PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716

این کاتسین اول بازی واقعا شاهکار کار شده میتونم بگم بهترین کارگردانی هست از نظر فنی که تو کاتسین یه بازی میبینم. عملا تو پنج دقیقه کل دنیای عجیب و غریب و منطق و اتمسفر کل بازی رو به حرفه ای ترین حالت ممکن توضیح میده. واقعا میشه دو ساعت راجع به همین کاتسین صحبت کرد.

یادم اون زمان که کاتسین اول MGS GZ اومده بوده هم دهن همه وا مونده بود اون کاتسینم کمی ازین نداره در واقع کوجیما اولین کارگردانی بود که این تکنیک کاتسین بدون کات رو وارد دنیای بازی ها کرد که بعدا میشه اثرش تو GOW و TLOU 2 دید و به نظرم جزو معدود کارگردان هایی که واقعا میشه اسمش کارگردان برای بازی گذاشت یعنی نقش اساسی تو شکل گیری ایده و جزئیات بازی داره.

ویدیوی بالا رو ببینید حتما
مسئله قابل تامل و دقت اینه که تفاوتی بین گرافیک و شفافیت کاتسینها با بازی اصلی وجود نداره یعنی شما متوجه نمیشین که کی کات سین تموم شده و میتونین کاراکترتون رو حرکت بدین! مگه از روی ظاهر شدن hud ها رو صفحه و الا کاملا کیفیت بازی با کاتسینها برابره
 
  • Like
Reactions: Boss

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
دوستان دو سوال

۱ـ وقتی که دارید یک باری رو توسط Carrier Lv.1 حمل میکنید زمان استفاده از طناب (Climbing Anchor) برای بالا یا پایین رفتن طناب این Carrier به راحتی میبره و ممکنه بار رو از دست بدید
این مسئله راه حلی داره ؟
(چیزی که به ذهن خودم رسید این بود که کل بار رو به همراه Carrier رو بیارم روی کولم بعد که با طناب از اون مکان عبور کردم دوباره همون روال قبلی رو پیش بگیرم راه دیگه ای به نظرتون میرسه ؟)

۲ـ امکانش هست جوری نردبان Ladder رو پس از استفاده برداریم که از بین نره و بشه دوباره ازش استفاده کرد ؟
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
دوستان دو سوال

۱ـ وقتی که دارید یک باری رو توسط Carrier Lv.1 حمل میکنید زمان استفاده از طناب (Climbing Anchor) برای بالا یا پایین رفتن طناب این Carrier به راحتی میبره و ممکنه بار رو از دست بدید
این مسئله راه حلی داره ؟
(چیزی که به ذهن خودم رسید این بود که کل بار رو به همراه Carrier رو بیارم روی کولم بعد که با طناب از اون مکان عبور کردم دوباره همون روال قبلی رو پیش بگیرم راه دیگه ای به نظرتون میرسه ؟)

۲ـ امکانش هست جوری نردبان Ladder رو پس از استفاده برداریم که از بین نره و بشه دوباره ازش استفاده کرد ؟
۱. زمان استفاده از طناب نمیشه از کریر استفاده کرد باید از همون راهی که گفتید استفاده کنید.( اگه شیبش زیاد تند نیست میتونی سوار کریر بشی غیر از این راهی به ذهنم نمیرسه)

۲. اگر نردبانی که خودتون گذاشتید رو dismantle کنی(دکمه آپشن رو بگیرید.) نردبان جمع میشه میتونید دوباره ازش استفاده کنید.
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
۱. زمان استفاده از طناب نمیشه از کریر استفاده کرد باید از همون راهی که گفتید استفاده کنید.( اگه شیبش زیاد تند نیست میتونی سوار کریر بشی غیر از این راهی به ذهنم نمیرسه)

۲. اگر نردبانی که خودتون گذاشتید رو dismantle کنی(دکمه آپشن رو بگیرید.) نردبان جمع میشه میتونید دوباره ازش استفاده کنید.

چه جالب چطوری میشه سوار کریر شد؟

والا در باب نردبان حتی وقتی نردبان خودم رو dismantle میکنم باز از بین میره
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,036
نام
سهند
رفقا سلام .من از مکانیزم بازی زیاد نمیدونم و در حد خوندن نقد و نظرات هستش .
میخواستم بدونم بازی پرداخت درون برنامه ای نداره ایشالا که مثلا بعضی پلیرا با پول واقعی بتونن خودشونو بوست ( تسریع در پیشرفت دنیا و کاراکتر)کنن ؟
 
  • Like
Reactions: Kratos-_-0_0

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
چه جالب چطوری میشه سوار کریر شد؟

والا در باب نردبان حتی وقتی نردبان خودم رو dismantle میکنم باز از بین میره

باید بهش وصل باشی و روش هیچ کارگویی نباشه وقتی نزدیکش بشی با زدن دکمه ضربدر میتونی سوارش بشی و با دکمه مربع با اون یکی پا روی زمین ضربه میزنه تا به حرکت در بیاد (روی سراشیبی ها به کار میاد)

فک کنم وقتی استفاده بشه نردبان دیگه نمیشه dismantle کنی نردبان رو و به عنوان کارگو داشته باشیش، باید طبق مسیرت نردبان ببری اگه قرار بود نردبان استفاده شده رو دوباره به عنوان کارگو داشته باشی دیگه لزومی به بردن چند نردبان نبود و فقط باید یه دونه حمل میکردی

رفقا سلام .من از مکانیزم بازی زیاد نمیدونم و در حد خوندن نقد و نظرات هستش .
میخواستم بدونم بازی پرداخت درون برنامه ای نداره ایشالا که مثلا بعضی پلیرا با پول واقعی بتونن خودشونو بوست ( تسریع در پیشرفت دنیا و کاراکتر)کنن ؟

هیچ پولی درون بازی در کار نیست، خوشبختانه کوجیما هیچ وقت از این دکان ها باز نکرده تو بازی هاش.
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
من هم بالاخره با تمام سختی ها این بازی رو تموم کردم رفت
یکی از بهترین یا بهتره بگم یکی از خاص ترین بازی هایی بود که تو عمرم تجربشون کردم و مطمئنم تا آخرین روز زندگیم این تجربه رو فراموش نخواهم کرد

نکات قوت بازی :
طراحی یک محیط واقعا مریض که باعث میشه ساعت ها پیاده روی رو تجربه کنید و خسته نشید (از هیچی براتون گیم پلی میسازه)
طراحی شرایط آب و هوایی مختلف و داینامیک
ایجاد یک حس تنهایی روانی کننده
قوی ترین موزیک های شنیده شده تو دنیای گیمینگ
داستانی عمیق و درگیر کننده
طراحی جالب بی تی ها و فایت عجیب و غریبشون
استفاده از بازیگر های مطرح به بهترین شکل
مکانیزم آنلاین خاص بازی که لذت کار رو چند برابر کرده بود و دنیای بازی بدون این مکانیزم واقعا نابود کننده میشد !

نکات ضعف بازی :
طراحی وسایل نقلیه و گیم پلی فاجعه ی اونا (یعنی تا حالا موتور یا کامیون انقدر بد ندیده بودم :))‌ )
دیالوگ ها و ایمیل هایی که واقعا بعضا بی مورد زیاد بودن
ریز بودن و کلا مشکل سایز فونت ها در منوها
عدم امکان استفاده دوباره از یک سری وسایل مثل نردبان
روایت داستان که گفتم خیلی خوب بود اما اینکه ۸۰ درصد داستان رو توی کات سین های نهایی گذاشته بود و اونو انقدر طولانی کرده بود هم یک امتیاز منفی خیلی خیلی بزرگ محسوب میشه

در نهایت نمره من به این بازی => ۸.۵
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
بروس استریلی تو مصاحبه جدیدش گفته Death Stranding برای صنعت گیم واقعا خوب و از لفظ "extremely compelling " برای گیم پلی و داستان استفاده کرده.


Violence is not the only means to explore the question of interactivity between player and their avatar. “Can you create a game that's as interesting and character-driven and compelling as an Uncharted story or Last of Us story without shooting?”
I think you can. Again the concept has to be... ‘how can I create a rich enough world to allow for interesting core mechanics?

,I think Hideo Kojima has done something really good for the industry to just try and do something to shake it up a bit Inside, Playdead’s games are fantastic for this—very engaging, that don’t include shooting. So yeah, I think there is a paradigm shift in the industry, and I think it takes a few successes
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,001
نام
آریا
بروس استریلی تو مصاحبه جدیدش گفته Death Stranding برای صنعت گیم واقعا خوب و از لفظ "extremely compelling " برای گیم پلی و داستان استفاده کرده.
بازی توی Game Developers Choice Awards که بازی‌سازها نظر میدن هم در تک‌تک بخش‌هایی که می‌تونسته نامزد شده. :D
کلاْ‌ فکر می‌کنم از اون بازی‌هایی هست که خود بازی‌سازها ازش زیاد لذت می‌برن و حتی اون‌هایی که خیلی حال نمی‌کنن هم براش احترام قائل هستن. چون بازی به‌شدت متفاوتیه و این صنعت هم نیاز اساسی داره به همچین چیزهایی. معنی این حرفم این نیست که بازی‌های دیگه فلان و چنان هستن و مثلاً باید دنباله‌سازی رو گذاشت کنار و این صحبت‌ها ولی در کنار بازی‌های مستقل خفن، به بازی‌های بزرگ با شکل و شمایل متفاوت هم نیاز داریم.
حیف که به نظر میاد DS فروشش در حد انتظارات نبوده. خود من با اینکه دارم به صدمین ساعت بازی نزدیک میشم، ولی به هیچ‌کدوم از افرادی که می‌شناسم پیشنهادش نمی‌کنم چون می‌دونم اهلش نیستن. این سلیقه‌ای بودن بازی و فروش نه‌چندان خوبش (به نسبت اسم کارگردان و ناشر) احتمالاً باعث میشه کوجیما برای بازی بعدی خودش در این حد سراغ هر کاری دلش می‌خواد نره و یه ذره محدودتر عمل کنه و شاید یه چیزی تو مایه‌های MGSV (از نظر گیم‌پلی) بسازه. البته همون هم خیلی خوبه و گیم‌پلی MGSV واقعاً عالی بود، ولی من دوست داشتم (و هنوز هم دارم :D) که بازی بعدی کوجیما هم یه چیز عجیب غریبی مثل DS باشه، چون به حد کافی بازی‌های بزرگ و درجه یک توی سبک‌های استاندارد داریم.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
سلام
۳ ساعت بازی رو رفتم. شروع بازی عالی بود جوری که میخکوبم کرد( مخصوصا نیم ساعت اول و وقتی که برای اولین بار توی اون دنیای خاص بازی پا گذاشتم خیلی هیجان انگیز بود ) فضای بازی شدیدا یونیکه. سیستم گیم پلی بازی خاص و منحصر به فرده و تا اینجا واقعا لذت بخش بوده. دنیای بازی بی نظیره و باید بگم با تمام وجود توی این ۳ساعتی‌ که نشستم پاش به قولی غرق در دنیای بازی شدم! (البته ازونجایی که ساعت ۳ صبح شده بود دیگه از فرت خستگی نکشیدم وگرنه احتمالا بیشتر بازی میکردم! ) با این وجود دیالوگ ها زیادی شعاریه! اسامی زیادی شعاریه! اتفاق ها زیادی شعاری و غلو شده است :D کات سین هم زیاد پخش میشد که البته سینمایی و دیدنی هستن. من تا به اینجا بازی رو واقعا دوست دارم و بیشتر از همه بخاطر اون حس منحصر به فردی که از بازی دارم میگیرم که توی هیچ بازیه دیگه ای وجود نداره.
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
بالاخره چپتر 3 بعد از ساختن تمام جاده ها و 31 ساعت بازی تموم کردم اصلا فکر نمیکردم چپتر بعدی میخکوب کننده باشه اصلا انتظارش نداشتم معلوم شد کسانی که به نبود اکشن گلایه میکردند از چپتر 2 جلوتر نرفتند
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,001
نام
آریا
سلام
استاندارد دلیوری ها تمومی هم داره؟
تموم میشن، ولی بعد از یه مدت دوباره میان تا اگه خواستی تکرار کنی و امتیاز بیشتری بگیری سراغشون بری. :D هرکدوم رو هم که قبلاً یه دور رفته باشی، اون گوشه و کنار منو یه کادری وجود داره بهت یادآوری می‌کنه و میگه که دفعه‌ی قبل چه رنکی گرفتی.
در مجموع این طوریه که هرکدوم از محموله‌ها دو حالت دارن. یکی که همین‌طوری معمولی انتخاب می‌کنیم و یکی هم موقع انتخاب، گزینه‌ی سمت راست رو می‌زنیم و حالت پریمیوم پیدا می‌کنه و یه ذره سخت‌تر میشه. مثلاً باید توی زمان کمتری ببریم یا محموله‌ی بیشتری ببریم و...
بعد همون حالت پریمیوم هم خودش دو حالت داره که اگه روی درجه سختی معمولی بازی کنیم و همه‌چیز رو درست انجام بدیم، رنک S Legend میده ولی روی آخرین درجه سختی، رنک S Legend of Legends. کلاً گرفتن رنک Legend of Legends هم در اکثر موارد زیاد سخت نیست، به جز یه سری از محموله‌های زمانی.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر