استفاده بازی The Last of Us Part 2 از حداکثر حافظه و قدرت محاسباتی PS4

فرداد معبودی

کاربر سایت
Nov 17, 2014
449
نام
فرداد معبودی
The-Last-of-Us-Part-2-2.jpg

استفاده بازی The Last of Us Part 2 از حداکثر حافظه و قدرت محاسباتی کنسول PS4 ادعایی است که نمایش‌های صورت گرفته از بازی آن را تایید و تصدیق می‌کنند. استودیو ناتی‌داگ با جدیدترین عنوان در دست ساخت خود باری دیگر موفق شده تا دستاورد فنی بسیار چشمگیری را به نمایش بگذارد و نشان دهد یک بازی کنسولی تا چه اندازه از نظر بصری می‌تواند باکیفیت باشد. امری که تاکنون هیچ‌گاه در آن شکست نخورده‌اند.
در همین راستا نیل دراکمن کارگردان نوآوری و نویسنده اصلی بازی در گفتگو با بلاگ رسمی PlayStation به استفاده بازی The Last of Us Part 2 از حداکثر قدرت سخت‌افزاری کنسول PS4 اشاره کرد و توضیح داد که این موضوع سبب شده تا بازی در مقایسه با قسمت قبلی شلوغ‌تر شده و دارای محیط‌های بزرگ‌تری نیز باشد. هم‌چنین اشاراتی به سیستم جدید انیمیشن‌های بازی هم کرد.

درست به مانند The Last of Us، ما برای بازی دوم...

Continue reading...


 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
چیزی که خیلی برام جالبه تو Youtube یک ویدیو دیدم از بخش debug mode بازی های UC و TLOU جالبه که بازی کلی محیط داره که اصلا تو بازی به کار ما نمیومدن و یا ایتم های در بازی بود که اصلا بهینه سازی از نظر مدلی نشده بودن بعد بازی با اون کیفیت داشت اجرا میشد من موندم اگه اینها درست بهینه سازی انجام بدن اخرش چیز میدن .

برای مثال داخل آنچارتد یک منطقه تست بود که در بازی نهایی هم بود که برای تست اولیه گیم پلی و مکانیک های مختلف طراحی شده بود و در آخر هم در بازی نهایی بود با تمام جزئیات یا یک مدل با جزئیات خیلی زیاد بود و فکر میکنم زید 10 میلیون پلی نمیتونه اون مدل باشه با اون همه جزئیات وقتی داشتم میدیمش که زیر کوه قرار داشت و اصلا نمیدیدم کلا با تمام کارهای که انجام میدن اگه این چیز های الکی فکر کنم از محیط بازی حذف کنن شاید بتونن خیلی چیز های با کیفیت بیشتر نشون بدن .

اگه میخواین خودتون ببینین این موضوع میتونین داخل بازی دکمه های زیر بزنین که برین داخل دیباگ مد :

L3+Start=Dev Menu
L3+Select=Quick Menu
(L2+R2=Debug Fly mode (uncharted
L3+Traingle=Quick text

خودتون میتونین اگه بازی دارین داخل بازی محیط های بازی نگاه کنین .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر