سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
Daenerys Targaryen | Queen Of The Ashes
این ویدیو رو حتما و حتما و حتما ببینید
سوال ، در طول شخصیت پردازی دنریس روی کدوم جنبه اش بیشتر تاکید شده بود؟ اینکه queen of ashes هست یا نیست؟
بنظر من که هیچ وقت رفتارهای دنریس این حس رو به ادم منتقل نمیکرد که ممکنه روزی بیاد مردم تسلیم شده رو به اتیش بکشه. تو همین کلیپ هم میگه که حتی پدرش مردمی رو به اتیش کشید که علیه اش شورش کردند! و با اینکه دنریس کلی تاکید میکنه من شبیه پدرم نیستم و نمیخوام ملکه ی خاکسترها بشم میبینیم اخر داستان نتنها علیه غیرشورشی ها اتیش میکشه بلکه به هرچیزی که معتقد بوده (یا سعی میکرده باشه) طی یک روند خیلی کوتاه شخصیتی پشت میکنه و میشه کویین او اشز! جالب اینکه حتی نه به خاطر عدالت خودش بلکه بخاطر احساساتی که داشته! چون اگه برحسب عدالت بوده (که دیالوگ های همین فیلم هم بهش تاکید میکنه) که قطعا نباید ناگهان از روی پشت بام میپرده و همه رو به اتیش میکشیده نه وقتی که تا قبل از حمله قبول کنی به مردم کاری نداشته باشی. این نه عدالت دیوانه وار تارگریان هاست و نه رفتاری که از دنریس انتظار داشتیم. این فقط یک سناریو عجله ای فاقد هرگونه توضیحیه!
 
  • Like
Reactions: live is life

Johnny Brave

کاربر سایت
Jul 8, 2013
102
نام
فرمانده
دقیقا چون حس میکنم 10 سال از عمرم تباه شده نمیخوام قسمت آخرو ببینم. به نظرم همه باید تحریم کنن.

میترسم این بلا رو West World هم سرمون بیاره!

سلام. خوبی؟ پروفایلت بسته‌ست. آقا یه مطلب. شاید شما منو کلا یادت نیاد. خواستم بگم من بچه‌تر بودم با پروفایل قبلیم (قدیمی تر از این) یه موقعی یه چیزی نوشتم که شاید غیبتی از شما شده بود (شاید هم نه). خواستم در هر حال عذرخواهی کنم.

به گند کشیدنش هم یادمون نمیره دوست عزیز ....

من این سریال رو زیاد دنبال نکردم. منظورتون اینه که با داستان کتابش تفاوت داره؟

این خیلی خوبه! :D

1emw_d6mdiwhw4aiohqx.jpg


فقط اون تیکه آخر که میگه اصلاً نیازی نیست بریم سراغ وایت‌واکرها و اونا همون‌جایی که هستن بمونن و غاز بچرونن! :D

اون کلیپ «خودم میام می‌برمت» رو دیدید؟ :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
screenshot-twitter.com-2019.05.18-06-28-29.png

والا به پیر به پیغمبر کسی با پایان سریال مشکلی نداره اگه سریال رو راش نمیدادن خیلی از سناریو ها که همین الان نشون دادن کامل پرداخت میشدن و عقلانی به نظر میومدن بحث اصلی همینه نمیدونم چرا همه کلیک کردن رو اینکه ملت از بیخ و بن با سریال لج افتادن واقعا نمیفهم این توئیت Stephen King رو ! چرا هیشکی با پایان BB مشکل نداشت چرا اونو هیشکی سرش جیکش در نیومد ؟ واقعا درک این مطلب سخته ؟ :|
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,491
نام
سپهر
106786
«ساخت آمریکا» آخرین اپیزود سریال سوپرانو که در مجموع 12 میلیون بیننده داشته، در واقع پربیننده ترین اپیزود پایانی تاریخ شبکه HBO بوده است که به احتمال زیاد فردا GOt این رکورد 12 ساله می شکند؛ در حالیکه حقش به نظرم نیست! نکته قابل توجه این است که اپیزود پایانی سوپرانو به خاطر آن Cut to Black پایانی، جنجال هایی به پا کرد که امکان دارد گات حتی بلای بدتر از این سوپرانو بر سرش بیاید!
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,491
نام
سپهر
آقا برید رای بدید امضا نزدیک یه ملیونه شاید یه فرجی شد

Signez la pétition

برو باو!! من حاضرم کمپین راه بندازم که یک بار دیگر زوج بمب خنده طغرل و دو برره رو در تلویزیون تاریخ مصرف گذشته ایران ببینم تا به یک سریالی که تو آمریکا هر یک سال بهتر از قبل ساخته می شه.
 

Guardian Angel

کاربر سایت
Jan 19, 2011
40
نام
محمد حسین

چه اتفاقی واقعا فکر میکنی قراره بیفته؟

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

حدا اقلش اینه که تلاش خودت میکنی نمیشه دست و دست گذاشت و هر اتفاقی که افتاد رو پذیرفت حداقل اعتراضتو بکن تا الان cnn خبرشو گذاشته تازه وقتی 300 هزار تا بود وقتی یک ملیون شد شاید رسانه هایه دیگه هم کاورش کنن ، حداقل از پروژه استار وارز هم کنار گذاشته بشن و پروژه دیگه ای رو خراب نکنن واسه من کافیه ولی hbo گفته بود ما واسه ساختن ده قسمت مشکل بودجه نداشتیم سازنده ها نخواستن پول 10 قسمت رو بگیرن و شش قسمت ساختن پس شاید یه اتفاقی بیفته

برو باو!! من حاضرم کمپین راه بندازم که یک بار دیگر زوج بمب خنده طغرل و دو برره رو در تلویزیون تاریخ مصرف گذشته ایران ببینم تا به یک سریالی که تو آمریکا هر یک سال بهتر از قبل ساخته می شه.

تو برو همون بررتو نگاه کن بابا
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر