FIFA 19

FIFA 19
Developer: EA Vancouver
Publisher: EA Sports
Engine Frostbite
Platform:
Microsoft Windows
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Release: 30 September 2018
Genre: Sports , simulation
Mode: Single-player, multiplayer



FIFA-19-screen.jpg



FIFA یا FIFA Football از سری بازی های فوتبالی ( شبیه ساز فوتبال ) می باشد که بطور سالانه توسط کمپانی Electronic arts و تحت عنوان Ea Sports منتشر می شود . هنگامی که کمپانی EA وارد ساخت بازی های ورزشی مانند سری Madden NFL و NHL شد استودیوهای بسیاری برای رقابت با این عناوین وجود نداشتند ، اما هنگامی که شروع به ساخت سری FIFA کرد بازی های مانند Sensible Soccer , Kick Off و Match Day از اوایل دهه 80 در حال ساخت بوده اند ، به همین دلیل بازار رقابت برای بازی فوتبالی بعدی کمپانی EA بسیار داغ بود . هنگامی که این سری کار خود را در سال 1993 آغاز کرد نکته قابل توجه اش این بود که اولین بازی فوتبالی بود که بطور رسمی تیم های فوتبال و بازیکنان آنها را لایسنس کرده بود اما با انتشار سالانه این سری این عنوان به قدری پیشرفت کرده است که در آخرین عنوان منتشر شده در این سری ما شاهد لیگ های زیادی از سرتاسر دنیا بوده ایم که به طور انحصاری برای این بازی لایسنس شده اند . سری اصلی این بازی متمرکز بر روی لیگ های جهان می باشد که با بسته های الحاقی مانند FIFA World Cup , UEFA European Football Championship و UEFA Champions League کامل شده اند . تا سال 2011 سری فیفا به هجده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در پنجاه و یک کشور دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این سری در زمینه فروش موفق به کسب عدد 100 میلیون کپی شده است که این بازی را در جایگاه پرفروش ترین بازی ورزشی تاریخ و همچنین یکی از پرفروش ترین بازی ها در تاریخ بازی های رایانه ای قرار داده است .
در فوریه 2019 رونالدو از کاور و والپیپر ابتدای بازی FIFA 19 حذف شد ، نیمار و دیبالا و کوین دی بروینه جایگزین رونالدو شدند.

FIFA_19_new_cover.jpg


fifa_2.jpg

نقل از keyvan1370 :



انتظارها برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی رو به پایان است. 28 سپتامبر طرفداران فوتبال و بازی‌های ویدیویی فصل جدیدی را در دنیای فوتبال مجازی آغاز خواهند کرد. با توجه به اخبار منتشر شده امسال باید شاهد ویژگی‌های جدید و تغییرات مثبتی در گیم‌پلی، جزئیات بازی و مودهای مختلف آن باشیم؛ پس با هم نگاهی به این ویژگی‌ها و تغییرات می‌اندازیم.



Champions League



تمرکز اصلی فیفا 19 روی لیگ قهرمانان بوده و اضافه شدن لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ از جلمه ویژگی‌های مثبت این بازی می‌باشد. شما می‌توانید این مسابقات را در قالب مودهای مختلف و با گزارشگری تیمی جدید شامل Derek Rae و Lee Dixon تجربه کنید. مود اختصاصی جدیدی برای لیگ قهرمانان طراحی شده که شما می‌توانید با تیم دلخواهتان پا به این رقابت‌ها بگذارید و برای رسیدن به بازی فینال در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید با سایر رقبا به رقابت بپردازید. علاوه بر این در مودهای Career و Kick-Off هم امکان تجربه‌ی این رقابت‌ها فراهم شده و در مود Ultimate Team هم شما این امکان را دارید تا تیم رویایی مورد علاقه‌ی خودتان را بر اساس آپدیت‌های به روز این رقابت‌ها بسازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته باشید.




عصری جدید در مود Kick-Off



شاید بتوان گفت این مود بیشترین تغییرات را به خودش دیده است؛ تغییرات مثبتی که باعث جذاب‌تر شدن آن شده و مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر حالت کلاسیک این مود که شامل یک بازی معمولی با قوانین همیشگی است؛ این بار شما می‌توانید به شکل‌های خاص‌تری نیز فوتبال مجازی را تجربه کنید. با هم نگاهی به بخش‌های جدید این مود می‌اندازیم:


Champions League
همان طور که بالاتر اشاره شد شما در این مود می‌توانید یک بازی (از مرحله گروهی گرفته تا فینال) با جو و حال و هوای لیگ قهرمانان را تجربه کنید.

Home & Away
در این بخش شما دو بازی به صورت رفت و برگشت برای تعیین برنده‌، بازی خواهید کرد و مثل فوتبال واقعی باید مراقب قانون گل‌های زده در خانه‌ی حریف برای تعیین نتیجه‌ی نهایی باشید.

Best of Series
در این بخش می‌توانید 3 یا 5 بازی با رقیب برگزار کنید و تیمی که در مجموع تعداد بازی بیشتری را ببرد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. در این بخش تنها تعداد برد اهمیت داشته و تعداد گل‌ها در بازی‌های مختلف نقشی در نتیجه‌ی کلی نخواهند داشت.

Cup Finals
شما می‌توانید فینال یکی از رقابت‌های حذفی معتبر شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، FA Cup و... را تجربه کنید. برای این بخش کیت‌ها، توپ‌ها و حتی نمای دوربین اختصاصی (برای بعضی تورنومنت‌ها) در نظر گرفته شده تا نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت را حس کنید.


House Rules

اگر به دنبال تجربه کردن فوتبال بدون هیچ حد و مرزی هستید این بخش برای شما طراحی شده ست. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف House Rules می‌اندازیم:

Survival Mode
هر بار که یک تیم گل بزند یک بازیکن به صورت رندوم از همان تیم اخراج می‌شود تا در مقابل حریفشان به چالش کشیده شوند.

No Rules
هیچ خبری از خطا، کارت، آفساید و ... نیست! هرج و مرج را تجربه کنید!

Long Range
گل‌های به ثمر رسیده از داخل محوطه یک گل اما گل‌های به ثمر رسیده از خارج از محوطه‌ی جریمه دو گل حساب خواهند شد.

First To
در این بخش شما انتخاب می‌کنید که تیمی که برای اولین بار به تعداد گلی خاص برسد برنده‌ی مسابقه شود. اگر قانون را روی 3 گل بگذارید و در همان نیمه‌ی اول با 3 گل از حریف پیش بیافتید بازی تمام خواهد شد.

Headers & Volleys
در این بخش تنها گل‌هایی که از روی ضربه‌ی سر، شوت سر ضرب، ضربه‌ی آزاد و پنالتی به ثمر برسند حساب خواهند شد.



علاوه بر این‌ها شما امسال می‌توانید آمار مجموع تمام بازی‌های خود در مود Kick-Off را به تفکیک رقبایتان مشاهده کنید و لیستی از تعداد برد و باخت یا گل‌های زده و درصد مالکیت و ... را در مقابل هر حریف خود داشته باشید.



با این تفاصیل مطمئنا مود Kick-Off امسال از پرطرفدارترین بخش‌های بازی خواهد بود. خودتان را برای رقابت‌های جذاب و خاص با دوستانتان آماده کنید!




The Journey: Champions
سه قهرمان؛ سه داستان



امسال در این مود شما می‌توانید به صورت همزمان Alex Hunter، Danny Williams و Kim Hunter را در مسیرشان همراهی کنید. شما می‌توانید با الکس فوتبالیست‌های مطرح را ملاقات کنید و برای بردن لیگ قهرمانان بجنگید یا با کیم نقش مهمی در جام جهانی زنان داشته باشید.

علاوه بر این تجربه‌ی فوتبال کلاسیک با حال و هوای خاص خودش در قالب پدربزرگ الکس هم توجه بسیاری از طرفداران را به این بخش جلب کرده است.




Ultimate Team



محبوب‌ترین مود بازی فیفا امسال علاوه بر کارت‌ها و ترکیب‌های مخصوص لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخشی به نام Division Rivals را به بازی اضافه کرده که طی آن بر حسب عملکردتان در چند بازی ابتدایی Skill Rating مخصوص به خود را دریافت خواهید کرد و بر اساس آن در یک دیویژن خاص قرار خواهید گرفت. در طول هفته با عملکرد بهتر می‌توانید این ریتینگ را بالا برده و به دیویژن بالاتر صعود کنید. در پایان هر هفته بر اساس امتیازاتی که جمع کرده‌اید هدایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای بهتر کردن تیمتان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از امتیازاتی که در طول هفته در این بخش به دست آورده‌اید برای صعود به Weekend League استفاده کنید یا آن امتیازات را حفظ کرده و برای هفته‌های بعد از آن‌ها استفاده نمایید. در خود مسابقات Weekend League نیز امتیازاتی برای صعود مجدد به این مسابقات در هفته‌های بعد در نظر گرفته شده است تا راه صعود به این رقابت‌های جذاب هموارتر از قبل شود.


محیط کاربری این بخش هم کاربردی‌تر شده و شما هنگام جست و جوی بازیکنان مورد علاقه‌تان و همین‌طور هنگام مرتب‌سازی باشگاهتان گزینه‌های متنوع بیشتری از جمله قیمت آن‌ها برای دست‌یابی سریع به بازیکن مد نظرتان خواهید داشت.


روند رو به صعود این مود امسال هم ادامه پیدا کرده و قطعا طرفداران این مود را راضی نگه خواهد داشت.




Icons



امسال هم مانند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان مطرح سال‌های دور در مود التیمیت تیم خواهیم بود و علاوه بر ستارگان سال گذشته ستارگانی چون یوهان کرایوف، ریوالدو، اوزه‌بیو، فیگو، جرج بست و ... نیز به جذابیت این بخش افزوده‌اند.
لیست کامل آیکان‌ها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.




Gameplay



اما مهم‌ترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی نیز امسال جزئیات جدیدی را شامل خواهد شد که با هم به مهمترین آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت:


Active Touch System
این ویژگی به طور کامل نحوه‌ی دریافت و کنترل توپ را تغییر داده است. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و به سبک فوتبالیست‌هایی همچون نیمار، کروس و ... توپ را کنترل و فضاسازی کنید. انیمیشن‌های متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده که به بازی تنوع بیشتری خواهد داد. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با سر، پا، سینه و زانوی بازیکن تحت کنترلتان توپ را دریافت، حرکت کنید و تغییر مسیر دهید. هر چه مهارتتان در استفاده از این ویژگی جدید بیشتر شود کنترلتان روی توپ و بازی بیشتر شده و روان‌تر از گذشته بازی خواهید کرد.


Dynamic Tactics
این ویژگی جدید باعث کنترل شما روی جریان بازی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. قبل از شروع بازی شما این امکان را دارید تا چندین پلن مختلف برای تیمتان در فاز دفاعی و حمله طراحی کنید و در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن بازی آن‌ها را اجرا و بینشان سوییچ کنید. اینکه تیمتان بازی مالکانه‌ای داشته باشد یا در پی ضد حمله‌های برق آسا باشد همه به شما بستگی دارد. حتی به کمک اسلایدرهای تعبیه شده می‌توانید فضای بین بازیکنانتان در لحظات مختلف بازی را کنترل کنید.

خبر خوب برای دشمنان Park The Bus و حریفانی که با بازی تاخیری و پاسکاری در انتهای زمین قصد وقت‌کشی دارند هم این است که با سیستم Pressure On Heavy Touch می‌توانید شدیدا بازیکنان حریف را تحت فشار بگذارید و وادار به اشتباهشان کنید.

به نظر می‌رسد امسال هر بازی فیفا یک نبرد تاکتیکی تمام عیار باشد درست مثل شطرنج.


50/50
iiBattles
نبردهای دو نفره بر سر تصاحب توپ امسال شکل جدیدی به خود گرفته و این هوش، جای‌گیری، قدرت بدنی و عکس‌العمل خاص بازیکنان است که مشخص می‌کند کدام‌یک پیروز این نبرد خواهند بود. امسال برای تصاحب توپ‌های سرگردان میانه‌ی میدان رقابت جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.


Timed Finishing
مهمترین ویژگی جدید فیفا 19 قطعا همین شوت‌های زمان‌بندی‌شده خواهد بود. سیستم شوت‌زنی سابق همچنان پا بر جا است اما اگر بعد از زدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم روی این دکمه بزنید شاهد شوت‌های دقیق‌تر و قوی‌تری خواهید بود؛ اما این شیوه همچون شمشیر دولبه‌ای است که هم می‌تواند کیفیت شوت شما را بالا ببرد و هم می‌تواند باعث شود به جای دروازه، نقطه‌ی کرنر را هدف بگیرید! برای آشنایی بیشتر با این شیوه باید از Trainer فیفا استفاده کرد و وقتی نشانگر به محدوده‌ی سبز رسید برای بار دوم دکمه‌ی شوت را فشرد و طبیعتا هر چه بازیکن شما موقعیت بدتری برای شوت‌زنی داشته باشد امکان خطا بالاتر رفته و محدوده‌ی سبز هم کوچکتر خواهد شد. به محض اینکه کاملا متوجه کارکرد این روش شدید می‌توانید بدون Trainer هم از آن استفاده کنید و هر زمان که به درستی از این روش استفاده کنید نشانگر مثلثی بالای بازیکنتان سبز خواهد شد تا متوجه دقت ضربه‌تان بشوید.

اینکه این شیوه‌ی جدید تا چه حد موفق خواهد بود سوالی است که چند هفته‌ بعد از انتشار بازی و بعد از بالا رفتن مهارت پلیرها می‌توان به آن پاسخ داد.




Career Mode و Pro Club

در این دو بخش متاسفانه شاهد تغییرات زیادی نبودیم. تنها در بخش کریر جزئیات حواشی بازی مثل تصاویر قبل از بازی لیگ قهرمانان یا معرفی بازیکن جدید و سرچ بر اساس بند آزاد سازی و ... و تغییرات جزئی در خصوص مربیان و بازیکنان جوان اضافه شده است.




License

امسال EA سنگ تمام گذاشته و با لایسنس کردن لیگ‌های معتبر از جمله لالیگا که برای امسال خیلی مورد توجه قرار گرفته بیش از پیش در راستای کامل شدن این بازی قدم برداشته است. لایسنس شدن لیگ‌های معتبر(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و...) و بالا رفتن شمار استادیوم‌های لایسنس شده همه و همه به بالا رفتن جذابیت بازی به خصوص برای طرفداران بخش آفلاین کمک کرده است.
لیست استادیوم‌های لایسنس شده را می‌توانید از این لینک ببینید.




در مجموع به نظر می‌رسد امسال هم در بخش آنلاین و هم در بخش آفلاین با بازی کامل‌تری نسبت به سال‌های پیش رو به رو هستیم و باید صبر کرد و دید با انتشار بازی انتظاراتی که با این اخبار و حواشی بالا رفته تا چه حد برآورده خواهند شد.



متاسفانه اخبار غیر رسمی تایید شد و باز هم رونالدو کاور بازی هستش:

fifa-19-cover.jpg


تاریخ عرضه دمو:

2018 ,Demo will arrive on Thursday, September 13

نقل از
rahyarpaul

یه چند تا تغییر خیلی کوچک،در کریر فیفا وجود داره نسبت به پارسال،که اینجا میگم
قبلا تو ترانسفر که میرفتی برای صحبت و جابه جایی بازیکن،طرف میگفت فقط فلان پست رو میخوام الان به سه پست افزایش پیدا کرده.
FIFA_19_CAREER_MODE_NEW_FEATURES_I_Haven_t_Shown_Before_2_YouTube_MKV_20180912_135513_341.jpg


نمایش مراحل لیگهای حذفی یه تغییراتی کرده

ibb7_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135211.686.jpg


جدول مسابقات هم تغییر ظاهر داره

kxpp_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135451.281.jpg


28 استادیوم فیک و 76 استادیوم لایسنس شده.
در کل 104 استادیوم

نقل از
19Rodar

چند تا چیز جدید در کریر فیفا ۱۹ که جالبه:


- حرکت بازیکنان و حواشی مربوط به سوار شدنشون به اتوبوس برای بازی های لیگ قهرمانان در ویدیویی نشون داده میشه!

- مبلغ آزاد سازی بازیکن یا همون clause روی پروفایل هر بازیکن نمایش داده میشه.

- بازیکنان آکادمی و جوان تیمتون تصاویر سه بعدی مناسب تری دارند

-میتوانید شماره بازیکنانتان در تیم ملی هم ویرایش کنید

-در جدول برترین گلزنان و پاسورهای لیگ در کنار تعداد گل و پاس زده مینویسه که چند تا بازی هم انجام دادن بازیکنان!

- تماشاگران تیمتون توی استادیوم عکس بزرگ بازیکنان مشهور تیمتون رو در دست دارند.
 
آخرین ویرایش:

Vahid67

کاربر سایت
Aug 18, 2007
394
الان چند وقتیه که کانکشن بهتر شده دیلی خیلی کم یا صفر شده ولی یهو وسط بازی انگار دیلی زیاد میشه بازیکنان هم میرن تو فاز نعشیجات نه فضا سازی میکنن نه فرار نه توپگیری ای نه یارگیری ای انگار یهو باز دوخط میشه نت حالانمیدونم مال نوسان پینگه یا پهنای باند یا سرعت
اره . الان منم همین طوره . پینگم از پاریس 120 هست و شروع چهار خط دارم ولی دقیقه 15 به بعد تیم می خوابه . توپ 100 درصد گل رو خراب می کنن و دفاع مثل خیارشور جا می مونه . از 5 تا فقط یکی بردم و سه تا رو فقط 4 تا گل خوردم . همشم جا موندن دفاع و پاس عمقی . خدایی اصلا بازی بلد نیستن . نه پاسکاری بلدن نه کار گروهی نه استراژی دارن . یه مشکل ما نته وگرنه شاید الیت هم میشدیم . یه جایی که این خرابی نت و پینگ خودشو نشون میده اونجاست که توپ پاس میدی به بازیکنت تا میای در عرض چند میلی ثانیه ببینی و تصمیم بگیری و پاس بعدی رو بدی بازیکن اورال پایین اون هم رو بازیکنت خرابه و بازیت تخریب میشه و عواقب بعدی اون . یعنی حمله نمی تونی کنی و ضد حمله هم می خوری . حتی طرف حرفه ای باشه و بهترین تنظیمات تاکتیکی برای پرس رو هم داشته باشه نمی تونه این جوری 90 دقیقه پرس کنه .
90 درصد این بازی نته و تنها در شرایطی میشه برد که نت طرف از تو بدتر باشه وگرنه رو ریوالز همه ی اینا رو که من الان بهشون باختم ، می برم راحت

دوستان روی PC همونطور که چند روز پیش گفتم سیستم رو تغییر دادن و فقط بازیکن هایی که به شما نزدیک هستند برای مسابقه انتخاب میشن که به نسبت خیلی زیادی وضعیت بهتره شده به نظر من...
تجربه خودم از ریوالز این بود که بالاخره تونستم سد 1500 توی اسکیل رو رد کنم اما هنوز به 1600 نرسیدم که میره توی دیویژن 4 در کل تایم پیدا کردن پلیر خیلی زیاد شده و بعضی وفت ها هم پیدا نمیکنه چون پلیر های PC کمتر هستند اما اصلا مهم نیست من حاضرم بازی نکنم تا با یک نفر بازی کنم که نت بهتر از من داره..
اما تجربه امروزم از FUT Champions متفاوت هستش سیستم مثل ریوالز هستش یعنی فقط بازیکن های نزدیک رو پیدا میکنه که مشخصا اسم تیم ها یا آیدی بازیکن ها ایرانی هستش! من تا الان یازده بازی انجام دادم که دقیقا 4 تا بازی که هاست بودم رو باختم و کندی بازیکن های خودمو به چشم میدیدم با اینکه چهار خط بازی رو شروع کردیم اما مشخصا همون ابتدای بازی 2 خط شده بوده! و اما فقط یکی از بازی هایی رو که مهمان بودم رو باختم اونم جلو بودم اما دقیقه 80 به بعد دو گل عجیب خوردم!

احتمالا دارن این سیستم رو تست میکنن و به زودی روی کنسول ها هم پیاده سازی میکنن...
 
  • Like
Reactions: zerio

zerio

کاربر سایت
Jul 6, 2017
612
دوستان روی PC همونطور که چند روز پیش گفتم سیستم رو تغییر دادن و فقط بازیکن هایی که به شما نزدیک هستند برای مسابقه انتخاب میشن که به نسبت خیلی زیادی وضعیت بهتره شده به نظر من...
تجربه خودم از ریوالز این بود که بالاخره تونستم سد 1500 توی اسکیل رو رد کنم اما هنوز به 1600 نرسیدم که میره توی دیویژن 4 در کل تایم پیدا کردن پلیر خیلی زیاد شده و بعضی وفت ها هم پیدا نمیکنه چون پلیر های PC کمتر هستند اما اصلا مهم نیست من حاضرم بازی نکنم تا با یک نفر بازی کنم که نت بهتر از من داره..
اما تجربه امروزم از FUT Champions متفاوت هستش سیستم مثل ریوالز هستش یعنی فقط بازیکن های نزدیک رو پیدا میکنه که مشخصا اسم تیم ها یا آیدی بازیکن ها ایرانی هستش! من تا الان یازده بازی انجام دادم که دقیقا 4 تا بازی که هاست بودم رو باختم و کندی بازیکن های خودمو به چشم میدیدم با اینکه چهار خط بازی رو شروع کردیم اما مشخصا همون ابتدای بازی 2 خط شده بوده! و اما فقط یکی از بازی هایی رو که مهمان بودم رو باختم اونم جلو بودم اما دقیقه 80 به بعد دو گل عجیب خوردم!

احتمالا دارن این سیستم رو تست میکنن و به زودی روی کنسول ها هم پیاده سازی میکنن...
والا برای من از همه جا بودن و یه جورایی نت همشون از منی که الان پینگم 150 هست بهتر بوده (با پشتیبانی مخابرات صحبت کردم نت منو بستن مثلا رو گیمینگ ) با ایرانسلم بازی کردم بدتر بود ، بهتر نبود . از هفته قبل بهتره ولی همون طور که گفتم بازم نمیشه و با اونی که نتت از تو بهتره و پینگش از مال تو کمتره بازی شروع نشده 2 بر صفر عقبی
 

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
دوستان روی PC همونطور که چند روز پیش گفتم سیستم رو تغییر دادن و فقط بازیکن هایی که به شما نزدیک هستند برای مسابقه انتخاب میشن که به نسبت خیلی زیادی وضعیت بهتره شده به نظر من...
تجربه خودم از ریوالز این بود که بالاخره تونستم سد 1500 توی اسکیل رو رد کنم اما هنوز به 1600 نرسیدم که میره توی دیویژن 4 در کل تایم پیدا کردن پلیر خیلی زیاد شده و بعضی وفت ها هم پیدا نمیکنه چون پلیر های PC کمتر هستند اما اصلا مهم نیست من حاضرم بازی نکنم تا با یک نفر بازی کنم که نت بهتر از من داره..
اما تجربه امروزم از FUT Champions متفاوت هستش سیستم مثل ریوالز هستش یعنی فقط بازیکن های نزدیک رو پیدا میکنه که مشخصا اسم تیم ها یا آیدی بازیکن ها ایرانی هستش! من تا الان یازده بازی انجام دادم که دقیقا 4 تا بازی که هاست بودم رو باختم و کندی بازیکن های خودمو به چشم میدیدم با اینکه چهار خط بازی رو شروع کردیم اما مشخصا همون ابتدای بازی 2 خط شده بوده! و اما فقط یکی از بازی هایی رو که مهمان بودم رو باختم اونم جلو بودم اما دقیقه 80 به بعد دو گل عجیب خوردم!

احتمالا دارن این سیستم رو تست میکنن و به زودی روی کنسول ها هم پیاده سازی میکنن...
رو ps4 همینطوری شده مثل اینکه .. امروز برای اولین بار میبینم دیویسن ریوالسو فوت چمپیونس 4 خطه اکثرا یا بدترین حالتش میشه 3 خط .. دیلی هم خیلی خیلی کمتره شده
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
والا برای من از همه جا بودن و یه جورایی نت همشون از منی که الان پینگم 150 هست بهتر بوده (با پشتیبانی مخابرات صحبت کردم نت منو بستن مثلا رو گیمینگ ) با ایرانسلم بازی کردم بدتر بود ، بهتر نبود . از هفته قبل بهتره ولی همون طور که گفتم بازم نمیشه و با اونی که نتت از تو بهتره و پینگش از مال تو کمتره بازی شروع نشده 2 بر صفر عقبی
مخابرات مگه اصلا سرویس گیمینگ داره ؟
من آخرین باری که صحبت کردم پینگ نمیدونستند چیه و گفتند تا 400 خوبه .
 
  • Like
Reactions: zerio

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
مخابرات مگه اصلا سرویس گیمینگ داره ؟
من آخرین باری که صحبت کردم پینگ نمیدونستند چیه و گفتند تا 400 خوبه .
یه چیزی پرونده الان پارس هم برامن سرویس گیم گذاشته پینگ 15 شماره اومده پایین دانلود بفنا داده نویزخط 5شماره زیاد شده همش قطع و وصل میشه تازه سرویس گیم هم گرفتم نزدیک 70 تومن بیشتر دادم الکی
 

zerio

کاربر سایت
Jul 6, 2017
612
مخابرات مگه اصلا سرویس گیمینگ داره ؟
من آخرین باری که صحبت کردم پینگ نمیدونستند چیه و گفتند تا 400 خوبه .
والا برای من پینگ هفته قبل زیر 400 نبود از هر جایی . بعد این کار از سایتی که دوستان در همین تایپک معرفی کردن روی ps4 پینگ می گیرم بین 130 تا 170 هست . سرعت دانلود خوب بود الان بهترم شده . پیجم سریع تر باز می کنه . تو بازی ریوالز هم مشکلی ندارم ولی تو fut مشکل دارم .
الان چند پست بالاترم گفتم اول 4 خطه ولی از دقیقه 20 به اون ور مثل اینکه پینگ میره بالا .
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
من ‌امروز ۸ تا بازی FUT زدم کابرای عربی و ایرانی بیشتر داره پیدا میکنه ولی کندی بازیکنا قشنگ داره تجربه بازیو بهم‌ میزنه ولی با این حال چند تا رو بردم با اینکه تیمهای جلوم‌ قویتر بودن جالبه حس رقابتیه قشنگی داره
ریوالز خیلی شرایط بهتر بود انقدر کندی شدید نمیدیدم
 

|PREDATOR|

کاربر سایت
Aug 4, 2011
2,309
نام
Rashed
من ‌امروز ۸ تا بازی FUT زدم کابرای عربی و ایرانی بیشتر داره پیدا میکنه ولی کندی بازیکنا قشنگ داره تجربه بازیو بهم‌ میزنه ولی با این حال چند تا رو بردم با اینکه تیمهای جلوم‌ قویتر بودن جالبه حس رقابتیه قشنگی داره
ریوالز خیلی شرایط بهتر بود انقدر کندی شدید نمیدیدم
دقیقا.این عربا هم اونقدر پول ریختن تو حلق EA .همشون ایکون و TOTY.اصلا P2W شده.خیلی بده
 
  • Like
Reactions: Siavash_MH

dortyyy

کاربر سایت
Dec 20, 2018
58
نام
رضا
آقا ببخشید یه سوال فنی
من فیفاهای قبل خوب کرنر گل میزدم، الان سه چهار برابر اونی که گل بزنم گل میخورم. تازه گل ها رو هم فقط در حالت هایی که پاس بدم به یار کناری شاید بتونم بزنم.
شما راه حلی برای گلزنی از کرنر و از اون مهمتر گل نخوردن روی کرنر ندارید؟
 

zerio

کاربر سایت
Jul 6, 2017
612
خوب بنده یه روشی پیدا کردم برای بردن اونم ضد فوتبال >:)(به خاطر نت داغون)
والا با این نت باید اینجوری برد . شاید باورتون نشه دفاع من بارترا و اومتیتی گلد هستن و هافبک دفاعی ویدال
کراسی تو یوتیوب برای 5 حالت تاکتیکی سیستم تعریف کرده بود که یکیش اولترا دفاع بود برای دقایق پایانی . من از سوت آغاز تا پایان استفادش می کنم و جواب داده . هر دو بازی فات هم یه کارت stamina لازم میشه . 4 تا بازی کردم . یکی رو بردم دو بر صفر. یکی رو در پنالتی باختم (طرف همش ایکون داشت)
یکی رو یک صفر جلو بودم نتم قطع شدx-( اون یکی رو هم یک بر صفر باختم. شایان ذکر تا حالا هر چی می باختم کمتر از سه تا نمی خوردم . فکر کنم این نتیجه بده :D
 

zerio

کاربر سایت
Jul 6, 2017
612
اقا یه بازیکن ایکون معرفی کنید
فوروارد (lw.rw یا st )
که هم سرعتش بالا باشه هم ضرباتش دقیق باشه
اصلا داریم تو مایه های 500 هزار تا همچین چیزی ؟
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
ایشالا از 20 بیارنش همراه نسل بعد خسته شدیم از این فیفای تکراری8-|
@Romell
امین بنظرشما فیفا نسل بعد از تکراری در میاد؟ :cry:
مصطفی جان سلام . درباره فیفای نسل بعدی والا چی بگم ! :| الان تو تاپیک امتیازات انتم که بحث پیش اومده و دارن درباره امتیازات اون بازی صحبت میکنن و سرنوشت تیره استدیوی به اون پر عظمتی Bioware رو که خاک سیاه نشوندن !

فیفای نسل بعدی نظر من رو بخوای صد در صد تو بخش گرافیک و این چیزا بازی پیشرفت خیره کننده ای میکنه و اصلا هم عجیب نیست و سخت افزار های بسیار قوی تر دست سازنده ها رو باز تر میذاره ! ولی تو بخش گیم پلی و این چیزا ؟! واقعا نمیدونم ! الان EA ثبات و مدیریت درستی نداره روی استدیو هاش و همین طور مثل دیکتاتور ها با استدیو هایی که در اختیار دارن رفتار میکنه و امی هنینگ از دوباره صحبت هایی کرده و درباره نبود ثبات مدیریتی و فشار های بی مورد مدیران بر روی ساخت بازی استار وارز موضوعاتی رو گفته که واقعا میشه به خیلی چیز ها پی برد


( چند وقت پیش بازیسنتر از نحوه توسعه بازی استارواز مقاله بسیار عالی گذاشته بود و باید بگردم پیداش کنم و اون مقاله رو بخونین متوجه میشین که EA تو بخش مدیریت یعنی از فاجعه هم اون ور تر شده و ... )

بخشی از صحبت های امی هنینگ

Capture55612565.PNG


Capture62561256.PNG

بهشون موتوری رو دادن که اصلا برای بازی های سوم شخص طراحی نشده بود و تازه استدیوی سازنده Visceral Games داشت موتور گرافیی رو به روز میکرد باری توسعه یه بازی سوم شخص که اصلا خنده داره این موضوع :lol: یعنی فقط کلی زمانشون برای این موضوع هدر رفت و حالا شما ببینید تیم سازنده فیفا چه گرفتاری هایی با این موتور گرافیکی داره !! ( این موتور وحشتناک قدرتمنده ولی خب برای بازی های اول شخص طراحی شده بود و اصلا استدیوی دایس برای بازی های اول شخص خودشون یعنی بتلفیذ توسعشون داده بود و بعد EA اومد گفت تمامی استدیو های زیر نظر ما به اجبار باید از این موتور گرافیکی استفاده کنن !! :|:Crying1: :Silenced: )​

من نمیدونم اینا بازم میخوان از همین موتور فیزیک خودشون نسل بعد هم استفاده کنن ؟! :| یا نه و خلاصه نمیدونم ! صد در صد برای تبیلغ اولین فیفای نسل بعدشون یه کارایی مکنن که بخوان روش مانور بدن و امیدوارم فقط این تغییرات فقط در بخش بصری و گرافیک نباشه و تیم سازنده به طور اساسی رو گیم پلی بازی کار کنه و به خصوص این که جاهایی که بازی توش نقاط ضعف داره رو بازسازی کامل کنن . ( انیمیشن ها ، مدلینگ ، فیزیک توپ ، باید بازسازی کامل بشن و از ریشه روشون کار بشه )

باور کن شاید مسخره باشه ولی آدمی مثل اندره ویلسون پیش خودش این طوری فکر میکنه و میگه :| :Arrowl: : خب فیفا که سالانه همین الانش هم سالی 800 میلیون دلار از بخش التیمیت تیم درامد داره >:) و در بخش لایسنس ها هم نسل بعد لیگ های بزرگ و اصلی دست ما هستش >:) و چه نیازی هست تیم سازنده بخواد هزینه بیخودی بکنه و گیم پلی بازی رو بازسازی کنه یا با معیار های نسل بعدی بخواد تطبیق بده !!!!!!! >:) همینه که هست ! >:) میخوان بخوان و نمیخوان هم باید بخوان !!!!! >:) راه دیگه ای ندارن !!!! :Shrewd: ( این شکلک ها احساسات آقای ویلسون موقعی هستش که داره این حرف ها رو میزنه )

یعنی باور کن این چنین آدم روانی هستش ! یه بیزینس من که هیچ چیزی از گیم و صنعت گیم نمیدونه ! یه تاجر گردن کلفت بوده و اومده تو بخش عالی رتیه مدیریت EA و باقی داستان ! شما وقتی کاری کنی Biowae که زمانی اسمش رو هر کسی میشنید تن و بدنش به لرزه میفتاد تبدیل به چیزی کرد که شده محفل خنده و ترول سایت ها و فرم های گیمینگ و در نوع خودش بی نظیره !!! :Silenced:

کونامی هم همینه ! و اونم همین مزخرفی هستش که هست ! خیلی امید زیادی به هیچ کدوم از این دو بازی ندارم راستش رو بخوای و امیدوارم تک تک حرفام اشتباه از آب در بیاد .

اگه از من بپرسی حتی کدوم از یکی از این دو بازی دوست داری تحولات اساسی بکنه میگم همین فیفا و منی که طرفدار آلمان هستم دیگه راحت میشم و کوچ دوباره میکنم سمت فیفا و خیالم از استادیوم ها و محتوا و .... راحت میشه ! ولی خب امید زیادی ندارم و این رو تاکید کنم و دارم از مبحث کیفیت میگم ! وگرنه فیفای نسل بعد هم فروش نجومی میکنه و به کار خودش ادامه میده با قدرت از لحاظ مالی ....

رقیبی نیست ! بدبختی اینه رقیبی نیست ! دو تا بازی هستن و لایسنس ها رو بین خودشون تقسیم کردن و خیالشون راحته که کمپانی دیگه ای نمیتونه وارد ساخت بازی فوتبال بشه !! یعنی پاشنه آشیل این دو بازی ورزشی همین موضوع هستش که بازار رو انحصار کردن ( ایران خودرو و سایپا :sick:) و نکته فاجعه بار تر این دو بازی دست دو کمپانی هستش که سیاست هاشون در قبال صنعت گیم حال به هم زن هستش و داستان فعلا همینه و نسل بعد هم ادامه داره فکر کنم ...
 

MR.mohammad8

کاربر سایت
Mar 11, 2017
146
یچه ها من این هفته نتونسته بودم 2000 تا پوینت برای ویکند جمع کنم و الان 1900 تا دارم اگه 100 تا بگیرم میتونم همین هفته هم بای کنم یا دیگه میشه هفته اینده؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر