امتیازات Days Gone

نمرات بازی رو در چه بازه ای پیش بینی میکنید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    66
  • نظرسنجی بسته شده است .

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
همذات پنداری در بازیها ریشه ی اصلیش از نظر من که باعث میشه مخاطب باهاش ارتباط برقرار کنه با کارکتر اصلی یا فرعی ، نحوه ی پرداخت صحیح در مورد شخصیت اون کارکتر ؛ و عاملی که به همین اندازه مهمه ، کاریزماییه که کارکتر داره ، باعث جذب بیشتر بازیکن بهش میشه ( نمونش جوئل و آرتور ) ، ممکنه کارکتر آنتاگونیست باشه ولی شما باهاش همذات پنداری کنید ! ، استفاده از کارکتری که روی اون نقش بشینه خیلی تاثیر زیادی میزاره روی ارتباطی که مخاطب باهاش میگیره .
ما به هر گوشه و دوره ی صنعت نگاه کنیم کارکترهایی وجود داشتن که خودمونو جاشون بزاریمو غرق اون یونیورس بشیم حتی بازی Harvest Moon و ایندیهای با کیفیت مثل Limbo و Inside ، ولی کسی که اومد نحوه تعامل بازیکنو کارکتر رو (تقابل احساسات) تبدیل به یک استاندارد کرد دیوید کیجه (همچنین FPهای سونی) ، Fahrenheit یک بازی ساختارشکن بود ( هیچوقت اون شروع شوکه کننده و طی زدن توی سرویس رو یادم نمیره ! )
نتیجه گیری من اینه که ، صنعت بازیسازی از سینما پیشی گرفته در زمینه داستان و کارکتر محور بودن (GTA V مثال بارزشه) ، و برتریش ، در اختیار گرفتن کنترل شخصیتهاست ، رشدی که در این زمینه داشته و سیر صعودیش غافلگیر کننده بوده ، و تکاملش باعث شده که شرکتهای سودجو ! خودشونو وارد این عرصه کنن . Netflix هم این موضوع رو وارد سریال کرده .
ND یه کلیپ تبلیغاتی داره برای TLOU ، که چطور بازیکن پس از مدتی شبیه جوئل میشه ! ، بنظرم بهترین مثال براش باشه که به واقعیت تبدیل شد ! .
 
آخرین ویرایش:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
بازی‌های بحث Wish Fulfillment بیشتر از بحث یکی مثل خودم مطرحه. تجربه تعاملی که من می‌تونم توش چیزهایی رو تجربه کنم که تو زندگی خودم امکانپذیر نیست
در رابطه با wish fulfillment جالبه وقتی به بازی های rpg نگاه میکنم که انتخاب ظاهری و بعضا حتی نژادی شخصیت هم بدست خود پلیره که بتونه هم از لحاظ ظاهری و هم توانایی اونطور که خودش دوست داره شخصیتش رو شکل بده. مثلا من خودم هرگز نمیتونم نژادی غیر از انسان و مرد انتخاب کنم. قطعا مو مشکی و چهره ای خاورمیانه ای و سعی میکنم بیشترین شباهت رو به خودم داشته باشه تا بتونم راحت تر "من" رو توی اون دنیای خیالی تصور کنم. اما از طرفی اینم هست که عده ای خیلی زیادی از گیمرها نتنها جنسیت خودشون بلکه یه نژاد دیگه ای مثل ارک یا نمیدونم الف یا هر موجود خیالی دیگه ای ممکنه برای خودشون انتخاب کنن!(یعنی موجوداتی که حتی وجود خارجی هم ندارند!) این قضیه خیلی برام جالبه! یه تاپیکی هم هست توی ردیت " چه نژادی دوست دارین تو اسکایریم بازی کنین و چرا" جواب های جالبی دادن. :D
.
پ.ن: ببخشید خیلی اف تاپیک شد :D
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
همذات پنداری در بازیها ریشه ی اصلیش از نظر من که باعث میشه مخاطب باهاش ارتباط برقرار کنه با کارکتر اصلی یا فرعی ، نحوه ی پرداخت صحیح در مورد شخصیت اون کارکتر ؛ و عاملی که به همین اندازه مهمه ، کاریزماییه که کارکتر داره ، باعث جذب بیشتر بازیکن بهش میشه ( نمونش جوئل و آرتور ) ، ممکنه کارکتر آنتاگونیست باشه ولی شما باهاش همذات پنداری کنید ! ، استفاده از کارکتری که روی اون نقش بشینه خیلی تاثیر زیادی میزاره روی ارتباطی که مخاطب باهاش میگیره .
ما به هر گوشه و دوره ی صنعت نگاه کنیم کارکترهایی وجود داشتن که خودمونو جاشون بزاریمو غرق اون یونیورس بشیم حتی بازی Harvest Moon و ایندیهای با کیفیت مثل Limbo و Inside ، ولی کسی که اومد نحوه تعامل بازیکنو کارکتر رو (تقابل احساسات) تبدیل به یک استاندارد کرد دیوید کیجه (همچنین FPهای سونی) ، Fahrenheit یک بازی ساختارشکن بود ( هیچوقت اون شروع شوکه کننده و طی زدن توی سرویس رو یادم نمیره ! )
نتیجه گیری من اینه که ، صنعت بازیسازی از سینما پیشی گرفته در زمینه داستان و کارکتر محور بودن (GTA V مثال بارزشه) ، و برتریش ، در اختیار گرفتن کنترل شخصیتهاست ، رشدی که در این زمینه داشته و سیر صعودیش غافلگیر کننده بوده ، و تکاملش باعث شده که شرکتهای سودجو ! خودشونو وارد این عرصه کنن . Netflix هم این موضوع رو وارد سریال کرده .
ND یه کلیپ تبلیغاتی داره برای TLOU ، که چطور بازیکن پس از مدتی شبیه جوئل میشه ! ، بنظرم بهترین مثال براش باشه که به واقعیت تبدیل شد ! .
دوست عزیز شما اگر یه خرده از فیلم‌های گیشه‌ای هالیوودی و ایرانی بکشی بیرون سینما رو جدی‌تر دنبال کنی هم‌چین ادعایی نمی‌کنی.
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,859
نام
Sajjad
همذات پنداری در بازیها ریشه ی اصلیش از نظر من که باعث میشه مخاطب باهاش ارتباط برقرار کنه با کارکتر اصلی یا فرعی ، نحوه ی پرداخت صحیح در مورد شخصیت اون کارکتر ؛ و عاملی که به همین اندازه مهمه ، کاریزماییه که کارکتر داره ، باعث جذب بیشتر بازیکن بهش میشه ( نمونش جوئل و آرتور ) ، ممکنه کارکتر آنتاگونیست باشه ولی شما باهاش همذات پنداری کنید ! ، استفاده از کارکتری که روی اون نقش بشینه خیلی تاثیر زیادی میزاره روی ارتباطی که مخاطب باهاش میگیره .
ما به هر گوشه و دوره ی صنعت نگاه کنیم کارکترهایی وجود داشتن که خودمونو جاشون بزاریمو غرق اون یونیورس بشیم حتی بازی Harvest Moon و ایندیهای با کیفیت مثل Limbo و Inside ، ولی کسی که اومد نحوه تعامل بازیکنو کارکتر رو (تقابل احساسات) تبدیل به یک استاندارد کرد دیوید کیجه (همچنین FPهای سونی) ، Fahrenheit یک بازی ساختارشکن بود ( هیچوقت اون شروع شوکه کننده و طی زدن توی سرویس رو یادم نمیره ! )
نتیجه گیری من اینه که ، صنعت بازیسازی از سینما پیشی گرفته در زمینه داستان و کارکتر محور بودن (GTA V مثال بارزشه) ، و برتریش ، در اختیار گرفتن کنترل شخصیتهاست ، رشدی که در این زمینه داشته و سیر صعودیش غافلگیر کننده بوده ، و تکاملش باعث شده که شرکتهای سودجو ! خودشونو وارد این عرصه کنن . Netflix هم این موضوع رو وارد سریال کرده .
ND یه کلیپ تبلیغاتی داره برای TLOU ، که چطور بازیکن پس از مدتی شبیه جوئل میشه ! ، بنظرم بهترین مثال براش باشه که به واقعیت تبدیل شد ! .
همون GTA V که مثال زدی کپی کامل از فیلم Heat هست
 
  • Like
Reactions: Robin Hood

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
والا الان که صنعت سینما رو ابرقهرمانان و داستان های ابکی گرفتن فعلا ! ذایقه ها رفته به اون سمت فیلم های پرفروش مثلا من دیدم یک جیزی مثل Venom اصلا واقعا میشه گفت هچل هفت !
اینن دیگه جدبدا مد شده یکسری ادای روشنفکری دربیارن اینم دیگه دورش تموم شد ما خاص هستیم و ما فلانیم و حتما شما الان در اوج تفکر و تعقلی !
جدا درک این جمله سخته :
دوست عزیز شما اگر یه خرده از فیلم‌های گیشه‌ای هالیوودی و ایرانی بکشی بیرون سینما رو جدی‌تر دنبال کنی هم‌چین ادعایی نمی‌کنی.
 
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
در رابطه با wish fulfillment جالبه وقتی به بازی های rpg نگاه میکنم که انتخاب ظاهری و بعضا حتی نژادی شخصیت هم بدست خود پلیره که بتونه هم از لحاظ ظاهری و هم توانایی اونطور که خودش دوست داره شخصیتش رو شکل بده. مثلا من خودم هرگز نمیتونم نژادی غیر از انسان و مرد انتخاب کنم. قطعا مو مشکی و چهره ای خاورمیانه ای و سعی میکنم بیشترین شباهت رو به خودم داشته باشه تا بتونم راحت تر "من" رو توی اون دنیای خیالی تصور کنم. اما از طرفی اینم هست که عده ای خیلی زیادی از گیمرها نتنها جنسیت خودشون بلکه یه نژاد دیگه ای مثل ارک یا نمیدونم الف یا هر موجود خیالی دیگه ای ممکنه برای خودشون انتخاب کنن!(یعنی موجوداتی که حتی وجود خارجی هم ندارند!) این قضیه خیلی برام جالبه! یه تاپیکی هم هست توی ردیت " چه نژادی دوست دارین تو اسکایریم بازی کنین و چرا" جواب های جالبی دادن. :D
.
پ.ن: ببخشید خیلی اف تاپیک شد :D

چه جالب بر عکس من فانتزی ترین شکل ممکن رو تصور میکنم و شروع میکنم به ساختن و اکثرا هم مونث میشن! مثلاً بلاد بورن یه دختر با موی سرخ ساختم! هیچ وقت هم حس نکردم این کارکتر من و روحیاتم رو بازتاب نمی‌ده!

105947 105948
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
چه جالب بر عکس من فانتزی ترین شکل ممکن رو تصور میکنم و شروع میکنم به ساختن و اکثرا هم مونث میشن! مثلاً بلاد بورن یه دختر با موی سرخ ساختم! هیچ وقت هم حس نکردم این کارکتر من و روحیاتم رو بازتاب نمی‌ده!

View attachment 105947View attachment 105948
شاید به این خاطره که من دوست دارم خود واقعیم رو توی یک دنیای فانتزی تصور کنم و شما خود فانتزی تون رو توی یک دنیای فانتزی! که احتمالا یک دختر مو قرمز هست:D.
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
منم بین HZD و GeoW، اولی رو انتخاب می‌کنم و بین آنچارتد و توم ریدر هم هیچ کدوم رو انتخاب نمی‌کنم :D، این بحث سلیقه و کششه بیشتر.
آیا تو اگه یه بازی یا یه فیلم نقش اصلی زن داشته باشه راه میفتی در اقصی نقاط اینترنت و آمار میاری که چقدر "برابری فرصت‌ها" بده یا "زن‌ها دارن حق مردها رو می‌خورن" یا یه تصویر استریوتایپ از یه آدم دیوونه نشون بدی و بگی همه زن‌ها اینجوری فکر می‌کنن؟ چند سال پیش یکی تو تاپیک فیلم، دایره جعفر پناهی رو دیده بود و می‌گفت فیلم سیاه نماییه و وضع زن‌ها از مردها تو ایران بهتره چون مهریه می‌گیرن :D
داستان خیلی از کسایی که تو اینترنت داد و قال می‌کنن اینه. صرف موجودیت زن‌ها یا اقلیت‌های نژادی و گرایشی و ... واسشون ناراحت کننده‌ست.
برای این رفتارهایی که بروز می‌دنه که می‌گم همذات ‌پنداری دلیل اصلی ماجرا نیست.
یه چیزی، آنیما لزوماً "نیمه" نیست. آنیما می‌تونه انقدر شدتش تو وجود یکی پایین باشه که یه مرد هیچ گونه جنبه‌ای که به طور جمعی زنانه‌ در نظر می‌گیریم رو نداشته باشه که البته این مسئله هم لزوماً اون مرد رو تبدیل به یه زباله ضد زن نمی‌کنه.

European gamers shows progressive streak on diversity
EA: People want inclusive games with friendlier communities
آماری که موسسه‌ای مثل Ipsos گرفته یا آماری که EA از گیمرها گرفته تا بر اساس اون برنامه ریزی کنه اعتبار ندارن چون نرفتن تو پایین شهر آمار بگیرن؟
وقتی در مورد گیم قراره نظرخواهی بشه باید از ترکیب مناسبی از گیمرها سوال بشه و کاریه که تو اون دو نظرخواهی انجام شده، نه از افراد بی سواد و بی پول و غیر گیمر.
تو آمار Ipsos MORI انقدر پاسخها پراکندگی داره که مشخص باشه سوگیری نداشته و تو بعضی بحثها وزن مخالفها به بالای 20 درصد میرسه.

در مورد BF V هم مقایسه‌ش با BF1 و نتیجه‌گیری اینکه به خاطر وجود شخصیت‌های زن شکست خورده، به نظرم صرفاً خواستی نظر خودت رو تایید کنی
این وضعیت امتیازات دو بازی بوده:
از طرفی BFV یه بازی ناقص بود در زمان عرضه و از طرف دیگه سال 2016 رقیبی مثل RDR2 وجود نداشت.
نکته دیگه که خیلی هم مهمه، اینکه بار اولی نیست که پیش بینی‌های EA اشتباه از آب در میاد (تو کمتر از 2 سال اخیر، بار سومه :D).
در مورد بتلفرانت 2 هم فروش اولیه یه میلیون پایین‌تر از پیش‌بینیشون بود، اونجا هم بحث حضور زن‌ها بود یا نمرات پایین و مسئله لوت باکسها؟
برای Anthem هم پیش بینی فروش اولیه 6 میلیون نسخه‌ای داشتن، اینم به خاطر وجود شخصیت‌های زن بود که کمتر از انتظارات ظاهر شد؟

یه کاری هم می‌کنی و وقتی میخوای به یه مطلبی اشاره کنی به جای اینکه به لینک بسنده کنی، میری بزرگ سایزترین عکس ممکن رو میگیری ازش و کل ترکیب تاپیک رو به هم می‌زنی. لطفاً مثل همه فقط لینک بذار یا عکسهات رو بذار تو اسپویلر.

منم همون اول گفتم همذات پنداری دلیل "اصلیش" نیست چون اتفاقاً همونطور که خودت گفتی تو بازی‌های بحث Wish Fulfillment بیشتر از بحث یکی مثل خودم مطرحه. تجربه تعاملی که من می‌تونم توش چیزهایی رو تجربه کنم که تو زندگی خودم امکانپذیر نیست. مثلاً یه مرد 100 کیلویی با دو متر قد و کلی عضله باشم که کوچکترین اسلحه‌م اندازه تانکه یا یک Jedi تبعید شده باشم و ...
اینکه می‌گم دلیل اصلیش نیست واسه اینه که ببین من اون شخصیتی که روی جعبه بازی می‌بینم رو شبیه خودم نمی‌دونم پس بازیش رو نمی‌خرم و میرم سراغ یه بازی دیگه. اما این جماعتی که توی اینترنت داد و قال می‌کنن و وقتی کلمه "زن" رو می‌شنون، incel بودگی کل تاریخ رو به نمایش می‌ذارن، داستانشون چیز دیگه‌ایه و همذات پنداری نقش مهمی در رفتارشون نداره.
The data is from ISFE and Ipsos MORI's GameTrack consumer survey, which was conducted in the fourth quarter of 2018. GamesIndustry.biz contributed a series of questions to the survey regarding the public perception of diversity in game content, which were given to a nationally representative sample of 11 to 64 year-olds in the UK, Germany, Spain and France.

The data presented here is from the respondents who play games on any device.
مشخص بشه چه تعداد از شرکت کنندگان گیمر موبایل بودن و چه تعداد کنسول و pc
اختلاف دیدگاه یه بچه 11 ساله که بازی های کژوال و موبایل بازی میکنه با یه جوان 30 ساله که روی کنسول بازی های 60 دلاری بازی میکنه نسبت به صنعت گیم از زمین تا اسمان اما در همه امار گیری یکسان
باید دید چه تعداد سیاه پوست و مهاجران اسیای و خاورمیانه و افریقای بودن
چه تعداد زن بودن به احتمال زیاد اگه 50 50 باشه

چه گرایش سیاسی داشتن ملی گرا مخالف مهاجرت موافق مهاجرت مسیحی بی دین ,...
تا زمانی که همه این ها مشخص نشه این امار صرفا چند عدد مثل تمام امار های که مرکز امار ما میده


4 بازار بزرگ گیمینگ امریکا اروپا و ژاپن و چین
چین و ژاپن که کاملا مشخص
امریکا


اروپا


(نکته جالب در امریکا جمعیت اسپانیایی تبار خیلی بیشتر از سیاه پوست هاست اما این بخت برگشته ها هیچ رسانه ای ندارن و هیچ کس هم با بود یا نبودنشون مشکلی نداره :|)

با توجه به اینکه امار قبول داری
نسبت گیمر های زن به مرد در بازی های aaaو بزرگ 80 به 20
نسبت گیمر های سفید پوست به رنگین پوست در امریکا و اروپا 70 به 30

پس این همه هیاهو برای چیه ؟

باز هم گیمر ها هیچ مشکلی با رنگین پوست ها و زن بودن ندارن
وقتی راکستار Grand Theft Auto: The Ballad of G@y Tony ساخت هیچ کس هیچ مشکلی نداشت
مشکل سازنده های از این موارد برای تبلیغات استفاده می کنن
هیچ کس هیچ مشکلی با Carl “CJ” Johnson :xNiko Bellic:x و Yusuf Amir Big Smoke و دها شخصیت شاهکار دیگه از نژاد ها مختلف نداره
مثلا Yusuf Amir عرب نیست چون راکستار می خواسته از اعراب حمایت کنه تمام دیالوگ ها لهجه و شخصیت پردازی روند ماموریت ها و.......مصداق یه شاهزاده عرب یه شخصیت ماندگار و متفاوت خلق کرده
مشکل بازی ساز های که انگار وسط سازمان ملل بازی می سازن باید همه نژاد و جنسیت ها تو بازیشون حضور داشته باشه بدون حتی یک سانتی متر عمق و رسانه های بیماری که همه بازی ساز ها تحت فشار گذاشتن که به همین بیماری دچار بشن :|

واقعا یه رقیب مثل RDR2 می تونه Battlefield v رتبه 14 npd برسونه حتی پایین تر از Hardline ؟
متای Battlefield v روی نسخه که بیشترین نقد داره pc و متای اصلی محسوب میشه 81

وقتی ea یه بازی ناقص داشت پس علت اون بازار یابی مسخره تریلر معرفی چی بود ؟ جذب گیمر های مونث
اصلا گیمر های مونث علاقه ای به شوتر نظامی دارن ؟ نه
چرا ea خود زنی میکنه ؟
EA: People want inclusive games with friendlier communities
Survey finds only 7% of players say they're less likely to buy a game because of inclusive features, 61% concerned about toxicity
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
The data is from ISFE and Ipsos MORI's GameTrack consumer survey, which was conducted in the fourth quarter of 2018. GamesIndustry.biz contributed a series of questions to the survey regarding the public perception of diversity in game content, which were given to a nationally representative sample of 11 to 64 year-olds in the UK, Germany, Spain and France.

The data presented here is from the respondents who play games on any device.
مشخص بشه چه تعداد از شرکت کنندگان گیمر موبایل بودن و چه تعداد کنسول و pc
اختلاف دیدگاه یه بچه 11 ساله که بازی های کژوال و موبایل بازی میکنه با یه جوان 30 ساله که روی کنسول بازی های 60 دلاری بازی میکنه نسبت به صنعت گیم از زمین تا اسمان اما در همه امار گیری یکسان
باید دید چه تعداد سیاه پوست و مهاجران اسیای و خاورمیانه و افریقای بودن
چه تعداد زن بودن به احتمال زیاد اگه 50 50 باشه

چه گرایش سیاسی داشتن ملی گرا مخالف مهاجرت موافق مهاجرت مسیحی بی دین ,...
تا زمانی که همه این ها مشخص نشه این امار صرفا چند عدد مثل تمام امار های که مرکز امار ما میده


4 بازار بزرگ گیمینگ امریکا اروپا و ژاپن و چین
چین و ژاپن که کاملا مشخص
امریکا


اروپا


(نکته جالب در امریکا جمعیت اسپانیایی تبار خیلی بیشتر از سیاه پوست هاست اما این بخت برگشته ها هیچ رسانه ای ندارن و هیچ کس هم با بود یا نبودنشون مشکلی نداره :|)

با توجه به اینکه امار قبول داری
نسبت گیمر های زن به مرد در بازی های aaaو بزرگ 80 به 20
نسبت گیمر های سفید پوست به رنگین پوست در امریکا و اروپا 70 به 30

پس این همه هیاهو برای چیه ؟

باز هم گیمر ها هیچ مشکلی با رنگین پوست ها و زن بودن ندارن
وقتی راکستار Grand Theft Auto: The Ballad of G@y Tony ساخت هیچ کس هیچ مشکلی نداشت
مشکل سازنده های از این موارد برای تبلیغات استفاده می کنن
هیچ کس هیچ مشکلی با Carl “CJ” Johnson :xNiko Bellic:x و Yusuf Amir Big Smoke و دها شخصیت شاهکار دیگه از نژاد ها مختلف نداره
مثلا Yusuf Amir عرب نیست چون راکستار می خواسته از اعراب حمایت کنه تمام دیالوگ ها لهجه و شخصیت پردازی روند ماموریت ها و.......مصداق یه شاهزاده عرب یه شخصیت ماندگار و متفاوت خلق کرده
مشکل بازی ساز های که انگار وسط سازمان ملل بازی می سازن باید همه نژاد و جنسیت ها تو بازیشون حضور داشته باشه بدون حتی یک سانتی متر عمق و رسانه های بیماری که همه بازی ساز ها تحت فشار گذاشتن که به همین بیماری دچار بشن :|

واقعا یه رقیب مثل RDR2 می تونه Battlefield v رتبه 14 npd برسونه حتی پایین تر از Hardline ؟
متای Battlefield v روی نسخه که بیشترین نقد داره pc و متای اصلی محسوب میشه 81

وقتی ea یه بازی ناقص داشت پس علت اون بازار یابی مسخره تریلر معرفی چی بود ؟ جذب گیمر های مونث
اصلا گیمر های مونث علاقه ای به شوتر نظامی دارن ؟ نه
چرا ea خود زنی میکنه ؟
EA: People want inclusive games with friendlier communities
Survey finds only 7% of players say they're less likely to buy a game because of inclusive features, 61% concerned about toxicity
اره چرا نتونه دو تا دلیل داره یکیش اینه بازی های راکستار معمولا از لحاظ کیفیت تضمین شده ان و عطش زیادی براشون هست مثلا همون Gta v فقط رو کنسول ها نزدیک ۹۰ میلیون نسخه فروخته کدوم نسخه از بتلفیلد میتونه با Gta رقابت کنه ؟! بعدم هر بازی راکستار کم کم ۵ سال یکبار میاد ولی هر نسخه بتلفیلد تقریبا بکسال یا دو سال بعدم این بتلفیلد اون مشکلات کاورش اونقدر چیز مهمی نبود فقط یکم شلوغش کردن بحث اصلی این بود که بازی خیلی ناقص بود مشکلات زیادی داشت خیلی بخش هاش مثل بخش بتل رویالش تازه ۲ ماه پیش اومد داخل بازی همه چی رو انقدر سطحی نگاه نکنیم چون حالا کاورش عکس یک زن بود کسی نخرید نه این چیزا نیست بتلفیلد انقدر فن داره که با یک کاوز براش مشکل پیش نیاد
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
اره چرا نتونه دو تا دلیل داره یکیش اینه بازی های راکستار معمولا از لحاظ کیفیت تضمین شده ان و عطش زیادی براشون هست مثلا همون Gta v فقط رو کنسول ها نزدیک ۹۰ میلیون نسخه فروخته کدوم نسخه از بتلفیلد میتونه با Gta رقابت کنه ؟! بعدم هر بازی راکستار کم کم ۵ سال یکبار میاد ولی هر نسخه بتلفیلد تقریبا بکسال یا دو سال بعدم این بتلفیلد اون مشکلات کاورش اونقدر چیز مهمی نبود فقط یکم شلوغش کردن بحث اصلی این بود که بازی خیلی ناقص بود مشکلات زیادی داشت خیلی بخش هاش مثل بخش بتل رویالش تازه ۲ ماه پیش اومد داخل بازی همه چی رو انقدر سطحی نگاه نکنیم چون حالا کاورش عکس یک زن بود کسی نخرید نه این چیزا نیست بتلفیلد انقدر فن داره که با یک کاوز براش مشکل پیش نیاد
شوخی میکنی ؟
rdr2 یک بازی و می تونه تنها یک جایگاه به خودش اختصاص بده
12 بازی دیگه بالاتر از Battlefield V
  1. Red Dead Redemption 2
  2. Call of Duty: Black Ops 4
  3. NBA 2K19
  4. Madden NFL 19
  5. Super Smash Bros. Ultimate*
  6. Marvel’s Spider-Man
  7. Far Cry 5
  8. God of War 2018
  9. Monster Hunter: World
  10. Assassin’s Creed: Odyssey
  11. Grand Theft Auto V
  12. Mario Kart 8*
  13. FIFA 19**
  14. Battlefield V**
  15. Super Mario Odyssey*
  16. Call of Duty: WWII**
  17. Dragon Ball: FighterZ
  18. The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  19. Super Mario Party*
  20. Pokemon: Lets Go Pikachu
Super Smash Bros. Ultimate با 20 روز پنجم
برای مقایسه
2016 Top 10 Games
  1. Call of Duty: Infinite Warfare
  2. Battlefield 1
  3. The Division
  4. NBA 2K17
  5. Madden NFL 17
  6. Grand Theft Auto V
  7. Overwatch (no Battle.net sales)
  8. Call of Duty: Black Ops III
  9. FIFA 17
  10. Final Fantasy XV
عاملش پیش فروش فاجعه لانچ معمولی بود
Battlefield 5 pre-orders so far have been weak, below Black Ops 4 and Red Dead Redemption 2 - report - VG247
حالا علت پیش فروش ضعیف لانچ معمولی چه بود ؟

فروش بعد از لانچ و دور شدن از اون جو مسخره که ea ایجاد کرده بود در چند ماه اخیر بهتر شده
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
The Sydney Morning Herald 60
Rather than focus on what it does well, Days Gone does everything. Despite some great tech and compelling core ideas, especially when it comes to its battles against massive enemy hordes, a dull and repetitive open world structure makes Days Gone a chore.

DualShockers 80
A game doesn’t need to be perfect to be enjoyable, but it does need to have substance and Days Gone has this in handfuls. Days Gone is a game that deserves a player’s patience and perseverance as only then will you get to experience the game as it is intended. The story opens up and becomes more in-depth the longer you play and leads to you uncovering more important information.

BaziCenter 75
Although Days Gone is suffering from tons of technical issues and, of course, unbelievably weak AI, it still manages to make up for them by offering solid, diverse gameplay, wonderful atmosphere and world design, and great music and sound design. Let's just hope that Sony gives Bend Studio another chance.

InsideGamer.nl 88
Days Gone does not doing anything we haven't seen before, but it does have its own unique style. Exploring the beautiful world where Deacons story and the side missions are a great combination: this game is very enticing.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر