Multi Platform Assetto Corsa Competizione

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
خب نسخه بعدی Assetto Corsa با پسوند Competizione معرفی شد.

assetto_corsa_Low.jpg

این نسخه کاملا تحت لیسانس مسابقات GT3 (Blanckpain) ساخته خواهد شد، پس دوست داران ماشینهای GT3 شبیه سازی بهتر از این نسخه از A.Corsa پیدا نخواهند کرد.
AC Competizione کاملا آنلاین خواهد بود،شامل رتبه بندی راننده ها برا اساس طرز رانندگی داخل پیست و امتیازاتی که بدست میارن.

بار گرافیکی بازی برای اولین بار در یک بازی ریسینگ شبیه ساز بر دوش Unreal Engine 4 خواهد بود.
مطمئنا موتور فیزیک داخلی استودیو به همراه UE4 نتیجه فوق العاده ای رقم میزنه.
مهمتر از همه بواسط استفاده از UE4 ، درخواست چند ساله طرفداران این بازی برآورده میشه و اون اضافه شدن چرخه شب و روز و تغییرات آب و هوا هست.

features_simulazione_02.jpg

این لیسانس شامل تمام ماشینهای این کلاس اعم از فراری،لامبورگینی،مرسدس،مکلارن،آئودی،بنتلی و... خواهد شد.

همینطور پیستهای این نسخه بر اساس تقویم رسمی مسابقات انتخاب شده که در زیر لیست شده.

  • Zolder
  • Monza
  • Brands Hatch
  • Silverstone
  • Circuit Paul Ricard
  • Misano
  • Spa-Francorchamps
  • Hungaroring
  • Nurburgring
  • Circuit de Barcelona-Catalunya
اینبار نه تنها شاهد شبیه سازی پیشرفته رفتار ماشینها در پیست خواهیم بود، بلکه Kunos با استفاده از موشن کپچر از رانندگان واقعی تیمهای رسمی مسابقات به همراه مکانیک ها، مهندسین و درکل(Pit Crew) تصویر برداری کرده و قرار هست در بازی نهائی گنجونده بشه.
مطمئنا بازی خودش رو محدود به فقط سری BlancPain نمیکنه و در ادامه میتونه لایسنس های بیشتری از سری مسایقات FIA و کلاس GT رو در اختیار بگیره که به عنوان DLC ریلیز بشه.

این نسخه فعلا برای PC برنامه ریزی شده و قرار هست در همین تابستان پیش رو نسخه بتا/Early Access برای کاربران استیم ریلیز بشه.
3.jpg

2.jpg

1.jpg

پست اول مطمئنا بزودی تغییرات عمده ای میکنه\m/
 
آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
17 روز تا انتشار بیلد دوم /:) یک عکس جدید بنتلی از منوی بازی اومده

1gbn_assetto_corsa_competizione_vr_update.jpg


محتویات بیلد دوم: سوپرپول، ساپورت از VR، بیسیک پیت‌استاپ، پیست میسانو و Bentley Continental GT3 (که نسخه سال قبل/قدیمیشه، نسخه جدید امسالش از ورژن 1.0.0 اضافه میشه)
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,940
نام
احمد
از ساعت 4 امروز تا الان یکسره بازیش کردم و همچنان فیزیکش رو با بقیه بازی ها از جمله پروجکت کارز، پروجکت کارز 2، فرزا 7-6- و جی تی اسپورت و 6 و نسخه قبلی همین بازی مقایسه کردم!!! شاید باورتون نشه ولی از وقتی این این نسخه جدید رو بازی کردم حالم از اونا به هم میخوره حتی از نسخه قبلی همین بازی!:D
این نشون میده یک بازی چقدر میتونه جا برای پیشرفت داشته باشه:D بنظرم نسبت به بازی قبلی پورت بازی بشدت نرم و رون هست! یعنی رو سطح اپیک و همه موارد رو تا خرخره و حتی اون رزولوشو رو تا 200 بالا بردم یعنی اگر بدونید کیفیت بازی چطور هست ادم براش تخم میازره#-o#-o#-o:D
فیزیک بازی حتی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت 10 برابری داشته! یعنی حتی اگر با صفحه کلید چه برسه به دسته و فرمان هم بازی کنید واقعا احساس میکنی پشت فرمان هستید:| هزاران حرکت فیزیکی برای ماشین تعریف شده مثلا موقعه دنده عوض کردن یک جس سنگین میاد رو ماشین! چیزی که تو بقیه بازی ها اصلا نبوده و نیست و من ندیدم:| حتی موقعه فرمان رو چرخش میدیم! و این که سرعت و ترمز و شدت ترمز همه اجزای ماشین الان فیزیک دارن! ولله نسخه قبلی هم در این حد فیزیک نداشت! بعد از این که 40 دقیقه پشت سر هم این بازی انجام دادم رفتم پروجکت کارز و فرزا و جی تی احساس کردم یک جعبه مثل ماشین رو تکون میدم و هیچ حس رانندگی نمیدن!:| واقعا دیدن با بازی کردن فرق داره و تا خودتون بازی نکنید باور نمیکنید چقدر فیزیک بازی با واقعیات هست! صدا گزاری و گرافیک بازی و اپشن های بازی هم بشدت عالی است، و یک چیز عجیب تر هم این که جز اولین بازی های است که با این موتور بازی سازی بشدت شکاهار دراومده کیفیت فنی اش:D
____________
بازی فقط یک ماشین داره؟! بعد این اونت های که زده اینا مردم هستن مثلا تو 59 ثانیه ردشون کردن؟ واقعا چطوری؟ مثلا اینقدر ادم خفن داریم؟:|:D
البته اینم اضافه کنم بازی بشدت باگ و فریز شدن هم داره، ولی یادم سر نسخه قبل چی بود بعدش چی شه به قول ماکان:D شاهکاری در بیاد از این بازی که اخرش معلوم نشه!:x:x:x
اینم چند تا عکس از بازی با اخرین گرافیک ممکن بازی هم رو 60 فریم قفله، خیلی دوست داشتم یک فیلم 1080 از گیم پلی ام بگیرم بزارم اینجا ولی حیف با این اینترنت نمیشه:tearsofjoy::sweatsmile:

__________
هر ماه یک ماشین براش بیاد دوستان؟ چرا اینقدر کم؟ نسخه قبلی با سیزن پس هاش فکر کنم نزدیک 200 تا ماشین داشت!!
 

Attachments

  • 20180923211259_1.jpg
    20180923211259_1.jpg
    322.3 KB · مشاهده: 26
  • 20180923211251_1.jpg
    20180923211251_1.jpg
    305.9 KB · مشاهده: 30
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.d.makan

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,080
نام
مــاکــان
2 روز مونده به آپدیت اول دوره Early Access ، بهمراه این آپدیت قرار هست پیست زیبای Misano و خودروی Bentley Continental GT3 ریلیز بشه.
التبه کلی از بخشهای بازی بروز میشه مثل فیزیک، اضافه شدن VR و...
تصاویر این آپدیت :
ACC Bentley 2.jpg ACC Misano 4.jpg ACC Bentley 1.jpg ACC Misano 2.jpg
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,080
نام
مــاکــان
این بنتلی خیلی خیلی رانندگی باهاش راحت تر هست، به نسبت لامبو خیلی بهتر میشه به پیچ ها حمله کرد و قابل اعتمادتر هست.
قبلا اینو تو RF2 و R3E تست کرده بودم، باید بگم مدل هندلینگ و FFB بیشتر به سمت ورژن RF2 میل میکنه (که خب خیلی خوبه)،واقعا انگاری داری یک تانک میرونی (وزن بیشتری به نسبت بقیه ماشبنهای این کلاس داره)، اما خیلی بهتر و راحت تر از لامبورگینی.
در کل مدل فیزیک/FFB تو این بازی خیلی به نسبت بقیه عناوین به نسخه Rfactor 2 نزدیک تر هست، که خب RF2 غول آخر این ویژگی بین بازیهای ریسینگ هست.

پیست میسانو هم خیلی زیباست، با اینکه اصلا تا حالا تو هیچ بازی تستش نکرده بودم، اما واقعا سنگ تموم گذاشتن، جزئیات پیست موقع رانندگی (نمای داخل کابین) شاید خیلی به چشم نیاد اما وقتی بشینید ریپلی میبینید تازه متوجه میشید چقدر عالی کار کردن.

گرافیک که خیلی ازش تعریف شده، دیگه واقعا نیاز به گفتن نیست، در حال حاضر بهترین چیزی هست که وجود داره (البته تو سبک خودش).
تو بخش صداگذاری هم که لعنتی همش داره سورپرایز میکنه، صدای بم موتور بنتلی،صدای جیغ ترمز، تعویض دنده،صدای محورهای انتقال نیرو، اگر خودرو کمی از پیست خارج بشه ذرات شن و سنگ ریزه که به لاستیکها میچسبن و کمی چسبندگی اونهارو کم میکنه همه با هم بقدری تو فضاسازی موثر هست که واقعا پلیر برای تجربه ورژن نهائی بی تحمل میکنه.
پیشنهاد میکنم حتما با یک هدفون/هدست خوب تست کنید تا متوجه بشید چی میگم.

=========
یک مشکلی که بازی تو این مرحله از EA داره اینه که کمی AA توی بازی ضعف داره و تصویر کمی تار (بلوری) هست، چارش اینه که از تو تنظیمات گرافیکی Res Scale بزارید روی 200 و یا کار بهتر اینکه از Reshade استفاده کنید و فیلتر Lumasharpen بزارید روی 1.2 ، تصویر فوق العاده میشه و همینطور به نسبت Res Scale اصلا تاثیر چندانی روی فریم ریت نداره و فشار روی کارت نمیاره.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sadegh93 and Eazy-E

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,080
نام
مــاکــان
اولین پیش نمایش از پیست Paul Ricard که در آپدیت بعدی بازی بهمراه BMW M6 GT3 اضافه میشه منتشر شد:
ACC Paul Ricard.jpg
آپدیت بعدی حدود 2 هفته دیگه منتشر میشه، بهمراه آپدیت بخش مولتی پلیر بازی هم فعال میشه.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,080
نام
مــاکــان
دوستان اگر قصد خرید بازی دارید تا امشب فرصت دارین بازی با قیمت پائین بخرید، از فردا طبق برنامه قبلی بازی 10 دلار گرونتر میشه.
ACC Competizione Steam
پیرو پست قبل، فردا انتشار محتویات جدید هم داریم (ماشین/پیست/بخش مولتی پلیر).
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,080
نام
مــاکــان
به بازی Vibration برای Gamepad اضافه شده؟
تشکر
خیالت راحت ویبریشن توی گیم پد کامل احساس میشه، وقتی روی حاشیه پیست مثل کرب یا سنگ میری.
میزانش هم میشه کم و زیاد کرد.
امروز یک ساعتی با گیم پد بازی کردم، خیلی کنترل خوبی با گیم پد داره، من راحت تایمی که با فرمون میزدم اینجا هم تکرار کردم.
اگر وقت میزاشتم فکر کنم بهتر هم میتونستم بزنم.
تازه اونم با تنظیمات دیفالت گیم پد.
من که خیلی با BMW M6 حال کردم، لعنتی ماشینهاش یکی از یکی بهترن.
 
  • Like
Reactions: sadegh93

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
سایه یا GHOST مانند عجیبی در حالت دوربین Chase میبینم که امیدوارم رفعش کنند در آپدیت های آینده، دوربین Chase بازی خیلی بهتر شده نسبت به قبلی به نظرم، هنوز خیلی نرفتمش به نظرم که بتونم خوب نظر بدهم.
یه مورد نسبتا مهم دیگه برام هم سنگین بودن بازی برام در حالت Storm یا مشابه هست به خصوص وقتی که تعداد زیادی ماشین جلوی من هستند، البته من سیستمم چندان قوی هم نیست به نظرم و خب این نسخه هم که نهایی نیست در اصل.

راستی ببخشید @m.d.makan این جمله ای که در پست اول هست رسمی هست؟

مطمئنا بازی خودش رو محدود به فقط سری BlancPain نمیکنه و در ادامه میتونه لایسنس های بیشتری از سری مسایقات FIA و کلاس GT رو در اختیار بگیره که به عنوان DLC ریلیز بشه.

ممنون
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,080
نام
مــاکــان
آره در مورد Ghost همچین چیزی هست، تو ریپلی ها که بیشتر مشهوده.
افت فریم و ... عادی هست برای بازی تو این دوره، مخصوصا تو آب و هوای طوفانی که خیلی منابع درگیر میکنه، تو اون شرایط داشتن CPU قویتر خیلی کمک میکنه.
البته همونطور که گقتی بازی درآینده بهینه میشه.
در مورد DLC هم آره زمانی که بازی کامل شد (فکر کنم تا اردیبهشت یا خرداد سال بعد ریلیز نهائی میشه)، امکان این وجود داره که کلاس های دیگه هم به بازی بخواد اضافه بشه، محتمل ترین اونها کلاس GT4 هست که چندسال اخیر خیلی پرطرفدار شده و همینطور احتمال اومدن کلاس های دیگه رشته اتوموبیل رانی به بازی هست.
 
  • Like
Reactions: sadegh93

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,080
نام
مــاکــان
یکی 2 ساعت پیش آپدیت منتشر شد ،پیست و ماشین جدید هم که اومده\m/
ماشین جدید Ferrari 488 GT3 هست و پیست جدید هم hungaroring مجارستان.

488 gt3 3.jpg

488 gt3.jpg 488 gt3 2.jpg Assetto Corsa Competizione Hungaroring.jpg
=================
488 خیلی فوق العاده مدل شده، جزئیات داخل کابین تو این بازی به راحتی از تمام ریسینگهای دیگه بهتر پرزنت شده (به نسبت iRacing)، خیلی واقعی بنظر میرسه.
مخصوصا تو 488 اون آلکانترا که روی داشبورد دوخته شده خیلی حلوه خاصی به نمای کاکپیت میده، اینحاست که افسوس میخورم اونوقتی که VR خیلی ارزونتر بود نخریدم:((
اما ماشین روندنش به به سرکشی Lambo نمیرسه همینطور به آسونی BMW یا بنتلی نیست، کمی ماشین زنده تر هست و خب کنترل کردنش جذاب تر.
پیست هم که مثل همیشه عالی، تو هوای بارونی خیلی جذاب تر میشه.

این بازی جزو بهترین نسخه های Early Access بوده که خریداری کردم، همه چی طبق برنامه و زمانبندی درست داره انجام میشه.
برای ماه بعد که بخش مولتی کامل میشه و میتونم با دوستان آنلاین مسابقه بدیم خیلی هیجان دارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر