به گفته کپکام سری بازی Devil May Cry یکی از برندهای بزرگ این شرکت است

فرداد معبودی

کاربر سایت
Nov 17, 2014
449
نام
فرداد معبودی
Devil-May-Cry.jpg

سری بازی Devil May Cry به دنبال ریبوتی که در سال 2013 برای آن صورت گرفت باری دیگر با عرضه نسخه پنجم به داستان اصلی خود بازگشت. اگرچه پس از عرضه بازی Devil May Cry 5 که عملکرد آن توانست از سطح انتظارات شرکت کپکام فراتر برود صحبت‌های چندانی در خصوص آینده این مجموعه صورت نگرفته بود اما اکنون به طور مشخص، ساخت و عرضه نسخه‌های بیشتری از آن مورد بحث قرار گرفته است.
شرکت کپکام با انتشار گزارش سالیانه جامع خود به سری بازی Devil May Cry به عنوان یکی از برندهای بزرگ خود اشاره کرد و آن را در کنار مجموعه بازی Resident Evil قرار داد. اگرچه هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده اما در این گزارش به این موضوع اشاره شده که استعدادهای جوان در آینده برای ساخت این برندهای بزرگ مورد استفاده قرار خواهند گرفت. امری که بیان می‌دارد نسخه‌های بیشتری از این مجموعه...

Continue reading...


 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,358
خیلی خوشحالم.واقعا دویل همیشه یکی از بازی های جذاب برام بوده
یادش بخیر نسخه سوم خریدم روی xp صدا داشت ولی تصویر نداشت. رفتم ویندوز ME خریدم تونستم روی 800*600 بازیش کنم و کلی خر کیف شدم :D
 
  • Like
Reactions: JohnnySilverhand

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
بنظرم dmc5 کمی لوس بود و زیادی دارن کشش میدن هی قبل عرضه گفتن این ممکنه آخری باشه ولی هیچی نشد! بعدی دیگه باید آخری باشه و کمی ساختار شکنی کنن واگرنه گندش درمیاد و آخرش سطح انتظارات کپکام رو هم برآورده نمیکنه! اینکه ایتسونو فکر میکنه H&S سنتی هنوز جا داره خودش جای تشکر و تقدیر داره ولی.........
ولی با کامیا همکاری کنن یه ریمیک بزنن خوب میشه dmc1 زمان خودش چیز عجیبی بود
 
آخرین ویرایش:

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,765
ولی با کامیا همکاری کنن یه ریمیک بزنن خوب میشه dmc1 زمان خودش چیز عجیبی بود
ریمیک برای سری بازیهایی کاربرد داره که نسخه های اخیرشون از ریشه های سری فاصله گرفتن و سازنده به علم به این موضوع میاد یکی از نسخه های گذشته رو ریمیک میکنه.
dmc (تقریبا) همیشه به ریشه هاش وفادار بوده و اصالتش رو حفظ کرده.
مثلا الان سری nfs شدیدا نیاز به ریمیک یکی از نسخه های موفق گذشته رو داره. مثل underground
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
نسخه اخر یعنی DMCV از نظر من هسته گیمپلی (بیشتر منظورم کمبت دیزاین بازی هست) خیلی خوب بود
گرافیک فوق العاده فنی بالا + حس فوق فانتزی بازی رو حفظ کرده بودند
تنوع دشمن و سلاح ها واقعا زیاد بود و بعضا حسرت میخوردم چرا فلان دشمن دیگه نمیاد و یایکسری سلاح ها رو اصلا فرصت نمیشه دور اول استفاده کنی

ولی طراحی هنری، لول دیزاین، داستان و روایت داستان بازی خیلی عقب مونده است! تو خوده تاپیک بازی در اینباره زیاد تحلیل شده و به نظرم راه حل برون رفت از این مسله اینکه کارگردان این نسخه رو در حد کمبت دیزاینر باقی نگه دارند، و یک نفر با ایده های بهتر برای داستان بیارند به عنوان کارگردان اصلی معرفی کنند.

این ایده که هر سری ورجیل و دانته باهم مبارزه کنند خیلی خز شده. من اول این نسخه جدید هیچی از داستان انچنان یادم نبود ولی خب به صورت پیش فرض میدونستم اون هیولایی که میبینیم ورجیل هست، اون V هم بخشی از وجود ورجیل بوده و نیرو هم پسره ورجیل هست (اینو از 4 میدونستم) و از اخر دانته با همه ایناها تریپ رفاقتی، رقابتی داره! حالا اینکه تمام تویست پلات های داستان از شدت کلیشه برای مخاطب از قبل رو شده رو بذارید کنار روایت به اصطلاح غیرخطی بازی!!! که خیلی بده

در کل به نظرم DmC همچنان در مجموع (تقریبا همه چی به جز گرافیک) از DMCV بهتره و حیف خوده فن ها اون بازی رو نابود کردند. DmC به مرابت بازی مدرنتری بود نسبت به این ساخته جدید کپ کام. هرچند نمیخوام ناشکری کنم! ارزش DMCV رو تو این دوره زمونه میدونم ...

منتظرم ببینم کپ کام چه تصمیمی برای اینده این سری میگیره ولی اشاره کردم با این کارگردان فعلی بعید میدونم به نقطه نظر خاصی برسند و نهایتا درحد کسب رضایت همین فن بیس فعلی که زرق و برق روایت و داستانگویی Gow چشمهاشون رو گرفته، عمل کنند.
 
Last edited by a moderator:

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
ریمیک برای سری بازیهایی کاربرد داره که نسخه های اخیرشون از ریشه های سری فاصله گرفتن و سازنده به علم به این موضوع میاد یکی از نسخه های گذشته رو ریمیک میکنه.
dmc (تقریبا) همیشه به ریشه هاش وفادار بوده و اصالتش رو حفظ کرده.
مثلا الان سری nfs شدیدا نیاز به ریمیک یکی از نسخه های موفق گذشته رو داره. مثل underground
همین پایبندی به ریشه ها این سری رو فلج کرده البته ضعف تیم dmc5 تو لول دیزاین هم بی تاثیر نبود! در کل بنظرم یا سری به ساختار شکنی در حد nier نیاز داره یچی بین H&S و RPG یا یه دیزاین در حد DmC و داستان سری رو باید هرچه زود تر تموم کنن دیگه خیلی داره چرت میشه!
ولی یه ریمیک واسش جوابه
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
نسخه اخر یعنی DMCV از نظر من هسته گیمپلی (بیشتر منظورم کمبت دیزاین بازی هست) خیلی خوب بود
گرافیک فوق العاده فنی بالا + حس فوق فانتزی بازی رو حفظ کرده بودند
تنوع دشمن و سلاح ها واقعا زیاد بود و بعضا حسرت میخوردم چرا فلان دشمن دیگه نمیاد و یایکسری سلاح ها رو اصلا فرصت نمیشه دور اول استفاده کنی

ولی طراحی هنری، لول دیزاین، داستان و روایت داستان بازی خیلی عقب مونده است! تو خوده تاپیک بازی در اینباره زیاد تحلیل شده و به نظرم راه حل برون رفت از این مسله اینکه کارگردان این نسخه رو در حد کمبت دیزاینر باقی نگه دارند، و یک نفر با ایده های بهتر برای داستان بیارند به عنوان کارگردان اصلی معرفی کنند.

این ایده که هر سری ورجیل و دانته باهم مبارزه کنند خیلی خز شده. من اول این نسخه جدید هیچی از داستان انچنان یادم نبود ولی خب به صورت پیش فرض میدونستم اون هیولایی که میبینیم ورجیل هست، اون V هم بخشی از وجود ورجیل بوده و نیرو هم پسره ورجیل هست (اینو از 4 میدونستم) و از اخر دانته با همه ایناها تریپ رفاقتی، رقابتی داره! حالا اینکه تمام تویست پلات های داستان از شدت کلیشه برای مخاطب از قبل رو شده رو بذارید کنار روایت به اصطلاح غیرخطی بازی!!! که خیلی بده

در کل به نظرم DmC همچنان در مجموع (تقریبا همه چی به جز گرافیک) از DMCV بهتره و حیف خوده فن ها اون بازی رو نابود کردند. DmC به مرابت بازی مدرنتری بود نسبت به این ساخته جدید کپ کام. هرچند نمیخوام ناشکری کنم! ارزش DMCV رو تو این دوره زمونه میدونم ...

منتظرم ببینم کپ کام چه تصمیمی برای اینده این سری میگیره ولی اشاره کردم با این کارگردان فعلی بعید میدونم به نقطه نظر خاصی برسند و نهایتا درحد کسب رضایت همین فن بیس فعلی که زرق و برق روایت و داستانگویی Gow چشمهاشون رو گرفته، عمل کنند.
فن ها در حق DmC به شدت کم لطفی کردن.حالا واقعا نمی دونم علت اصلیش چی بوده.شاید اینکه کپکام بازی رو نساخته و یاد شاید مدرن کردنش و یا شاید دور شدن از اون قواعد شرقی پسند یا حتی نگاه رادیکالی به نسخه های قبل.ولی خب من هم موافقم که با تمام تعریف ها,V باز هم در تمامی زمینه به جز گرافیک یکی دو پله از dmc عقب تره. اما dmc به خاطرات پیوست و تللاشی که کرد هدر رفت
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
فن ها در حق DmC به شدت کم لطفی کردن.حالا واقعا نمی دونم علت اصلیش چی بوده.شاید اینکه کپکام بازی رو نساخته و یاد شاید مدرن کردنش و یا شاید دور شدن از اون قواعد شرقی پسند یا حتی نگاه رادیکالی به نسخه های قبل.ولی خب من هم موافقم که با تمام تعریف ها,V باز هم در تمامی زمینه به جز گرافیک یکی دو پله از dmc عقب تره. اما dmc به خاطرات پیوست و تللاشی که کرد هدر رفت
راستش اینکه کپکام بازی داد نینجا تئوری 2 دلیل داشت یکی همونی که گفتی بود میخواستن از شرق فاصله بگیرن کاری که الانم میکنن و دوم اینکه ایتسونو مشغوا ساخت Dragon's Dogma بود و کپکام دنبال یه H&S ساز خوب میگشت و خب pg هم مشغول ساخت بایونتا2 بود واسه همین دیدن بهترین گزینه نینجا تئوری و کارشونم واقعا عالی انجام دادن گیم پلی و لول دیزاینش خیلی از dmc های کپکام سرتر بود ولی چرا با این همه تلاش و بازی خوبی که ساختن شکست خوردن قصش جداست ولی تا حدودی مشخصه
اولین دلیلش آزادیی بود که کپکام و مخصوصا ایتسونو بهشون داد! وقتی که آمدن بازی بسازن میخواستن سعی کنن تاجایی که میشه پایبند به ریشه ها باشه و یه عالمه کانسپت از دانته دادن همه هم با موهای سفید شاید خندت بگیره ولی یکی از کانسپت هاشون دانته با صورت jason statham بود :| ولی آخرش یه دانته آبرو مندانه و شبیه دانته dmc3 طراحی کردن اما ایتسونو ازشون خواست که ورژن خودشون رو بسازن و همین باعث شد که نینجا تئوری یه دانته معتاد خلق کنه و تو اولین تریلر نشونش بده که اون خودش با اعتراضی عظیم همراه شد و نینجا تئوری مجبور شد اون شخصیت عوض کنه (اینم یه دلیل دیگه بود) و از اون بگذریم خود بازی داستان و شخصیت هاش اصلا به یاد موندنی و خوب نبودن مخصوصا ورجیل و مونداس! یعنی باس مونداس از بدترین چیزهایی بود که تو عمرم دیدم برعکس dmc1 همه اینها دست به دست هم داد تا این بازی شکست خورد
 

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
574
DmC چند ایراد داشت که باعث شد طرفدارها اونو تحویل نگیرن اول اینکه شخصیت پردازی مشکل داشت اصلا در حد 1 تا 4 نبود مخصوصا ورجیل دوم اینکه باس فایت بازی اصلا جالب و بیاد موندنی نبودن مخصوصا خود ماندوس که در مقایسه با ماندوس دویل 1 هیچ بود سوم گیم پلی بازی باینکه سعی کرده بود فان و جذاب باشه ولی مورد پسند طرفدارها نبود یک دلیلش تقسیم سلاحها به آبی و قرمز و همینطور شیاطین بود که باعث میشد خیلی مواقع سرعت بازی گرفته بشه و مهمتر اینکه وقفه در زدن کومبوها پیش بیاد در حالی که مهمترین اصل گیمپلی دویل های قبلی کومبوهای پشت سرهم و بدون وقفه بود چهارمین مسئله خود داستان بود همه از نیجا تئوری انتظار یک داستان قوی داشت و لی در عمل داستانی DmC نه قوی بود در مقایسه با DMC3 و DMC 1 ضعیفتر عمل میکرد مسئله دیگری هم تنوع کم شیاطین بود تقریبا همه شبیه هم بودن. درمورد DMC 5 بزرگترین ایرادش لول دیزاینش بود بعدش خود ایتسونو آخه یکی به این بشر بگه تو که خودت میدونی بین نیرو و دانته بهترین گیم پلی دانته داره پس برای چی تعداد مرحلش از بقیه کمتره این موضوع حتی در DMC 4 هم بود ولی اونجا میشد توجیه کرد که نیرو به عنوان شخصیت جدید در داستان هستش و داستان در مورد نیرو هست ول توی 5 نیرو بزور توی داستان بازی چپونده شده بود ولی درحقیقت این دانته هستش که باید شخصیت اصلی باشه اینکه نقطه قوت گیم پلی بازی رو کمتر ازش استفاده کنی کاری هست که ایتسونو انجام داد در کل منم با دوستمون JohnnySilverhand موافقم دویل نیاز داره توی بخش گیم پلی کمی عناصر rpg وارد کنه یا نیاز به ریمیک درست حسابی توسط کامیا و یک کراس اور با بایونتا داره
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر