استفاده بازی The Last of Us Part 2 از حداکثر حافظه و قدرت محاسباتی کنسول PS4 ادعایی است که نمایشهای صورت گرفته از بازی آن را تایید و تصدیق میکنند. استودیو ناتیداگ با جدیدترین عنوان در دست ساخت خود باری دیگر موفق شده تا دستاورد فنی بسیار چشمگیری را به نمایش بگذارد و نشان دهد یک بازی کنسولی تا چه اندازه از نظر بصری میتواند باکیفیت باشد. امری که تاکنون هیچگاه در آن شکست نخوردهاند.
در همین راستا نیل دراکمن کارگردان نوآوری و نویسنده اصلی بازی در گفتگو با بلاگ رسمی PlayStation به استفاده بازی The Last of Us Part 2 از حداکثر قدرت سختافزاری کنسول PS4 اشاره کرد و توضیح داد که این موضوع سبب شده تا بازی در مقایسه با قسمت قبلی شلوغتر شده و دارای محیطهای بزرگتری نیز باشد. همچنین اشاراتی به سیستم جدید انیمیشنهای بازی هم کرد.
درست به مانند The Last of Us، ما برای بازی دوم...
Continue reading...