هفتۀ آینده آپدیت بزرگ تابستانۀ بازی Red Dead Redemption 2 منتشر می‌شود

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
شرکت راک استار (Rockstar) هفتۀ آینده در تاریخ 19 شهریور ، بروزرسانی گسترده‌ای را برای بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهد کرد؛ که در آن انواع آیتم‌ها و چالش‌های جدید ، رویدادهای پویا و تغییراتی هم در بخش گیم‌پلی بازی وجود دارد. همچنین در این آپدیت نقش‌ تخصصی جدیدی هم وجود دارد که گیمر می‌تواند تحت عنوان Frontier Pursuits آن را تجربه کند.
3576569-2199861564-2dd3e-300x169.jpg

همانطور که در گذشته هم شرکت Rockstar اعلام کرده بود ، در قالب یک آپدیت گسترده، سه نقش جدید به بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 اضافه خواهد شد. اما به‌تازگی اطلاعات جدیدی از این آپدیت تابستانۀ بزرگ منتشر شده است که برای اطلاع از آن، در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.
در این بروزرسانی سه نقش با نام‌های Bounty Hunter ، Trader و Collector وجود دارد. نقش Bounty Hunter...

Continue reading...
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
من از GTA V به بعد از راکستار کاملا نا امید شدم دیگه راکستار هم پول پرست شده رفته پی کارش این همه محتوا برای آنلاین داد شاید یکی با آنلاین زیاد حال نکنه خوب برای اون افلاین لعنتی هم بده دیگه .
RDDR2 هم با وجود اینکه کلی منتظرش بودم به اندازه RDDR1 بهم حال نداد بزرگترین مشکلم هم نبود محتوای کافیه برای بازی هستش و اسب سواری خسته کننده طولانی بدون هدف آنلاین هم که مسخره مشخص نیست از این طرف فیل هستیم یا ISP چیه یه وقت های کار میکنه یک وقت های نه مشخص نیست چه مرگشه.

به نظرم اینها باید یک تجدید نظری روی ساخت بازی ها انجام بدن فقط محیط بزرگ یا بخش آنلاین مهم نیست شما در اصل داری بخش آفلاین داستانی میفروشی که بعدش انلاین اضافه میکنی بعدش میچسبه به انلاین کلا افلاین فراموش میکنه .
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,452
امیدوارم که راکستار یه DLC سینگل پلیر عرضه کنه و بدونه که سینگل RDR2 چقدر بهتر از آنلاینشه..

*R (مثل همه کمپانی های دیگه) پول میدونه چیه!
تنها راهی که میتونیم امیدوارم باشیم DLC داستانی یا ریمیک نسخه اول رو شاهد باشیم اینه که *R به این نتیجه برسه که از طریق بخش آنلاین چندبرابر سود بیشتر رو بدست نخواهد آورد. (که خب خیلی بعیده)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر