امتیازات Gears5

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317



kyvk_amd-new-radeon-software-adrenalin-2019-edition-19.7.2-driver-is-optimized-for-gears-5-beta.jpg



Initial release date: September 6, 2019
Developer: The Coalition
Composer: Ramin Djawadi
Engine: Unreal Engine
Platforms: Xbox One, Microsoft Windows

Metacritic:85

VGC:10/10
Telegraph:10/10
Game Rant:10/10
SomosXbox:10/10
God is a Geek:10/10
Generation Xbox:9.9/10
Generación :9.8/10
Hobby Consolas:9.5/10
Areajugones:9.5/10
MondoXbox:9.5/10
ZTGD:9.5/10
Vandal:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
The Games Machine:9.1/10
AppTrigger:9/10
IGN Spain:9/10
gamingbolt:9/10
3DJuegos:9/10
Digital Trends:9/10
Gamersky:9/10
GamesBeat:9/10
Xbox Achievements:9/10
Press Start Australia:9/10
Stevivor:9/10
TheSixthAxis:9/10
Twinfinite:9/10
Windows Central:9/10
Critical Hit:9/10
GamingTrend:9/10
VideoChums:8.9/10
Meristation:8.7/10
COGconnected:8.7/10
Game Informer:8.7/10
Everyeye.it:8.7/10
GameProGermany:8.6/10
Game Pro:8.6/10
True Gaming:8.5/10
PowerUp: 8.1/10
Gameblog.fr:8/10
Post Arcade (National Post):8/10
Washington Post:8/10
Guardian:8/10
Trusted Reviews:8/10
DarkStation:8/10
GamesRadar+:8/10
Cheatcc:8/10
Daily Star:8/10
EGM:8/10
Guardian:8/10
Video Gamer:8/10
Hardcore Gamer:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
Game Revolution:8/10
AusGamers:7.9/10
PC Gamer:7.8/10
New Game Network:7.3/10
Gamer.no:7/10
Metro:7/10
Gamespot:7/10
CGMagazine:6.5/10
PCGames.de:6/10
US Gamer:6/10
 
آخرین ویرایش:

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
اینا قبلا یکی دو تاشون تو متا ثبت میشدن ولی دیگه نمیشن :D دسته جمعی 9 دادن!

nb8e_77.jpg

===
در مورد متای بالای 90 که دوباره بحثش شروع شد، نسل قبل 40 تا بازی با متای بالای 90 داشتیم (روی X360 و PS3)، این نسل 15 تا (روی X1 و PS4). دیگه کاملا مشخص هست رسیدن به متای 90 چقدر سخته و بازی باید همه چی تموم باشه تا بتونه نمرات خیلی بالایی کسب کنه. اینکه Gears 5 به اون حد نرسیده یعنی اینکه قطعا مشکلاتی داره ولی دیگه قضاوت با خودتون، 40 کجا و 15 کجا (حالا با عناوینی که تا انتهای نسل میان نهایتا بشه 20). به نظرم TC بره رو یه بازی جدید کار کنه به مراتب می تونه موفق تر باشه، بخوان باز با همین فرمول فعلی Gears برن جلو تا بیست سال دیگه هم متاش همین 85 میشه.
نسل قبل بازی ها خیلی خلاقانه و تازه تر بودن,هم برای PS هم برای Xbox,منتقد ها سخت گیر تر نشدن,بازی ها خسته کننده تر شدن,حداقل برای من
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,408
نسل قبل بازی ها خیلی خلاقانه و تازه تر بودن,هم برای PS هم برای Xbox,منتقد ها سخت گیر تر نشدن,بازی ها خسته کننده تر شدن,حداقل برای من

این مشکل رو خیلیا دارن و نسخه اش اینه یه نگا به لاین آپ نینتندو بندازی :D البته اگه با ظاهر کار مشکلی نداری از نظر گیمپلی بطرز عجیبی بابای نو آوری و نبوغ هست بازیاش.
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
نسل قبل بازی ها خیلی خلاقانه و تازه تر بودن,هم برای PS هم برای Xbox,منتقد ها سخت گیر تر نشدن,بازی ها خسته کننده تر شدن,حداقل برای من
به خاطر اینه که نصف بازیا شده پیاده روی و دیالوگای مزخرف که بین شخصیتا رد و بدل میشه
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
نسل قبل به ادم می‌گفتن کپکام DLC داده برای بازیش و استقبال منتقدین از بازی کنسول سلر و AAA و انحصاری ماکروسافت بیشتر شده ادم مغزش منفجر می‌شد :D
آدم وقتی وضعیت فلاکت بار اون بازی که یه روز 96 بود و الان به زور و خوش شانسی 75 میشه و از متای زرد فرار می کنه رو می بینه، دیگه هیچی براش عجیب نیست! :D
 

Solidsnake_1

کاربر سایت
Jul 19, 2014
789
نام
Reza
آدم وقتی وضعیت فلاکت بار اون بازی که یه روز 96 بود و الان به زور و خوش شانسی 75 میشه و از متای زرد فرار می کنه رو می بینه، دیگه هیچی براش عجیب نیست! :D
در دنیا موازی xbox فن ها که متا 60 گیمر رو به کمال میرسونه هیچ چیز عجیب نیست ! :D

 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,575
نام
alireza
عزیز گیم پلی خیلی تعییر کرده اما در بخش مولتی پلیر! از گان پلی تا مومنت و مپینگ و...
میدونی این بازی طراحی شده برای حداقل 3-4 سال پلی متناوب مثلا شما R6 رو ببین یوبی گقته بازی برای 10 سال است!!!!
مثل ایکنه نقد هارو نخوندین....نقدها اکثرا واسه بخش تک نفره هستند (ای جی ان و گیم اسپات) ...منتظر مولتی هستند وبعد نقد کل بازی اعلام میشه
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
در دنیا موازی xbox فن ها که متا 60 گیمر رو به کمال میرسونه هیچ چیز عجیب نیست ! :D

حتما به چشم پزشک مراجعه کنید چون رنگی که برای 86 در نظر گرفته شده سبز هست، احتمالا مشکل کور رنگی دارید :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,248
نام
امیر حسین
حالا تو چرا انقدر سریع داری با پات یه خط می‌کشی میری اونورش میایستی ، (من با اینا نبودم) :D

این تاپیک سوا ، ولی اون دث استرندینگ رو که من خودم منتقد اصلیشم! یک ذره هم چشمم آب نمیخوره +۸۵ سه چه برسه ۹۰
یادم رفت جواب بدم:D

من هنوز فرصت نکردم ترول کنم خو:p :)) گرفتارم بد رقم:(
ولی به شخصه اینجا برام مهم نیست... خیلی دوست دارم تو تاپیک DS فرصتش پیش بیاد:D

اون DS اگر اسم کوجیما روش نبود، یعنی با این نمایش ها ملت تف هم نمینداختن رو اسمش! دیگه چه برسه دست بزارن روش و قسم بخورن:D یعنی مطمئنم از کاری مثل GreedFall که چند روزیه ملت هایپش شدن هم، تعداد کمتری به DS توجه میکردن:-"

ولی خوب ... فعلا که داستان جور دیگریست!
چه دنیایی شده که دوست داری گل به خودی بزنی:| امیدوارم حداقل نمایش TGSش نظرم رو برگردونه که اگر بازی هم مورد علاقه م نیست، حداقل بازی خوبیه:-"
(باز خوبه تا 85 داری میبینیش... من که در حد زرد میبینم بازی رو=)) البته اصلش زرد:p ولی صرفا به خاطر اسم کوجیما +90 هم کاملا امکانش بالاست:-" )
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
یادم رفت جواب بدم:D

من هنوز فرصت نکردم ترول کنم خو:p:)) گرفتارم بد رقم:(
ولی به شخصه اینجا برام مهم نیست... خیلی دوست دارم تو تاپیک DS فرصتش پیش بیاد:D

اون DS اگر اسم کوجیما روش نبود، یعنی با این نمایش ها ملت تف هم نمینداختن رو اسمش! دیگه چه برسه دست بزارن روش و قسم بخورن:D یعنی مطمئنم از کاری مثل GreedFall که چند روزیه ملت هایپش شدن هم، تعداد کمتری به DS توجه میکردن:-"

ولی خوب ... فعلا که داستان جور دیگریست!
چه دنیایی شده که دوست داری گل به خودی بزنی:| امیدوارم حداقل نمایش TGSش نظرم رو برگردونه که اگر بازی هم مورد علاقه م نیست، حداقل بازی خوبیه:-"
(باز خوبه تا 85 داری میبینیش... من که در حد زرد میبینم بازی رو=)) البته اصلش زرد:p ولی صرفا به خاطر اسم کوجیما +90 هم کاملا امکانش بالاست:-" )
آخه فقط اسم کوجیما نیست ! سه تا تریلر اول خصوصا گیم اواردز ۲۰۱۷ رسما پشمی برای ملت باقی نگذاشته بود ! بعد یهو رسیدیم به این نمایش های گیم پلی ! که فقط داره راه می‌ره ! خوب لعنتی حداقل یه پازلی، هکی، مخفی کاری ،انتخاب داستانی ای ، سکو بازی ای ، تیری، تفنگی، لیزری ، غولی ! یه چیزی نشون بده !
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
حتما به چشم پزشک مراجعه کنید چون رنگی که برای 86 در نظر گرفته شده سبز هست، احتمالا مشکل کور رنگی دارید :D
این بازی انلاینش الگوی همون استودیوی بالا90 سازه والا 75 که خوبه من حاضرم تو نسخه بعد انلاینش از این بهتر باشه ولی نمره اش 50 هم نشه، تنها بازی کنسولی هست که کسی از پشت سر بهت نمیتونه بزنه، شما هم یا آنلاین شو بازی کن بعد نظر بده یا اصلا نظر نده چون اطلاعات کافی نداری خودتو خراب میکنی، هر بازی دیگه حتی لست 1و2 قبلگاه سونی فن‌ها میخوای پاشو بکش وسط ولی پای این بازیو وسط نکش ایشالا DS چنان گندی میزنه که بچه های ایکس باکسی میان جواب این ترولهای 86 رو میدن الهی
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
دوست عزیز من عذرخواهی میکنم اما هنوز متوجه نمیشم این حرف که میگی یک بازی بر اساس ۳۰ یا ۶۰ فریم ساخته میشه یعنی چی؟
بازی در هر صورت ساخته میشه دیگه اینکه در نهایت واسه فلان کنسول رو چه فریمی لاک بشه بعدا خودشون تصمیم میگیرن اما اینکه ۶۰ فریم بودن یه بازی چه تاثیری میتونه بذاره توی طراحی مراحل یا گیم پلی یا هرچیزی دیگه ای که مثلا توی نظر یه منتقد میتونه تاثیر بذاره که نمره کم یا زیاد بده واسم هنوز سواله!!!
گاهی اوقات یه بازی با گرافیک به اصطلاح خودمونی کارتونی(زلدا) هم میتونه متای ۹۷ بگیره اینکه کم کاری سازنده رو بندازیم گردن ۶۰ فریم بودن بازی واقعا عجیبه اونم تو دوره ای که همه دنبال تجربه کردن بازیها با فریم ریت بالا هستن
کسایی که با من هم نظر هستن سر بازی هیلو هم همین داستان رو داشتیم ! رو همین گیرز هم همین داستان رو داریم و بازم خواهیم داشت و این بحث هیچ فایده ای نداره . الان من کلی توضیح و مثال و ... بزنم بازم فایده ای نداره و به هر حال نظرات فرق میکنه و کاریش هم نمیشه کرد . همین بازی RDR 2 بر روی 60 فرم توسعه داده میشد کیفیتش اینی که ما دیدیم میشد ؟! سازندگان این بازی هم دیوانه بودن بازی رو روی 30 فرم ساختن ؟ بازی های AAA گرافیک محور !!!! تاکید میکنم گرافیک محور بر روی کنسول باید 30 فرم ساخته بشن ! این فکت بر روی کنسول ها هستش ! چیزی که بازی های AAA گرافیک محور و جزئیات محور انحصاری سونی روش تاکید ویژه ای داره که درست ترین کار ممکن هم میکنه . حالا بازی آنلاین محور بود ! کارتونی بود ! فان بود ! سبک خاصی بود ! 60 فرم باشه که مشکلی نیست . به خصوص مثلا آنلاین محور باید 60 فرم باشه ولی بازی داستانی گرافیک محور و جزئیات محور و .... باید بر روی 30 فرم توسعه داده بشه . این نه نظر من ! بلکه این رو داره بازی های خفن گرافییکی نسل هشتمی نشون میده .

این خط و این نشون اگه مایکرو بخواد سر هیلوی بعدی بخش داستانی رو 60 فرم کنه یعنی بازم زده بازی رو نابود کرده ! بشینید و نگاه کنید و متای هیلوی بعدی هم عمرا در خور توجه باشه اگه بخش داستانیش بخواد بر روی 60 فرم ساخته بشه .

فقط میخوام بببینم بازی مثل آنچارتد اگه روی هسته 60 فرم ساخته میشد سازندگانش چه جوری اون بازی رو میساختن . واقعا برام جالب میشد چه جوری میساختنش و چقدر از کیفیت کلی بازی زده میشد . زلدای کارتونی هم که شما مثالش رو میزنی دوست گرامی اون بازی داستان خودش رو داره ! سبک خودش رو داره . محصولات نینتندو دنیای خودش و سبک خودش رو داره . گیرز اف وار با گرافیک پشم ریزون و جزئیات و افکت ها و ... دیوانه وار معروف بود . باور کنید این نسخه 5 اگه رو 30 فرم ساخته میشد ( 30 فرم بر روی ایکس باکس وان ایکس ) شک ندارم محصولی با کیفیت تر از اینی که هست میشد . ( همین الانش هم متای 86 گرفته فعلا و چننین متای یعنی با بازی عالی ای طرف هستیم ولی خب متایی در حد و اندازه های نام سری گیرز نیست به هر حال )

بازم دارم میگم سازندگان برای توسعه یه بازی از اول تصمیم میگرین که بازی روی 30 فرم ساخته بشه یا 60 فرم . بالا و پایین بردن رزولشن ( داینامیک رزولشن ) و گرافیک و جزئیات در طول توسعه بازی صورت میگیره و دست کاری هایی رخ میده ولی وقتی میخوان هسته گیم پلی بازی و گرافیک و ... رو قبل توسعه بازی شروع کنن تصمیمشون رو میگیرن که ریشه و بنیان بازی رو چه فرم ریتی ساخته بشه . سازندگان آنچارتد هم در مراحل اولیه توسعه کاریشون دو دل بودن که بازی رو 60 فرم کنن یا 30 فرم و بعد تصمیم گرفتن که بازی رو 30 فرم بسازن ! ( درست ترین کار ممکن رو کردن ) اون مرحله ای که ناتان رو ماشین آویزون بود و داشت کشیده میشد اگه بازی 60 فرم بود چه بلایی به سرش میومد ؟! اون مرحله ای که سوار ماشین بود و ماشینش به هر چیزی میخورد و خراب میشد و و میز و صندلی و کلی چیز دیگه این ور اون ور میرفت اگه 60 فرم بود میدونی چی میشد ؟؟! هیچی همون صحنه سازندگان اون وسایل و میز و صندلی و هر چیزی که بود رو حذف میکردن و محیط خالی میشد ! میدونی که کجا رو دارم میگم که صد در صد و یادتونه صد در صد

موتور فیزیک بازی هم هاوک بود و از توانایی های این موتور فیزیک استفاده بهینه کردن و شیرش رو کشیدن . تخریب در و دیوار بر اثر شلیک گلوله و جزئیات جنگل و شیدر ها و کلی مورد دیگه اگه 60 فرم بازی بود بازی یعنی فاجعه میشد . میدونم هر چقدر بیشتر توضیح بدم و بیشتر مثال بزنم هیچ فایده ای نداره . هیچ فایده ای .

نسل بعد هم بازی های انحصاری سونی رو 30 فرم ساخته میشن اکثرشون . این رو شک ندارم و خواهید دید . یعنی بازی های AAA مثل گاد اف وار نسل بعدی و ... روی 4K و 30 فرم ساخته میشن و این رو شک ندارم . و مایکروسافت و بازی های انحصاریش مثل گیزر و هیلو !! خیله خب مشکلی نیست و حرف من اشتباه هستش و بازم برن این دو بازی و امثال این بازی رو روی 60 فرم بر روی کنسول توسعه بدن و در نهایت خروجی کار میبینیم که چی از آب در میاد .

نکته : بازی TLOU 2 هم داره بر روی 30 فرم توسعه داده میشه و سازندگانش یه چیزی میدونن که دارن این کار رو میکنن . باز هم میگم وقتی شنیدم گیرز 5 هم بخش داستانیش بر روی 60 فرم ساخته شده قشنگ شوکه شده بودم . شما شک نکنید این ای پی دست سونی بود امکان نداشت بازی بر روی 60 فرم توسعه داده بشه .

در پایان آخرین پستم در این رابطه بود چون بخوام بازم صحبت کنم بازم باید همین طور بنویسم و نظرات در این رابطه فرق داره و خیلی ها تفاوت 30 فرم با 60 فرم رو هنوز متوجه نشدن که چقدر در روند ساخت و توسعه یه بازی میتونه تاثیر داشته باشه و از چهار تا افکت گرافیکی ظاهری باور کنید این داستان 30 فرم و 60 فرم عمیق تر و ریشه ای تر هستش .

پاینده باشی .
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,175
نام
ماکان
ایشالا DS چنان گندی میزنه که بچه های ایکس باکسی میان جواب این ترولهای 86 رو میدن الهی

DS متاش صفر هم که بشه چیزی از بی لیاقتی و سوء مدیریت مایکروسافت کم نمیکنه. فکر نمیکنم این واقعیت که مایکروسافت داره IP های بزرگش رو خراب میکنه خیلی ارتباطی با عملکرد بازی های فرست پارتی سونی داشته باشه که انقدر اینجا مقایسه میکنید.

به هر حال چه DS متاش خوب باشه و چه بد، چه Days Gone آشغال باشه و چه خوب، چه God of War از در و دیوار بالا رفتن به سبک بازی های تعمالی و همینطور قایق سواری بی هدف باشه و چه نه، مایکروسافت باید یه تجدید نظر اساسی در باری IP ها و استدیوهاش بکنه. به Gears هم یه مدت طولانی نیاز به استراحت داره تا بعدا با ایده های جدید دوباره برگرده. یا به استدیو زمان و بودجه کافی برای ساخت یه بازی درخور اسم این IP بده که کلا هر دفعه بهانه نداشته باشن اینو تو 2 سال ساختیم از سرتونم زیاده، یا اینکه کلا بیخیالش بشه بچسبه به همین Forza Horizon. عقل داشته باشن از الان باید بچسبن به H:I و مواظب باشن اون خراب کاری نکنه بلکه حداقل غیر از FH یه بازی بزرگ که پرستیژ کنسول باشه و تو نمرات هم عالی عمل میکنه داشته باشن.

مایکروساف این نسل به خاطر کم بود تو استدیوهای فرست پارتی و IP های انحصاری مجبور شد فشار بیش از حدی به IP هاش بیاره که نتیجش هم افت GoeW و Halo بود و هم سری اصلی Forza که هر سه شماره آخر امدن زیر 90 و نتونستن به چیزی که نسل قبل بودن برسن. همین Coalition هم نشون داده هرچند استدیو قابلی هست اما تیمشون توان و تجربه اینکه تو یه نسل دوتا بازی بزرگ و +90 بسازن رو ندارن، در صورتی که شاید اگه مایکرو بهشون وقت بیشتری میداد و این نسل فقط Gears 4 رو میساختن الان وضع کامل فرق داشت. ولی نسل بعد مایکروسافت هم دستش خیلی پره و مجبور نیست فشار بیش از حد روی IP های بزرگش بیاره. و باید وضعش بهتر بشه.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اینقدر اکشن بازی سریع و شلوغ هست که من خودم رو در طول تجربه یکساعت اول بازی هزار بار لعنت کردم که چرا وقتی X1X مفت بود نخریدم و الان روی وان معمولی سی فریم باید بازی کنم
واقعا قرار نیست هر ناشری دنباله روی یک ناشر دیگه باشه.
درباره گرافیک هم همین بس:

Gears 5 Is Arguably The Best Looking Game of All Time, Xbox One X vs Xbox One vs PC [4K/60fps]

 

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,783
نام
حامد
آخه فقط اسم کوجیما نیست ! سه تا تریلر اول خصوصا گیم اواردز ۲۰۱۷ رسما پشمی برای ملت باقی نگذاشته بود ! بعد یهو رسیدیم به این نمایش های گیم پلی ! که فقط داره راه می‌ره ! خوب لعنتی حداقل یه پازلی، هکی، مخفی کاری ،انتخاب داستانی ای ، سکو بازی ای ، تیری، تفنگی، لیزری ، غولی ! یه چیزی نشون بده !
با در نظر گرفتن تریلر های قبلی فکر کنم کوجیما همه مون رو توی گیمزکام ترول کرد. حالا توکیو گیم شو رو ببینیم چی میشه.
به نظر من در کل بازی کوجیما یا یه اثر بزرگ میشه و میترکونه و یا یه اپیک فیل عجیب میشه یعنی چیزی که مد نظر دارم اینه که +93 یا -70 -65
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
اینقدر اکشن بازی سریع و شلوغ هست که من خودم رو در طول تجربه یکساعت اول بازی هزار بار لعنت کردم که چرا وقتی X1X مفت بود نخریدم و الان روی وان معمولی سی فریم باید بازی کنم
واقعا قرار نیست هر ناشری دنباله روی یک ناشر دیگه باشه.
درباره گرافیک هم همین بس:

Gears 5 Is Arguably The Best Looking Game of All Time, Xbox One X vs Xbox One vs PC [4K/60fps]


گرافیک بازی واقعا بینظیره حیف که بازی از تمام پتانسیلش استفاده نشده وگرنه همین الان جوری هایلایت میشد اون سرش ناپیدا ولی متاسفانه اینجا تو این فروم شدت جبه گرفتن سمت بازی اینقدری زیاده که قشنگ زیر همه بحث ها دفن شده این دست اورد .....

========================
Meristation 87
Gears 5 proves the value of a talented team such as The Coalition. Almost every experience through the game feels that they chose the right decision in terms of gameplay, but fails in the purpose of open world. Here we can find a multiplayer and coop experience, with horde and escape, created to be played over the long term.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر