شایعه آیا Mass Effect جدیدی در راه است؟

Nameless King

4:20
کاربر سایت
May 5, 2014
660
نام
امیرحسین
اکانت رسمی توئیتر استودیو Bioware، امروز توئیتی را از صحنه ابتدایی سه‌گانه Mass Effect همراه با کپشن "#MassRelays." پست کرد. این توئیت حاوی اطلاعات دیگری نبود، ولی بنظر می‌رسد که این استودیو قصد معرفی پروژه‌ جدیدی را دارد.

127149
مدتی پیش هم اکانت استودیو Bioware عکسی از سفینه‌ی Normandy به همراه نقل قولی از سری Mass Effect با این مضمون منتشر کرده بود:
"However insignificant we might be, we will fight, we will sacrifice, and we will find a way! That’s what humans do."
"هرچقدر هم که کم اهمیت باشیم، ما مبارزه می‌کنیم، ما فداکاری میکنیم، و ما راهی پیدا میکنیم! این کاری هست که انسان‌ها انجام میدن."

تمام این سرنخ‌ها می‌توانند نوید یک عنوان جدید را بدهند. شاید یک ریمستر کالکشن از سه‌گانه Mass Effect که بتواند خاطرات بد آخرین نسخه از این سری (Mass Effect Andromeda) را از ذهنمان پاک کند؟
به هر حال همه امیدواریم که این فعالیت‌ها در صفحات اجتماعی در نهایت به معرفی عنوانی از این دنیا ختم شود.

منبع
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
با رفتن اعضای کلیدی از استودیو نمیدونم چه ایده ای باید در موردش داشته باشم، ولی در مورد گیم پلی مس افکت، مکانیزمهاش منسوخ شدستو تنها تغییر باعث نمیشه بازی موفق بشه، نیاز به تحول داره و EA هم که عاشق تحول!
 
  • Like
Reactions: HIGH VOLTAGE

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,260
نام
محمد
نسخه 1 از نظر گیم پلی و گرافیک اصلا خوب عمر نکرده ولی با این وجود به نظر من با اختلاف بهترین داستان رو داره توی سری. کاش ریمیکش کنن\m/
چطور؟انیمیشن های صورتش که اندرومدا بهتره!:D
 
  • Like
Reactions: mr-game&watch

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
Andromeda رو با این تصور که منتقدها زیادی بهش گیر دادن و بازی خوبی هست شروع کردم، چند ساعت بعدش حالت تهوع گرفتم :| :D یه چیزی ساخته بودن که قشنگ زد خاطرات نسخه های قبلی رو خراب کرد. جدا هیچ ایده‌ای ندارم ملت چطور تونستن این رو تا آخر برن :D
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
اینا فعلا اون جنازه رو زمین مونده (Anthem) رو برن دفنش کنن خیلی بهتره تا اینکه بیشتر گند بزنن به مس افکت و اخرشم به تعطیلی بکشه8-|
 
  • Like
Reactions: mr-game&watch

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
من بعد برگشت کیسی هادسون هنوز امیدم رو از دست ندادم واقعا امیدوارم استدیو رو از این منجلابی که فرو رفته بتونه بکشتش بیرون ...
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,640
نام
وحید
Andromeda رو با این تصور که منتقدها زیادی بهش گیر دادن و بازی خوبی هست شروع کردم، چند ساعت بعدش حالت تهوع گرفتم :|:D یه چیزی ساخته بودن که قشنگ زد خاطرات نسخه های قبلی رو خراب کرد. جدا هیچ ایده‌ای ندارم ملت چطور تونستن این رو تا آخر برن :D
منم دقیقا یکی از معدود بازیهای تاریخ گیمریم هست که نصفه رهاش کردم
 

SILICON POWER

کاربر سایت
Jan 30, 2015
285
نسخه 1 از نظر گیم پلی و گرافیک اصلا خوب عمر نکرده ولی با این وجود به نظر من با اختلاف بهترین داستان رو داره توی سری. کاش ریمیکش کنن\m/

حرف مسخره نزن خواهشا. نسخه یک هنوزم که هنوزه گرافیک خوبی داره اون زمانی که منتشر شده بود در مقایسه با بازیهای دیگه گرافیک بی نظیر بود.
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
سه گانه ریسمتر خواهد بود . موتورشون انریل 3 بود راحت میشه ریمستر کرد چون سازگاره با رنچ گسترده سخت افزاری. اندرومدا بد نبود قطار هایپ سنگینی پشتش حرکت میکرد . فن بیس اش قبل از عرضه تبدیلش کردن به یکی از بزرگ ترین باز یهای تاریخ که نبود.
یک اکشن rpg سرگرم کننده بود با گیم پلی طولانی و و شوتر بسیار جذاب در ترکیب با قدرت های جذاب سری. گرافیکش خوب بود . یک سری ایراد ها بود ولی اصلاًبه آن بدی که تبدیل شد نبود . هایپ داغونش کرد. اتفاقاً من لذت بردم با اینکه از طرفداران سه گانه هستم.
انتم بد بود بودجه و وقتی که رفت پای انتم میتونست دراگون ایج باشه یا یک RPG جذاب تک نفره از بایور. منتهی طمع EA برای فقط اونلاین مولتی پلیر باعث شد حتی جادوگران داستان سرایی در BIOWARE هم نتونن جمع اش کنن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر