FIFA 20


بلاخره طبق سنت هميشه ea بوسيله يك تيزر از فيفا 20 رونمايي كرد .
در این نسخه ما شاهد بهبود game play خواهيم بود .
مکانیزم دفاعی کاملا جدید:شیوه و روش دفاع هوش مصنوعی کاملا بازنگری شده و تغییرات زیادی کرده است. جای گیری بازیکنان در زمین اکنون هوشمندانه تر خواهد بود. هرچند اگر سوئیچینگ دفاع بصورت دستی باشد ممکن است نتیجه ی بهتری داشته باشد.
تصاحب توپ با برنامه:این مورد در نسخه فیفا20 برای اولین بار اجراخواهد شد و با این مکانیزم شما می‌توانید همزمان با این که توپ را از حریف میگیرید. آن را به نزدیکترین یار خود پاس دهید.
اثربخشی ثانویه:اکنون افرادی که از بازیکن صاحب توپ دورتر هست، دیرتربه حرکات او واکنش نشان داده و دیرتر تغییر جهت می‌دهند. این امرباعث می‌شود که گاها توپ به صورت ناخودآگاه به شما برسد یا توپی که شوت می‌شود به بازیکن شما برخورد کند. این مورد باعث می‌شود که اشتیاق شما بیشتر شده و به صورت دستی دفاع کنید و آن را به عهده هوش مصنوعی نگذارید.
مکانیزم فریب بهبود یافته:این مورد با سرعت بیشتری انجام می گیرد و بازیکن حریف با چالاکی بیشتری حرکات فریب دهنده را انجام می‌دهد. شما به همین واسطه بیشتر مشتاق میشوید تا کنترل دفاعی خود رابدست آورید.

موقعیت‌های تک به تک:دقت شوتها بالا رفته و شما اکنون شانس بیشتری برای گل کردن موقعیت‌های تک به تک دارید. باید دقت کنید که اکنون کاربازیکنان تدافعی سخت تر شده چرا که شانس موفقیت بازیکنان حمله ای در موقعیت تک به تک بسیار افزایش یافته.
واکنشهای دروازه بانان بهبود یافته و اکنون کم تر شاهد واکنش‌های آب قهرمانانه هستیم. این امر دوباره باعث افزایش شانس بازیکنان حمله برای بثمر رساندن گل در مصاف تک به تک می شود.
شوت بیرون پا (همون شوت کات داریی که برای هممون کابوسه) نیزمکانیزم بهبود یافته ای دارد و تنها بازیکنانی که این قابلیت رو دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.
تنظیم قدرت شوت ها نیز اکنون با دقت بیشتری انجام می‌شود و بازیکنان می‌توانند بادقت بالایی شوت کنند. این مورد باعث می‌شود شانس بثمر رساندن گل بیشتر شود.


دوستان در مورد التیمیت تیم و توضیحاتش از مبتدی تا حرفه ای یک مقاله نوشته شده و سردبیر محترم تحریریه آن را صدا گذاری کردند، دیدنش خالی از لطف نیست
 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,920
نام
محمد حسین
معنی مغلطه رو میدونم و نیازی به گفتن شما نبود .

انگلیسی منم اون قدری خوب هست که ترجمه یه بخش رو مثل شما اون طور که دوست داری برای خودت ترجمه نکنی . لیگ اسپانیا انحصاری هستش اینم رفتی برای خودت جوری که دوست داشتی ترجمه کردی !! و به این چی میگن ؟؟!! آفرین مغلطه !!!!!!

Play with the biggest stars from all 20 LaLiga Santander clubs throughout every mode, exclusively in FIFA 20.

با بزرگترین ستارگان از هر 20 باشگاه LaLiga در تمام مد ها ، به طور انحصاری در فیفا 20 بازی کنید.

جواب چرا بارسات حذف نشد و یووه حذف شد رو دادم و این رو هم اسکیپ کردی رفتی !!! و خبر هم نداشتی لیگ اسپانیا انحصاری هستش و چون اینم اشتباه کردی رفتی برای خودت داری ترجمه رو یه طور دیگه معنی میکنی !!! و الان نمیخوای قبول کنی لیگ اسپانیا در فیفا انحصاری هستش و میگی این معنی انحصاری نمیده ؟؟!!! :o و صحبت های ماسودا رو هم گذاشتم و توضیحات رو دادم . و حالا داستان جدید هم اضافه شد و قبول نداری لیگ اسپانیا انحصاری در PES هستش . یعنی هر اشتباهی میکنی میری میزنی بدترش هم میکنی .
یعنی این قدر معنی این متن و درکش راحت هستش که من هیچ چیزی برای گفتن ندارم . و درباره لیگ ایتالیا که پست های قدیمیت هست که عزیز تو تاپیک PES اول اصلا فول لایسنس رو قبول نداشتی و من خودم رو سرویس کردم که لیک ایتالیا فول لایسنس شده و برات لینک گذاشتم و حالا کار به جایی رسیده که داری حرف های خودم رو به خودم بر میگردونی !

فیفا هم با لایسنس انحصاری لیگ ایتالیا ( با واژگان من انحصاری نیست عزیز و من در آوردی من هم نیست ! لیگ انحصاری داریم و لیگ فول لایسنس ) که نمیتونه این کار رو بکنه و گفتم لیگ ایتالیا گرفتاری های خودش رو داره و فکر کردی میتونست تو این سال ها لیگ ایتالیا رو برای خودش گذاشته بود که کونامی هم بتونه استفاده کنه ! فیفا میتونست این لیگ رو هم انحصاری میکرد که توضیحات رو دادم به خاطر قوانین مربوط به لیگ ایتالیا و گرفتاری هایی که داره این لیگ انحصاری نمیشه کرد و گفتم یه سری لیگ ها هستن دوست دارن با کمپانی های مختلف کار کنن .
اول در مورد موضوع زبان نگفته لیگ انحصاری هست ،گفته به صورت انحصاری میتونید تو اینجا با اینا بازی کنید ،اون تفسیر شماست ،ممکنه باشه ،ممکنه نباشه.اینجا از کلمه لیگ انحصاری استفاده نکرده
چرا فکر میکنی بقیه هیچ چیز نمیفهمند و فقط خودت میدونی.
من بنابر شغلم ،چیزی که قراردادی باشه تا قرارداد رو نبینم باور نمیکنم.قرارداد قانون ندارد که اطلاق واژه قانون رو به یه خبر تو توییتر میکنی.
هنوزم فول لاییسنس ایتالیا رو قبول ندارم ،کی قبول کردم؟
_____________________________
من میگم نیست ایتاالیا فول لایسنس ،شما میگی هست تمام

ادامه بحث کاملا بی فایده هست و فقط باعث ناراحتی دوستان میشود ،من دیگه ادامه نمیدم
 

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
اقا اكسكلوسيو كه ميگه يعني انحصاري ديگه:دي
مثلا ليگ اسپانيا در انحصار نبود اصلا چه دليلي داشت از اين كلمه استفاده كنه؟
لايسنس يعني اجازه استفاده از هر اسم به صورتي كه تو دنيا واقعي وجود داره.
مي تونه اين لايسنس انحصاري باشه يا نباشه.
مثلا وقتي تو پس ارسنال رو نداشت و نورث لاندن بود براي اين بود كه لايسنس يا همون اجازه استفاده از اسم اين تيم رو نداشتن.
الان هم قضيه يوونتوس صرفا بخاطر لايسنس نيست بلكه بخاطر لايسنس انحصاريه يعني تنها شركتي كه ميتونه تو بازيهاي كامپيوتري از اسم يووه استفاده كنه كوناميه حالا به مدتي كه قرارداد بستن.
تمام اين بحثهام بخاطر قوانين كپي رايته ...
_________________
مي دونم اكثريت با اين مفاهيم اشنا هستن و من صرفا نظرم رو گفتم
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
اول در مورد موضوع زبان نگفته لیگ انحصاری هست ،گفته به صورت انحصاری میتونید تو اینجا با اینا بازی کنید ،اون تفسیر شماست ،ممکنه باشه ،ممکنه نباشه.اینجا از کلمه لیگ انحصاری استفاده نکرده
چرا فکر میکنی بقیه هیچ چیز نمیفهمند و فقط خودت میدونی.
من بنابر شغلم ،چیزی که قراردادی باشه تا قرارداد رو نبینم باور نمیکنم.قرارداد قانون ندارد که اطلاق واژه قانون رو به یه خبر تو توییتر میکنی.
هنوزم فول لاییسنس ایتالیا رو قبول ندارم ،کی قبول کردم؟
_____________________________
من میگم نیست ایتاالیا فول لایسنس ،شما میگی هست تمام

ادامه بحث کاملا بی فایده هست و فقط باعث ناراحتی دوستان میشود ،من دیگه ادامه نمیدم
من ادامه میدم چون داری بازم اشتباه میکنی و اتفاقا پست هایی که گذاشتیم اسپم نیست و درباره لایسنس ها و این داستان ها هستش و شما شک نکن اسپم بود من خودم ادامه نمیدادم و کلا پست اسپم تو کار من یکی نیست .

خب دیدی !!! اینم شد مثل لیگ ایتالیا و یووه و .... و منتظر این پستت بودم که به شما نشون بدم سر یه چیزی اشتباه میکنی اصلا دوست نداری سر اون مورد ازش عقب نشینی کنی و الان دیگه آهسته آهسته کارت داره به افترا و .... میرسه . نگفتم تو همه چیز واردم و هیچ وقت هم چنین ادعایی نداشتم و تو هزار چیز هستش که اطلاعات ضعیفی دارم مثل ماشین و خیلی چیز های دیگه و وقتی برم تو تاپیکش به صحبت های کسایی که وارد هستن گوش میدم و یاد میگیرم !! این از این دوست گرامی .

ولی تو چیزی که مطمئنم این رو عقب نشینی نمیکنم به دلیل این که داشتی اطلاعات اشتباه میدادی سر یه مواردی و بازم داری برای خودت اون نوشته به اون راحتی رو ترجمه میکنی اون طوری که دلت میخواد و اصلا شوکه کنندست :| و الان برات مصاحبه و ترجمه و ... دقیقا چیزی رو میذارم و میخوام بدونم دیگه چه چیزی برای گفتن داری ! داستان انحصار لیگ اسپانیای شما هم دقیقا مثل همون یوونتوس و ... شده !

و این هم منبع رسمی دیگه درباره لایسنس انحصاری لیگ اسپانیا و مصاحبه با مدیر بخش اروپا سری PES به نام Lennart Bobzien

منبع : How EA And FIFA Beat Konami And PES To Football's Biggest Licenses

مصاحبه در زمان PES 2019 هستش دوستان . که همون جا کونامی سخت تلاش میکرد لیگ اسپانیا رو فول لایسنس کنه ولی EA دید کونامی میخواد این لیگ رو فول لایسنس کنه به همین سو EA رفت این لیگ رو انحصار کرد و کار رو تمام کرد .

متن انگلیسی :

Capture851561256151515151.PNG

ترجمه همین تیکه هایی که گذاشتم و امیدوارم دوستان دیگه هم استفاده کنن :

چرا کونامی ورژن رسمی آرسنال و لیورپول را در داخل بازی قرار داده اما خبری از دیگر تیم های لیگ جزیره نیست؟

Lennart Bobzien : لیگ جزیره به صورت رسمی قرارداد همکاری باEA امضا کرده است، برهمین اساس ما قادر به استفاده از تیم‌هایPremier League نیستیم. با این حال ممنوعیتی برای استفاده از لیگ اسکاتلند وجود ندارد، برهمین اساس هم ما از آن استفاده میکنیم هم EA. لیگ جزیره استثنایی در این مورد قائل شده است. آن‌ها اعلام کردند ما میتوانیم لیگ را به صورت لایسنس نشده در بازی قرار دهیم. آن هم بدین صورت که تمام تیم‌ها در بازی حضور دارند، اما نام اصلی‌شان را نمی توانیم به کار ببریم به عنوان مثال تیم منچستر یونایتد را با نام Man Red در بازی قرار دادیم. این محدودیت تنها مربوط به نام تیم‌ها است و ما مشکلی از بابت نام بازیکنان نداریم. به عنوان مثال نام پوگبا، در بازی هم پوگبا است، لذا دیگر مانند روزهای PES 2 مجبور به قرار دادن نام‌های فانتزی نیستیم. ما از لایسنس خود برای اسکن کامل چهره و ویژگی های بازیکنان استفاده می‌کنیم، زیرا Premier League این اجازه را به ما داده است. از سوی دیگر تیم‌ها را به صورت لایسنس نشده می‌توانیم در بازی داشته باشیم. بر اساس سیاست‌های لیگ برتر ما تنها می‌توانیم دو تیم لایسنس شده در اختیار داشته باشیم . این تعداد هیچ گاه در اختیار ما نبوده و نیست بلکه تصمیم گیری درباره آن مربوط به سیاست های لیگ برتر است. برهمین اساس کاری از دست ما ساخته نیست. محدودیت ها در بوندس لیگا چند قدم جلوتر است و حق لایسنس آن به صورت 100 درصد در اختیار EA است لذا ما حتی با استفاده از نام تقلبی هم نمیتوانیم بوندس لیگا را در بازی خود داشته باشیم. ما میتوانیم دست خود را به سوی تمام تیم ها دراز کنیم اما در رابطه با بوندس لیگا تنها سه تیم و در لیگ جزیره حق انتخاب دو تیم را داریم.


ترجمه این بخش همراه با متن انگلیسی

Capture89522259259529.PNG


کونامی در این میان چه میتواند بکند؟ آیا قرارداد رقیب ( فیفا ) با لیگ جزیره موجب توقف کونامی در گرفتن حق لایسنس تیم های دیگر شود؟

Lennart Bobzien : در حال حاضر لیگ جزیره به صورت کامل خود را لیگ اختصاصی یک بازی نکرده است ( منظورش اینه نام بازیکن ها و اسم تیم فیک تیم ها در در بازی های دیگه ازشون استفاده کنن یعنی نام و قدرت بازیکنا فیک نیست و میشه هر تیم لیگ برتر رو به صورت نام فیک فیک در بازی گذاشت ) یکی از مهمترین دلایل آن هم این است که لیگ جزیره، بزرگترین لیگ فوتبال جهان است و تاحدودی طبیعی است که دست اندرکاران لیگ به طرفداران هر دو بازی با دید نسبتا برابر نگاه کنند. به عنوان مثال من به شخصه طرفدار تیم کریستال پالاس هستم و دوست دارم این تیم و بازیکنانش را به صورت کامل و دقیق در هر دو بازی ببینم.

ترجمه این بخش همراه متن انگلیسی

Capture5852122692962.PNG

آیا چنین وضعیتی در لالیگا هم صادق است؟

Lennart Bobzien : دقیقا. در لالیگا هم وضعیت به همین منوال است. شما نمیتوانید لیگ را کاملا لایسنس کنید و میتوانید مشابه لیگ جزیره رفتار کنید و میتوانید به صورت نام های فانتری تیم ها را در بازی قرار بدهید .

خب پس به نظر میآید لالیگا قراردادی انحصاری با EA دارد اما در این میان شما هم می توانید برخی از تیم ها را به صورت رسمی در بازی خود قرار دهید

Lennart Bobzien : بله درست است.




 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,920
نام
محمد حسین
کاستومایز بازی بی ایراد نیست
113111
رونالدو و مسی در کسوت سرمربیگری
113112
import عکس شخصی در کاستومایز فیفا
2019-08-11_15-42-29.jpg
و یه گیم پلی جذاب از ولتا 20 ، به تنوع کیتها توجه بشه،لینک رو آپاراته .فندق شکن نمیخواد،تو ولتا با شوت کاری نمیتونید بکنید


اینم دو تا فیس از سوارز و آگوئرو و توریرا (تتو هم دارن)
photo_2019-08-11_16-24-17.jpg photo_2019-08-11_16-24-30.jpg
 

samadi741

کاربر سایت
Sep 23, 2017
716
نام
محمد
من ادامه میدم چون داری بازم اشتباه میکنی و اتفاقا پست هایی که گذاشتیم اسپم نیست و درباره لایسنس ها و این داستان ها هستش و شما شک نکن اسپم بود من خودم ادامه نمیدادم و کلا پست اسپم تو کار من یکی نیست .

خب دیدی !!! اینم شد مثل لیگ ایتالیا و یووه و .... و منتظر این پستت بودم که به شما نشون بدم سر یه چیزی اشتباه میکنی اصلا دوست نداری سر اون مورد ازش عقب نشینی کنی و الان دیگه آهسته آهسته کارت داره به افترا و .... میرسه . نگفتم تو همه چیز واردم و هیچ وقت هم چنین ادعایی نداشتم و تو هزار چیز هستش که اطلاعات ضعیفی دارم مثل ماشین و خیلی چیز های دیگه و وقتی برم تو تاپیکش به صحبت های کسایی که وارد هستن گوش میدم و یاد میگیرم !! این از این دوست گرامی .

ولی تو چیزی که مطمئنم این رو عقب نشینی نمیکنم به دلیل این که داشتی اطلاعات اشتباه میدادی سر یه مواردی و بازم داری برای خودت اون نوشته به اون راحتی رو ترجمه میکنی اون طوری که دلت میخواد و اصلا شوکه کنندست :| و الان برات مصاحبه و ترجمه و ... دقیقا چیزی رو میذارم و میخوام بدونم دیگه چه چیزی برای گفتن داری ! داستان انحصار لیگ اسپانیای شما هم دقیقا مثل همون یوونتوس و ... شده !

و این هم منبع رسمی دیگه درباره لایسنس انحصاری لیگ اسپانیا و مصاحبه با مدیر بخش اروپا سری PES به نام Lennart Bobzien

منبع : How EA And FIFA Beat Konami And PES To Football's Biggest Licenses

مصاحبه در زمان PES 2019 هستش دوستان . که همون جا کونامی سخت تلاش میکرد لیگ اسپانیا رو فول لایسنس کنه ولی EA دید کونامی میخواد این لیگ رو فول لایسنس کنه به همین سو EA رفت این لیگ رو انحصار کرد و کار رو تمام کرد .

متن انگلیسی :

View attachment 113107

ترجمه همین تیکه هایی که گذاشتم و امیدوارم دوستان دیگه هم استفاده کنن :

چرا کونامی ورژن رسمی آرسنال و لیورپول را در داخل بازی قرار داده اما خبری از دیگر تیم های لیگ جزیره نیست؟

Lennart Bobzien : لیگ جزیره به صورت رسمی قرارداد همکاری باEA امضا کرده است، برهمین اساس ما قادر به استفاده از تیم‌هایPremier League نیستیم. با این حال ممنوعیتی برای استفاده از لیگ اسکاتلند وجود ندارد، برهمین اساس هم ما از آن استفاده میکنیم هم EA. لیگ جزیره استثنایی در این مورد قائل شده است. آن‌ها اعلام کردند ما میتوانیم لیگ را به صورت لایسنس نشده در بازی قرار دهیم. آن هم بدین صورت که تمام تیم‌ها در بازی حضور دارند، اما نام اصلی‌شان را نمی توانیم به کار ببریم به عنوان مثال تیم منچستر یونایتد را با نام Man Red در بازی قرار دادیم. این محدودیت تنها مربوط به نام تیم‌ها است و ما مشکلی از بابت نام بازیکنان نداریم. به عنوان مثال نام پوگبا، در بازی هم پوگبا است، لذا دیگر مانند روزهای PES 2 مجبور به قرار دادن نام‌های فانتزی نیستیم. ما از لایسنس خود برای اسکن کامل چهره و ویژگی های بازیکنان استفاده می‌کنیم، زیرا Premier League این اجازه را به ما داده است. از سوی دیگر تیم‌ها را به صورت لایسنس نشده می‌توانیم در بازی داشته باشیم. بر اساس سیاست‌های لیگ برتر ما تنها می‌توانیم دو تیم لایسنس شده در اختیار داشته باشیم . این تعداد هیچ گاه در اختیار ما نبوده و نیست بلکه تصمیم گیری درباره آن مربوط به سیاست های لیگ برتر است. برهمین اساس کاری از دست ما ساخته نیست. محدودیت ها در بوندس لیگا چند قدم جلوتر است و حق لایسنس آن به صورت 100 درصد در اختیار EA است لذا ما حتی با استفاده از نام تقلبی هم نمیتوانیم بوندس لیگا را در بازی خود داشته باشیم. ما میتوانیم دست خود را به سوی تمام تیم ها دراز کنیم اما در رابطه با بوندس لیگا تنها سه تیم و در لیگ جزیره حق انتخاب دو تیم را داریم.


ترجمه این بخش همراه با متن انگلیسی

View attachment 113109


کونامی در این میان چه میتواند بکند؟ آیا قرارداد رقیب ( فیفا ) با لیگ جزیره موجب توقف کونامی در گرفتن حق لایسنس تیم های دیگر شود؟

Lennart Bobzien : در حال حاضر لیگ جزیره به صورت کامل خود را لیگ اختصاصی یک بازی نکرده است ( منظورش اینه نام بازیکن ها و اسم تیم فیک تیم ها در در بازی های دیگه ازشون استفاده کنن یعنی نام و قدرت بازیکنا فیک نیست و میشه هر تیم لیگ برتر رو به صورت نام فیک فیک در بازی گذاشت ) یکی از مهمترین دلایل آن هم این است که لیگ جزیره، بزرگترین لیگ فوتبال جهان است و تاحدودی طبیعی است که دست اندرکاران لیگ به طرفداران هر دو بازی با دید نسبتا برابر نگاه کنند. به عنوان مثال من به شخصه طرفدار تیم کریستال پالاس هستم و دوست دارم این تیم و بازیکنانش را به صورت کامل و دقیق در هر دو بازی ببینم.

ترجمه این بخش همراه متن انگلیسی

View attachment 113110

آیا چنین وضعیتی در لالیگا هم صادق است؟

Lennart Bobzien : دقیقا. در لالیگا هم وضعیت به همین منوال است. شما نمیتوانید لیگ را کاملا لایسنس کنید و میتوانید مشابه لیگ جزیره رفتار کنید و میتوانید به صورت نام های فانتری تیم ها را در بازی قرار بدهید .

خب پس به نظر میآید لالیگا قراردادی انحصاری با EA دارد اما در این میان شما هم می توانید برخی از تیم ها را به صورت رسمی در بازی خود قرار دهید

Lennart Bobzien : بله درست است.





با این تفاسیر فقط یه فسخ قرار داد مثل قضیه دورتموند میتونه یوونتوس رو برگردونه توی فیفای بعدی یا اینکه قرار دادشون سفت و سخت تر از ایناست؟


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
با این تفاسیر فقط یه فسخ قرار داد مثل قضیه دورتموند میتونه یوونتوس رو برگردونه توی فیفای بعدی یا اینکه قرار دادشون سفت و سخت تر از ایناست؟


Sent from my iPhone using Tapatalk
اون داستان فسخ قرار دادی که سر دورتمند پیش اومد واقعا افتضاح کامل برای باشگاه دورتمند بود و تو تجارت یه چیزی هستش به نام اعتماد تجاری و اصولا حتی جز دروس تجارت در دانشگاه هم هست و کمپانی ها معمولا تا وقتی مشکل بزرگی پیش نیاد چنین کارایی نمیکنن .

مثلا قرار داد لیورپول با کونامی تموم شد و خیلی محترمانه شراکتشون به پایان رسید و رفتن با EA قرار داد بستن و کونامی هم به صورت رسمی از باشگاه لیورپول به خاطر شراکت تجاری در این چند سال ازشون تشکر کردن و با احترام از هم جدا شدن .

درباره یوونتوس هم به هر حال کونامی سر اون داستان تجربش زیاد شده و دیگه واقعا از ریز جزئیات قرار داد من هیچی نمیدونم ولی فکر نکنم باشگاه یوونتوس ( اگه بتونه فسخ قرار داد کنه ) چنین کاری بکنه و این کارا کلا برای هر کمپانی ای روی خوشی نداره .

حالا قرار دادشون تموم بشه و امکان داره دوباره تمدید کنن و امکان داره از دوباره برن با EA قرار داد ببندن و از این چیزا زیاد اتفاق افتاده و طبیعی هم هست و شاید روزی این اتفاق بیفته ولی فسخ قرار داد فکر نکنم و اون موضوع اصلا سابقه نداشت و باشگاه دورتمند اصلا فاجعه به بار آورد سال قبل برای کونامی و شکست تبلیغاتی بدی بود برای کونامی کلا .
 

Delux1

کاربر سایت
Nov 18, 2014
864
نام
رضا
آقا هر چی میشه بشه ما مثل نسل 7 منتظر انقلابیم خدایی خیلیا رو میشناسم که فقط واسه fifa 09 ps3 گرفتن حلا شما بیا کی واسه fifa 14 اختصاصا ps4 میخره
 
  • Like
Reactions: sergeant fenix

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
@Romell
امین جان نسل بعد فیفا هم مثل نسل بعد Pes موتورش عوض میکنه؟ باز دوباره اجباریه استفاده از موتور جدید دایس؟
اگه اطلاعاتی داری لطفا در اختیار ما بذار
 
  • Like
Reactions: Delux1 and Romell

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
@Romell
امین جان نسل بعد فیفا هم مثل نسل بعد Pes موتورش عوض میکنه؟ باز دوباره اجباریه استفاده از موتور جدید دایس؟
اگه اطلاعاتی داری لطفا در اختیار ما بذار
نسل بعد هم سری فیفا باید از موتور گرافیکی Frostbite استفاده کنه و این موضوع اجباری هستش و دست تیم سازنده نیست .

حالا احتمال داره که این موتور گرافیکی ورژن جدید ترش رونمایی بشه ! و فعلا نسخه نسل هشتمیش نسخه 3 هستش و نسل بعد شاید نسخه 4 این موتور گرافیکی معرفی بشه . موضوع دیگه ای هم که هست نسل بعد رو دیگه باید موتور فیزیک این سری رو به کل عوض کنن و ببینیم از چه موتور فیزیکی استفاده میکنن .

اینایی هم که گفتم همگی حدس و گمان هستش به جز موتور گرافیکی که صد در صد موتور گرافیکی Frostbite در نسل بعد هم برای ساخت سری فیفا ازش استفاده میشه .

موتور فیزیک هیچ چیزش معلوم نیست که چی کار میخوان بکنن .
 

hesearoom

کاربر سایت
Nov 29, 2011
308
خداکنه تو مصاحبه های اول و آخر بازی صداگذاری انجام شده باشه مثل journee و همینطور در بخش بستن قرارداد که تو ۱۹ الان بدون صدا و روش آهنگ پخش میشه و صحبت ها به صورت زیرنویس هستش که خیلی جالب نیست
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
سیستم جدید پنالتی


بودجه بندی جدید لیگ انگلیس
View attachment 113141

و اینکه از این بعد به بهترین بازیکن ماه انگلیس ،تو خبرها عکسی که نشون داده میشه ،همون نمونه واقیعیشه
View attachment 113142

کریر امسال خیلی خیلی خوب شده :D علارقم تمام گرفتاری های شغلی و مسائل دیگه اصلا طاقت ندارم تا یک مهر برسه

هرچند من کریر رو از دسته چهار انگلیس شروع میکنم تا برسم لیگ برتر و اونجا برنامه میریزم تا سال بعدش قهرمان UCL بشم :D
 

Delux1

کاربر سایت
Nov 18, 2014
864
نام
رضا
نسل بعد هم سری فیفا باید از موتور گرافیکی Frostbite استفاده کنه و این موضوع اجباری هستش و دست تیم سازنده نیست .

حالا احتمال داره که این موتور گرافیکی ورژن جدید ترش رونمایی بشه ! و فعلا نسخه نسل هشتمیش نسخه 3 هستش و نسل بعد شاید نسخه 4 این موتور گرافیکی معرفی بشه . موضوع دیگه ای هم که هست نسل بعد رو دیگه باید موتور فیزیک این سری رو به کل عوض کنن و ببینیم از چه موتور فیزیکی استفاده میکنن .

اینایی هم که گفتم همگی حدس و گمان هستش به جز موتور گرافیکی که صد در صد موتور گرافیکی Frostbite در نسل بعد هم برای ساخت سری فیفا ازش استفاده میشه .

موتور فیزیک هیچ چیزش معلوم نیست که چی کار میخوان بکنن .
امین چرا اجبار؟ بعد یعنی دوباره قراره همین گرافیکو فقط خوش رنگ ولعاب تر ببینیم و خبری از تغییر واقعی نیست؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر