Multi Platform Resident Evil 3

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch

l6el_re3.png

بالاخره و بعد از سالها انتظار، طرفداران قدیمی مجموعه محبوب Resident Evilبه خواسته خود رسیدند و قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، ریمیک عنوان 3 Resident Evil را با گرافیک امروزی و بوسیله موتور بازیسازی قدرتمند RE Engine بازی کنند. یکی از دلایل محبوبیت 3 Resident Evil برمیگردد به حضور تایرانت قدرتمند، باهوش و صدالبته ترسناک به نام نمسیس (Nemesis) که باعث به وجود آمدن کابوس‌های زیادی برای شخصیت اصلی بازی، جیل ولنتاین (Jill Valentine) شده بود. در رابطه با ابهت نمسیس فقط این را بگم که کاور نسخه آمریکای شمالی بازی که در سال 1999 برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، فقط شاهد حضور نیم تنه بالایی نمسیس بودیم و خبری از چهره جیل ولنتاین بر روی جلد بازی نبود. داستان 3 Resident Evil، بطور خلاصه در مورد انتقام گرفتن شرکت آمبرلا (Umbrella Corporation) از گروه استارز (S.T.A.R.S) هست که دو عضو اصلی آن، کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جیل ولنتاین که برای اولین بار در نسخه اول سری رزیدنت اویل شاهد حضور این دو شخصیت محبوب بودیم، بعد از فهمیدن هدف اصلی شرکت آمبرلا، درصدد بودند که این شرکت را رسوا کند و آمبرلا برای انجام این عمل و بعد از اتفاقات قسمت رزیدنت اویل 1، به ساخت تایرانت هوشمند نمسیس (نمسیس در اساطیر یونانی به عنوان الههٔ خشم و انتقام شناخته میشود.) روی آورد.

  • بعد از به اتمام رساندن ساخت بازی تحسین شده و موفق Resident Evil 7: Biohazard، دو تیم جداگانه و بطور همزمان بر روی ریمیک های قسمت دوم و سوم کار می کنند. زمانی که پروسه ساخت ریمیک قسمت دوم به آرامی به پایان می رسد، تعدادی از افراد تیم ریمیک اویل 3 به تیم اویل 2 ملحق میشوند که اینکار باعث میشود که پروسه ساخت اویل 3 به کندی پیش برود. بعد از ساخت اویل 2، دو تیم سازنده بطور کلی به روی ساخت ریمیک اویل متمرکز میشوند.

  • در ریمیک اویل 3، شاهد تغییرات گسترده ای در روند بازی (برخلاف ریمیک اویل 2) هستیم.

  • خوشبختانه پروسه ساخت بازی رو به اتمام است و بنا بر گفته های سازندگان بازی، 90 درصد ساخت به پایان رسیده است و بازی در همان تاریخ قبلی اشاره شده، عرضه خواهد شد.

  • همانند نسخه کلاسیک، داستان بازی قبل از ریمیک 2 شروع خواهد شد و از طرفی دیگر، بعد از اویل 2 به پایان خواهد رسید.

  • جیل ولنتاین یکی از محبوب‌ترین شخصیت های بازی هست. بنا بر گفته های سازندگان بازی، طراحی جدید (مخصوصا لباس های این شخصیت محبوب) به گونه ای شده است که تلاش برای بقا کاملا حس بشود توی بازی و جیل واقعا برای فرار کردن تقلا کنه. لازم به ذکر است که لباس های نسخه اصلی جیل ولنتاین به عنوان مزایای پیش خرید بازی در دسترس است.

  • بر خلاف نسخه اصلی، شخصیت کارلوس بسیار بالغ به نظر می رسید؛ اما همچنان شوخی طبع بودن خود را دارد و صدالبته بسیار خونگرم است.

  • به اینکه فعلا خبری از گیم پلی بازی نیست، اما به نظر می رسد که همانند نسخه اصلی کلاسیک در روند بازی تمرکز بیشتری بر روی عناصر اکشن شاهد خواهیم بود. بطور خلاصه، نسخه اصلی اویل 2 بیشتر ترسناک بود ولی اویل 3 بار اکشنش سنگین تر بود.

  • همانند نسخه ریمیک اویل 2، اینجا نیز دوربین رو شانه سوم شخص استفاده شده است. لازم به ذکر است که بخش آنلاین بازی با عنوان Resident Evil: Resistance شناخته میشود.

  • عنوان Resident Evil 3 قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود.



Characters2.png Characters.png

جیل ولنتاین
شخصیت اصلی و قهرمان قسمت سوم رزیدنت اویل و همچنین این شخصیت محبوب عضو گروه استارز نیز هست. وظیفه ساخت این شخصیت محبوب بر عهده ایسائو اوهیشی بود و از طرفی دیگر طراحی آن را نیز تاکاهیرو آریمیتوسو انجام داده بود. همان طور که بالاتر اشاره کرده بودیم، جیل در نسخه اول سری، از اهداف شوم شرکت آمبرلا پرده برداشت و شرکت آمبرلا برای انتقام از او تایرانت باهوش نمیسیس را ساخت. نام جیل ولنتاین در کنار محبوب‌ترین شخصیت زن بازی های ویدیویی، یعنی لارا کرافت قرار گرفته است.


کارلوس اولیویرا

کارلوس اولیویرا یکی از اعضای گروه U.B.C.S است که برای نجات بازماندگان از جانب آمبرلا به شهر راکون سیتی اعزام شده بود. جیل در ابتدا به او مشکوک بود زیرا آمبرلا را بانی اصلی نابودی راکون سیتی می داند، اما رفته رفته با کارلوس همراه شد. کارلوس اولیویرا تلاش زیادی برای خروج از شهر انجام داد و سرانجام نیز توانست خود و جیل را از شهر خارج کند.


Brad.png

براد ویکرز

براد ویکرز خلبان هلیکوپتر تیم آلفای گروه استارز بود. او در همان ابتدای بازی مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفت و مجروح شد. در ادامه بازی نیز توسط نمسیس کشته شد.

UBCS.png

نیکولای گینوائیف

نیکولای فرماندهٔ یکی از تیم‌های اعزامی U.B.C.S بود. او فرماندهٔ کارلوس نیز بود. در طول بازی او تلاش دارد تا به هر شکل ممکن و حتی به قیمت مرگ زیردستانش از شهر خارج شود و بالاخره موقق میشود.



میخائیل ویکتور

ویکتور یکی از هم‌تیمی‌های کارلوس و نیکولای بود. او در اثر حملهٔ زامبی‌ها به شدت مجروح شده بود. در جریان حملهٔ نمسیس به جیل، او جان خود را فدا کرد و با نارنجک دستی، مانع از آسیب رساندن نمسیس به جیل شد و خودش نیز در همین ماجرا کشته شد.

UBCS2.png

7.png

زامبی ها

زامبی‌ها، شهروندانی هستند که از راه‌هایی چون گزش زامبی دیگر و تزریق مستقیم ویروس تی به وجود می‌آیند. زامبی‌ها سرعت پایینی دارند اما درجهٔ جان‌سختی آن‌ها بالاست. این موجودات با سلاح‌های گرم راحت‌تر کشته می‌شوند. زامبی‌ها دشمنان اصلی در این بازی هستند.

سگ‌های زامبی

سگ‌های زامبی، سگ‌هایی معمولی بودند که به ویروس تی مبتلا شدند. آن‌ها ممکن است توسط سگ مبتلا گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم، به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ آن‌ها بالا بوده و از درجهٔ جان‌سختی کم‌تری نسبت به زامبی‌ها برخوردارند.


عنکبوت‌ها

عنکبوت‌های خون‌آشام، موجوداتی هستند که به ویروس تی دچار شده‌اند. آن‌ها ممکن است توسط عنکبوت مبتلا، گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ این موجودات پایین است اما درجهٔ سخت‌جانی آن‌ها بسیار بالا است.

هانترها

هانترها، موجوداتی هستند که از تزریق ویروس تی به تخم خزنده و استخراج DNA خزندهٔ مبتلا به ویروس تی و تزریق آن به یک انسان سالم پدید آمده‌اند. سرعت حملهٔ و درجهٔ سخت‌جانی این موجودات بسیار بالا است.

Nemesis.png

نمسیس

نمسیس، غول‌آخر و دشمن اصلی جیل ولنتاین در این بازی است. نمسیس یک تایرانت تکامل یافته‌است. این موجود از تزریق ویروس تی درجه سوم و انگل ان‌ای-آلفا به بدن یک انسان پدید آمده‌است. او بسیار سخت‌جان و هوشمند است و در طول بازی همواره در تعقیب جیل است. حتی با چندین مرتبه شکست نیز جیل را رها نکرد. نمسیس در نهایت و با سختی فراوان و با کمک اسلحهٔ لیزری بسیار قدرتمند شکست خورد. نوع حمله او به دلیل هوشمندی بالا نسبت به سایر مهاجمان متفاوت است.


hxw9_char_header.png





11.jpg 9.jpg 8.jpg 5.jpg 3.jpg 1.jpg 4f897fb599a635f2cddcb71dcc78def6.jpg ae6aae96bab66df94e0c13987cfc75a6.jpg c66a37459df49d983fc22e264a4490a5.jpg


656k_vid2.gif


Resident Evil 3 - Special Developer Message

1080p.png

56n_123.gif


Resident Evil 3 - Announcement Trailer

1080p.png

z41c_nem.gif


Resident Evil 3 - Nemesis Trailer

1080p.png


 
آخرین ویرایش:

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,706
نام
Ebrahim
خب این یعنی چی ؟!
یعنی انقدر درست و منطقی نوشتم که حرفی واسه گفتن نمونده ؟

یعنی اینقدر عجیب و غریب نوشتی که هنگ کرده:D

دوست عزیر خودت متوجه شدی چی نوشتی؟!:| اویل 6 یه عنوان منفوریه بین فن های مجموعه که بخاطر جوگیری بیش از حد کپکام اون زمان و بخاطر فروش فوق العاده اویل 5 ساخته شده بود و بعدش تو اومدی این بازی رو با اویل 7 (که بطور صدرصد بازگشت به ریشه ها بود.) مقایسه کردی!!!:|
 
  • Like
Reactions: mehran3500

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
یعنی اینقدر عجیب و غریب نوشتی که هنگ کرده:D
دوست عزیر خودت متوجه شدی چی نوشتی؟!:| اویل 6 یه عنوان منفوریه بین فن های مجموعه که بخاطر جوگیری بیش از حد کپکام اون زمان و بخاطر فروش فوق العاده اویل 5 ساخته شده بود و بعدش تو اومدی این بازی رو با اویل 7 (که بطور صدرصد بازگشت به ریشه ها بود.) مقایسه کردی!!!:|
دوست گرامی بنده متوجه نوع بازخورد اون دوستمون شدم اما گویا شما جواب من به ایشون و درست متوجه نشدید !
تقاضا دارم اول خوب موضوع رو متوجه بشید بعد نظرتون رو بفرمایید ..
اویل هفت رو با شش مقایسه نکردم ! برای درک بهتره موضوع مثال زدم تا شاید متوجه شوید .
میخوام شماهایی ( بعضی از دوستان ) که دارید فقط سر لجبازی و بیان دیدگاه دیگران نظر منفی میدید ، بشنید فکر کنید بین بازی های اویل 4 ، 5 ، 6 و هفت
کدومشون حس دوباره بازی کردن دارن ؟!
من دیگه این بحث و ادامه نمیدم و قضاوت باشه با شما دوستان و کاربران ( اصلا برام مهم نیست که نظرم با کسی یا کسانی متفاوت باشه )
 

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
1,312
من نمیفهمم چطور اسم یه اشغالی مثل اویل7 رو میارین توی تاپیک مقدس اویل3
- اخه اویلی که توش زامبی نباشه چطور اسمش رو اویل میذارین کل بازی یه موجود بی ریخت رو از اول تا اخر تکرار کرد بعد اینجا ازش دفاع هم میکنن
- چطور اویلی که توش لیان نباشه کریس نباشه جیل نباشه ایدا نباشه بشه اسمش رو اویل گذاشت
- کجای این بازی ترسناک بود
من فقط یه سوال دارم شما جک رو بذارین کناره mr x و نمسیس
من خواهش میکنم یه نفر بگه چطور یه بازی باید از نمسیس و mr x برسه به جک و ما اینجا ازش بترسیم و اون رو ترسناک خطاب کنیم
شما لحظاتی که نمسیس دنبال جیل بود رو بیایید بذارین کنار دنبال کردن جک و ایتن
خودتون خجالت نمیکشید واقعا؟؟؟
بازگشت به ریشه ها :D:)):)):)):))
اگه معنی بازگشت به ریشه ها گذاشتن یه کوله پشتی و یه موسیقی اتاق سیو باشه میخوام صد سال سیاه نشه
دوربین اول شخص و اویل شماره دار
خدایا توبه
از بعد از کلبه و رسیدن به کشتی که رسما کالاف جلوش لنگ مینداخت
جمع کنید این دفاع های مسخره رو از این اشغال
1 ثانیه از اویل2 می ارزه به صد تا از این اشغال ها که اویل7 اسم باشه
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
دوست گرامی بنده متوجه نوع بازخورد اون دوستمون شدم اما گویا شما جواب من به ایشون و درست متوجه نشدید !
تقاضا دارم اول خوب موضوع رو متوجه بشید بعد نظرتون رو بفرمایید ..
اویل هفت رو با شش مقایسه نکردم ! برای درک بهتره موضوع مثال زدم تا شاید متوجه شوید .
میخوام شماهایی ( بعضی از دوستان ) که دارید فقط سر لجبازی و بیان دیدگاه دیگران نظر منفی میدید ، بشنید فکر کنید بین بازی های اویل 4 ، 5 ، 6 و هفت
کدومشون حس دوباره بازی کردن دارن ؟!
من دیگه این بحث و ادامه نمیدم و قضاوت باشه با شما دوستان و کاربران ( اصلا برام مهم نیست که نظرم با کسی یا کسانی متفاوت باشه )
به نکته خوبی اشاره کردی
RE7 یه عنوان یک بار مصرف ولی حتی RE6 رو در بدترین حالت ۴ بار باید بازی کنی!
(ایدا_لیان_کریس_جیک)
و بازم بعد تموم کردن حال میده بازی کردنش من اون زمان که RE6 اومد هر سناریو رو ۳ بار تموم کردم
ولی بعد یک بار تموم کردن RE7 دیگه نتونستم بازیش کنم چون اصلا کشش نداره
یکی از مهم ترین فاکتورهای سری RE از نسخه ۱ ارزش تکرار که نسخه ۷ در زمینه کاملا تو دیواره ...
گاد او وار 3 هم ضعف سخت افزار داشت با دوربین ثابتش بنظرتان؟!
همون GOW هم در نهایت به این شکل دراومد ...
125712
.
 

mr.freeman

کاربر سایت
Jun 8, 2016
149
من نمیفهمم چطور اسم یه اشغالی مثل اویل7 رو میارین توی تاپیک مقدس اویل3
- اخه اویلی که توش زامبی نباشه چطور اسمش رو اویل میذارین کل بازی یه موجود بی ریخت رو از اول تا اخر تکرار کرد بعد اینجا ازش دفاع هم میکنن
- چطور اویلی که توش لیان نباشه کریس نباشه جیل نباشه ایدا نباشه بشه اسمش رو اویل گذاشت
- کجای این بازی ترسناک بود
اقایLove Consul (اسمتو نمیدنم :D)جسارت نباشه ولی استفاده از کلمه آشغال خوب نیست دوست عزیز :|

بالخره هر بازی ممکنه طرفدارانی داشته باشه بهتره از الفاظ توهین آمیز استفاده نکنیم.همان طور که کسی به کرکتر یا بازی مورد علاقه شما ازین الفاظ استفاده کنه خوب قطعا ناراحت میشی.

در بقیه حرفاتون نظر من اینه که لازم نیست در RE همیشه زامبی باشه.از نظر تو اگه کپ کام میومد در شماره 4 و 5 و الی اخر همچنان از زامبی استفاده میکرد شما و خیلی از فنها اعتراض نمیکردین که دیگه زامبی تکراری شده و ما اون حس رو بهش نداریم؟ یه تنوعی چیزی بالخره.خداوکیلی هممون این حرف رو میزدیم

اگر چه من خودم طرفدار زامبی هستم و اونا رو نسبت به بقیه ترجیح میدم ولی باید قبول کنیم نمیشد همیشه از زامبی استفاده کرد.این بود که مثلا در نسخه 4 از دشمنان جدیدی استفاده شد.گانادو ها به اندازه زامبی ها ترس نداشتن و بجز صدای خرخرشون و یا خشونتشون ولی اعتراض من این بود که اگرچه کپکام لازم بود تحولی ایجاد کنه ولی میتونست دشمنان ترسناکتری خلق کنه.گانادو ها چندان ترسناک نبودن.ماجینی ها هم اصلا جالب نبودن ولی باز ماجینی های انیمشین دمنیشن رو خوب ساخته بودن.
بنظر میاد در رولیسنز 1 اوزها هم باز بد نبودن.خلاصه تحول در بازی لازم بود ولی بهتر بود کپکام بیشتر روی ترسناک کردن دشمنان کار میکرد.
 

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
1,312
دقیقا. . . . مثل اویل 4 :>
اقا اویل4 رو نذار کنار این
شما تنوع دشمنان بازی رو بذار کنار اویل7
شما توی اویل7 فقط یک موجود بی ریخت میبینی که از اول تا اخر بازی فقط داره تکرار میشه
چطوری قابل قیاس میدونیدش؟
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
اقا اویل4 رو نذار کنار این
شما تنوع دشمنان بازی رو بذار کنار اویل7
شما توی اویل7 فقط یک موجود بی ریخت میبینی که از اول تا اخر بازی فقط داره تکرار میشه
چطوری قابل قیاس میدونیدش؟
مگه کل بازی به تنوع دشمنه؟ اویل 7 هیچ کم و کسری نسبت به اویل های کلاسیک نداشت. لول دیزاین یکپارچه، اتمسفر گیرا، sound design عالی، داستان و پیسینگ خوب، گیم پلی درگیرکننده، بیکر ها که قطعا یکی از بهترین نقش منفی های جدید این نسل هستن و تنوع مراحل خیلی خوب. قطعا هر جور حساب کنی نسبت به 5،6، رولیشن ها بازی خیلی بهتری محسوب میشه. خود من تو یه سری بخش ها 7 رو خیلی بیشتر از ریمیک 2 قبول دارم.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
پبشاپیش سال نو میلادی رو به دوستان عزیز تبریک می گم، هدیمو دریافت کردم، اینکه پس از سالها قراره دوباره با جیل ولنتاین ملاقات کنم بهترین اتفاقه.
به قول عزیز بزرگی (شهیار قنبری) با اینا زمستونو سر می کنم، با اینا خستگیمو در می کنم.
98483_.png
 

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
1,312
اقایLove Consul (اسمتو نمیدنم :D)جسارت نباشه ولی استفاده از کلمه آشغال خوب نیست دوست عزیز :|

بالخره هر بازی ممکنه طرفدارانی داشته باشه بهتره از الفاظ توهین آمیز استفاده نکنیم.همان طور که کسی به کرکتر یا بازی مورد علاقه شما ازین الفاظ استفاده کنه خوب قطعا ناراحت میشی.

در بقیه حرفاتون نظر من اینه که لازم نیست در RE همیشه زامبی باشه.از نظر تو اگه کپ کام میومد در شماره 4 و 5 و الی اخر همچنان از زامبی استفاده میکرد شما و خیلی از فنها اعتراض نمیکردین که دیگه زامبی تکراری شده و ما اون حس رو بهش نداریم؟ یه تنوعی چیزی بالخره.خداوکیلی هممون این حرف رو میزدیم

اگر چه من خودم طرفدار زامبی هستم و اونا رو نسبت به بقیه ترجیح میدم ولی باید قبول کنیم نمیشد همیشه از زامبی استفاده کرد.این بود که مثلا در نسخه 4 از دشمنان جدیدی استفاده شد.گانادو ها به اندازه زامبی ها ترس نداشتن و بجز صدای خرخرشون و یا خشونتشون ولی اعتراض من این بود که اگرچه کپکام لازم بود تحولی ایجاد کنه ولی میتونست دشمنان ترسناکتری خلق کنه.گانادو ها چندان ترسناک نبودن.ماجینی ها هم اصلا جالب نبودن ولی باز ماجینی های انیمشین دمنیشن رو خوب ساخته بودن.
بنظر میاد در رولیسنز 1 اوزها هم باز بد نبودن.خلاصه تحول در بازی لازم بود ولی بهتر بود کپکام بیشتر روی ترسناک کردن دشمنان کار میکرد.
چاکرت رضا هستم
داداش اویل اسمش با زامبی گره خورده
مثل اینکه بگیم اقا ملت از کاوننت ها توی هیلو خسته شدن پس بیخیال کاوننت ها بشیم :| تا ملت نفسی تازه کنن
بر فرض قبول بگیم اقا کپکام میخواسته راه جدیدی رو بره
خب چرا دوربین اول شخص؟؟
چرا یک نسخه شماره دار که خودش صاحب سبک بوده و اصلا دوربین روی شانه رو خودش اولین بار ابداع کرده باید بیاد اول شخص بشه؟؟
مگه نه اینکه الان همین اویل2 و اویل3 دوباره با دوربین روی شانه برگشتن و کپکام فهمید که اقا ملت کالاف نمیخواد ملت FPR نمیخواد
و این قدر هم در یک ریمیک موفق شد
اصلا قبول میگیم اقا کپکام میخواسته تنوع ایجاد کنه زاویه دوربین رو عوض کرده
شما به من بگو من ایتن رو کجای دلم بذارم؟؟؟
اخه بابا مگه کم این بازی شخصیت داره؟
شخصیت پردازی قوی که ما در نسخه های مختلف دیدیم ایا در ایتن دیدیم؟؟
اصلا اونم قبول میگیم اقا کپکام میخواسته شخصیت های جدیدی وارد بازی کنه
الان به یک سوال من جواب بده چطور میشه یک بازی وحشت بقا از نیمه دوم بازیش رسما بشه شوتر اول شخص؟؟
یعنی سقوط ازاد در این حد؟
کدوم بازی در نسل هشت سراغ دارین که این طور از یک نیمه بازی تغییر سبک بده اون در این حد اونم یک بازی وحشت بقا
با تمام احترام اویل7 اصلا اویل نیس که دربار ش صحبت کنیم فقط یک بازی وحشت بقای معمولی اول شخص هست
 
آخرین ویرایش:

farzad2236

کاربر سایت
Apr 24, 2016
89
مگه کل بازی به تنوع دشمنه؟ اویل 7 هیچ کم و کسری نسبت به اویل های کلاسیک نداشت. لول دیزاین یکپارچه، اتمسفر گیرا، sound design عالی، داستان و پیسینگ خوب، گیم پلی درگیرکننده، بیکر ها که قطعا یکی از بهترین نقش منفی های جدید این نسل هستن و تنوع مراحل خیلی خوب. قطعا هر جور حساب کنی نسبت به 5،6، رولیشن ها بازی خیلی بهتری محسوب میشه. خود من تو یه سری بخش ها 7 رو خیلی بیشتر از ریمیک 2 قبول دارم.
من بر خلاف شما اصلا نتونستم ارتباط عمیق با اویل ۷ برقرار کنم ، بیشتر اوت لست بود تا اویل . آخرای بازی هم که اکشن ادونچر شده بود.
تنوع و خلاقیت پایین توی دشمن ها هم بزرگترین مشکلش بود.تنها چیزی که ارث برده بود از سری اتمسفر رازآلودش بود



Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
 

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
1,312
مگه کل بازی به تنوع دشمنه؟ اویل 7 هیچ کم و کسری نسبت به اویل های کلاسیک نداشت. لول دیزاین یکپارچه، اتمسفر گیرا، sound design عالی، داستان و پیسینگ خوب، گیم پلی درگیرکننده، بیکر ها که قطعا یکی از بهترین نقش منفی های جدید این نسل هستن و تنوع مراحل خیلی خوب. قطعا هر جور حساب کنی نسبت به 5،6، رولیشن ها بازی خیلی بهتری محسوب میشه. خود من تو یه سری بخش ها 7 رو خیلی بیشتر از ریمیک 2 قبول دارم.
نظرت محترم داش خوشا به حالت که باهاش حال کردی حداقل از پولی که دادی راضی بودی
برا من اشغالی بیش نبود
 

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
1,312
پبشاپیش سال نو میلادی رو به دوستان عزیز تبریک می گم، هدیمو دریافت کردم، اینکه پس از سالها قراره دوباره با جیل ولنتاین ملاقات کنم بهترین اتفاقه.
به قول عزیز بزرگی (شهیار قنبری) با اینا زمستونو سر می کنم، با اینا خستگیمو در می کنم.
98483_.png
داش امیر
الان اگر ژاپنی ها جیل و ایدا و کلیر رو تصویر میکردن من مطمئنم یه تفاوت اساسی باهات داشتن
اینا چرا ندارن؟؟:D:D:D من هرچی دقت میکنم چیزی نمیبینم چرا:D
خواهشمندم در طراحی بعدی حتما این مورد رو لحاظ کنی
 

Abyss Watchers

کاربر سایت
Nov 8, 2019
136
من بر خلاف شما اصلا نتونستم ارتباط عمیق با اویل ۷ برقرار کنم ، بیشتر اوت لست بود تا اویل . آخرای بازی هم که اکشن ادونچر شده بود.
تنوع و خلاقیت پایین توی دشمن ها هم بزرگترین مشکلش بود.تنها چیزی که ارث برده بود از سری اتمسفر رازآلودش بود



Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
والله اوت لست که از اول تا اخرش همش فرار بود، RE7 از 30 دقیقه اول بازی که گذشت تا اخر بازی سلاح و معما و باس فایت در کنارت میزاره ! من شباهتش غیر از اول شخص بودنش رو نمیفهمم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر