گزارش: Resident Evil 8 نمای اول شخص خواهد داشت

آیا نمای اول شخص در صورت حقیقی بودن اطلاعات، به تجربه شما در بازی لطمه می زند

  • بلی

  • خیر

  • در حال حاضر در مورد خوب یا بد بودنش نظری ندارم


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
c7943_.png
Resident Evil 8 از یک جنبه مهم مانند Resident Evil 7 خواهد بود. کپکام در حال حاضر مشغول بازسازی Resident Evil 3 است، اما جزئیات جدیدی درباره ادامه بازی موفق Resident Evil 7 که در سال 2017 انتشار یافت منتشر نشده است، حداقل تا این لحظه؛ یک گزارش حاکی از آن است که Capcom برای عنوان RE8 دوباره به نمای اول شخص باز خواهد گشت.
مطابق گفته کانال YouTube Residence of Evil، رزیدنت ایول 8 از فرمول رزیدنت ایول 7 پیروی و نمای اول شخص را حفظ خواهد کرد. Eurogamer نیز جزئیات مشابهی از منابعی که با کپکام در ارتباط هستند شنیده‌ است.
RE7 نسبت به عناوین قبلی خود رویکرد جدیدی را در پیش گرفت، چیزی که طرفداران سال ها انتظارش را می کشیدند، کپکام با تغییرات ساختاری و چشم اندازی به عناوین کلاسیک خود، با انجین پر زرق و برق RE Engine سعی در جبران اشتباهات قبلی خود داشت.
جزئیات جدید به نقل از کانال Residence of Evil نشان می دهد که پروتاگونیست RE7 اتان وینترز در RE8 بازمیگردد، همچنین کریس ردفیلد احتمالا متفاوت از RE7 با چهره جدیدش حضور خواهد داشت، همچنین جزییاتی در مورد دشمنان از جمله چند زامبی و ارواح مونث که شما را از طریق محیط روستا و یک قلعه تعقیب می کنند وجود دارد.
IGN در مورد این شایعات با کپکام صحبت کرد، اما کپکام از پاسخ به سوالات امتناع نمود.
منبع
کپکام امروز برای تسترها دعوتنامه ای جهت ایونتی در کشورهای مختلف دنیا از جمله ژاپن، آمریکا و آلمان ارسال نمود. ممکن است در مورد مباحث مختلف سری و RE8 در این ایونت پرسشهایی انجام شود.

f768042_.png
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
در آخر اضافه میکنم که اصلا نسخه هفت موضوع مهمی برای من یکی که نیست چون اصلا رزیدنت اویل نیست ، بهتره توی تاپیک سایلنت هیل ازش دفاع بشه !!
خب دیگه شما قرار نیست از همه چیز لذت ببری و همه چیز بر اساس سلیقه شما ساخته بشه:D رزیدنت ایول یه سری بزرگ 24 ساله هست و انواع و اقسام تغییرات رو به خودش دیده، از دوربین ثابت داشته تا دوربین از روی شونه و اول شخص و دوربین ترکیبی و Light Gun Shooter و Rail Shooter و غیره. هر دفعه هم یه سری مخالف و یه سری موافق داشته طی این سال ها. هر دفعه هم تغییرات به خاطر این ایجاد شد چون سری داشته به ورطه تکرار کشیده میشده. همین ملتی که از RE7 بدشون میاد، اگر به صورت سوم شخص و اکشن شلوغ تری نسبت به 6 ساخته میشد، به صورتی بازی هایی مثل CoD و BF جلوش لنگ مینداختن، افرادی مثل شما نمیومدن میگفتن چرا اینجوری شد و دیگه داره عنش در میاد؟:D
 

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
1,312
ای بابا...خو رزیدنت اویل 3 رو دارن برا تو ریمیک میکنن دیگه:D
الان خدایی داری به اون جیل بی خاصیت 65 لباس گشاد توی ریمیک میگی خوشگل؟
شرم نمیکنی حیا نمیکنی :D
خوده جیل اگه خودش رو توی ریمیک ببینه از ... خودش رو اعدام میکنه :D
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
اسپنسرهای زمانه در رزیدنت اویل های 4 و 5 و 6 برای پاکسازی بیشتر ، زامبی ها رو تبدیل به گانادوس ( اویل چهار ) > ماجینی ( اویل پنج ) > جاوو ( اویل شش ) کردن !
این از نظر شما با توجه به سیر تکاملی ویروس چیز عجیبی هست ؟! نمسیس نسخه تکامل یافته Mr. X نیست ؟
اون دوستمون درست گفت شما متوجه نشدید !

ضمنن در رزیدنت اویل هفت اکثر موجودات جهش یافته و آلوده که به عنوان دشمنان بازی میشناسیم از سلاح استفاده میکنن
با این تفاوت که از زامبی ها و تایرنت های فقط اسلحه به دست ، تبدیل به زامبی ها و تایرنت های نابغه و ایده پرداز شدن که حتی قدرت کنترل ذهن هم دارن !

بیخیال دیگه ! قسمت هفت و دوست دارید ؟ باشه ، منم به عنوان بازی غیر رزیدنت اویلی تحسینش میکنم ولی دیگه اسطوره اش نکنید !
بببن دوست عزیز برای من مثل روز روشنه که شما سن و سال گیمریت به دوره re های کلاسیک نمی خوره ، در نتیجه چون درک درستی از یه فن کلاسیک این سری بازی نداری نمی تونی متوجه حرفای من وخیلی های دیگه بشی و تقصیر خودتم نیست البته ، شما یه فن امروزی و اکشن شده re هستی و به خاطر همین راکت داشتن نمسیس در نسخه ۳ رو با زامبی های اسلحه به دست و عنکبوت اسنایپر قیاس می کنی ! این که یه باس فایت یه اسلحه خاص داشته باشه خیلی تفاوت داره با اینکه دشمن زامبی کاور بگیره و شلیک کنه ! و تو هم مجبور به کاور گرفتن بشی ! وقتی دشمن کاور گرفته تیر می زنه و تو هم کارو گرفتی و شلیک می‌کنی نمی توتی تفاوت رو واقعا احساس کنی ؟ اتفاقی که در نسخه های ۵ و ۶ زیاد می‌افته .ما هم‌کاری به توجیه داستانی نداریم که شما راجع به اسپانسر زمانه صحبت می کنی . بحث کلی سر اکشن شدن بازی هست و من توضیح دادم اون یه باس فایت خاص بود و علت طراحیش چی بود .در اخر اینکه ضمنا رو هم‌همینجوری که نوشتم‌ می نویسن :) و نهایتا شما درست می‌گی بحث دیگه ای ندارم در این زمینه :)
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
678
کاری به هر دو طرف ندارم ولی انصافا ۶ یه فاجعه ی تمام عیار بود.دو بار سه چهار ساعت بازیش کردم ولی بیشتر از این نتونستم ادامه بدم و پاکش کردم.حالا اکشن شدن بیش از اندازه اش به کنار ولی فیزیک اش و برخی از انیمیشنهاش فراتر از فاجعه بودند طوری که یه نسل قبل تر از اون فیزیک و انیمیشنهای شلیک کردن اسلحه ها و قطع شدن و یا واکنش متفاوت زامبی ها به نقاط برخورد بدنشون و ... با re4 فرسنگها ازش بهتر بود.وقتی با شات گان به سر و صورت زامبیها شلیک میکردم فرق خاصیبا کلت نداشت(مقایسه بشه با re4).من چه اول شخص باشه چه سوم شخص با دوربین روی شانه چه دوربین ایزومتریک و ثابت ازشلذت میبرم مهم کیفیتشه.اگه بخوان با داستان ایتن ادامه بدن باید اول شخص باشه اگه یکی از شخصیتهای اصلی باشه باید سوم شخص باشه.بدترین به جز فاجعه ی های نسخه ۶ و operation raccoon city و umbrella corps از همه ی نسخه هاش لذت بردم چه فرعی چه اصلی چه اول شخص چه سوم شخص دوربین رو شانه چه ثابت
 

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
آقایون و خانم ها ، موافقان و مخالفان ( حتی اساتید ) :

منطقی و محترمانه توضیح دادم ، ببخشید اگه نمیتونم مثل شما به مسائل نگاه کنم ، دست خودم نیست خودم بودن ، امیدوارم همه خودشون باشند .

این روزا مراقب خودتون و خانواده باشید چون ویروس اینبار واقعی هست نه بازی ... .
 

Persona.Q

Don't Listen To Ondore's Lies
کاربر سایت
Jun 8, 2014
816
نام
محمد
فقط من هستم که با اکثر نسخه‌های رزیدنت حال کردم؟ :D:-"

پ.ن: تنها نسخه غیرقابل بازی برام Umbrella Corps بود :D
داداش حال هم نکنیم اقلا یبار تموم میکنیم ولی اویل اول شخص نه من نیستم :D
این امبرلا کرپس من رفتم همون موقع که اومد نمراتشو دیدم سمتش نرفتم اصلا..بخوای حساب کنی قشنگترین تو سری همون اویل 1 هست والسلام..
 

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
485
نام
Sera
اونایی که بحث دوربینو پیش می کشن،نکشن بهتره چون قبل شماها هر چی بوده کشیدن،رزیدنت هیچوقت اون نبوده که حالا بیایم بگیم چرا این شده،و هیچوقت هم این نمی مونه.

خواهشاً قلب کسایی که رزیدنت ایول ۷ دوست دارنو نشکنید چون قبلا یه بار شکستنش دوباره بشکنه دیگه نمیشه جمعش کرد.اینا آنقدر تو غم و غصه بودن موهاشون سفید شده و تو میان سالی پوستشون چروک برداشته و یه نمه لرزش دستم گرفتن با عواطفشون بازی نکنید،اعصابشون دیگه نمی کشه از کوره در می رن نترسین بهتون فوش و ناسزا نمی گن اینا هر کاری کنن با خودشون می کنند اعتصاب غذا می کنند واسه سلامتیشون بده البته همینجوریشم تو اعتصابن،دیگه معده شون نمی کشه آنقدر آت و آشغال (چه معنوی چه مادی) به خوردشون دادن معده ای که مثل تراکتور کار می کرده الان قدر یه موتور گازی هم توان نداره،بدنشون ضعیف شده و نایی براشون نمونده.صراحتا میگم و باز اکیدا تاکید می کنم ملاحظه این بنده خدا هارو بکنید حتی قلب های بعضی هاشونم با باتری کار می کنه،اینام آدمن خلاصه با رزیدنت ایول ۷ اگه حال نمی کنید دیگه با هیچی حال نخواهید کرد خلاصه یکم به خودتون مرخصی بدید چون این فضا دیگه براتون مناسب نیست بزنید بیرون برید یه جایی یه چند سالی گم و گور شید بلکه یکم هوا به کلتون بخوره این باد انزجار ،خود خفن پنداری خودشیفتگی (خنده) که داره شمارو به جفنگیات می کشونه از کلتون بپره (خلاصش: به قل قدیمی آدم شید) برگردید با شوق و شور فراوان و آگاهی و دانش سکوت و لازمه ی آن برای زندگی.

پ.ن: هر چقدر فکر می کنم دوس نداشتن رزیدنت ایول ۷ ونپذیرفتنش به عنوان رزیدنت ایول خیلی سخت از پذیرفتنش هست.
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
اینا با 7 چنان خودشون رو ثابت کردن که خیلی دوس دارم ببینم پیشرفت و بهبود ایده های 7 چی میشه!:D
حس میکنم نزدیکای عرضه VR2 برای PS5 و بقیه بیاد چون 7 هم ورژن VR اش بشدت گولاخ بود.
بابا تو تی وی هم آدم پاپیون میکرد چه برسه به VR من شنیدم کلا خیلی ها نتونستن بازی کنن با واقعیت کجازی
 

sepehr_100

کاربر سایت
Mar 16, 2017
111
برعکس نسخه های بازسازی قدیمی که خیلی هیجان زدم واسه تجربشون" برای نسخه های جدید اصلا هیجان ندارم.RE5/RE6 و یکی دو تا عنوان فرعی دیگه ناامیدم کردن" به همین دلیل حتی به خودم زحمت ندادم یه تریلر از RE7 ببینم.حالا هم که شایعات نسخه هشتم! نمیدونم چرا کپکام بیخیال پشت سرهم ساختن RE نمیشه.اینهمه IP داری" اَد گیر کردی رو این یکی!
 
  • Like
Reactions: residen

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر