گیمرها دیده می‌شود.


با وجود تاخیری که در انتشار The Last of Us Part 2 به وجود آمد، مردم اعتراضی نکردند و «نیل دراکمن» کارگردان بازی هم در همین راستا گفت که هواداران را روسفید خواهد کرد؛ ولی در هر صورت آنچه تاکنون گفته شده تاکید دارد که این بازی در فضایی به مراتب تاریک‌تر و تلخ‌تر از نسخه قبلی روایت می‌شود و خشونت بیشتری هم دارد.


به همین ترتیب محتوای بازی بزرگسالانه خواهد بود و البته که این چیز جدیدی نیست. دنباله ماجراجویی‌های الی و جوئل در وب‌سایت رسمی بازی دارای نماد ESRB (هیئت رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی) با رده M یا بالاتر از هفده سال است، که با مراجعه به سایت ESRB می‌توان جزئیات مندرج در بدنه آن را مطالعه کرد، که اتفاقا نکته بسیار جالب توجه و مهمی را شامل می‌شود.


همان‌گونه که می‌دانید نسخه قبلی بازی و حتی Left Behind هم هر دو رده‌بندی یکسانی داشتند، اما برای The Last of Us Part 2 توضیحاتی اضافی دیده می‌شود:


  • محتوای جنسی – نمایش و شبیه‌سازی غیرصریح رفتارهای جنسی، احتمالا همراه با برهنگی نسبی
  • فضای جنسی – اشاراتی به ارتباطات جنسی و تمایلات جنسی

نسخه اول این فرنچایز هم فضای جنسی داشت و در رده‌بندی نیز به آن اشاره شده بود، اما حضور «محتوای جنسی» در The Last of Us Part 2 یعنی اولین بازی ساخته شده توسط استودیو ناتی داگ که دارای چنین محتوایی است. در حالی که هنوز داستان و روایت اصلی ماجرا معلوم نیست، به نظر می‌رسد ناتی داگ برای شبیه‌سازی فضایی واقع‌گرایانه‌تر و سنگین‌تر در دنیای آخرالزمانی، سکانس‌های تازه‌ای را هم پیش روی مخاطب به تصویر خواهد کشید. بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ معادل با ۹ خرداد ۱۳۹۹ برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,358
لامصب میترکونه
امیدوارم خشونتش بی حد و مرز باشه :x
راستی الی در نسخه اول یجورایی شوخ طبع و کیوت بود امیدوارم توی این نسخه هم باز ببینمش گرچه با تم تاریک و خشونت نمیخونه دیگ :D
 

Timey Wimey

عضو تحریریه
Aug 15, 2014
260
نام
محمد زمانی
البته من یه شفاف سازی بکنم چیزی که توی پست اول نوشته منظور این نیست که هر دو مورد (محتوای جنسی، فضای جنسی) رو داره و فقط محتوای جنسی رو داره و توی درجه سنی اومده. اون توضیح دیگه به خاطر مشخص شدن تفاوتشون هست. یه احتمال داره که این مثلاً مربوط به چیزی بشه که توی تریلر قبل هم دیدیم (حداقل یکی از مواردش). اون صحنه‌ای که یه مرد رو بسته بودن به صندلی و... .
پستای بالایی که تروله ولی قرار نیست همچین اتفاقی بیافته
اگه تو این بازی صحنه ای هم باشه احتمالا تجاوز هست و بسیار غمگین و دردناک و واقعی خواهد بود
این احتمال وجود داره که اشاره به تجاوز و چنین چیزی باشه ولی به صورت کلی تجاوز توی دسته‌بندی "خشونت جنسی" قرار میگیره و با این فرق داره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر