Xbox Gears 5

وابستگی بیش از حد بشر به تکنولوژی باعث سقوط انها خواهد شد، و تمامی دشمنان با اتحاد به دنبال تنها انساهای باقی مانده در دنیا هستند که انها را از بین ببرند. در نقش "کیت" به سفری خواهیم رفت که ریشه واقعی لوکاست ها را کشف کنیم و برای انچه که باقی مانده در کنار دوستانمان مبارزه کنیم.

4dd4dc7e-964c-43cf-aac4-f7d03fc40172.jpg


Gears 5
توسعه دهنده : استدیو د کوالیشن
ناشر: اکس باکس گیم استدیوز
ژانر: شوتر سوم شخص
مد ها: تک و چند نفره
تاریخ عرضه: نوزدهم شهریور ماه (پانزدهم برای دارندگان نسخه التیمیت و گیم پس التیمیت)
پلتفرم ها:
110024 110023

قیمت:
نسخه التیمیت ادیشن: 80 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Ultimate Edition Character Pack
  • 30 days of Boost
  • Early Access - Play 4 days early!
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July
نسخه استاندارد: 60 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July

نکته: بازی از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی میکند، بدین معنی با خرید Gears 5 از استور مایکروسافت میتوانید هم بر روی Xbox One و بر روی Windows 10 بازی را صاحب شوید.


d0a06b93-2263-496b-8cb2-85938d530b4b.png


بازی از روز اول عرضه بر روی گیم پس دردسترس هست و دارندگان گیم پس التیمیت چهار روز زودتر به بازی دسترسی دارند



در E3 سال 2018 استدیو کانادایی د کوالیشن که مسئولیت همه چیز مرتبط با دنیای Gears of War را در اختیار دارد قسمت جدید این سری را با نام Gears 5 معرفی کرد. اگر Geow 4 را به پایان رسانده باشید حتما میدانید در انتهای بازی شاهد یک پیچش داستانی هستیم که همه ماجراها را به ملکه Myrrah لوکاست ها پیوند میزند. در این دنباله مستقیم کیت دیاز (Kait Diaz) نقش اصلی داستان محسوب میشود و قرار است وی به همراه Del از مسیر دسته (که توسط JD رهبری میشود) جدا شوند و به دنبال کشف حقیقت ریشه لوکاست ها بروند.

اطلاعات زیادی از بخش کمپین بازی تا ماه دسامبر منتشر نخواهد شد و دانسته های فعلی ما صرفا به همین موارد برمیگردد. ولیکن اقای راد فرگوسن مدیرعامل استدیو د کوالیشن میگوید انها برای ساخت و توسعه Gears 4 به دلیل اینکه اعتماد کاربران را نزد خود نداشتند، دست به تغییرات و ریسک های فراوان نزدند ولیکن این بار برای Gears 5 اختیار عمل بسیاری دارند و بسیار ریسکی تر عمل کرده اند. به دنبال همین مورد حال شاهد عمیق ترین کمپین ساخته شده برای هستیم.

ویژگی های بازی به نقل از سایت Xbox:

به عنوان یکی از تحسین شده ترین دنیاهای بازیهای ویدیویی، گیرز حال از همیشه بزرگتر است، با 5 مود هیجان برانگیز در کنار عمیق ترین کمپین ساخته شده سری
کمپین کو-اپ سه نفره: در کنار دوستان خود در کمپین کو-اپ سه نفره انلاین و یا اسپلیت اسکرین مبارزه کنید
مسیر وظیفه: از یک سرباز تازه وارد تا ژنرال چهار ستاره ارتقا بیابید. چالش های جدید دریافت کنید، و جوایز فوق العاده پاداش بگیرید و درنهایت لوت خود را به نمایش بگذارید
بووت کمپ: اگر تازه به سری گیرز وارد شده اید و یا خیلی عقب مانده اید، بوت کمپ یک راه سرگرم کننده برای یاد تکنیک های مبارزه از مراحل ابتدایی تا حرفه است
به جای جک بازی کنید: جک یک پرنده رباتی شخصی پوشش دهنده شماست که میتواند از شما پشتیبانی و یا به دشمنان اسیب وارد کند. بی نقص برای تازه واردین به سری گیرز
ویترین جلوه های بصری: تمام مود های بازی را در رزولوشن 4K به همراه پشتیبانی از HDR در روون ترین حالت ممکن یعنی 60 فریم بر ثانیه بر روی Xbox One X تجربه کنید

تمام تریلرهای منتشر شده از بازی در کانال رسمی یوتیوب Gears of War:

Gears of War




کپی و یا ارجاع به سایر سایت های فارسی زبان طبق قوانین ممنوع است.
تاپیک به فوق العاده ترین شکل ممکن اپدیت خواهد شد.
 

Attachments

  • 6jeo_امضا.jpg
    6jeo_امضا.jpg
    136.6 KB · مشاهده: 11,023

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
بازی با آخرین درایور انویدیا هیچ مشکلی نداره . نسخه استور .

آنلاینش هم مشکلی نداره اگر از dns استفاده کنید .
اما سرور هاش زیاد stable نیست و گاهی اوقات داون میشه .
چه دی ان اسی باید زد ؟
 

paradaimix

Dancing for Dessert Studio
کاربر فعال
Oct 7, 2012
2,251
اینکه تموم شده، یک ماهه 1 دلارش راحته خریدش؟ :D
من پی پال دارم میتونم بگیرم خودم؟ بعد ماهه بعد خود به خود 5 دلار کم نکنه :-"
با اکانت پی پل هم میتونید ولی شارژ خودکار رو خاموش کنید. ولی توصیه میکنم از گیفت کارت استفاده کنید اینجوری امن تره و ریسک لیمیت شدن اکانت پی پل هم نداره. در ضمن به جای گیم پس PC میتونید با همون 1 دلار، گیم پس التیمیت بگیرید ولی برای خرید باید به ساپورت مایکروسافت وصل بشید تا بدون کردیت/دبیت کارت خرید رو انجام بدن. دوستان دیگه ای که از ساپورت کمک گرفتن، می گفتن به جای یک ماه، 3 ماه گیم پس التیمیت براشون فعال کردن.
 
آخرین ویرایش:

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,172
نام
عارف واعظ قائمی
نسخه استیم از داخل بازی یوزر پس میخواد و به لایو xbox وصل میشه؟

بله عزیز اولین بار که بازی رو باز کنید از شما مشخصات یک اکانت میخواد و همین. بعد از اون هم اگر خواستید بازی رو به صورت انلاین انجام بدین باید از تغییر dns یا روش ها دیگه استفاده کنید.
حالا اینجوری که من فهمیدم چون بازی از همون سرور های xbox استفاده میکنه وقتی تو xbox app شما مشکل های nat type strict یا server connectivity blocked رو داشته باشید اینجا هم با اینکه بازی از استیم هست تجربه انلاین برای شما مقدور نخواهد بود.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
الان برای بار دوم رو درجه سختی بالاتر تموم کردم بازی رو. الان بخوام به بازی نمره بدم بهش 8.5 میدم. مشکل اصلیش هم به نظرم اول داستانه. داستان کلا خوب نیست، نه فقط به این دلیل که یهو تموم میشه و این حس رو بهت میده که زمانشون تموم شده گفتن گور باباش همینجا بازی رو میبندیم میره، بیشتر به این خاطر که اساسا داستان و شخصیت هاش رو دوست ندارم و به نظرم برای این بازی بیش از حد سطحی و کمن. مشکل دوم بازی هم به نظرم همین بحث OW شدن و اضافه شدن سورتمه سواریه. این بخش به نظر من بدرد نمیخوره چون هیچ چالشی رو به بازی اضافه نمیکنه، فقط اینکه برای رسیدن به نقطه B باید چند دقیقه ای با Skiff ور بری و به معنای واقعی کلمه وقت تلف کردنه. این بخش های OW به همین دلیل چیزی به Gears 5 اضافه نمیکنن. ما فقط تو یه بخش یه محیط بزرگ برفی خلای از جزییات رو میبینیم که توش نه مبارزه ای اتفاق میفته، نه داستانی روایت میشه، نه حتی یه گونه جانوری مبینیم! فقط برف و یخ و تو Act بعدی هم باز همینه با این تفاوت که اینجا برف رنگش تغییر کرده و شده قرمز و سایر المان ها هم فقط از نظر ظاهری تغییر کردن وگرنه در باطن همونی هستن که اکت قبل دیدیم. مثل طوفان یا بلورهای یخی که اینجا میشن کریستال سیاه.

جالب هم اینجاست که تو همه نقدها میخوندم از Act 2 به بعد بازی افت میکنه اما اتفاقا من Act 3 و 4 رو بیشتر دوست داشتم و به نظرم بیشتر حال و هوای Gears رو داشتن. Act2 به نظرم بیش از حد طولانی و تکراری بود و تقریبا همه کامبتش شده بود یه مسیری رو برو تا انتها، یه کاری بکن و همون رو برگرد و اینبار توش کلی مبارزه کن. این فرمول تو Act 2 خیلی تکرار شد که به نظر من خسته کننده بود.

===

اما من در مورد Gears 5 یه نظر کلی دیگه هم دارم، در این خصوص که چرا این بازی نمیتونه اون عنوان +90 و فوق خفنی باشه که باید باشه و همه انتظار دارن؟ Gears 5 رو اگه بخوای به عنوان یه بازی مستقل بهش نگاه کنی کاملا بازی خوبیه. اکشن نفس گیر، گرافیک خفن، داستان حالبی که شروع خوبی برای مبارزات بازیه، بخش های آنلاین متنوع و در کل یه پکیج استاندارد از یه شوتر سوم شخص خوبه. اما اگه بخوای با چیزی که قبلا بود یا بازی های خفن این نسل که تونستن امتیازات +90 گرفتن مقایسه کنی تو همه بخش ها یه چیزی کم داره.

اولین چیزی که به نظر من تو این بازی نیاز به تغییر داره تا واقعا یه Gears جدید رو ببینیم و تا این اتفاق هم نیفته هرکاری که بکنه صرفا ادا در آوردنه خود داستانه. به نظر من Locust ها کارشون با این سری تموم شده و اگه من قرار بود دخالتی توی Gears بعدی داشته باشم اولین چیزی که از بازی حذف میکردم همین هاست. به نظر من اگه داستان از بنیان تغییر کنه، یعنی اصلا لوکست ها رو حذف کنه و بتونه یه سری دشمن جدید به بازی کنه از اساس فضای بازی دگرگون میشه. داستان میتونه روح اصلی خودش رو حفظ کنه، یعنی استقامت و ایستادگی در مقابل یه سری نیروی متخاصم وحشی که میخوان بشریت رو نابود کنن و ما در مقابلشون در موضع ضعف هستیم و در عین حال بیان با یه لور و ستینگ جدید دشمن هایی رو خلق کنه که به خاطر ماهیت متفاوتشون مبارزه با اون ها متفاوته و منجر به استارت تغییر و تحول تو گیم پلی و لول دیزاین بشه.

در مورد گیم پلی من تا الان فکر میکردم برای Gears 5 کوالیشن باید به فکر اضافه کردن فیچرهای جدید باشه اما الان که بازی رو دوباره تموم کردم مطمعن شدم که اینها یه پله عقب ترن و قبل از هرچیزی نیاز دارن که هر مکانیکی که دارن رو با کیفیت امروزی اجرا کنن. اولین چیزی که تو کامبت نیاز به تغییر بنیادین داره سیستم Melee هست. میلی بازی به نظر من خیلی قدیمیه و دیگه الان کارکرد سابق رو نداره. اگه مقایسه کنید با بازی های دیگه ای که Melee سیستم دارن (مثل UC4 که البته از اساس خودش کامبتش رو از GeoW ها وام گرفته) بیشتر متوجه میشید از نظر انیمیشن و نحوی اجرا چقدر عقبه. مورد بعدی AI هست که باز هیچ فرقی با نسل قبل نکرده. در صورتی که یه AI خفن میتونه پلیر رو در لحظه مجبور به اتخاذ تصمیم های مختلف کنه و با این روش هست که میشه تو کامبت تنوع ایجاد کرد وگرنه کامبت ها تکراری میشن. و مورد بعدی خود انیمیشن کارکترهاست. من فکر میکنم جا داره مکانیک ها از نظر اجرا خیلی خیلی بهتر بشن.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
با اکانت پی پل هم میتونید ولی شارژ خودکار رو خاموش کنید. ولی توصیه میکنم از گیفت کارت استفاده کنید اینجوری امن تره و ریسک لیمیت شدن اکانت پی پل هم نداره. در ضمن به جای گیم پس PC میتونید با همون 1 دلار، گیم پس التیمیت بگیرید ولی برای خرید باید به ساپورت مایکروسافت وصل بشید تا بدون کردیت/دبیت کارت خرید رو انجام بدن. دوستان دیگه ای که از ساپورت کمک گرفتن، می گفتن به جای یک ماه، 3 ماه گیم پس التیمیت براشون فعال کردن.
الان اکانتو اگه با گیفت 1 دلاری شارژ کنی بعد باید به پشتیبانی پیام بدی بگی گیم پس التیمیت برات فعال کنن؟
یکی از دوستان چند صفحه قبل بود که همون پشتیبانی هم بدون کردیت کارت قبول نکرده بود ازش.
 

mamalux

کاربر سایت
May 7, 2009
83
نام
mamalux
من با پاور شل نتونستم بازی رو نصب کنم کسی از دوستان میتونه کمکم کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
Add-Appxpackage : Deployment failed with HRESULT: 0x80073CF0, Package could not be open
ed.
 
آخرین ویرایش:

MMDMO

کاربر سایت
Mar 12, 2016
138
نام
Moein
سایت Alienware بازم داره کد رایگان گیم پس مخصوص PC میده در حال حاضر ۳۸۵ تا کد مونده دست بجنبونید:)
اکانت بسازید quest ها رو سریع انجام بدید برید تو فروم خود سایت به ۵ تا تاپیک vote بدید که اکانتتون لول دو بشه بتونید کد رو بگیرید
 
  • Like
Reactions: kamyy

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
سایت Alienware بازم داره کد رایگان گیم پس مخصوص PC میده در حال حاضر ۳۸۵ تا کد مونده دست بجنبونید:)
اکانت بسازید quest ها رو سریع انجام بدید برید تو فروم خود سایت به ۵ تا تاپیک vote بدید که اکانتتون لول دو بشه بتونید کد رو بگیرید
الان که نگاه کردم زده تموم شده که :D تو همین چند دقیقه همش تموم شد یا این کارایی که میگی رو انجام بدیم میشه گرفت؟ :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
من با پاور شل نتونستم بازی رو نصب کنم کسی از دوستان میتونه کمکم کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
Add-Appxpackage : Deployment failed with HRESULT: 0x80073CF0, Package could not be open
ed.
من الان همین مشکل رو داشتم گذاشتم بازی از تو خود استور دانلود بشه بعد همزمان کد رو تو پاورشل زدم از همون جا خود استور شروع کرد از رو پکیج کامل کردن دانلود ....
 

MMDMO

کاربر سایت
Mar 12, 2016
138
نام
Moein
الان که نگاه کردم زده تموم شده که :D تو همین چند دقیقه همش تموم شد یا این کارایی که میگی رو انجام بدیم میشه گرفت؟ :D
آره میشه من با همین مراحل گرفتم همین الان هم که چک کردم همچنان na.alienwarearena کد داره در حالی که ورژن اروپا سایت زده تموم شده فقط با قند شکن آمریکا برو که quest ها برات بیاد با اروپا quest ها رو بهت نشون نمیده
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: SAGAD

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
آره میشه من با همین مراحل گرفتم همین الان هم که چک کردم همچنان na.alienwarearena کد داره در حالی که ورژن اروپا سایت زده تموم شده فقط با قند شکن آمریکا برو که quest ها برات بیاد با اروپا quest ها رو بهت نشون نمیده
یعنی باورم نمیشه من هیچوقت نمیتونم حتی یکی بگیرم :|
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,466
آره میشه من با همین مراحل گرفتم همین الان هم که چک کردم همچنان na.alienwarearena کد داره در حالی که ورژن اروپا سایت زده تموم شده فقط با قند شکن آمریکا برو که quest ها برات بیاد با اروپا quest ها رو بهت نشون نمیده
من گرفتم فقط وی پی ان ببرید رو امریکا 200 تا مونده
دمت گرم حالا بازی رو چه جوری دانلود کنیم؟ راهی نداره مثل استیم بهش دیتا شناسوند؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر