FIFA 20


بلاخره طبق سنت هميشه ea بوسيله يك تيزر از فيفا 20 رونمايي كرد .
در این نسخه ما شاهد بهبود game play خواهيم بود .
مکانیزم دفاعی کاملا جدید:شیوه و روش دفاع هوش مصنوعی کاملا بازنگری شده و تغییرات زیادی کرده است. جای گیری بازیکنان در زمین اکنون هوشمندانه تر خواهد بود. هرچند اگر سوئیچینگ دفاع بصورت دستی باشد ممکن است نتیجه ی بهتری داشته باشد.
تصاحب توپ با برنامه:این مورد در نسخه فیفا20 برای اولین بار اجراخواهد شد و با این مکانیزم شما می‌توانید همزمان با این که توپ را از حریف میگیرید. آن را به نزدیکترین یار خود پاس دهید.
اثربخشی ثانویه:اکنون افرادی که از بازیکن صاحب توپ دورتر هست، دیرتربه حرکات او واکنش نشان داده و دیرتر تغییر جهت می‌دهند. این امرباعث می‌شود که گاها توپ به صورت ناخودآگاه به شما برسد یا توپی که شوت می‌شود به بازیکن شما برخورد کند. این مورد باعث می‌شود که اشتیاق شما بیشتر شده و به صورت دستی دفاع کنید و آن را به عهده هوش مصنوعی نگذارید.
مکانیزم فریب بهبود یافته:این مورد با سرعت بیشتری انجام می گیرد و بازیکن حریف با چالاکی بیشتری حرکات فریب دهنده را انجام می‌دهد. شما به همین واسطه بیشتر مشتاق میشوید تا کنترل دفاعی خود رابدست آورید.

موقعیت‌های تک به تک:دقت شوتها بالا رفته و شما اکنون شانس بیشتری برای گل کردن موقعیت‌های تک به تک دارید. باید دقت کنید که اکنون کاربازیکنان تدافعی سخت تر شده چرا که شانس موفقیت بازیکنان حمله ای در موقعیت تک به تک بسیار افزایش یافته.
واکنشهای دروازه بانان بهبود یافته و اکنون کم تر شاهد واکنش‌های آب قهرمانانه هستیم. این امر دوباره باعث افزایش شانس بازیکنان حمله برای بثمر رساندن گل در مصاف تک به تک می شود.
شوت بیرون پا (همون شوت کات داریی که برای هممون کابوسه) نیزمکانیزم بهبود یافته ای دارد و تنها بازیکنانی که این قابلیت رو دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.
تنظیم قدرت شوت ها نیز اکنون با دقت بیشتری انجام می‌شود و بازیکنان می‌توانند بادقت بالایی شوت کنند. این مورد باعث می‌شود شانس بثمر رساندن گل بیشتر شود.


دوستان در مورد التیمیت تیم و توضیحاتش از مبتدی تا حرفه ای یک مقاله نوشته شده و سردبیر محترم تحریریه آن را صدا گذاری کردند، دیدنش خالی از لطف نیست
 
آخرین ویرایش:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
احساس میکنم خیلی به خودت افتخار میکنی که التیمیت بازی و فک میکنی الان چیزی مهمی تو زندگیت بدست اوردی. :D یکی شاید دوس داشته باشه فقط گاهی اوقات کریر بره و مث شما 24ای پای التیمیت پلاس نیست درست نیست بگی حالیشون نیست و مث PS1 بازی فوتبالی انجام میدن لول.
کسی که التیمیت بازی میکنه فقط میفهمه ea چه غلطی داره میکنه، دفعه بعد کشکی نقل قول نکنی
 

samadi741

کاربر سایت
Sep 23, 2017
716
نام
محمد
میخوام بدمم توی شیپور این جنگ خانمان سوز
یکم vs ببینیم حال کنیم این بحثارو تموم کنید بابا



#اندکی_تفکر
خارج از شوخی با هر چی حال میکنید همون درسته من و ‌ خیلی های دیگه نه اینکه نخوایم واقعا نمیتونیم فیفا بازی نکنیم خب از اونورم خیلی ها فیفا نمیتونن بازی کنن فقط بدیه این قضیه طرفداری کورکورانست مثل بحثی که چند روز پیش توی تاپیک پس اتفاق افتاد که دوستان میگفتن که چون نمیخواستن مردم گیمپلی پس رو ببینن نذاشتن رایگان بشه
اخه برادر من عزیز من توی این دوره که بچه شیر خواره هم به اینترنت و یوتوب و هزار تا مقایسه و کوفت و زهر مار دیگه دسترسی داره این چه دلیلیه اخه
یا خیلی دلیل های غیر منطقی که بچه های همین تاپیک در مورد پس گفتن
به خدا قسم دیشب پرونده فیفا رو بستم و پاکش کردم گفتم بزار برم پس لایت رو دان کنم دو دست نتونستم بزنم سی و دو گیگ حروم کردم
ادم هم میشناسم سر یه روز فیفاشو فروخته
نه من خر و احمقم که این کارو کردم نه اون دوستمون حال نکردیم با بازی
انقدر نرینیم بهم همه میدونیم مشکل دو تا بازی کجاهاشه
والسلام



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
ش
متاسفانه یه اعتقاد بدی در pes فنها وجود داره و اونم اینه میگن بخاطر گیمپلی و انیمیشین که تو خود این هم بحثهایی هست ،کونامی بهتره.پس فیفا بخاطر ناتوانیش جنگ رو برده تو لایسنس.
اما نکاتی رو توجه نمیکنن بارها بحث شده ولی بازم جواب میخوای خودشونو میزنن کوچه علی چپ:
میگم اوکی ea کثیف،همین ایرادات وحشتناکی اعم از مودهای آفلاین و آنلاین،گزارشگری،ترانسفر ضعیف،مسترلیگ داغون،گزارشگری و صداگذاری ضعیف،استادیومهای گم(لایسنس نتونه بسازه ،فیک که میتونه)و کلی چیز دیگه که میتونه کونامی درست کنه رو چرا درست نمیکنه.
میگن کونامی دایورت کرده
شما سنگ یه شرکت دایورتی رو به سینه میزنید،این دیگه خیلیه.اگه pes یه بازی ای بود که در تمام آیتمها نزدیک فیفا بود و فقط مونده بود لایسنس آره.
اما فیفا تو گزارشگری،صداگذاری،ترانسفرینگ،مودهای آفلاین و آنلاین و .... وحشتناک بهتره.من خودم pes باز هم هستم ولی هنوز تو pes دست به دعا خطا کردن تیم حریفیم.
________________________
ما ایرادات فیفا رو میدونیم و قبول داریم یه موتور گرافیک و فیزیک بد که بدرد فوتبال نمیخوره،ما میدونیم.
میدونیم کریر مود نیاز به بازسازی داره
میدونیم که ea باید دست از matchmaking هاش برداره و بزاره مسابقات نتیجش تو زمین مشخص میشه ولی نمیگیم ea دایورت کرده میگیم باید درستش کنه.همونطوریه که الان ریختن میگن یووه باید برگرده.
_________________________________
ea رو نمیزاریم رو سرمون حلوا ،حلوا کنیم اینجا خیلیا از قدیم الایام فیفا بازند ولی چشمون رو ،رو ضعفاش نمیبندیم ،هر سال که عرضه میشه ،خاندان ea رو از جلوش رد میکنند.
________________________________________________
برتری فیفا به pes فقط لایسنس نیست که بگیم بازی با کنار گذاشتن لایسنس مساوی میشه.برتری ea تو دایورتینگ کونامیه و کمپانی دایورت رقیب محسوب نمیشه.

کمپانی دایورت میشه مردمی ،اگه اومد کونامی بقیه مواردشو رفع کرد .اونموقع میتونه طرفداراشو بازم جذب کنه.یه لایسنس باپچ و آپن فایل حل میشه ولی pes ایراداتش خیلی فراتر از یه لایسنس هست ولی این کمپانی مردمی و انسان دوست حاضر نیست پول خرج کنه و یه تحولی تو صداگذاریش ایجاد کنه.طراحی منوش رو میده به آدام 4 ساله.یه تغییری تو دیالوگ های گزارشگر بازی بده.
__________________________________________________________________
یه نکته هم بگم اگه ea پول نامعقول میداد ،اینقدر داره که میتونست یووه رو نگه داره ولی قطعا قیمت پیشنهادی کونامی یه چیز ننجومیه .
دقیقا همینجا ایراد کونامیه که ea ازش استفاده میکنه.کونامی میاد با پولهای نجومی چند باشگاه رو لایسنس میکنه و بودجه ای براش نمیمونه که بحخواد وارد صداگذاری و ... بشه ،ea هم راحت اسبشو میتازونه.فوقش 2-3 تا ورزشگاه از دست میده ولی بجاش با این کار رقیبشو ناقص میکنه.
________________________________
من یه بار تو اونجا هم گفتم کونامی تا زیرساختشو درست نکنه،نمیتونه رقیبی بشه برا فیفا.میزان فروش بیانگر اینه که واقعا کونامی رقیب قوی ای نیست.
شما یا نمیدونی یا خودتو زدی به نادونی مشالا همیشه هم توی تاپیک پیس میچرخی و پستهای مارو نمیخونی همین پارسال و پیرارسال من و امین کلی PES و کونامی رو در بخشی که ضعفهای شدیدی داره کردیم توی سطل زباله و جوی پر از لجن و درش آوردیم تا جایی که فنهای افراطی PES به ما میگفتن سنگ فیفا رو به سینه نزنید
همین پیشرفتهایی که امسال در زمینه حد اقل دوربین و مسترلیگ داشته PES 2020 به دلیل فشاری هست که من و امین و امثال ما که کم هم نیستن در انجمنهای خارجی PES به کونامی فشار آوردن مثل شما هم نیستیم بشینیم فقط نغ بزنیم جایی که گوش شنوایی نیست همه چیز که باعث میشه PES انقلابی کنه رو منتقل کردیم به کونامی ولی خب اینکه اون زیاد روش کار نمیکنه تقصیر منه؟ من اگر بابام یا خودم سهام دار کونامی یا EA بودیم مطمئن باش فشاری میاوردم بهشون که اون سرش ناپیدا باشه هی میای یه حرفهایی میزنی آدم خندش میگیره واقعا

ما بارها و بارها و بارها در زمینه صدا گذاری، اتمسفر حاشیه زمین مثل مربی واقعی نیمکت پویا و بازیکنان در حال تمرین و بال بوی و گزارشگری و اسکوربردها و ادبردهای جنریک برای لیگهای لایسنس و و و... انتقاد کردیم به شدید ترین شکل هم اینجا برای دوستان متعصب هم توییتر برای رسوندن صدامون و شما نشستی اینجا و تو باغ نیستی

امثال من هسته آپدیت شده گیم پلی و انیمیشن و فیزیک بدنی و توپ برای بازی پلیر با پلیر براشون مهم هست میرن PES میخرن و تنها چیزهایی هم که باعث شده PES کاملا ورشکست نشه همین موارد هست

کسی هم که دنبال مدهای آنلاین و آفلاین بیشتر و فوتبال زنان و صدا گذاری و گزارشگری و اتمسفر بهتر هست میره سراغ FIFA

اینقدرم بهتره به پرو پای هم نپیچیم چون من تاریخچمو دوستانی که میدونن شخصیم که تو بازیسنتر دنبال کل کل و حاشیه سازی نیستم

شما اگر با FIFA حال میکنی برو بخرو حالشو ببرم ما هم با همین PES ناقص میگذرونیم دست کم تا زمانی که EA هسته گیم پلی و انیمیشن و فیزیک و مدلینگ بازیکنهاش رو به کلی دور نریزه و از نو نسازه همین روند ادامه داره...
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
فیفا به قدری افتضاح شده که منی که همه فیفا هارو بدون استثنا تا الان بازی کردم(من حتی زمان pes6 فیفا میزدم) امسال نمیخوام فیفا بخرم!
اونایی که آلتیمیت دارن میدونن چقدر هر سال اعصاب آدم خورد میشه! ماه پیش بود که سر یه گل مسخره ای که تو فیفا خوردم وسط بازی زدم فیفا رو پاک کردم و قسم خوردم اگه فیفا زیر و رو نشه نخرمش.
انیمیشن های فاجعه و ناقص فیزیک فاجعه توپ که شبیع به توپ بولینگ رو زمین سر میخوره و از اون احمقانه تر روند مسخره گیم پلی که با 3 پاس میرسن دم دروازه! این چیزی که من میبینم شباهتی به فوتبالی که خودم هفته ای با کلی مشغله دوبار میرم بازی میکنم نداره.
آخه کجای دنیا بازیکنا وسط زمین از این حرکتای ژانگولر میزنن؟ نیمار یا اون همه مسخره بازیش خودشو بکشه کلا 6-7 بار از این کارا کرده! بعد تو فیفا طرف با promes از جلو دروازه خودشون دریبل بازی میکنه تو تو گل همشم لاکرو کتا میزنن
 

B-King

کاربر سایت
Mar 6, 2019
2,135
اطلاعات جدیدی از تغییرات گیم‌پلی منتشر شده یه عزیزی زحمت ترجمه ش رو بکشه
FIFA 20 New Gameplay Features - EA SPORTS Official Site


کلیپ هاش رو هم برامون بذاره

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

یه سری مکانیزم در راستای بهبودی مکانیزم های معرفی شده ولی مشکل دار نسخه های قبل ک بهش میگن مکانیزم جدید ! البته این سیکل اغراق آمیز رو هرسال تکرار میکنن .همون حنا ی بی رنگ


استقبال میکنم از این تغییرات . ب شرطی که ب طور مثال قابل لمس شوت بیرون پا شامل هر بازیکنی نشه فرق باشه بین پای چپ و راست گرت بیل و....


شخصا سالهاست پیگیر این مکانیزم ها هستم و شاید سن م قد نده لینکی ببینم از تغییرات در فیزیک و......


ترجمه تا دقایقی دیگر اگه این رفیقمون نزنه مارو با تیرکمون:D
 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
یه سری مکانیزم در راستای بهبودی مکانیزم های معرفی شده ولی مشکل دار نسخه های قبل ک بهش میگن مکانیزم جدید ! البته این سیکل اغراق آمیز رو هرسال تکرار میکنن .همون حنا ی بی رنگ


استقبال میکنم از این تغییرات . ب شرطی که ب طور مثال قابل لمس شوت بیرون پا شامل هر بازیکنی نشه فرق باشه بین پای چپ و راست گرت بیل و....


شخصا سالهاست پیگیر این مکانیزم ها هستم و شاید سن م قد نده لینکی ببینم از تغییرات در فیزیک و......


ترجمه تا دقایقی دیگر اگه این رفیقمون نزنه مارو با تیرکمون:D
چیز جدیدی نگفته.
What's New in FIFA 20 Gameplay
این صفحه معرفی بازی ماله 1.5 ماه پیشه. همونا رو کپی پیست کرده. ویدیوهاش هم تقریبا همونهایی هست که تو e3 نشون داد.
 
  • Like
Reactions: Siamak61 and B-King

mohsen 24

کاربر سایت
Nov 19, 2015
787
میخوام بدمم توی شیپور این جنگ خانمان سوز
یکم vs ببینیم حال کنیم این بحثارو تموم کنید بابا



#اندکی_تفکر
خارج از شوخی با هر چی حال میکنید همون درسته من و ‌ خیلی های دیگه نه اینکه نخوایم واقعا نمیتونیم فیفا بازی نکنیم خب از اونورم خیلی ها فیفا نمیتونن بازی کنن فقط بدیه این قضیه طرفداری کورکورانست مثل بحثی که چند روز پیش توی تاپیک پس اتفاق افتاد که دوستان میگفتن که چون نمیخواستن مردم گیمپلی پس رو ببینن نذاشتن رایگان بشه
اخه برادر من عزیز من توی این دوره که بچه شیر خواره هم به اینترنت و یوتوب و هزار تا مقایسه و کوفت و زهر مار دیگه دسترسی داره این چه دلیلیه اخه
یا خیلی دلیل های غیر منطقی که بچه های همین تاپیک در مورد پس گفتن
به خدا قسم دیشب پرونده فیفا رو بستم و پاکش کردم گفتم بزار برم پس لایت رو دان کنم دو دست نتونستم بزنم سی و دو گیگ حروم کردم
ادم هم میشناسم سر یه روز فیفاشو فروخته
نه من خر و احمقم که این کارو کردم نه اون دوستمون حال نکردیم با بازی
انقدر نرینیم بهم همه میدونیم مشکل دو تا بازی کجاهاشه
والسلام



Sent from my iPhone using Tapatalk
احسنت منم دقیقا مثل شما هر سال پس دان کردم دیدم من نمیتونم با این بازی بسازم با جو اتمسفر مرده اش و خصوصا گزارشگرش حال نمیکنم برای همین دیدم من نظرم رو فیفا هست هر کی هم هر چی بپسنده به هیچ کسی واقعا ربطی نداره که بخواد تعیین تکلیف کنه نظرشو به زور بچوپونه تو یه عده و به قولی خامشون کنه و البته که اینجور افراد که با نظرات دیگران از عقیده ونظر خودشون کوتاه میان رو باید بهش گفت سست عنصر به هر حال ما فیفا بازی میکنیم به کسی ربطی نداره یا همینطور پس
 

mohsen 24

کاربر سایت
Nov 19, 2015
787
بالاخره تریلر بخش گیم پلی فیفا‌ ۲۰ اومد.نکته قابل توجه اینکه یکسری از قابلیتهای جدید قبلا در بازی Pes دیده شده که امسال به عنوان قابلیت جدید در فیفا مشاهده میشه.

استاد دقیقا کدوم قابلیت ؟ در ضمن دفعه بعد خواستی راجب اسکی حرف بزنی یه امار بگیر ببین چیا تو بازی که فنش هستی اسکی رفته شده از فیفا خدایی این خنده دار که بگی فیفا از پس اسکی رفته والا پس تو این چند سال هر چی تونسته نتونسته اسکی رفته از فیفا و اتفاقا دلیل اینکه سر پا شد همین اسکی رفتنا بوده امسالم که دقیقا همون هینت های فیفا کپی پیست کرده
 
  • Like
Reactions: d.a.r.i.u.s.h

HACKBOTER

کاربر سایت
Jul 3, 2008
1,074
نام
M o h A M a d
استاد دقیقا کدوم قابلیت ؟ در ضمن دفعه بعد خواستی راجب اسکی حرف بزنی یه امار بگیر ببین چیا تو بازی که فنش هستی اسکی رفته شده از فیفا خدایی این خنده دار که بگی فیفا از پس اسکی رفته والا پس تو این چند سال هر چی تونسته نتونسته اسکی رفته از فیفا و اتفاقا دلیل اینکه سر پا شد همین اسکی رفتنا بوده امسالم که دقیقا همون هینت های
فیفا کپی پیست کرده

به طور مثال این حرکت قبلا در pes داشتیم :

 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
اسکی یعنی چی؟فوتباله ،توش یه سری حرکات تعریف شده هست،دوربینهای تعریف شده هست .اسکی یعنی چی.
اگه فردا زنان رو pes بیاره ،باید بگیم اسکی،اینم جزئی از فوتباله.
__________________
به 2 نکته توجه کنین این همون نمایش تو e3 هست.گیم پلی جدیدی نیست و بیشتر یه تیزر معرفی هست حالا یا تغییرات واقعا کمه تو گیمپلی یا قراره به مرور تو این ماه باخبر بشیم طبق جدولی که داده شده بود.
نکته دوم اینه که همونطور از قبل میدونستیم سیستم ارسال و ضربات پنالتی تغییر کردند و خوب شدند. که خود این عالیه. پنالتی زدن برای من حکم مرگ داشت.واقعا شانسی میزدم پایین گوشه.
اما این وسط یه نظر جالب دیدم تو سایت همسایه ،میزارم اینجا ،یه بار دیگه ،بعد خوندن نظر تریلر رو ببینین و بازم اگه تغییر عقیده ای داشتین بگین
با این که تغیر زیادی مشخص نیست به عنوان کسی که هر روز فیفا بازی میکنه میگم گیمپلی مخصوصن حرکت با توپ روون شده این یعنی هر کی بیشتر بلد باشه بهتر بازی میکنه اگه دقت کرده باشین توی فیفا ۱۷ هر کی بیشتر بازی بلد بود بیشتر گل میزد ولی توی ۱۸ و بخصوص ۱۹ احتمال گلزنی یه نوب هم وجود داشت الان احساس میکنم دفاع کردن منطقی شده و حرکت با توپ بسته به مهارت پلیر بهتر میشه بازی کرد یعنی یکی که مهارت تیکنیک و دریبل خوبی داره بهتر جواب میگیره تا کسایی که از دو کلید گیم پد استفاده نمیکنن در کل فیفا داره کاری میکنه که پلیرا تاکتیکی بازی کنن و از دریبل بیشتر استفاده کنن و حتی از حالات دفاعی مختلف بهره ببرن در غیر این صورت محکوم به باختن شاید باورتون نشه ولی از بس منتظر یه گیمپلی از بازی بودم توی این ۱ دقه اینا رو متوجه شدم تازه جدا از شوتهای جهشی موجی و سوباسایی که دیده میشه که اگه خیلی تیز باشین و توی این لحظه شوت زنی و حالت دفایی و بازکنی که جلوتونه و زاویه شما به دروازه و قرار گرفتن دروازه بان و دید اون نسبت به توپ شوت بخصوص اون لحظه رو انتخاب کنی و به نتیجه برسی که برای بهتر فهمیدن این قضیه کافیه بعد از شوت زدن تصویر آهسته بازی رو ببینی و شوتی که زدی و گل نشده رو آنالیز کنی و برای سری بعد تصمیم بهتری بگیری این یعنی ۱۰ ها نوع شوت برای یک لحظه بسته به توانایی بازیکن و درک شما از فوتبال کافیه عاشقش باشین
 

mohsen 24

کاربر سایت
Nov 19, 2015
787
اسکی یعنی چی؟فوتباله ،توش یه سری حرکات تعریف شده هست،دوربینهای تعریف شده هست .اسکی یعنی چی.
اگه فردا زنان رو pes بیاره ،باید بگیم اسکی،اینم جزئی از فوتباله.
__________________
به 2 نکته توجه کنین این همون نمایش تو e3 هست.گیم پلی جدیدی نیست و بیشتر یه تیزر معرفی هست حالا یا تغییرات واقعا کمه تو گیمپلی یا قراره به مرور تو این ماه باخبر بشیم طبق جدولی که داده شده بود.
نکته دوم اینه که همونطور از قبل میدونستیم سیستم ارسال و ضربات پنالتی تغییر کردند و خوب شدند. که خود این عالیه. پنالتی زدن برای من حکم مرگ داشت.واقعا شانسی میزدم پایین گوشه.
اما این وسط یه نظر جالب دیدم تو سایت همسایه ،میزارم اینجا ،یه بار دیگه ،بعد خوندن نظر تریلر رو ببینین و بازم اگه تغییر عقیده ای داشتین بگین
نه اون که فوتبال زنان رو پس بیاره قطعا اسکی نیست اما اینکه ایده ها و نواوری ها بازی رقیب برداری بچپونی تو بازی خودت که خودتو کمی بالا بکشی به واسطه همینا قطعا اسمش اسکی نمونش هم خوشحالی بعد از گل یا قابلیت که رسما انقلاب بود تو بازی های ورزشی ینی دفاع تاکتیکال اینا نمونه های از اسکی پس هستن امسالم که هینت های فیفا رو دقیقا کپی پیست کردن به زودی چالش اسکیل ها هم اسکی میرن شک ندارم
 
  • Like
Reactions: rahyarpaul

mohsen 24

کاربر سایت
Nov 19, 2015
787
به طور مثال این حرکت قبلا در pes داشتیم :

خسته نباشی این حرکت تو واقعیت هست اگه به شما فن ها باشه که میگید واقعیت از پس بلند کرده و در ضمن از اسم اکانت معلومه که قصدشون فقط ترول کردن بوده و کاملا نوشته هاش معلومه البته مهم نیست چون قطعا صاحب کانال یه بچه نهایت 15 سالس اگه زیاد نگفته باشم تمام پست هاش هم چرت پرت و ترول هست
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر