اطلاعاتی از نسل بعد کنسول مایکروسافت

طراحی Xbox Series X چطوره؟

  • خفنه

  • خوشم اومد

  • صرفا اوکیه

  • خوب نیست

  • آشغاله


Results are only viewable after voting.

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
نسل بعدی کنسول های مایکروسافت؛گرافیک 8k،سیستم ssd و تکنولوژی Ray tracing
Project Scarlett در بهار 2020 وارد خواهد شد.
108598
مایکروسافت سر انجام اولین اطلاعات راجب کنسول نسل جدیدیش را امروز به صورت رسمی منتشر کرد.اگر چه شایعات پیشتر احتمال عرضه دو کنسول در نسل جدید را برای مایکروسافت قوت بخشیده بودند؛یکی به عنوان جانشین xbox one x یکی با نام x1 s،اما به صورت رسمی برای اولین بار اظلاعات دقیقی به ما رسید.
مایکروسافت از یک cpu منحصر به فرد استفاده می کند که بر اساس AMD’s Zen 2 و معماری Radeon RDNA می باشد و مایکروسافت تضمین میکند که کنسول نسل بعدش چهار برابر قوی تر از Xbox one x فعلی خواهد بود.
نکته شگفت انگیز دیگر استفاده از حافظه کارت گرافیک GDDR6 شاید برای اولین بار باشد که مایکروسافت مدعی است انقلابی در رابطه با framerate و resolution بازی ها ایجاد خواهد کرد که پیش تر هرگز ندیده بودیم.
پروژه اسکارلت از گیمینگ در 8k پشتی بانی میکند تا 120 fps به شما frame خواهد داد،تکنولوژی ray tracing خواهد داشت و جالب تر از همه این که variable refresh rate یا رفرش ریت متغیر خواهد داشت . مایکروسافت همچنین از یک حافظه ssd در این کنسول استفاده خواهد کرد." ما نسل تازه ای از اس اس دی ها ساخته ایم و از ان ها به عنوان رم مجازی vram دستگاه استفاده خواهیم کرد." این سخنان را سخنگوی مایکروسافت در جریان e3 2019 ابراز داشت .
اگر این سخنان راست باشد به این معنی است که تا چهل برابر عملکرد را نسبت به کنسول های نسل فعلی بهبود خواهند داد و این به معنی بارگذاری loading های بسیار سریع تر خواهد بود.
سونی پیش تر گفته بود که ps5 از 8k,ssd 3d studio و backward compatiblity بهره خواهد برد که میتواند عناوین فعلی ps4 را هم اجرا کند.ps5 همچنین از یک حافظه مرکزی هشت هسته ای بر اساس نسل سوم پردازنده Amd ryzen استفاده خواهد کرد و با کارت گرافیکی عرضه خواهد شد که تکنولوژی Ray tracing را پشتیبانی خواهد کرد.در مورد اجرای بازی با refrash rate variable هم سونی ان را تایید کرده بود.
یک عنوان در نظر گرفته شده برای زمان عرضه این کنسول مایکروسافت،halo infinite می باشد که عرصه را برای کنسول های گیمینگ نسل بعد مایکروسافت اماده خواهد کرد.مایکروسافت دقیقا نشان نداد این پروژه چگونه است یا خواهد بود درست همانند کاری که با Project Scorpio انجام داد؛اما ان کنسول نهایتا به Xbox one x تبدیل شد و راجب پروژه اسکارلت،احتمالا بسیار بیشتر در e3 سال بعد خواهیم فهمید.
منبع : Microsoft’s next-generation Xbox: 8K graphics, SSD storage, and ray-tracing for 2020
به درخواست کاربران،اخبار مهم در این اسپویلر قرار میگیرد
تاریخ 10 نوامبر 2019
X019؛ هر ان چه باید درباره بزرگ ترین شب xbox بدانید.
معرفی های بسیار جدید،تخفیف های بلک فرایدی و بسیار چیزی های دیگر.
View attachment 122406

X019،جشن سالانه همه ان چه اکس باکس دارد،هفته اینده اغاز میشود و میرود که رویداد بزرگی باشد.جشن در لندن و در 14 ماه نوامبر (4 روز دیگر ) و تا 16 نوامبر ادامه خواهد داشت و استریم ( پخش زنده ) بر روی Mixer, YouTube, Twitter, Facebook, and Twitch خواهد داشت.پتانسیل بالایی برای اخباری از Xbox Project Scarlett و بازی های جدید برای کنسول های نسل بعد وجود خواهد داشت در کنار بازی هایی که به زودی برای x1 می افشایند(منتشر میشوند).هر ان چه برای بالا بردن هیجان شما لازم است در ادامه خواهد امد.

X019 کی خواهد بود ؟
X019 از 14 نوامبر تا 16 نوامبر خواهد بود و با پنجمین سالگرد فستیوال ایکس باکس Xbox FanFest ، با قیمت بلیت 45 دلار، در ساعت 7 بعد از ظهر روز پنجشنبه به وقت GMT و 2pm EST / 11am PST ( شرق و غرب امریکا) در روز 14 نوامبر شروع میشود.باقی جشن،به این دیس بخشیده : از جمعه 10 صبح تا 2 ظهر ، از جمعه عصر از سه ظهر تا هفت عصر و روز شنبه نیز بخشایش زمانی همانندی خواهد داشت.
چگونه مراسم را ببینیم
اگر نتوانستید یک بلیت برای Copper Box که مراسم در ان برگزاریدد،به دست اورید،نگران نباشید.استریم های بسیاری انلاین در دسترس است که البته مایکروسافت تلاش میکند Mixer stream را بیاوازد اما استریم های دیگری نیز برر روی Xbox's Facebook, YouTube, Twitter, and Twitch خواهند بود.

ایا هیچ خبری از برنامه اسکارلت خواهد بود ؟
ماه گذشته،مدیر بنیادین بخش مارکتینگ(بازاریابی و فروش) Xbox Games، اقای Aaron Greenberg پاسخ زیرکانه ای به پرسشی در توییتر داد که " ایا تنها کنترلر و وسیله خواهیم دید یا بازی هم خواهد بود ؟ " وی گفت " بازی،بازی،بازی و بازی در X019 خواهیم دید "

این که ایا این بازی ها،بازی های نسل بعد هم خواهند بود یا خیر هنوز نمی دانیم.با این حال اسکارلت در E3 2019 معرفی شد و به تازگی نیز هاییده شده که در کریسمس 2020 خواهد امد.بنابر این احتمال این که اخبار بیش تری از اسکارلت بیاید وجود دارد.اخیر اخبار بسیاری از PS5 در اینترنت پراکندیده و مایکروسافت شاید نخواهد از چرخه پس بیافتد و رخ بیشتری از کنسول خود و ویژگی های ان نمایان کند.برای این که بدانید چیزی از اسکارلت رونمایی میشود یا خیر باید اخبار را دنبال کنید.

چه بازی هایی بازی پذیر خواهند بود در X019 ؟
مایکروسافت اخیرا لیست بازی هایی که در این مراسم قابل بازی خواهند بود را نشان داد و تنها میتوان گفت باشندگان در این مراسم بسیار خوش شانس هستند.از Star Wars: Jedi Fallen Order که به زودی خواهد امد تا گشتی در Halo: The Master Chief Collection ، عناوین بازی پذیر بسیار خواهند بود.
لیست هر ان چه می توانید در این مراسم بازی کنید ریزانده(شرح) در پایین :
  • Age of Empires II: Definitive Edition (Forgotten Empires/Xbox Game Studios)
  • Battletoads (Rare/Xbox Game Studios)
  • Cyber Shadow (Yacht Club Games)
  • Doom Eternal (id Software, Panic Button Games)
  • Dragonball Z: Kakarot (Bandai Namco Entertainment, CyberConnect2)
  • Forager (Humble Bundle)
  • Forza Horizon 4: LEGO Speed Champions (Playground Games/Xbox Game Studios)
  • Gears 5 (The Coalition/Xbox Game Studios)
  • Halo: Master Chief Collection (343 Industries/Xbox Game Studios)
  • Haven (The Game Bakers)
  • Levelhead (Butterscotch Shenanigans)
  • Microsoft Flight Simulator (Microsoft Corporation/Xbox Game Studios)
  • Minecraft Dungeons (Mojang Studios/Xbox Game Studios)
  • Phogs! (Coat Sink)
  • Project Resistance (Capcom)
  • Roller Champions (Ubisoft Montreal)
  • She Dreams Elsewhere (Studio Zevere)
  • Star Wars Jedi: Fallen Order (Respawn Entertainment)
  • Streets of Rage 4 (DotEmu)
  • The Good Life (White Owls)
  • Tunic (Finji)
  • Wasteland 3 (inXile Entertainment)
ایا هیچ معرفی تازه ای در X019 خواهد بود ؟
ناشران و بازی های بسیاری به این مراسم خواهند امد که با گوناگونی،پلیر های نرمال را بر می اورند( راضی میکنند) . با این حال مایکروسافت اخیرا درباره این که چه معرفی تازه ای در این مراسم خواهید داشت،بسیار پنهانکار شده تا جایی که ما نمی دانیم چه کسانی و چه زمانی،برای رو استیج خواهند بود.
در گفت و گویی با سایت Twinfinite،ارون گرینبرگ در گیمزکام 2019 گفت قطعا اخبار بزرگی خواهد امد."ما سورپرایز هایی را در برنامه هایمان داریم و همین.اما چرا فکر میکنم یک نمایش شگفتار خواهیم داشت.همچنین ما بازی های بسیاری خواهیم داشت که در بهار منتشر میشوند،فکر میکنم بزرگ ترین رسته بندی بازی هایی که تا کنون در بهار داده ایم خواهد بود.در میان X019 تا E3،چیز های بسیاری برای نمایش داریم و مردم میتوانند به ان ها دست یابند و بنگرند با یکدیگر ( صحبت کنند).
همچنین مایکروسافت،تمام DEAL ( گزینه خرید ) های خود را برای Black Friday 2019 را در یک INSIDE XBOX STREAM در x019 معرفی خواهد کرد.برای دیدن هر انچه از black friday و مایکروسافت میخواهید به این صفحه برویدXbox One X Black Friday deals 2019 همواره اپتودیت تا روز برگزاری این فروش ویژه ، همراه ما باشید.
====
24 اکتبر
ماکیروسافت اماده تر از همیشه برای بازی های indie خودپا.
ماکیروسافت بیش تر از یک میلیارد دلار به سازندگان بازی های خودپا کمک کرده.از ابتدای برنامه ID@Xbox در سال 2014 که به سازندگان از هر گروهی اجازه میداد که بازی های خود را در لایو و پی سی منتشر کنند،مایکروسافت به مانند یک مرکز برای سازندگان مستقل یوفیده است.ارزش پشتیبانی از سازندگان مستقل،به خصوص در e3 ها نمودیده.
Kotaku Australia به تازگ با یکی از کارگردانان این برنامهChris Charla صحبت کرده و از وی سوالی کرده به این مایه که چه سودی برای سازندگان در این حمایت مایکروسافت وجود دارد.
Chris Charla گفته مایکروسافت بیش از 1.2 میلیارد دلار به شرکت های کارنده در این برنامه داده.وی گفته قطعا در نسل بعد این رقم بیشتر خواهد شد چون سطح بازی های مستقل نیز خواهد افزون.به گفته او،هم اکنون برخی از این استودیو ها ،بیش از 30 کارکن دارند."زمینه این بازی ها تازه خواهد بود.حتی گونه هایی که هرگز پیش از این فکر نمیکردیم شرکت های مستقل یارای ورود به ان را داشته باشند همانند مولتی پلیر ها."Chris Charla ادامه داد " ما از ابتدا می دانستیم که چه می خواهیم و ان اسان شدن عرضه بازی ها برای دولوپر ها بر روی x1 بود."
Microsoft Has Paid Indie Devs Over $1B This Generation
===========================
عملکرد مالی اکس باکس در اولین گزارش مالی سال 2020
درامد سرویس ها و دروندار های x1 در این گزارش چندان دگرگون نشده.با این حال،یک درصد سود، 2.5 میلیون دلار برای این شرکت به همراه داشته که گفته شده برایMinecraft, Gears of War 5 , Xbox Game Pass بوده .این پایستگی،بنابر گفته شرکت به خاطر پایان نزدیک این نسل از کنسول ها خواهد بود.
در زمینه گیمینگ یک کاهش هفت درصدی رخ داده که به کاهش فروش کنسول نسبت داده شده.
120500


به مقدار کاربران پایسته شبکه لایو اشاره نشده اما گفته شده تعداد ان ها رکوردیده.این رکورد به خاطر توانایی سرویس های مایکروسافت بر روی کنسول ، پی سی و موبایل بوده.Xbox Game Pass نیز رشد کاربران را به خود دیده.Gears5 بیش تر از پنج ملیون بازیکن در اولین اخر هفته فروش خود داشته و ماینکرفت نیز در بازیکن و درامد،رکوردیده.


در نهایت،مایکروسافت 33.1 میلیارد دلار در امد داشته که گویای 14 درصد افزایش سالانه است.سود سره نیز 10.7 میلیارد دلار بوده که 21 درصد افزایش سالانه را نشان میدهد.
در بخش سخت افزار و سرویس های ان،11.1 میلیارد دلار سود و 4.4 رشد سالانه دستاورد مایکروسافت بوده.
سرچشمه Microsoft Q1: Xbox One revenue relatively flat as next-gen looms
اصل گزارش مالی : https://view.officeapps.live.com/op...?version=13b4950e-d6f8-ae86-762e-cd393b909a79




X019: start date, how to watch it, and everything you need to know about the biggest night in Xbox=
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
ساکرپانچ فقط خوبه بقیه آشغالن :D قرار نیست مایکروسافت بازی‌هاش در حد سونی بشن ولی کامنتی که باید اوایل ۲۰۱۸ میفرستادی رو اومدی اواخر ۲۰۱۹ فرستادی :D ناتی داگ و سانتا به کنار، Obsidian و Ninja Theory و Playground چیز کمتری از بقیه استودیوهای سونی ندارن. کارنامه مشخصی هم دارن و هندونه سربسته نیستن.
مگه من اصلا حرفی از ساکرپانچ زدم؟:D ببین بحث اینه 90% اینایی که اینجا دارن هلبلید رو میکوبن تو سر ملت تا همین قبل خریده شدن استدیو اصلا سمتش هم نرفته بودن و اصلا بعید میدونم براشون مهم هم بوده باشه. الان قراره نسخه بعدیش بشه gow killer.
inxile هم که یهویی شده خداوندگار بازیهای نقش افرینی:-j دابل فاین هم که اخرین ساخته با اصطلاح پر سرو صداشون برمیگرده به brutal legend الان با کوجیما هم سطح شدن.دقیقا از بین همینایی که مایکروسافت خریده فقط ابسیدین و پلی گراند رو میشه با یه سری استدیوهای سونی مقایسه کرد. از بین این 2 تا هم فقط پلی گراند میتونه بازی سیستم سلر بده با توجه به سابقه ای که دارن:D امسال کوالیشن و 343 که دقیقا چندین ساله دارن درجا میزنن. اینیشیتیو هم چیزی معلوم نیست یه سری از الان بازی نسل رو برای اینا رزرو کردن. هر بشری هم از منطقه سانتا مونیکا میره استدیو اینا سریع فاتحه سونی رو میخونن و یه تاپیک هم براش میزنن:-j مایکروسافت همین الان سازنده Ride to hell رو هم بخره یه سری میان ناتی داگ کیلر اعلامش میکنن اینجا. با پول قرار بود همه بشن ناتی داگ و سانتا مونیکا قطعا خیلیا انجامش میدادن:D

y رو خریده که قبلا ب با کمترین هزینه hellblade رو تحویل داد و حالا همزمان حدالقل دوتا بازی رو داره میسازه که اصلا هم بازی معمولی نیستن
i343 و initative و obsidan که بهترین نقش افرینی سال رو گرفت همگی دور هم پشمن و در کل همه بدن شما خوبین!!!
همین ابسیدین با هزینه و ساپورت ماکرو کمتر ازAAA ازش انتظار نمیره
inixile که خدای بازیهای rpg هست و هر ip بخایی از بهترینارو تحویل میده
duble fine و ی سری استدیوهای دیگه هم کلا به حساب نمیان و شبا میگن قایمکی میشینن با ps4 ds بازی میکنن و یاد میگیرن تمرین کولبری کنن و چهار سالم هست منتظر got هستن
 

PERSIANGAMER_313

کاربر سایت
Nov 1, 2019
77
حالا نمیدونه این بحث رو کنسول 6 traflaps با قیمت 500$ عرضه میکنه؟؟
نمیدونه ninja theory رو خریده که قبلا ب با کمترین هزینه hellblade رو تحویل داد و حالا همزمان حدالقل دوتا بازی رو داره میسازه که اصلا هم بازی معمولی نیستن
نمیدونه play grounds ی رو خریده که هم قطاری های گرامیتون له له میزنن نسخه کرک شده بازیاشونو تو روز عرضه تجربه کنن؟
پروژه غیر فورزاشون هم که نسل بعدی هست میبینمتون موقع رونمایی و از کیفیت ساخت این استدیو هم که چیزی نمیدونید احتمالا :D
یا نه مثلا clation دیکه کمتر از ساکرپانچ شما شده؟؟؟
i343 و initative و obsidan که بهترین نقش افرینی سال رو گرفت همگی دور هم پشمن و در کل همه بدن شما خوبین!!!
همین ابسیدین با هزینه و ساپورت ماکرو کمتر ازAAA ازش انتظار نمیره
درسته پروژه جدیدشون ی تیم کوچیک ساخته اما باید پرسید پس تیم اصلی داره رو چی کار میکنه؟؟!!!
inixile که خدای بازیهای rpg هست و هر ip بخایی از بهترینارو تحویل میده چی حتما اینم چون شبیه سونی سینمایی بازی نمیسازه قابل قبول نیست؟؟؟
البته بازی بعدی این استدیو هم حتما با رونمایی کامل کنسول با نمایش بازیاش حتما تیزر و نمایش داره
یا Rare که انقدر خوب داره کامبک میزنه و هیچیم که روش حساب باز نکنی از سونی سن دیگو سازندهdays gone اگه اشتباه نکرده باشم بهتر هست که کمتر نیست
Rare بنظرم با نسل بعد اوج میگیره
نمیدونم اره این وسط turn 10 میمونه و duble fine و ی سری استدیوهای دیگه هم کلا به حساب نمیان و شبا میگن قایمکی میشینن با ps4 ds بازی میکنن و یاد میگیرن تمرین کولبری کنن و چهار سالم هست منتظر got هستن
درکل این مدل مقایسه شما واس 3 4 سال پیش نه الان که xgs 15 تا استدیو عالی و خوب داره و بازم داره زیر مجموعه اضافه میکنه
درست ماکروسافت مثا سونی تا اینجای کار کیفیت بازی هاشو واقعا خوب کنترل نکرده و موفق نشده اما در نظر داشته باشیم همونطور که به استدیو polyphony و سازنده دیز گان میشه فرصت داد برای ارایه کیفیت بهتر حتما به استدیوهای ماکروسافت که تزریق مالی و نیروی خیلی خوبیم انجام شده حتما میشه امیدوار بود
حالا این آرزوهات رو کاری ندارم :D
ولی خدایی چیزی که امتحانشو پس داده و پایه اول رو محکم بنا کرده مثل هورایزن و یا همین دیزگان(به عنوان اولین تجربشون) یا گاد آو وار جدید وووووووو
اینارو با چی مقایسه میکنی با بازی هایی که عملا وجود ندارن و فقط توی رویاهای شبانت تجربشون میکنی.

اول بزار یه آی پی بدن بعد ببین موفق میشن بعدش بیا اسمشونو بزار جلو سانتا و ناتی و گوریلا و سن دیگو و ساکرپانچ وووو

از هل بلید که یه دمو دیدی
اون استدیو هم داره مردان کوچک در باغچه میسازه فعلا:D
بقیم یه مشت کیدز گیم بودن که توی xo19 نشون دادن


برو هر وقت بازیاتون اومد برگرد بقیه رو به راه راست هدایت کن
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
مگه من اصلا حرفی از ساکرپانچ زدم؟:D ببین بحث اینه 90% اینایی که اینجا دارن هلبلید رو میکوبن تو سر ملت تا همین قبل خریده شدن استدیو اصلا سمتش هم نرفته بودن و اصلا بعید میدونم براشون مهم هم بوده باشه. الان قراره نسخه بعدیش بشه gow killer.
inxile هم که یهویی شده خداوندگار بازیهای نقش افرینی:-j دابل فاین هم که اخرین ساخته با اصطلاح پر سرو صداشون برمیگرده به brutal legend الان با کوجیما هم سطح شدن.دقیقا از بین همینایی که مایکروسافت خریده فقط ابسیدین و پلی گراند رو میشه با یه سری استدیوهای سونی مقایسه کرد. از بین این 2 تا هم فقط پلی گراند میتونه بازی سیستم سلر بده با توجه به سابقه ای که دارن:D امسال کوالیشن و 343 که دقیقا چندین ساله دارن درجا میزنن. اینیشیتیو هم چیزی معلوم نیست یه سری از الان بازی نسل رو برای اینا رزرو کردن. هر بشری هم از منطقه سانتا مونیکا میره استدیو اینا سریع فاتحه سونی رو میخونن و یه تاپیک هم براش میزنن:-j مایکروسافت همین الان سازنده Ride to hell رو هم بخره یه سری میان ناتی داگ کیلر اعلامش میکنن اینجا. با پول قرار بود همه بشن ناتی داگ و سانتا مونیکا قطعا خیلیا انجامش میدادن:D
آره کامنت اولت اسم ساکرپانچ رو آوردی :D ولی چیزی که مشخصه وضعیت مایکروسافت تو نسل بعد خیلی با این نسل فرق می‌کنه. NT هم برای من بهترین بازیش DmC بوده و خوشبختانه نظر من در موردش تو تاپیکش هست و به نظرم پتانسیل بالایی داره، البته Gow killer که شوخیه :D

حالا این آرزوهات رو کاری ندارم :D
ولی خدایی چیزی که امتحانشو پس داده و پایه اول رو محکم بنا کرده مثل هورایزن و یا همین دیزگان(به عنوان اولین تجربشون) یا گاد آو وار جدید وووووووو
اینارو با چی مقایسه میکنی با بازی هایی که عملا وجود ندارن و فقط توی رویاهای شبانت تجربشون میکنی.

اول بزار یه آی پی بدن بعد ببین موفق میشن بعدش بیا اسمشونو بزار جلو سانتا و ناتی و گوریلا و سن دیگو و ساکرپانچ وووو

از هل بلید که یه دمو دیدی
اون استدیو هم داره مردان کوچک در باغچه میسازه فعلا:D
بقیم یه مشت کیدز گیم بودن که توی xo19 نشون دادن


برو هر وقت بازیاتون اومد برگرد بقیه رو به راه راست هدایت کن
آره Days Gone امتحان پس داده و The Outer World هنوز پشت کنکور مونده lol شما تجربه استودیو رو به صرف انحصاری ساختن در نظر میگیری؟
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
هیچیم که روش حساب باز نکنی از سونی سن دیگو سازندهdays gone اگه اشتباه نکرده باشم بهتر هست که کمتر نیست
bend studio
_____________________________________________________________
خودتون نمیذارید تاپیک رو به بی راهه می برید :D
این شایعه 9.2 ترافلاپسی PS5 اگر هم درست باشه در صورتی بد بود که اونور مایکرو کنسول ضعیف تر نداشته باشه و کنسول پایش همین series X میشد ولی وقتی شایعاتش اومده که قراره یه کنسول نسل بعدی پایه یا همون بیس با قدرت 4 ترافلاپسی از مایکرو شاهد باشیم پس عملا برگ برنده ای وجود نداره و من ترجیح میدم کنسول پایه 9.2 ترافلاپسی داشته باشم تا PS5pro بیاد
ولی راجب استدیوها میگید الان مایکرو 15 تا استدیو عالی داره احتمالا یا معنی عالی رو نمیدونید یا بازم در توهمات و رویاپردازی هایی هستید که 1 نسل کاملا بودید , از این 15 تا یکیشون ماینکرافت میسازه که برا PS هم میاد یکیشون هم AOE یکی هم که Xbox Game Studios Publishing عملا 12 تا حساب کنیم در خوشبینانه ترین حالت بچلونیمشون 5 , 6 تا استدیو درست حسابی از توشون در میاد که بازم هیچ کدوم در حد ND و SM نیستن حالا اینکه آیا در حد امثال GG یا اینسامنیاک هستن بازم جای بحث داره :D
 
آخرین ویرایش:

PERSIANGAMER_313

کاربر سایت
Nov 1, 2019
77
آره کامنت اولت اسم ساکرپانچ رو آوردی :D ولی چیزی که مشخصه وضعیت مایکروسافت تو نسل بعد خیلی با این نسل فرق می‌کنه. NT هم برای من بهترین بازیش DmC بوده و خوشبختانه نظر من در موردش تو تاپیکش هست و به نظرم پتانسیل بالایی داره، البته Gow killer که شوخیه :D


آره Days Gone امتحان پس داده و The Outer World هنوز پشت کنکور مونده lol شما تجربه استودیو رو به صرف انحصاری ساختن در نظر میگیری؟
اولین بازی AAA یه استدیو کوچیک شده دیزگان و برای اولین تجربشن عالیه از نظر من مشکلات فنی و باگ و کلی چیز میز دیگشم میبینم ولی استدیوشم میبینم

آینده این آیپی هم میبینم که شماره دوم قطعا فراتر از این نسخه هست
یادم هست آنچارتد۱ چی بود از اون به بعد چی شد
بعدم شما توی کامنت من ریسک گاد جدید و هورایزن ووو نمیبینی چون نمیخوای ببینی

یک نسل سرکار بودین با عمو فیل یه نسل دیگم روش
یادم نمیره هنوز قبل هر E3 چه داستانایی داشتیم با شعارهای الکی ۵۰ تا انحصاری و وای که از امسال درست میشه ووو
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
bend studio
_____________________________________________________________
خودتون نمیذارید تاپیک رو به بی راهه می برید :D
این شایعه 9.2 ترافلاپسی PS5 اگر هم درست باشه در صورتی بد بود که اونور مایکرو کنسول ضعیف تر نداشته باشه و کنسول پایش همین series X میشد ولی وقتی شایعاتش اومده که قراره یه کنسول نسل بعدی پایه یا همون بیس با قدرت 4 ترافلاپسی از مایکرو شاهد باشیم پس عملا برگ بنده ای وجود نداره و من ترجیح میدم کنسول پایه 9.2 ترافلاپسی داشته باشم تا PS5pro بیاد
ولی راجب استدیوها میگید الان مایکرو 15 تا استدیو عالی داره احتمالا یا معنی عالی رو نمیدونید یا بازم در توهمات و رویاپردازی هایی هستید که 1 نسل کاملا بودید , از این 15 تا یکیشون ماینکرافت میسازه که برا PS هم میاد یکیشون هم AOE یکی هم که Xbox Game Studios Publishing عملا 12 تا حساب کنیم در خوشبینانه ترین حالت بچلونیمشون 5 , 6 تا استدیو درست حسابی از توشون در میاد که بازم هیچ کدوم در حد ND و SM نیستن حالا اینکه آیا در حد امثال GG یا اینسامنیاک هستن بازم جای بحث داره :D
آره خصوصا اون استودیویی که این نسل دو تا بازی با متای بالای ۹۰ ساخته خیلی جای بحث داره :D کلیت حرفت درسته ولی دیگه تهش بی انصافی کردی :D پلی گراند که باید بزاریم کنار ولی Obsidian جای بحث داره! :D
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,342
آره خصوصا اون استودیویی که این نسل دو تا بازی با متای بالای ۹۰ ساخته خیلی جای بحث داره :D کلیت حرفت درسته ولی دیگه تهش بی انصافی کردی :D پلی گراند که باید بزاریم کنار ولی Obsidian جای بحث داره! :D
پلی گراند با fable 4 اگه 2021/22 منتشر بشه باید مستقیم با The Elder Scrolls VI و dragon age 4 رقابت کنه امیدی داری موفق بشه ؟
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
پلی گراند با fable 4 اگه 2021/22 منتشر بشه باید مستقیم با The Elder Scrolls VI و dragon age 4 رقابت کنه امیدی داری موفق بشه ؟
همین الانش چند لول از بایوور فعلی بالاتره، چرا امیدی نداشته باشم؟ پلی گراند وقتی اومد با گنده های ریسینگ رقابت کرد و در نهایت همه رو زد کنار، دست کم گرفتی انگار :D
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,156
نام
سبحان
خب باز هم کنسول جدید و باز هم جنگ شروع شد:D
خب باید بگم که تا کنسول ها به صورت رسمی معرفی نشدن نمیشه نظر قطعی داد ولی از یه طرف دیگه هم باید بگم که فیل اسپنسر اون دان متریک احمق نیست که با سیاست های احمقانه همه چیز رو خراب کنه!
نسل قبل مایکروسافت از سونی عقب افتاد بخاطر اینکه قرار بود DRM بزارن و کینکت اجباری 100 دلاری و البته قدرت کمتر کنسول و از اونطرف انحصاریای کمتر و بی کیفیت تر . جناب دان متریک هم رسما به مخاطبا و طرفدارا توهین کرد با اتصال اینترنت اجباری . همین موضوع سبب شد خیلیا برن سمت سونی
ولی الان میتونم بگم ورق برگشته و مایکرو از اشتباهاتش درس گرفته علاوه بر اون هم کلی جبران کرده!نمونه حرکتش در مشتری مداری همین گیم پس هست که رسما فوق العاده هست و فوق العاده اقتصادی و به صرفه!چیزی که اگه سونی هم به فکرش نباشه ممکن به ضررش تموم بشه!
علاوه بر اون مجبور نکردن گیمر ها برای بازی روی کنسول و پورت کردن بازیا برای پی سی رضایت زیادی به همراه داشته
کلی هم استودیو فرست پارتی خریده و بازیای خوبی قراره بیان برای کنسول آیندش
از طرفی هم دیدیم که قدرت Xone X بیشتر از PS4 pro بود پس ممکنه کنسول جدیدش هم بیشتر باشه
چیز دیگه رو هم که باید در نظر گرفت اینه که خیلی از افرادی که که PS دارن بخاطر کامیونیتی و سیستم تروفی و البته انحصاری های مورد علاقشون کاری به قدرت ندارن و همون PS میخرن،مثلا افرادی که سوییچ میخرن اصلا کاری به قدرت ندارن و بخاطر علاقه هست
در مورد قیمت ایکس باکس هم بگم که احتمالا همون 500 دلار میشه کنسول که اگه 100 دلار بخاطر قدرت بیشتر باشه ارزشش رو داره برای کسایی که میخوان بخرن ولی 200 دلار ممکنه به همه خوش نیاد و خیلیا نخرن سر همین اختلاف قیمت
به احتمال فراوان هم بازیای نسل بعدی برای ایکس باکس انحصاری کنسول جدیدش نیستن و روی one x هم خواهند اومد!و کنسول one x هم قیمت پایه اش میشه 250 یا 300 دلار احتمالا
به هر حال رقابت جذابی رو این نسل شاهد خواهیم بود و مثل نسل قبل یک طرفه نیست و این رقابت به نفع همه گیمر هاست،نسل قبل بخاطر اینکه سونی پیش افتاد کمی تنبل شد و توی زمینه انحصاری این اواخر کم کار شد که با بالا گرفتن رقابت میتونه خودش رو دوباره پیدا کنه
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,342
همین الانش چند لول از بایوور فعلی بالاتره، چرا امیدی نداشته باشم؟ پلی گراند وقتی اومد با گنده های ریسینگ رقابت کرد و در نهایت همه رو زد کنار، دست کم گرفتی انگار :D
گنده های ریسینگ ؟ یه زمانی بله اما همه نابود شدن در چند سال اخیر بعد 2012 که Forza Horizon 1منتشر شد عملا هیچ رقیبی نداشت و صرفا خودش رقابت می کرد
سبک rpg پر از رقبای گردن کلفت
-----------------
اخرین خروجی تیم dragon age هم گوتی 2014 است پلی گراند استخدام های زیادی داشته تضمین موفقیت نیست باید دید خروجی نهایی در چه سطحی
The Elder Scrolls VI که نیازی به توضیح نداره
سری fable هم تا به حال متای بالای 90 نداشته
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
نشستی با بازیهای تخیلی و AAAAAA که هنوز نیومدن به خودت دلدرای و امید میدی؟ دمت گرم بابا :-j:D
والا دم ماکرو گرم که حدالقل میلیون دلاری هزینه میکنه استدیوهای خفن میخره با کلی ip و کلی نخبه که از این به بعد قراره برا کنسول 12 traflaps بازی انحصاری بسازن نه اینکه سه سال تریلتر سینمایی از بازیاش نشون بده اخر کار شبیه ساز کولبری با کلی صحنه های سینمایی تحویلمون بده
شما اگه از این وضعیت X فن ها ناراحتی یادتون بیار سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ چقدر سونی تریلر cg خفن که اصلا بازی نبودن رو بخوردتون داد و شما پشت سر هم انحصاریایی که از دستتون در میومد یا لید پلتفرومشون اکس باکس بود رو بازی میکردی و تنها انحصاریتون تو اون سالها شده بود mgs4 mgs4 mgs4 =))
احتمالا یادتون باش یا دیده باشی اگه ندیدی برید دسته جمعی یدور کل نمایشای E3 2005 و2006 تون رو ببینید یکم حال خوش اون روزاتون یادتون بیاد
فقط چندتا از اون لیست بلند بالا که جالب همشونم یا نوشته گیم پلی پایین اون تریلر مضحک cg بود یا میگفن گرافیک گیم پلی نزدیک به همینه:D=))
نظرتون در مورد killing day چیه؟؟؟=))
یا نه نظرتون در موردeghit days چیه؟؟:D
یا نهgataway چطور=))
اونم نه fight night round 3 چطور
یا تریلر tekken
و....و....و... خیلی اون روزا تو ابرا بودین
یا تایگر وودز ۲۰۰۷ اگه اشتباه نکنم که فیل هریسون با مستر وودز به شکل غیر قابل انکار واقعی و ریل تایم!!!!!:D صحبت میکرد
یادش بخیر روز رونماییac انحصاری ps3 معرفی شد که بعداز ۱۰ روز گفتن نه ببخشید مولتی هست و جالبتر اینکهlead platfrom x360 بوده=)):D
طنز gt 5 رو که فراموش نکردین؟؟
بعد از 5 ساااال اونم با لود ویو ماشین های 1دقیقه ای!!!
درکل این حرفارو شلید ی نینتندو فن بتونه بگه ولی شما که خودتون ی نسل سرکار بودین واس ما جوک نسازین چون همه اینا واستون خاطرس :D:D
ممنون از تجدید خاطرات استاد دوس داشتی تک تک نمایشا تو you tube مستند هستن چک کن واس اعتماد بنفستون خوبه:D
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
والا دم ماکرو گرم که حدالقل میلیون دلاری هزینه میکنه استدیوهای خفن میخره با کلی ip و کلی نخبه که از این به بعد قراره برا کنسول 12 traflaps بازی انحصاری بسازن نه اینکه سه سال تریلتر سینمایی از بازیاش نشون بده اخر کار شبیه ساز کولبری با کلی صحنه های سینمایی تحویلمون بده
شما اگه از این وضعیت X فن ها ناراحتی یادتون بیار سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ چقدر سونی تریلر cg خفن که اصلا بازی نبودن رو بخوردتون داد و شما پشت سر هم انحصاریایی که از دستتون در میومد یا لید پلتفرومشون اکس باکس بود رو بازی میکردی و تنها انحصاریتون تو اون سالها شده بود mgs4 mgs4 mgs4 =))
احتمالا یادتون باش یا دیده باشی اگه ندیدی برید دسته جمعی یدور کل نمایشای E3 2005 و2006 تون رو ببینید یکم حال خوش اون روزاتون یادتون بیاد
فقط چندتا از اون لیست بلند بالا که جالب همشونم یا نوشته گیم پلی پایین اون تریلر مضحک cg بود یا میگفن گرافیک گیم پلی نزدیک به همینه:D=))
نظرتون در مورد killing day چیه؟؟؟=))
یا نه نظرتون در موردeghit days چیه؟؟:D
یا نهgataway چطور=))
اونم نه fight night round 3 چطور
یا تریلر tekken
و....و....و... خیلی اون روزا تو ابرا بودین
یا تایگر وودز ۲۰۰۷ اگه اشتباه نکنم که فیل هریسون با مستر وودز به شکل غیر قابل انکار واقعی و ریل تایم!!!!!:D صحبت میکرد
یادش بخیر روز رونماییac انحصاری ps3 معرفی شد که بعداز .۱۰ روز گفتن نه ببخشید مولتی هست و جالبتر اینکهlead platfrom x360 بوده=)):D
طنز gt 5 رو که فراموش نکردین؟؟
بعد از 5 ساااال اونم با لود ویو ماشین های 1دقیقه ای!!!
درکل این حرفارو شلید ی نینتندو فن بتونه بگه ولی شما که خودتون ی نسل سرکار بودین واس ما جوک نسازین چون همه اینا واستون خاطرس :D:D
ممنون از تجدید خاطرات استاد دوس داشتی تک تک نمایشا تو you tube مستند هستن چک کن واس اعتماد بنفستون خوبه:D
جدی چی میگی برا خودت ؟:D ببین کار به جایی کشیده که آویزون بازی کنسل شده 2005-6 شدین:lol:
 
  • Like
Reactions: s.snake2

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
355
اره بابا اصلا ناتی داگ، سانتامونیکا، ساکرپانچ و همه زیر مجموعه های سونی میان برا سری اکس شونصد ترافلاپسی بازی میسازن. مایکروسافت هنوز درکش به این نرسیده که قیمت مناسب + ساپورت خوب از کنسول بازی میفروشه. حالا هی ترافلاپس کنین تا ۷ سال آینده :-j

منظور من اینه که کیفیت بهتر بازیای مشترک روی xbox میزنن تو سر طرفدارای سونی
مثلا رزولیشن بیشتر یا فریم بهتر و ...

اصلا بحث انحصاری نیست
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
جدی چی میگی برا خودت ؟:D ببین کار به جایی کشیده که آویزون بازی کنسل شده 2005-6 شدین:lol:
جهت یاد آوری خوشگل کاریای نسل قبل افتخار امیزتون بود:D
از این بحثا که بگذریم بعید میدونم سونی سخت افزار ضعیف تری نسبت به اکس باکس بده
خیلی دوس دارم نحوه عملکرد صدای سه بعدیشو زودتر ببینم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر