Gamescom 2019: بازی Devil May Cry 5 و چند بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

THE SCAR

کاربر سایت
Aug 5, 2011
106
نام
ali mohades
در جریان رویداد Gamescom 2019 و کنفرانس Inside Xbox شرکت Microsoft اعلام کرد که بازی Devil May Cry 5 به همراه چند بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد.
gamepass.png

در کنار بازی Devil May Cry 5، دو بازی Stellaris: Console Edition و Kingdome Come: Deliverance نیز به زودی و از روز 1 شهریور ماه به این سرویس اضاقه خواهند شد. بعد از آن نیز این شرکت اعلام کرد در ادامه این بازی‌های معروف و مهم 3 بازی Ape Out، Bard’s Tale: Director’s Cut و Human Fall Flat نیز به مجموعه بازی‌های این سرویس اضافه خواهد شد و کاربران Xbox Game Pass می‌توانند به طور رایگان به تجربه این بازی‌ها بپردازند. در کنار این بازی‌ها و در حاشیه مراسم تایید شد که دو بازی  Blair Witch و Bard’s Tale IV نیز در زمان...

Continue reading...


 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
@Ali Venom

علی یعنی پاسخی که داری به پست من میدی نشون میده اصلا زحمت خوندن اون دو خط رو به خودت ندادی.


من اصلا صحبت از گیم پس کردم؟ اصلا کار به اینکه چند نفر عضو داره نداره موفق بوده یا نبود و امثالهم داشتم؟

من اصلا در مورد بعد مالی نظر نمیدم به این خاطر که خیلی خنده داره منی که کار و کسب خودمو دارم به زور اداره میکنم به یه شرکت یه تریلیون دلاری درس اقتصاد بدم. اونا خودشون بهتر میدونن چجور پول در بیارن من بحثم کاملا از دیدگاه یه گیمره نه یه مشاور اقتصادی

برای همینم بنظرم خرج خیلی بیهوده ای بوده. با این پول میشد یه بازی خوب ساخت که من و شمای دارنده کنسول Xbox یه نفعی ببریم وگرنه 18 میلیون بدن بابت بازی که قبلا هم روی پلتفورمشون هست بدرد من و تو نمیخوره.
 
آخرین ویرایش:

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
اين نشون دادن قدرت مالي لذت بخشه يعني مياد مثله اب خوردن نينجا رو با ١٠٠ ميليون از توييچ مياره ميكسر .
بعد يه سرويسي كه زماني كه مي خواست شروع شه مي گفتن اشغال دوني گيمه و گيمهاي درجه ٣ توشه و يه مشت انحصاري بدرد نخور:دي الان پر شده از بازيهاي AAA .
طرفداراي مايكرو هم لذت مي برن .
اين طرز فكر كه فقط خودت مي توني انحصارا يه چيز رو داشته باشي عقب افتاده است و مخاطباي خاص خودشو داره.
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
@Ali Venom

علی یعنی پاسخی که داری به پست من میدی نشون میده اصلا زحمت خوندن اون دو خط رو به خودت ندادی.


من اصلا صحبت از گیم پس کردم؟ اصلا کار به اینکه چند نفر عضو داره نداره موفق بوده یا نبود و امثالهم داشتم؟

من اصلا در مورد بعد مالی نظر نمیدم به این خاطر که خیلی خنده داره منی که کار و کسب خودمو دارم به زور اداره میکنم به یه شرکت یه تریلیون دلاری درس اقتصاد بدم. اونا خودشون بهتر میدونن چجور پول در بیارن من بحثم کاملا از دیدگاه یه گیمره نه یه مشاور اقتصادی

برای همینم بنظرم خرج خیلی بیهوده ای بوده. با این پول میشد یه بازی خوب ساخت که من و شمای دارنده کنسول Xbox یه نفعی ببریم وگرنه 18 میلیون بدن بابت بازی که قبلا هم روی پلتفورمشون هست بدرد من و تو نمیخوره.

نه من پست رو خوندم و متوجه شدم دقیقا که اره مثلا میشه با همین 20 میلیون دلار (یک ده تا بذاری روش) میشه استدیویی مثل همین سازنده blair witch رو خرید و به مجموعه XGS اضافه بشه و برای اینده اکس باکس بازی بسازه و رشد کنه

ولی خب از دید گیمری هم برای من نفع هست (البته من خودم DMCV رو اول سال بازی کردم) ولی خب به عنوان گیمر از این بازی بزرگ لذت میبرم و خیلی ارزون میتونم تجربه اش کنم.

پ ن: البته نمیشه بگیم ما اینجا نمیتونیم به کمپانی چند میلیارد دلاری درس اقتصاد بدیم، خیلی بارها تصمیمات سران کمپانی ها اشتباه بوده و خیلی قبل تر افرادی تو همین فروم ها اشاره کردند و بعد ها سران کمپانی ها بهش رسیدند.

الان با تعداد ممبرايي داره شايد قانع كننده نباش اما در دراز مدت حتما سود اور و بصرفه و هوشمند حتي ميتونه باش اين حركتا كه حكم بوستر رو برا تشويق هرچه بيشتر و جذب كاربر
اما گرز 5 فروش فيزيكي و ديجيتالي هم قرار داشته باش و قرار نيست همه رو گيم پس بازي رو تجربه كنن و حتي اگه تجربه كنن در كنار مولتي عالي بازي مطمعنن ممبر رو تشويق ب تمديد اشتراك ميكنه
اما همين گيم پس بنظرم محرك خوبي ميتونه براي خانواده اكس باكس تو هر نسلي باش چ نسل هشتم و چ نسل نهم
اما اين ريخت و پاشا قبول كنيم نه خيلي پسنديدس ن طولاني پس اين مبلغا براي انحصاري كردن حتي چندتا بازي aa مثل blayer witch يا همچين بازيايي بيشتر تو چشم مياد و قابل قبول تره


از دید تجاری هم بعید میدونم همین الان هم قانع کننده برای مایکروسافت نباشه. اخرین بار حدود پارسال بود که فیل اسپسنر گفت بالای چند میلیون کاربر ماهانه داره (حداقل 3 میلیون) و تو این یکسال با رشدی که کرده ببین چقدر شده ولی صداشو در نمیارن

درباره بخش دوم کامنتت تو هر رشته و ورزشی همیشه این ستاره ها جذاب هستند و تو مدیا درباره اشون به صورت گسترده صحبت میشه. نمیدونم رسوندم منظور رو یا نه
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
اين نشون دادن قدرت مالي لذت بخشه يعني مياد مثله اب خوردن نينجا رو با ١٠٠ ميليون از توييچ مياره ميكسر .
بعد يه سرويسي كه زماني كه مي خواست شروع شه مي گفتن اشغال دوني گيمه و گيمهاي درجه ٣ توشه و يه مشت انحصاري بدرد نخور:دي الان پر شده از بازيهاي AAA .
طرفداراي مايكرو هم لذت مي برن .
اين طرز فكر كه فقط خودت مي توني انحصارا يه چيز رو داشته باشي عقب افتاده است و مخاطباي خاص خودشو داره.
نزن اين حرفو دوست عزيز اتفاقا بنظرم اين حركات رقت انگيزه
اخه وقتي شما دوچرخهًسواري بلد نيستي بابات ميپره دوچرخه حرفه اي ميخره و يا بلد نيستي و بلا استفاده ميمونه يا انقد ميزني زمين ك خاهر مادر دوچرخه ب فنا ميره و (مثل اتفاقي كه كه براي خداي استديو بازي سازي نينتندو Rare پيش اومد و ماكرو خريدشو ب فناش داد)
از پلاتينيوم الان كه خداي بازيايي نو و خلاقه هم خروجي قوي تر و با كيفيت تري داشت محصولاتش اما الان چي شد؟
اتفاقا بنظرم بهترين اتفاق براي اكس باكس گيم استديو ماهيت و بوجود اومدن استديوي the intative هست كه بنيادي داره ساخت بازي رو پيش ميگيره و سواد بازي سازي استديو هاي ماكروسافت رو چند پله به تنهايي ارتقا ميده و ميتونه نقش ND رو ايفا كنه و ي الگو و ي استديو كمك بهره وري مثل turn 10 باش كه باعث تسريع تو سرعت ساخت و كيفيت هرچه بالاتر استديو ديكه بشه و استديو هايي مثل undead lab و cuption gamesهم با الگوي روند كاري به استديو هاي قوي تري تبديل بشن و رشد كنن
مثل كاري كه سوني با bend suker punch و ..ووو امثالش كرد
تا وقتي چيزيو خودمون دانش و سوادشو داخلي نداشته باشيم sunset هم كه برامون انحصاري و ناب بسازن يه روز يه كمپاني دديگه صاحبش ميشه
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
اون 18 میلیون دلار احتمالی DMC5 چه ربطی به خرید استدیو و بازی سازی داره؟

اولا که اصلا معلوم نیست این رقم را پرداخت کرده باشن. حتی اگر پرداخت کرده باشن قطعا ردیف هزینه ای که برای GamePass میشه با ردیف هزینه خرید و ساخت بازی متفاوته. طرف پول گرفته از کاربر که در مقابلش خدمات بده. این خدمات هم شامل بازی فرست پارتی و ThirdParty میشه. نمی تونه بگه که دوستان منتظر باشید فعلا به جای اضافه کردن بازی های موجود ThirdParty همون پول ها را داریم جمع میکنیم استدیو بخریم انشالله سه چهار سال بعد بازیش میرسه دستتون.

الان چطوره سونی هم بازی های Free بخش GOLD را حذف کنه به کاربرا بگه که صبر کنید به ازای هر ده تا بازی که برای گلد فری میکنیم یک استدیو میخریم که سه سال یکبار یک بازی براتون بسازه.

GamePass با اختلاف قابل توجه الان بهترین سرویسی هست که داره روی کنسول ارائه میشه. کلی بازی خوب داره سالانه روش عرضه میشه در مقابل پرداخت مبلغ کم. ماکروسافت هم حتما یک توجیه اقتصادی دیده که داره هزینه میکنه. همین بازی هایی که الان روی گیم پس فری هست را بخای اکانت هکیش را بخری باید 1 میلیون هزینه کنی.

واقعا بزرگ ترین نکته قوت XBOX نسل بعد همین گیم پسه.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
@Ali Venom

علی یعنی پاسخی که داری به پست من میدی نشون میده اصلا زحمت خوندن اون دو خط رو به خودت ندادی.


من اصلا صحبت از گیم پس کردم؟ اصلا کار به اینکه چند نفر عضو داره نداره موفق بوده یا نبود و امثالهم داشتم؟

من اصلا در مورد بعد مالی نظر نمیدم به این خاطر که خیلی خنده داره منی که کار و کسب خودمو دارم به زور اداره میکنم به یه شرکت یه تریلیون دلاری درس اقتصاد بدم. اونا خودشون بهتر میدونن چجور پول در بیارن من بحثم کاملا از دیدگاه یه گیمره نه یه مشاور اقتصادی

برای همینم بنظرم خرج خیلی بیهوده ای بوده. با این پول میشد یه بازی خوب ساخت که من و شمای دارنده کنسول Xbox یه نفعی ببریم وگرنه 18 میلیون بدن بابت بازی که قبلا هم روی پلتفورمشون هست بدرد من و تو نمیخوره.
نکته قضیه این هست که با 18 میلیون دلار نمیشه یه استودیو خرید و یه بازی در حد DMC V ساخت. البته هنوز هم مشخص نیست این مبلغ صرفا برای این بازی باشه، کپکام قبل از این بازی های زیادی روی گیم پس ارائه کرده، ممکنه یه قرارداد بسته باشن که چند تای دیگه از بازی هاشون برای گیم پس بیاد و DMC V اولین بازی این قرارداد باشه. الان DMC V رو تمام پلتفرمها حدود 2.5 میلیون نسخه فروش داشته، یعنی اینکه خیلی از اونایی که ایکس باکس دارن هنوز این بازی رو به هر دلیلی انجام ندادن، ولی الان که بازی روی گیم پس وجود داره قطعا افراد بیشتری میان تجربه اش میکنن. حالا به مرور همچین بازی های معروفی که از عرضه اشون زمان زیادی نگذشته رو بیارن روی این سرویس (مثل Metro Exodus)، مسلما توجه کاربرهای بیشتری بهش جلب میشه و در دراز مدت، سود خیلی بیشتری کسب می کنن. اون کاربری که گیم پس داره هم با یه هزینه کم، بازی های جدید و AAA بیشتری رو میتونه انجام بده. یه رابطه سودمند هست که هم مایکروسافت سود می بره، هم ناشر و هم گیمر :D
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
نکته قضیه این هست که با 18 میلیون دلار نمیشه یه استودیو خرید و یه بازی در حد DMC V ساخت. البته هنوز هم مشخص نیست این مبلغ صرفا برای این بازی باشه، کپکام قبل از این بازی های زیادی روی گیم پس ارائه کرده، ممکنه یه قرارداد بسته باشن که چند تای دیگه از بازی هاشون برای گیم پس بیاد و DMC V اولین بازی این قرارداد باشه. الان DMC V رو تمام پلتفرمها حدود 2.5 میلیون نسخه فروش داشته، یعنی اینکه خیلی از اونایی که ایکس باکس دارن هنوز این بازی رو به هر دلیلی انجام ندادن، ولی الان که بازی روی گیم پس وجود داره قطعا افراد بیشتری میان تجربه اش میکنن. حالا به مرور همچین بازی های معروفی که از عرضه اشون زمان زیادی نگذشته رو بیارن روی این سرویس (مثل Metro Exodus)، مسلما توجه کاربرهای بیشتری بهش جلب میشه و در دراز مدت، سود خیلی بیشتری کسب می کنن. اون کاربری که گیم پس داره هم با یه هزینه کم، بازی های جدید و AAA بیشتری رو میتونه انجام بده. یه رابطه سودمند هست که هم مایکروسافت سود می بره، هم ناشر و هم گیمر :D
بودجه کنترل ساخت رمدی همینقدر بوده.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
بودجه کنترل ساخت رمدی همینقدر بوده.
اون که از نظر Production value نه در سطح DMC V هست نه QB. هزینه خرید استودیو رو هم یادت رفت حساب کنی :D خلاصه اینکه همه چی باید سر جای خودش باشه، خرید استودیو، ساخت بازی و آوردن بازی های معروف رو گیم پس. همین الان شایعه شده مایکروسافت تو نوامبر باز هم میخواد خرید استودیو جدید رو اعلام کنه :D
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
اون که از نظر Production value نه در سطح DMC V هست نه QB. هزینه خرید استودیو رو هم یادت رفت حساب کنی :D خلاصه اینکه همه چی باید سر جای خودش باشه، خرید استودیو، ساخت بازی و آوردن بازی های معروف رو گیم پس. همین الان شایعه شده مایکروسافت تو نوامبر باز هم میخواد خرید استودیو جدید رو اعلام کنه :D
محمد تو هم که پست منو نخوندی جواب دادی همون اول گفتم استودیوی AA یا یه بازی خوب نگفتم بلاک باستر AAAAA در سطح اینشیتیو که. کاملا میشد با این پول یه بازی دهن پرکن ساخت. در ضمن یادمون نره DMC با این پول نه انحصاری شده نه کانتنت اضافه ای رو وان اضافه کرده. بازی یک سال هم از عرضش میگذره و فکر میکنم اکثرا فنهاش بازیش کردن. من کل حرفم اینه این رقم نجومی رو میشدواقعا جای بهتری که گیمرا بیشتر بدردشون بخوره هزینه بشه
در ضمن همون پست اول هم اشاره کردم اگر واقعا در این حد پول پرداخت کرده باشن.
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,187
نام
سامان
محمد تو هم که پست منو نخوندی جواب دادی همون اول گفتم استودیوی AA یا یه بازی خوب نگفتم بلاک باستر AAAAA در سطح اینشیتیو که. کاملا میشد با این پول یه بازی دهن پرکن ساخت. در ضمن یادمون نره DMC با این پول نه انحصاری شده نه کانتنت اضافه ای رو وان اضافه کرده. بازی یک سال هم از عرضش میگذره و فکر میکنم اکثرا فنهاش بازیش کردن. من کل حرفم اینه این رقم نجومی رو میشدواقعا جای بهتری که گیمرا بیشتر بدردشون بخوره هزینه بشه
در ضمن همون پست اول هم اشاره کردم اگر واقعا در این حد پول پرداخت کرده باشن.
صحبتتون مثل این میمونه بگیم بجای اینکه ۴۰-۵۰ میلیون دلار خرج تبلیغات بازیها کنن جاش یه بازی دیگه بسازن !
الان DMC یه تبلیغ خوب برای xbox و گیم پس حساب میشه که میتونه تو تصمیم خریدارای جدید اثر بذاره

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
محمد تو هم که پست منو نخوندی جواب دادی همون اول گفتم استودیوی AA یا یه بازی خوب نگفتم بلاک باستر AAAAA در سطح اینشیتیو که. کاملا میشد با این پول یه بازی دهن پرکن ساخت. در ضمن یادمون نره DMC با این پول نه انحصاری شده نه کانتنت اضافه ای رو وان اضافه کرده. بازی یک سال هم از عرضش میگذره و فکر میکنم اکثرا فنهاش بازیش کردن. من کل حرفم اینه این رقم نجومی رو میشدواقعا جای بهتری که گیمرا بیشتر بدردشون بخوره هزینه بشه
در ضمن همون پست اول هم اشاره کردم اگر واقعا در این حد پول پرداخت کرده باشن.

البته دیدگاه مخالف و موافق این حرکت کاملا مشخص شده ولی خب DMCV شیش ماه از عرضه اش میگذره که بگذریم ولی دقیقا یکی از ویژگی های گیم پس همینه که ملت میرن سراغ بازیهایی که قبلا براشون هزینه نمیکردند و یکی از مسئولین Xbox امار داده که مثلا 40% از کسایی که هرگز تا به یک حال بازی پازل محور تجربه نکرده بودند با گیم پس سراغ human flat game رفتند.

دقیقا موردی که شما تقریبا ضعف میدونید، ویژگی مثبت گیم پس هست.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
البته دیدگاه مخالف و موافق این حرکت کاملا مشخص شده ولی خب DMCV شیش ماه از عرضه اش میگذره که بگذریم ولی دقیقا یکی از ویژگی های گیم پس همینه که ملت میرن سراغ بازیهایی که قبلا براشون هزینه نمیکردند و یکی از مسئولین Xbox امار داده که مثلا 40% از کسایی که هرگز تا به یک حال بازی پازل محور تجربه نکرده بودند با گیم پس سراغ human flat game رفتند.

دقیقا موردی که شما تقریبا ضعف میدونید، ویژگی مثبت گیم پس هست.
من نکتم این نیست علی کاملا قبول دارم که این قضیه نکات مثبتی داره. ببین مثالی که خودت زدی یه بازی ایندیه. DMC هیچ نیازی به معرفی نداره همه تو دنیای گیم میشناسنش. همه هم میدونن خوششون میاد یا نه. چیزی که تو داری میگی برای بازیهایی اهمیت داره که تو خیل عظیم بازیهای کوچیک و بزرگ گم میشن. کاری که بازیهای رایگان گلد و پلاس سالهاس دارن انجام میدن و اتفاقا خیلی هم خوبه. حالا گیم پس تو اشل بزرگتر داره انجام میده ولی باور کن این داستان در مورد یه بازی مثل DMC کاملا برعکسه. اونجا بازیهای کوچیکتر خوشحالن برن رو گیم پس تا دیده بشن اینطرف نتنها کپکام بصورت داوطلبانه اینکارو نمیکنه بلکه باید همچین رقم نجومی بهش بدی تا راضی شه.

مایکرو برای ساخت الن ویک 2 پول نمیده. تد پرایس میگه ما پای تلفن نشستیم منتظر تماس مایکرو برای ساخت سانست 2 تماسی که هیچوقت اتفاق نمیفته. و...... هر چقدر دلت میخواد از این حرکت مایکرو دفاع کن ولی خود تو بین آوردن بازیهای اینچنینی و ساخت نسخه ی دوم بازیهایی که طرفدارا چشم انتظار موندن کدومو انتخاب میکنی؟ اونا رو هم میشد گذاشت تو گیم پس. مسئله اینجاست که مایکروسافت اهمیتی نمیده و شما هم با دفاع کردن از این سیاستاش تشویقش میکنید ادامه بده.
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
من نکتم این نیست علی کاملا قبول دارم که این قضیه نکات مثبتی داره. ببین مثالی که خودت زدی یه بازی ایندیه. DMC هیچ نیازی به معرفی نداره همه تو دنیای گیم میشناسنش. همه هم میدونن خوششون میاد یا نه. چیزی که تو داری میگی برای بازیهایی اهمیت داره که تو خیل عظیم بازیهای کوچیک و بزرگ گم میشن. کاری که بازیهای رایگان گلد و پلاس سالهاس دارن انجام میدن و اتفاقا خیلی هم خوبه. حالا گیم پس تو اشل بزرگتر داره انجام میده ولی باور کن این داستان در مورد یه بازی مثل DMC کاملا برعکسه. اونجا بازیهای کوچیکتر خوشحالن برن رو گیم پس تا دیده بشن اینطرف نتنها کپکام بصورت داوطلبانه اینکارو نمیکنه بلکه باید همچین رقم نجومی بهش بدی تا راضی شه.

مایکرو برای ساخت الن ویک 2 پول نمیده. تد پرایس میگه ما پای تلفن نشستیم منتظر تماس مایکرو برای ساخت سانست 2 تماسی که هیچوقت اتفاق نمیفته. و...... هر چقدر دلت میخواد از این حرکت مایکرو دفاع کن ولی خود تو بین آوردن بازیهای اینچنینی و ساخت نسخه ی دوم بازیهایی که طرفدارا چشم انتظار موندن کدومو انتخاب میکنی؟ اونا رو هم میشد گذاشت تو گیم پس. مسئله اینجاست که مایکروسافت اهمیتی نمیده و شما هم با دفاع کردن از این سیاستاش تشویقش میکنید ادامه بده.
وقتی طرف بازیش متا 81 میگیره
فروش انچنانی هم نمیکنه
IP رو هم حاضر نیست به مایکرو بفروشه و اصرار داره مالکیت IP دست خودش باشه
دیگه خیلی نمیشه مدام به مایکرو خرده گرفت که چرا حرکتی نمیزنی
مگه سونی بعد از افتضاحات اردر نسبت به نسخه دوم اقدامی کرد؟ با اینکه تازه IP مال خودش بود
مگه بعد از کیلزون شادو فال اقدامی کرد؟
مگه بعد از فروش ضعیف درایوکلاب امد استارت نسخه دوم رو زد؟
پس خیلی تفاوتی بینشون نیست کما اینکه باز حداقل سونی IP ها از خودش هست نه مثل مایکرو که حتی IP ها هم متعلق به خود استودیو مونده
 
  • Like
Reactions: Arsalan_xe

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,859
نام
Sajjad
محمد تو هم که پست منو نخوندی جواب دادی همون اول گفتم استودیوی AA یا یه بازی خوب نگفتم بلاک باستر AAAAA در سطح اینشیتیو که. کاملا میشد با این پول یه بازی دهن پرکن ساخت. در ضمن یادمون نره DMC با این پول نه انحصاری شده نه کانتنت اضافه ای رو وان اضافه کرده. بازی یک سال هم از عرضش میگذره و فکر میکنم اکثرا فنهاش بازیش کردن. من کل حرفم اینه این رقم نجومی رو میشدواقعا جای بهتری که گیمرا بیشتر بدردشون بخوره هزینه بشه
در ضمن همون پست اول هم اشاره کردم اگر واقعا در این حد پول پرداخت کرده باشن.
همه پستت رو درست خوندن:D
گیم پس یک سرویس هست و مردم برای تهیه کردنش یه پولی به مایکروسافت میدن، از اون طرف هم برای اینکه مردم سرویس رو تهیه کنن مایکروسافت باید کاتالوگش رو با بازی های جدید و پرطرفدار پر کنه، درسته بازی های اورجینال هم نیاز داره ولی این دوتا مسئله از هم جدا هستن دقیقا برعکس این قضیه اتفاق بیفته هم ممکنه یکی بگه مایکرو چرا ۱۸ تا برای یه بازی aa خرج میکنه، بجاش یه بازی AAA رو بیاره رو گیم‌پس، این دو حرف کلا منطقی نیستن:D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
من نکتم این نیست علی کاملا قبول دارم که این قضیه نکات مثبتی داره. ببین مثالی که خودت زدی یه بازی ایندیه. DMC هیچ نیازی به معرفی نداره همه تو دنیای گیم میشناسنش. همه هم میدونن خوششون میاد یا نه. چیزی که تو داری میگی برای بازیهایی اهمیت داره که تو خیل عظیم بازیهای کوچیک و بزرگ گم میشن. کاری که بازیهای رایگان گلد و پلاس سالهاس دارن انجام میدن و اتفاقا خیلی هم خوبه. حالا گیم پس تو اشل بزرگتر داره انجام میده ولی باور کن این داستان در مورد یه بازی مثل DMC کاملا برعکسه. اونجا بازیهای کوچیکتر خوشحالن برن رو گیم پس تا دیده بشن اینطرف نتنها کپکام بصورت داوطلبانه اینکارو نمیکنه بلکه باید همچین رقم نجومی بهش بدی تا راضی شه.

مایکرو برای ساخت الن ویک 2 پول نمیده. تد پرایس میگه ما پای تلفن نشستیم منتظر تماس مایکرو برای ساخت سانست 2 تماسی که هیچوقت اتفاق نمیفته. و...... هر چقدر دلت میخواد از این حرکت مایکرو دفاع کن ولی خود تو بین آوردن بازیهای اینچنینی و ساخت نسخه ی دوم بازیهایی که طرفدارا چشم انتظار موندن کدومو انتخاب میکنی؟ اونا رو هم میشد گذاشت تو گیم پس. مسئله اینجاست که مایکروسافت اهمیتی نمیده و شما هم با دفاع کردن از این سیاستاش تشویقش میکنید ادامه بده.

به نظرم حرفی که میزنی اصلا منطقی نیست.

کاملا مشخص هست گیم پس یک سرویس هست و کاربرهاش انتظار بازیهای سطح بالا دارند و مایکروسافت این بازیها رو با قراردادهای ترد پارتی کنار فرست پارتی هاش تامین میکنه. اونم بازیهای سطح بالا مثل DMCV که مدت زمان زیادی از عرضه اش نگذشته و کاملا به روز هست.

و این مورد اصلا به اینکه بازی X و Y رو فاند نکرده ربطی نداره چون ده ها بازی دیگه رو تامین بودجه کرده و یکسری دیگه رو نکرده و به مسائل مختلف دیگه ربط داره. مایکروسافت هیچ وقت دنباله سانست رو نگرفت چون نمیخواست روی ip ای سرمایه گذاری کنه که متعلق Xbox نیست. الن ویک 2 رو تامین بودجه نکرد چون ایده اولیه بی کیفیت بود و به رمدی گفت برید سراغ ایده جدید که شد کوانتوم بریک.

میگم گیم پس روی Xbox دنیایی هست و الان چند میلیون کاربر ماهانه داره. و مایکروسافت تو مدت اخیر از لحاظ تامین بودجه برای انحصاری و فرست پارتی هاش کم نذاشته که بگیم دارند فدای سرویس گیم پس میشن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر