PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
نکته اساسی اینجاست که این دو تا گیم پلی رو نه برای فن هاش که برای قانع کردن منتقداش ترتیب داده بود ! متوجه هستید که چی میگم !


خدمت دوستانی که میگن روز عرضه می‌بینمتون ! باید بگم که شما رو با مایکرو فنا تنها میزاریم و در رو پشت سر خودمون می‌بندیم >:)
مازیار گفتی مایکرو فنا
میگم اولین بار در تاریخ bc عه سروکله اشون پیدا نشده:D
سرگرم گیرز َن؟یا برنامه میچینن واسه ds؟/:)
البته معمولا اپیک فیل میشن ، امیدوارم ادامه دار باشه :p
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,539
بازی واقعا تا الان هیچی نداشت. هیچ چیز بدرد بخور نداشته تا الان. من خودم عاشق SOTC هستم تو ps2 بالای 5 بار تمومش کردم ولی حتی باس فایتی هم که نشون دادن هیچ چالشی نداشت. اگه واقعا بازی موفق نشه خیلی واسه سونی بد میشه تمام خرج این آقا رو مثل استودیو کارکنان و بقیه رو داده که آخر شکست بخوره.
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
تو خودت تو تاپیکهای بازیهای اکس باکس نمیکوبی؟
حالا من فن مایکرو و سونی و هیچ کوفتی نیستم اما خودت بازیی که از GS و IGN تونسته ۹ بگیره رو در حد همون راید تو هل پایین نیاوردی؟
خودت هرکاری و هر نظری میخوای میدی بعد اگه یکی نطرشو بگه فارق از اینکه درست میگه یا غلط بهش حمله میکنی؟
کل پست دادن من تو تاپیک های اکس باکس تو این 6-7 سالی که گذشت مربوط میشه به گیرز5. سری که نسل قبل رو 3 تا نسخه بالای 200 ساعت پلی تایم دارم و اتفاقا علاقه خاصی دارم نسبت به سری. و حداقل بازیش کردم. کاری هم به اینکه فلان سایت به بازی چند داده ندارم واقعا. نظراتی که دادم طبق تجربه من از بازی بوده. قبل بازی هم باز چیزایی که دیدم رو با نسخه های قبل مقایسه کردم که خب پست های من نسبت به اون قضایای 50 برابر لول های بزرگتر هست که اتفاقا کم هم ایراد نگرفتن از این. ولی اینجا الان یه ip جدید که تقریبا هیچ چیزی از مرحله های اصلی نشون ندادن، و این 2 روز هم تریلر هایی که دادن دقیقا از تعامل با محیط و نشون دادن یه سری از محیط های بازی بوده. بعد خود شما میای میگی کات سین های سال قبل کجا رفتن؟ انتظار چی داری دقیقا؟ کل بازیو اسپویل کنن دوباره؟ بیاد اندینگ بازیو نشونتون بده؟
 
آخرین ویرایش:

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
DS از هر نظر برای من راضی کنندست.... خیلی حال کردم با نمایشهای بازی

میدونمم که بخش داستانی خیلی قوی‌‌ای خواهد داشت.... دنیای بازی خیلی درگیرکننده و خفنه...
عواملی مثل داستان چند لایه و کارگردانی قوی کوجیما... ماموریت‌های داستانی و نحوۀ روایتش... وجود شخصیت های قوی... گیم‌پلی بزرگ و تاکتیکی... ووو مطمعنم همرو میخکوب میکنه.

گیم‌پلی بازی هم راضی کنندست... و بنظرم تو همچین سبک بازی‌ای بیشتر از این هم لازم نیست... اون مشکلات جلوه های بصری و چند تا باگ ساده هم که اصلا مهم نیست!

البته برای بعضی از دوستان گرافیک دوست! این چندتا باگ ساده سوژه‌ی خوبی شده تا بازی رو خراب کنن...
فعلا جوابی بهشون نمیدیم تا بازی منتشر بشه... و وقتی ماموریت های داستانی رو دیدن با هم حرف میزنیم!

اساتیدی که بازی رو میکوبن... اصلا بخش داستانی که اصلی‌ترین بخش بازیه....به ذهنتون خطور کرده؟؟؟
هنوز هیچی از بازی ندیدن جز یک مکانیزم کلی گیم‌پلی... بازی رو به رگبار بستن... توصیه میکنم تریلرهای قبلی بازی رو ببینید

من موندم اون جو حرفه‌ایه بازی سنتر کجا رفته! البته خدایی دم بعضی از بچه‌ها گرم... خودشون میدونن با کی‌ام

این دوستانی هم که کوجیما رو چت مغز... و بازی رو آشغال صدا میزنن... زیاده روی زیادی نکنن! :D چون وقتی بازی منتشر بشه.... بدجوری باید سکوت کنن.
خواهیم دید
اینجوریکه شما نوشتی فکر کردم بازیو تموم کردی و رو نقد داری کار میکنی :D
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
کل پست دادن من تو تاپیک های اکس باکس تو این 6-7 سالی که گذشت مربوط میشه به گیرز5. سری که نسل قبل رو 3 تا نسخه بالای 200 ساعت پلی تایم دارم و اتفاقا علاقه خاصی دارم نسبت به سری. و حداقل بازیش کردم. کاری هم به اینکه فلان سایت به بازی چند داده ندارم واقعا. نظراتی که دادم طبق تجربه من از بازی بوده. قبل بازی هم باز چیزایی که دیدم رو با نسخه های قبل مقایسه کردم که خب پست های نسبت به اون قضایای 50 برابر لول های بزرگتر هست که اتفاقا کم هم ایراد نگرفتن از این. ولی اینجا الان یه ip جدید که تقریبا هیچ چیزی از مرحله های اصلی نشون ندادن، و این 2 روز هم تریلر هایی که دادن دقیقا از تعامل با محیط و نشون دادن یه سری از محیط های بازی بوده. بعد خود شما میای میگی کات سین های سال قبل کجا رفتن؟ انتظار چی داری دقیقا؟ کل بازیو اسپویل کنن دوباره؟ بیاد اندینگ بازیو نشونتون بده؟
من فقط نظرمو گفتم بقیه هم نظرشان رو میگن..
همه هم محترم..
اگر فروم برای اینه که هرکی نظرشو بگه پس اجازه بده ادامه بدیم تو این فروم ..
شما هم تیکه ننداز به این و اون با کلماتی مثل استاد و غیره


 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
قطعا Shadow of the Colossus بازی کردی
Shadow of the Colossus هم در ظاهر هیچی نداره
4 تا شخصیت یکی اسب یکی مرده یکی هم فقط صداست
سلاح های بازی هم فقط یه تیر کمان ساده و یه شمشیر
یه نقشه عظیم و تنها 16 تا Colossus
اما Fumito Ueda با جادوی بی نظیرش همین موارد ساده یکی از برترین بازی تاریخ خلق کرد
به نظر من death stranding مثل Shadow of the Colossus به یکی از برترین بازی های تاریخ تبدیل میشه
Troy Baker که در تمام شاهکار های یک ده اخیر حضور داشته در وصف بازی میگه

It’s a huge game, the scope of the game is huge. If you know anything about [Hideo] Kojima, he doesn’t do small. It’s weird, and it’s big
View attachment 116510

گیم پلی و ماموریت‌ها تا زمانی که بازی منتشر نشه نمیشه در موردش قضاوت کرد قطعا بازی پر از لحظات بی نظیر
مثال خوبی زدی...اتفاقا اخیرا دارم دوباره SOTC رو بازی می‌کنم ولی فرقش با نمایش‌هایی که از DS دیدیم فوق‌العاده زیاده.
توی SOTC صرفا چندتا مکانیک ابتدایی وجود داشت اما کارایی و لذت استفاده ازشون خیلی زیاد بود...هیچ مکانیک اضافه و ناکارآمدی نداشت. چطور میتونی بگی در ظاهر هیچی نداشت؟! نقطه عطف SOTC مواجه با Colossus بود که هر مبارزه بشدت اپیک و هیجان‌انگیز طراحی شده بود...همون مبارزات رو مقایسه کن با اون باس فایتی که دو روز پیش نشون دادن...سم وایساده بود از راه دور با نارنجک دهن باس رو سرویس می‌کرد...باس بنده‌خدا هم گیج میزد نمیدونست چی کار کنه.
SOTC مبارزاتش کاملا نوآورانه بود و تا اون موقع چیزی شبیه‌اش در اون عظمت دیده نشده بود...هم از نظر اپیک بودن و هم از نظر تفکر نوآورانه‌ای که پشتش بود...عنوانی که باعث شد خیلی بازیهای بعدش ازش الهام بگیرن. حالا توی DS چی دیدیم که همچین حسی از نوآوری رو منتقل کنه؟ اگه هست و هنوز نشون ندادن، باشه منتظر زمان عرضه میمونیم.
نکته بعدی هم اینه که چرا DS رو باید با یه بازی مینیمالیستی از چندین سال پیش که با بودجه و نفرات محدود ساخته شده مقایسه کنیم؟! انجین آماده و بودجه سرسام‌آور در اختیار کوجیما قرار دادن که بیاد فقط رفقای بازیگرش رو بریزه توی بازی ؟!
کافیه انتظارهایی که پارسال بدون دیدن گیم پلی از بازی داشتیم رو با الان مقایسه کنید....پارسال من توی یکی از تاپیکا یه چیزی تو مایه‌های اینکه TLOU Part II خفن‌ترین بازی انحصاری آیندست گفتم، ولی خیلیا مخالفت کردن که حالا صبر کن DS رو ببینیم بعد! الان چی شده که باید بزاریمش کنار SOTC و کارای Ueda؟! بازیای Ueda هیچوقت ادعایی نداشتن...خیلی ساده منتشر شدن و خیلیا رو تحت تاثیر قرار دادن...حالا همینو با جنجالی که کوجیما داره در مورد بازیش ایجاد میکنه و چند سال هایپ و سبک جدید و بازیگرای هالیوودی و بقیه مسائل مقایسه کن...چطور میشه الان انتظار یه بازی مثل کارای Ueda رو داشت؟
در نهایت هم صحبت‌های تروی بیکر واسه زمانی ارزش داشت که گیم‌پلی از بازی ندیده بودیم و نمیدونستیم چیه...حالا که خودمون بالای یک ساعت از بازی گیم‌پلی داریم و میتونیم تحلیلش کنیم، چه نیازیه به این حرفا...ممکنه اون Huge بودنش صرفا به کست و بازیگرای بزرگی که داره، محیط وسیع بازی یا هر چیز دیگه‌ای اشاره داشته باشه. آره از نظر بودجه بازی عظیمی هست...ولی اون بودجه خرج چی شده؟‌ :|
خلاصه که از DS انتظار خیلی بیشتری میرفت...وگرنه اگه صرفا بخواهیم بگیم که بازی قراره ساده و هنری باشه و بعد از عرضه همه رو شیفته خودش کنه، من امیدم به Concrete Genie بیشتره چون داخل نمایش‌ها نوآوری و استایل هنری خودشو نشون داده و همش ادعا نبوده.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,338
نام
Majid
خوشم میاد بازی رو در حد ride to hell آوردن پایین یه سری:)) بعد طرفی که 30+ ساله داره بازی میسازه و با طیف وسیعی از بازیگرها کار کرده نمیدونسته بودجه رو کجا خرج کنه. ولی اساتید اینجا میدونن:-j یه دوره کلاس خصوصی برگزار کنین برا کوجیما و این دانش خفنتون رو یاد بدین بهش. بدبخت نمیدونه داره چیکار میکنه8-|
منم بازیو دوس دارم و امیدوارم موفق بشه اما واقعا چه انتظاری داری؟ :D
چهار روز پیش که تاپیک بقلی بعضیا داشتن با واکترو بازی رو در حد Ride to hell پایین میاوردن از این حرفا نمیزدین :-"
 

hadi93

کاربر سایت
Mar 23, 2015
235
خب بعد از دیدن این ویدئو میتونم بگم هایپ بازی برای من فعلا خوابید چی بود اصلا خیلی خواب آور بود واقعا نیازی به این همه کار های بیهوده که صرفا میتونه فقط فان باشه نیست

واقعا راه رفتن تو محیط پهناور که باید منتظر باشی تا یه اتفاقی بیوفته چقدر میتونه چیز جذابی باشه؟؟؟ حس اکتشاف هم یه حدی داره بعدش میتونه کسل کننده باشه. حداقل امیدوارم اینطوری نباشه چون باز هم معلوم نیست با چه چیزی طرف هستیم

واقعا زوده برای قضاوت‌ کردن
و اینکه کوجیما از اشتباهی که سر mgs v درس گرفته و هنوز هم خیلی چیز خاصی از بازی نشون نداده میشه واقعا امیدوار بود :D
 

stv

کاربر سایت
Jan 20, 2015
129
نام
soheil
خدایی من درک نمی کنم این کوجیما چرا انقدر تو نمایشاش روی دستشویی کردن سم تاکید داره که چیو ثابت کنه اصلا جذابیتش چیه؟ اون قارچه چیه اون وسط مثلا میخاد جنبه فان داشته باشه با همون یه بار نشون دادنش تکراری شد حالا فرض کن یه ربع یه بار باید یه قارچ سبز کنی
 
  • Like
Reactions: samadi741

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
خلاصه که از DS انتظار خیلی بیشتری میرفت...

این حرف رو من قبول ندارم. یعنی غلطه. از DS انتظار بیشتری میرفت یعنی شما انتظار یه گیم دیگه داشتی (شاید یه چیزی تو مایه های MGS؟ حداقل از نظر دوز اکشن) و الان بازی فعلی با اون تصورات تو مغایرت داره. این دلیل بر بد بودن و کوبیدن DS نیست. DS یه بازی جدیده، و قراره یه چیز متفاوت باشه. البته با باقی ساخته های کوجیما نه اینکه قراره انقلاب کنه و تحول ایجاد کنه و از این جور القاب دهن پر کن و توخالی. ولی DS قرار بود همین باشه و همینم هست. از اولین نمایش گیم پلیش تو E3 پارسال هم همین بود منتها هنوز ملت انتظار داشتن بازی یه اکشن خفن باشه که کوجیما مرض داره اون اکشن هارو نشون نمیده و در عوض داره راه رفتن نمایش میده! در صورتی که بازی واقعا همین بوده.
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
من مسخره می کنم :D (چون حسابی هم سوژه است :D) ولی راستش به نظرم مکانیزم های کلی گیم پلی جدا از یه سری مشکلات (که حالا گفتیم مبارزاتش خوب نیست گفتید اصل کار نیست و هنوز چیزی نشون نداده و...) خیلی خوب کنار هم جمع شده و الان خیلی درک خوبی از بازی دارم

ولـــــی

چه این چه هر بازی دیگه اول کار رو مکانیزم گیم پلی اش سواره... اگه نمیشه به این مورد ایراد گرفت، اساسا داری میگی "بازی اش نکن" چون اون چیزیه که پلی میشه... داستان، موسیقی، گرافیک و... همه رو این پایه سوار میشن و هی بهتر و بهتر و بهترش می کنن

وگرنه فکر کنم نه من کور باشم نه بقیه که نفهمن بازی کامل جو داستانی داره و داستانش نیروی محرک بازی ـه
ولی اگه یکی حوصله مدیریت سم و BB رو تو "کــــــل بــــــــازی" رو نداشته باشه (چیزی که به نظر میاد تا این جای کار، اساس مکانیزم گیم پلی بازی رو تشکیل داده) واقعا بهتره بازی نکنه و به فحش بکشه بازی رو
یعنی واقعا بیشتر پیچیدگی بازی از مدیریت و کاستومایز سم حاصل میشه و بعد انعطاف پذیری محیط (که در مورد محیط و نحوه عملکردش فقط میشه به نظرات کسایی که بعد از عرضه کامل بازی کردن استناد کرد)
عملا انیمال کراسینگ ـیه برای خودش :))

من بازم میگم، این سبک از گیم پلی جزئیات محور، کامل رو محور داستانیش سواره... اگه داستان خدایی نکرده کشش نداشته باشه (بعیده :D) باید شما بکوبید تو سرتون نه ما منتقداش :D
ببين داستان هيچي ازش رو نشده... و چيزي كه كوجيما گفته بود رو داستان خيلي تمركز داره
اینجوریکه شما نوشتی فکر کردم بازیو تموم کردی و رو نقد داری کار میکنی :D
این چیزی که من میگم خیلی قشنگ ثابت میشه چیزی تا انتشار بازی نمونده... نقدم میکنیم بازی رو بعد انتشار
اتفاقا منتظر نظر شخص شما هم هستم
اگه با بازیهای کوجیما زندگی کرده باشی که نکردی.... خیلی راحتتر از این حرفا در مورد بازیهای کوجیما میزنی

من هرچی گفتم ، از چیزایی که از بازی دیدم نشعت میگیره.... حالا شما بگو نظرت چیه تا ما بفمیم!
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
با این نمایش نه تنها گوتی 2019 یکی از برترین شاهکار های تاریخ گیم ^:)^:Praying::Praying:

کوجیما هنوز هیچ چیزی از نمایش نداده تمام تریلر های گیم پلی مکانیزم های ابتدای معرفی می کنند
تم دارک هست
جنگ جهانی اول هست
جنگ ویتنام هست
سفر به ماه هست
اکشن هست
کلی لوکیشن متنوع و بی نظیر هست
قرار نیست مثل Uncharted 4 بهترین بخش های بازی تو تریلر ها لو بره
امروز فقط یه لحظه گوشه از بازی رو نمایش داد
View attachment 116508View attachment 116509


قطعا Shadow of the Colossus بازی کردی
Shadow of the Colossus هم در ظاهر هیچی نداره
4 تا شخصیت یکی اسب یکی مرده یکی هم فقط صداست
سلاح های بازی هم فقط یه تیر کمان ساده و یه شمشیر
یه نقشه عظیم و تنها 16 تا Colossus
اما Fumito Ueda با جادوی بی نظیرش همین موارد ساده یکی از برترین بازی تاریخ خلق کرد
به نظر من death stranding مثل Shadow of the Colossus به یکی از برترین بازی های تاریخ تبدیل میشه
Troy Baker که در تمام شاهکار های یک ده اخیر حضور داشته در وصف بازی میگه

It’s a huge game, the scope of the game is huge. If you know anything about [Hideo] Kojima, he doesn’t do small. It’s weird, and it’s big
View attachment 116510

گیم پلی و ماموریت‌ها تا زمانی که بازی منتشر نشه نمیشه در موردش قضاوت کرد قطعا بازی پر از لحظات بی نظیر
با این نمایش گوتی شد؟
شاید بازی گوتی بشه ولی قطعا بخاطره این نمایش نیست :D
بازیو مثال زدی که برای کشتن یه غولش باید ساعتها وقت بذاری و نقطه ضعف پیدا کنی
هنوز زوده با ابرشاهکاری مثل shadow مقایسه بشه
یه دلیل دیگه هم که آوردی تعریف و تمجیدهای یکی از بازیگرای بازی بود!!
خب بنده خدا بیاد چیبگه؟بازیی که خودشم توش دخیل بوده و هنوز منتشر نشده بیاد بگه بازی شخمیه؟:D
با این نمایشهایی که از گیمپلی بازی اومده بنظرم قانع کننده نیست
قبلا هم گفتم این بازی قشنگ رو تیغ داره راه میره
یا جر میخوره یا همرو جر میده....حد وسطیم نداره
راجعبه بچه هایی که الان پاهاشون لرزیده و میخوان درو ببندن هم بگم تو تاپیک امتیاز ها خودمون میاریمتون بعد درو میبندیم:D
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,073
خدایی من درک نمی کنم این کوجیما چرا انقدر تو نمایشاش روی دستشویی کردن سم تاکید داره که چیو ثابت کنه اصلا جذابیتش چیه؟ اون قارچه چیه اون وسط مثلا میخاد جنبه فان داشته باشه با همون یه بار نشون دادنش تکراری شد حالا فرض کن یه ربع یه بار باید یه قارچ سبز کنی
من ترجمه اتوماتیک زدم تو یوتیوب اینجوری فهمیدم که اون قارچه که بالا میاد بقیه بازیکنام میتونن اون قارچرو اب بدن:Dکه بزرگتر شه یا یه همچین چیزی.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
منم در کل بازی رو خسته کننده یافتم همونطوری که متال گیر پنج رو خسته کننده یافتم :-?ولی منکر پیچیدگی های گیم پلی و حجم بالای شخصی سازی متال پنج نمیشم این بازیم بنظرم انواع سلاح های مختلف رو بشه توش ساخت و نواوری هایی توش شاهد باشیم.شباهت هایی به متال 5 داره.بنظرم این بازیم نمرات خوبی میگیره ولی بر خلاف بازی های قبل متال 5 کوجیما که بنظرم خیلی جذاب بودن بازم برا عده ای از جمله خودم خسته کنندس.
 
  • Like
Reactions: stv

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
With all the attention to detail, how in-depth the mechanics are and so many options/customization, I am a little worried about the actual main missions of the game because the game "only" had about a 3 year development.

Hope they didn't skimp on one of the most important parts of the game which is the main campaign.

Game looks nice but that empty world tho. Combat looks jank annd the walking around looks boring. The bike seemed way too slow.

Still not convinced. Some good stuff and some really bad stuff were shown, atleast for me.

there are people who behave excited by default because of kojima worship and others because its a ps4 exclusive. This is some bizzare, boring shit they're showing here. This is not a game i can personally be excited about based on this

Honest question - What are people seeing here that excites them? As a MGS fan, I was expecting to be onboard with this but nothing about it looks fun.

Same here, it just was ok. I like there is some vehicles and other transportation you can use, the environment is top notch, Some equipment you can use that can improve your movement.

The rest, the combat etc.. is just meh.

اینا فقط از یه صفحه ریست ارا اومده بیرون ، تموم کنید خود دانا پنداری رو ! !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر