PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
روی PS4 PRO تنظیمی نداره، همون ابتدا انتظار دارید کوجیما یه داستان طولانی بزاره کف دستتون ولی اینطور نیستو برخلاف انتظار وارد گیم پلی می شید،ولی بعدش جبران می کنه!! سیستم اسکن محیط در همون نگاه اول فوق العادست، همونطور که می دونید از یک شیب به سمت پایین میرید یا در آب هستید با :L2::R2: میتونید کنترل بهتری داشته باشید روی سرعت و عملکرد سم و چیز دستوپاگیری بنظر نمیادو تعاملش با محیط به باورپذیر کردنش کمک می کنه، موسیقی بازی خارق العادست، گرافیک همون اول پشماتونو مورد عنایت قرار میده و به بالا هدایت می کنه! تکسچرها دسیمایی شدن، فقط پاداش تروفیاش امیدوارم تا پایان به این شکلی که الان داد ریختوپاش نباشه! در حال حاضر احساسم به بازی دیوانه کنندست! با هر چیزی که تا الان بازی کردم تفاوت داره و اون حس عجیبی که با تریلرهای اولیه منتقل کرد کوجیما، تا الان خیلی خوب جواب داده. الان دارم کات سین می بینم، درسته زمان زیادی رو به خودش اختصاص داده ولی کلی اطلاعات جذاب بهتون میده. تا اینجا توی کات سین وقتم رو بیخودی تلف نکرده. این لعنتی رو فقط باید شب بازی کرد. بقیه اطلاعات ریز رو باید ساعتها وقت گذاشت.
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
دسخوش همه مایه دارا بازی رو روز اول خریدین . منکه مثل گاد اف وار فکر کنم باید یک سالی صبر کنم قیمتش بیاد پایین :D
بازی دسته دومش زود گیر میاد چون همه هایپن میگیرن ولی کات سین طولانی گیمپلی خاص میزنه تو ذوقشون منکه منتظر تحقق این فرضیه بازی بگیرم
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
دسخوش همه مایه دارا بازی رو روز اول خریدین . منکه مثل گاد اف وار فکر کنم باید یک سالی صبر کنم قیمتش بیاد پایین :D
گاد که زمان عرضه اش دلار همچینن نکشیده بود بالا، رو 5، 6 تومن بود بازیم در حدود 300 گیر میومد! نه الان که هر بازی 700 آب میخوره
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
خب منم حدود دو ساعتی بازی کردم، هیچ چیزی از داستان رو نمیخوام اسپویل کنم اما اگه مراحل و ریز جزئیات گیمپلی براتون مهم هست نخونید.
تا جایی که من فهمیدم فرمت چینش مراحل به طور کلی تغییر کرده نسبت به TPP. بنظرم از همون چند اپیزود اول میشه فهمید بازی واقعا تونسته اون حس تنهایی که دنبالش هست رو القا کنه. من از این جو و فضایی که به بازی حاکمه و کلا مسیری که گیمپلی داره به سمتش پیش خوشم میاد، ولی راحت میتونم درک کنم که چرا یه عده ازش متنفرن.:D اینجا همونطور که خیلیا اشاره کردن عبور کردن از یه تپه یا کوه یا رودخونه چالش خودشو داره! برعکسش، پایین اومدن از سرازیری و یه مسیر صاف هم لذت بخشه. مکانیزم بالانس نگه داشتن محموله ها هم انگار باید وقت زیادی روش بذاری تا دقیقا دستت بیاد.
مپ بازیم حتی مقیاس کلیش رو نشونت نمیده تا اصلا نفهمی با چجور محیطایی و با چه اندازه ای طرفی! از چنین چیزی تو بازیای دیگه شدیدا استقبال میشه. :D
پ.ن: Tutorial بازی واقعا میتونست بهتر باشه، یعنی من خیلی از اطلاعاتی که نیاز داشتم رو بجای اینکه تو گیمپلی ببینم، توی لودینگ دیدم. کاش عین GoW یخورده فونت نوشته این Tipهارو بزرگتر کنن تا ما چشم ضعیفا انقدر موقع خوندن زور نزنیم!:D
 

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
من حدود ۴ ساعتی بازی کردم ، باور کنید متوجه نشدم این ۴ ساعت چه طوری گذشت .خنده ام میگیره میگفتن اون ۱۱ دقیقه که ign منتشر کرد حوصله سربر بود ! :D
داستان بازی توی این ۴ ساعت در حد همون تریلرا بود که دیدیم اما خداروشکر چیزی که هیجان زده ام کرد گیم پلی بازی بود ، اینکه یه واک سیمولیشن چه قدر میتونه جذاب باشه .حس راه رفتن تو بازی یه چیزی بین زلدا و فانتوم پین بود ، شما با چالش محیطی و وزنی باید سرکله میزدید بازی هم نامردی نمیکرد وسط راه یه موزیک فوق العاده که نظیرش رو توی LiS دیدیم میگذاشت تا بیشتر از محیط لذت ببرید .فعلا تا اینجا اون لینک عاطفی که باید با bb برقرار میکردم برقرار کردم و همش مواظبشم ، این احساس عاطفی همون احساسی که نظیرش تو هوی رین و گاو تجربه کردیم .
توی راه سه نفری هم با طناب و نردبون کمک کردن و منم لایکشون کردم و یه حس رضایت جدیدی داشت . یه جام که فوق العاده مخفی کاری نفس گیری داشت که باید نفس تون رو مدیریت میکردید و هم میترسیدید و هم مخفی کاری میکردید .
من توقع از گیم پلی بازی تجربه یه چیز جدید بود که تا اینجا بازی بهم داده ، اینو واقعا میگم .
گرافیک و نورپردازی و طراحی محیط که هیچ جای ایرادی باقی نگذاشت و من به شخصه هیچ سنگ و خزه و کوهی با این جزییات ندیدم خصوصا با hdr عالی بازی .
بازی شاید شبیه چند بازی باشه که قبلا دیدید اما توی فرم کلی یه چیز تجربه نشدس بخاطر همین توصیه میکنم حتما خودتون تجربه کنید.خود کوجیما هم گفته قبلا که موقع ساخت این فرمول که به نظر خیلیا تکراری میاد اطرافیانش باهش مخالفت کردن اما وقتی دستشون گرفتن و ایده رو دیدن نظرشون عوض شده .برای نتیجه گیری زود هست اما من تا اینجا توقعاتم براورده شده .
 
آخرین ویرایش:

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
متاسفانه بعد از 5-6 ساعت بازی شارژ دسته تموم شد وگرنه نمی تونستم بازی رو زمین بزارم. اینو فقط واسه اون دسته از افرادی می‌نویسم که با عناوین قبلی این کارگردان ارتباط برقرار کردند و اسیر جَو هیتربازی برای کارگردان بازی نشدند و میخوام تا از نگرانی که از بابت نمرات قرمز بازی هست دربیان. خواستم بگم خیالتون راحت باشه که این بازی یه سر و گردن از عناوین قبلی از جهت هنری و لذتی که هم گیم پلی و هم صحنه پردازی و کات سین ها به گیمر میده بالاتره.

کات سین ها بیشتر از همیشه میخکوب کننده هستند، تو این 5-6 ساعت شاید حدود 30-40% بازی کات سین بود اما بجا و کاملا لذتبخش بودند و من گذر زمان تو این 6 ساعت رو متوجه نشدم و تمام این مدت شاید برام اندازه ی 1 دقیقه گذشت. هرچند که عطش زیادی برای گیم پلی دارم اما کات سین هارو هم فوق العاده دوس داشتم.

هسته اصلی گیم پلی تا الان Hiking Simulator بوده و به بهترین، فانترین و لذتبخش‌ترین شکل ممکن پیاده شده و اگر تا آخر هم بازی فقط همین پکیج دلیوری با این هایکینگ سیمیولیتر فوق العاده باشه من شیرین می تونم 50 ساعت ازش لذت ببرم، مثل همیشه گیم پلی پر از جزئیات و فان و شیرین هست اما بنظرم کسانی که با گیم پلی های فان و پرجزئیات بازی های قبل و هنر کات سین و صحنه پردازی این کارگردان ارتباط برقرار نکردند، با این هم ارتباط برقرار نخواهند کرد (این افرادمی تونن با خیال راحت نقدای قرمز رو بخونن).

دلم نمی‌خواد حتی هیچ چیز کوچیکی رو براتون اسپویل کنم و فقط میگم که بازی یک تکه هنر و لذت هست که شمارو غرق در خودش می‌کنه، لذت از هنر لنداسکیپ(منظره) درکنار لذت از هنر موسیقی و لذت از چالش و خطرات محیطی و ارتباط با پلیرهای دیگه در کنار لذت از گیم پلی فان، پر از جزئیات و شیرین

حفظ تعادل و فائق اومدن بر چالش های محیطی و خطر بی تی ها و سایر دشمنان در کنار موسیقی و کات سین های لذتبخش در یک دنیای فوق العاده زیبا و ترسناک خیلی مطلوب من بود و چیزی نیست که تو بازی های دیگه تجربه شده باشه، من تعجب می کنم که چرا بعضی دوستانی که از عدم نوآوری تو نسل 8 شکوه می کنند بجای پشتیبانی از این بازی که تجربه کاملا جدیدی هست، دست به تمسخر بازی می زنن؟

نکته دیگه که دلم نمی‌خواد از قلم بیاندازم، شوک بازی هست، شوک بازی خیلی دقیقه و تقریبا برای تمام حرکات سم شوک های نزدیک به واقعیتی طراحی شده و می تونه تمام جزئیات ریز و درشت بازی رو به شما منتقل کنه تا شما بیشتر در بازی غرق و تجربیات سم از محیط به شما منتقل بشه، چیزی شبیه به دقت اچ دی رامبل نینتندو سوییچ (موقع نوشیدن مانستر حتی می تونید جریان و قل قل آب رو تو دسته با شوک حس کنید!)، که بنظرم از اونجایی که این بازی قرار هست با پلی استیشن 5 و با دوئل شوک های 5 (که شوک فوق العاده دقیقی دارند) هم قابل بازی باشه، جزئیات زیادی برای شوک در محیط گیم پلی درنظر گرفته شده

گرافیک و نورپردازی هم که همونطور که دوستان دیگه تعریف کردند عالی درومده و می تونید نقد سایت گیمرسید بخونید چون خیلی نزدیک به نظر و تجربه ام از گرافیک بازی هست

Gamersyde Death Stranding Review
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
من الان فقط یه چیزی میخوام بگم، کی و با چه جراتی به این بازی میگه حوصله سر بر؟ هرکی هرچی گفته رو بزارید کنار خودتون بازی کنید ببینید بازی و داستان و بخصوص موسیقی هاش چیکار میکنه باهاتون. میخکوب میچسبید به TV و حتی نمیتونید یه لحظه ولش کنید برید دست به آب، چه برسه اینکه حوصلتون سر بره:D
 

danesh2000

کاربر سایت
Jul 3, 2013
56
یکی از متفاوت ترین آثاری ک شخصا تجربه کردم بدون شک Death Stranding خواهد بود ... بازی فوق العاده لذت بخشه منتها برای کسی ک بتونه باهاش ارتباط برقرار کنه ؛ نکته جالب توجه برای من ب غیر از نکاتی ک دوستان گفتن ، اون موزیک های شوکه کننده ای هست ک هر از گاهی در طول مسیر پخش میشه و شخصا به معنای واقعی روح و روان منو بهم میریزه و ب طرز شگفت انگیزی با اتمسفر یونیک بازی ، مچ شده ... ( واقعا خیلی دلم میخواد میتونستم ب پلی لیست شخصی کوجیما دست پیدا کنم ! )

DEATH_STRANDING_20191108134425.jpg



DEATH_STRANDING_20191108135013.jpg


DEATH_STRANDING_20191108102019.jpg

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر