نمایشگاه/رویداد PlayStation | E3 2018 Press Conference

طولانی ترین زمان نمایش در کنفرانس ، تمایل دارید به کدام عنوان اختصاص پیدا کند .

  • Ghost of Tsushima

  • Spider-Man

  • Death Stranding

  • The Last of Us Part II


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,532

h4x_111.png

4jgu_9j29_asl1.png

به تاپیک بزرگترین ، بهترین و درخشانترین نمایش سالیانه کنفرانسها ، E3 و گل سرسبد این مراسم بیاد ماندنی PlayStation خوش آمدید ، حتما در تقویم خودتون تاریخ این مراسم رو علامت بزنید چون امسال اتفاقات خیلی بزرگی قراره رخ بده که هیجان این کنفرانس رو صدچندان میکنه ، ما همین الان هم از بزرگترین اتفاقات کنفرانس خبر داریم ، کافیه نام اعظم Naughty Dog روی صفحه ی کنفرانس نقش ببنده تا بی اختیار بیننده ها و حضار شروع به تشویق ، اشک شوق و کلماتی نامتعارف کنند ! بازی The Last of Us Part II در این مراسم حضور خواهد داشت ، همین برای هایپ یک کنفرانس بزرگ کافی نیست ؟ من میگم برای فنهای سونی نه ! ، عطش فنهای سونی هیچوقت نمی خوابه و همیشه منتظر هایپی بزرگتر هستند (بد عادت کرده فنهاشو) عکسهای بالا نشانه حضور عناوین AAA و نوید یک اتفاق بزرگ هستند .
پس همراه ما باشید تا مثل هر سال با هایپ زیاد و همچنین با دست پر به استقبال این کنفرانس باشکوه بریم .

نمیدونم از کجا شروع کنم ، از بازیهایی که پیش رو داریم امسال ، یا بازیهایی که قراره آنونس داشته باشن ، یک ویدئوی اختصاصی آماده کردم ، فکر میکنم هایپ خوبی باشه برای شروع . بنابراین امسال یک نمایش تصویری خواهیم داشت ، امیدوارم لذت ببرید .


کمربندها رو محکم ببندید و سفرتونو با خانواده ی بزرگ Playstation آغاز کنید .

لیستی که برای شما آماده کردیم جستجو کردن در بین عناوینی که ، حضورشون در این رویداد بزرگ چه قطعی و چه در حد احتمال هست رو راحتتر میکنه . تا شروع کنفرانس سونی در صورت لیک شدن موارد دیگه لیست آپدیت خواهد شد .
تشکر از کاربر عزیز mobile1199 برای کار گرافیکی زیباشون و ایده ای که بکار بردن .

*حضور قطعی با رنگ آبی
*احتمال حضور با رنگ سبز
توجه کنید عناوین Death Stranding | Spider-Man | The Last of Us Part II | Ghost of Tsushima حضورشان توسط شاون لیدن تایید شده . عناوین دیگر که با رنگ آبی مشخص شده اند احتمال حضورشان 100% نیست .

i0g7_y2h9_scp.png
دوس دارین در E3 شاهد نمایش IP جدیدی باشین ، یا یکی از فرنچایزهای مورد علاقتون ادامش ساخته بشه ، شایدم منتظر تایید ریمیک یکی از عناوین موفق سالهای دور PS هستین ، امسال عناوین زیادی هستند که آماده ی رونمایی یا زمان نمایش کاملشون رسیده .
|9| عدد از عناوینی که احتمال حضورشون در کنفرانس سونی وجود داره رو بروزرسانی می کنم ، لیستی که در ذهن دارم دو رقمیه !! ، ولی به همین عناوین مهم بسنده میکنم .


3glh_99999.png

شماره 9
5et7_original_9452eec29a63423e1783eb56d0f244f8.png


این بازی از مدعیان نمایش لیست ماست .

IP جدید From Software در TGA 2017 معرفی شد ، با آنونسی که اسمو رسم بازی رو مشخص نکرد ! ، بازی در نگاه اول بنظر نسخه جدید بلادبورن رو به نمایش می گذاشت . خودم همین نظرو داشتم . ولی پس از کلی تحقیقات در مورد نمایش گنگ بازی ، سرنخها رو کنار هم گذاشتم . و مطمئن شدم بازی بلادبورن نیست ! .

مقاله ای که در مورد آنونس نوشتم :

تنها چیزی که در تریلر جدید FS میشه ارجاعش داد به BB2 : سلاح ، استخوان و خونه .
دستخط پس زمینه ژاپنی مثل سندی برای نینجاهاست ، مثل کانجی پررنگ شده ژاپنی که در بسیاری از دستوالعملها ، نامه ها و اسناد شینوبی به چشم میخوره .
نوشته زیر توسط نینجا نوشته نشده ، Ryoma Sakamoto که اون رو به عنوان شخصیت Yakuza Ishin میشناسیم ، نمونه ای از این دس نوشته هاست که ارجاع خوبیه .
jm72_sakamotoryoma-letter.jpg


یکی دیگه از عناصر آیتم فلزیه که تا حدی توسط طناب پیچیده شده و در سایه پنهانش کردن ، بعد از تغییر در کنتراست بدون شک یک kunai ه ! ، یک سلاح سنتی ساخته شده با ابزار کشاورزی . توی ویکی میتونین اطلاعاتشو بگیرین .

8lqj_tenchukunai-1024x434-512x217.png


szuq_kunai05.jpg


بنظر یک بازوی مصنوعیه ! ، سرنخهایی مثل
Shadows Die Double وجود داره ، یک بازی مرتبط با نینجا ، که در آن مفهوم سایه ها در رابطه با وضعیت نزدیک به مرگ استفاده می شه .

با توجه به سرنخهایی که از 0 تا 100 تریلر بدست اومده این بازی بنظر یک Tenchu جدیده .

مورد بعدی انحصاری بودنشه که اینطور نیست ! ، چون باید با همون تیزر کوچک SIE روی تصویر نقش میبست که این اتفاق رخ نداد .


شماره 8
pg6e_ybym_wild-13_crop_1280x576-640x288.jpg

WiLD یک بازی ماجراجویی جهان باز بر پایه بقا است که توسط توسعه دهنده فرانسوی Wild Sheep Studio در حال ساخت و برای PlayStation 4 به صورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment انتشار خواهد یافت . از سال 2014 توسعه این بازی شروع شده ، در ماه ژانویه 2017 , Michel Ancel , یک پست در اینستاگرام گذاشت ، با تصویری از بازی ، که نشان میدهد این عنوان هنوز در مراحل ساخت به سر می برد .
بازی در دوران ماقبل تاریخ (Neolithic) در یک دنیای رو به رشد در مقیاسی بزرگ قرار دارد . در دنیای بازی بازیکن کنترل یک انسان را در اختیار دارد و می تواند از حیوانات کوچکتر برای جاسوسی دیگران یا از حیوانات بزرگتر برای دفع خطرات و حمایت از قبیله اش با دیگر انسانها استفاده کند . سپس با توجه به مهارتها و ویژگیهای آن حیوان skills را اتقا ببخشد .
این یک بازی صرفا تک نفره نیست ، هر چند آنسل اشاره کرد چیزی شبیه به آنلاین Bloodborne خواهد بود که بازیکنان وارد دنیای یکدیگر می شوند ، یا برای کمک رسانی یا آسیب زدن به یکدیگر .

بی شک نمایش بازی حیرت آور است ، هنوز هم با دیدن تریلر معرفی هایپ می شوم ، ماجراجوییهایی که روایت بسیاری در سرزمینهای پهناورِ خود پنهان دارند ، همچون سخن با خدایان .
یکی دیگر از مدعیان نمایش در لیست ما ، این بازی خواهد بود ، زمان آن فرا رسیده که پرده آبی جایی برای این اثر باقی بگذارد .
شما عزیزان را دوباره به دیدن این تریلر زیبا دعوت می کنم .

شماره 7
zglm_gendesign-640x273.jpg

وقتی مبحث استودیوهای ژاپنی به میان می آید و بازیهای مطرح آنها ، نام کارگردان و طراح ICO ، Shadow of the Colossus و The Last Guardian در آن خودنمایی می کند ، Fumito Ueda در صنعت گیم و هنر هشتم جایگاه ویژه ای دارد ، سبکهای متنوعی از بازیهای بزرگ توسط کارگردانان نام آور استودیوهای سونی در این سالها خلق شدند ، که کمکهای شایانی به صنعت گیم در پیشبرد و تحقق رویایی بالاتر از سرگرمی کرده اند ، ولی اگر به گذشته و بازیهایی که Fumito Ueda وظیفه ساخت آنها را بر عهده داشته نگاهی بیندازیم ، پی میبریم امضای او در این اثرها ، هیچوقت جعل نشده است . بازیهایی که روح صاحب اثر در عین سادگی در آنها همیشه موج میزند و جز Ueda کسی به این شکل ، توانایی و جراتِ ! خلق چنین آثار موفقی را ندارد .

Robert Purchese نویسنده ارشد یورو گیمر در مورد گپ دوستانه ای که با فامیتو اوئدا در گذشته داشته است سخن می گوید ، اوئدا برای تبریک سال نو ، تصویری جدید از بازی آینده ی خود به نمایش گذاشته است .
تصویری از دختر یا شاید پسر در یک محراب که بر روی سنگ نشسته است و پرتو نور را بازتاب می دهد ،در سمت راست یک دست بزرگ دیده می شود ! .
yeg_screen-shot-2018-01-01-at-4.06.40-pm.png


من اوئدا را تابستان سال گذشته در کنفرانس Gamelab ملاقات کردم ، او دربارۀ فرایند بازی های خود صحبت کرد و اینکه چگونه به صورت سنتی یک تصویر را برای نشان دادن آنچه که در نظرش است خلق می کند ، در آن زمان او نمی توانست اطلاعاتی در مورد بازی بازگو کند . وی گفت : «درباره طرح جدید از بازی ، نمی توانم چیزهای زیادی بگویم ، تاکنون اولویت من تصاویر بصری بوده است . قصد دارم بازی بسیار متفاوت از عناوین گذشته باشد ، ولی تصویر منتشر شده شباهتها و احساس عناوین موفق قبلی را در خود دارد .

او گفت: " در ساخت سه بازی آخر ، قصد نداشتم بسیار شبیه به یکدیگر باشند ." هنگامی که شروع به ساخت بازی های خود میکنم ، همیشه فکر می کنم چیزی متفاوت ایجاد خواهیم کرد ، اما در نتیجه ، شباهت ها و احساسات وجود دارد . در این فرآیند یک لحظه وجود دارد که یک بازی با دیگر عناوین ارتباط برقرار می کند . اما من آن را از ابتدا در اولویت قرار ندادم - در فرایند ساخت اتفاق می افتد.

" اکنون فکر میکنم چیزی بسیار متفاوت خلق میکنم ، اما نتیجه را نمیتوانم بازگو کنم "

شایعه ای توسط Resetera درز کرده که نام بازی را از سورس کدِ وبسایت بدست آورده اند (Beauty and the Beast)

بازی هر چه که میخواهد باشد با هر نامی ! ، بی صبرانه در این کنفرانس ، منتظر نمایش بازی از سوی این سازنده ی بزرگ هستیم .

موسیقی زیبای بازی ICO ، فکر کردم به حالو هوای تصویر جدید میخوره


شماره 6
k8y_bluepoint-games-ds1-670x377-constrain_crop_639x155.jpg

تشکر از کاربر عزیز علی رضازاده Ali Rz جهت ترجمه .

با موفقیتِ ریمیک عنوان کلاسیک «Shadow of the Colossus» که به صورت انحصاری برای «PS4» منتشر شد ، بیش از هر چیز ، ما را برای پروژه بعدی استودیو «Bluepoint» هیجان‌زده کرد .
ofre_hgaxpol.gif

این استودیو آشنایی زیادی با بازسازی عناوین مختلف دارد و با استعداد خود می‌تواند در صورت تمایل ، بازی مخصوص خودشان را بسازند . اما در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که در این مسیر حرکت کنند .
در گفتگویی با «Digital Foundry»، از رئیس این استودیو آقای «Marco Thrush» سوال پرسیده شد مبنی بر اینکه ، آیا اعضای جدید تیم هنری که برای عنوان «Shadow of the Colossus» استخدام شدند ، امکان دارد که برای ساخت یک بازی جدید کمک کنند ؟ وی این گونه پاسخ می‌دهد : «خب ، ما می‌توانیم ، ولی در حال کار بر روی ریمیکی دیگر هستیم . این پروژه به عنوان یک نقطه عطف برای رشد تیم هنر به ما کمک کرد تا به جایی برسیم که بتوانیم در محدوه وسیعی ، مسئولیت محتوای هنری یک بازی کاملا AAA را بر عهده بگیریم . بنابراین قدم بعدی ما این است ، توسعه هنر و موتور بازی و روند کار آرتیست‌ها را بهبود ببخشیم ، در سمت و سوی هنر بیشتر پیشرفت کنیم تا به پروژه بعدی‌مان بپردازیم ، زیرا آن کمی بزرگتر است . تمرکز بعدی ما این خواهد بود که روی طراحی کار کنیم و چیزهای جدید اضافه کنیم تا به بازسازی بعدی برسیم ، در حال حاضر تمرکز ما برای مطمئن شدن از زمان و جایی که اشخاص را قرار می دهیم خواهد بود ، آن‌ها در سطحی هستند که می‌توانیم پروژه بعدی را انجام دهیم.»
qi6a_download-1.jpg

فهمیدن این‌که Bluepoint در حال کار بر روی ریمیک یک عنوان قدیمیست غیر عادی نیست ، ولی شوکه کننده است وقتی می شنویم پروژه از Sotc بزرگتر خواهد بود . Bluepoint بارها و بارها ثابت کرده که بهترین استودیو برای بازسازی عناوین قدیمیست .

شماره 5
c5lq_persona5banner-800x280.jpg


وقتی اسم PERSONA میاد اولین چیزی که به ذهنم میرسه دیوونه بازی در هیاهوی مشکلات زندگیه ، روابط به همون صورت که ساده روایت میشن ، دلنشین ترین لحظه ها رو با شخصیتها رقم میزنن ، هیچکس مثل ATLUS نمیتونه با رنگهای قرمز و مشکی هنرمندانه بازی کنه ! ، نحوه کارگردانی صحنه ها اکتسابی نیست ، استعداد ذاتیه ، و طراحی هنری دنیای بازی بینظیره ، موسیقی متن شاهکاره و در ایونتهای مختلف موسیقی زنده داشته ، بهترین بازی تمام دوران از سوی کاربران فامیتسو انتخاب شده ، گیم پلی نوبتی در این بازی کسل کننده نیست ، سبک JRPG رو با این بازی شروع کنید .
تیم دوم استودیوی ATLUS با نام ZERO در حال ساخت بازی جدیدیه ، اخبار این استودیو رو در بازیسنتر پوشش دادم ، محتوای بیشتری برای P5 طبق شایعات قراره معرفی بشه ، P6 در حال ساخته و به گفته ی کارگردان بازی کاری دشوارتر از P5 خواهند داشت .

از اونجایی که ATLUS در مورد نمایش بازیهاش در کنفرانسها سخت گیره ، امیدواریم کار به TGS نکشه و در کنفرانس نمایشی داشته باشن .

Persona 5 :D - بازیسنتر

شماره 4
rgpi_playdead.png

سونی (شاون لیدن) از ایندیها و برجسته بودن حضور توسعه دهندگان مستقل در کنفرانس امسال خبر داد ، از پلتفرمرهای دو بعدی و سه بعدی گرفته تا عناوینی که استودیوهای کوچک قصد به تسخیر در آوردن قلب و احساس شما را دارند ، Lost Soul Aside یکی از این شگفتیهاست ، موارد بسیاری هستند که میتوان لیست کرد ، انتخاب آن را به شما واگذار میکنم .
یکی از توسعه دهندگانی که با دو بازی خود Limbo و Inside توانست شگفتی ساز شود و خود را در بین گیمرها و کارگردانان بزرگ این صنعت محبوب کند استودیوی خلاق و توانای Playdead می باشد ، بازیهای این استودیو شروعی ندارد ! ، همه چیز در نگاه اول گُنگ بنظر می آید ، دنیایی که شما را فراموش کرده است و جَوی سنگین بر دنیای بازی حاکم است ، برای ماجراجویی آماده اید ؟
آن چیزی که شما را جذب بازیهای این استودیوی خلاق می کند معجونیست که فقط خود این توسعه دهنده از فرمول آن خبر دارد ! ، یک بازی بنظر ساده که سوالات بسیاری تا پایان طرح میکند ، بدون اینکه متوجه شوید در دنیای بازی غوطه ور خواهید شد . الگویی برای سازندگانیست که تصور میکنند ایده ها به اتمام رسیده است و دست به دامان بازیهای موفق ، برای تکرار طرحهای آنها در بازیهای خود می شوند .
qp1l_dprpb3jv4aaptzs_crop_1200x424.jpg

از بازی بعدی این استودیو تنها یک تصویر داریم ، با توجه به تمهیداتی که برای این کنفرانس اتخاذ شده ، امیدوار به حضور این توسعه دهنده ، برای نمایش بازی جدید هستیم .
eh2d_playdead-1_crop_1199x453.png

شماره 3
2w43_hqdefault_crop_475x179.jpg

پروژه فوق محرمانه 2K ، که با نام رمز Parkside از آن یاد میکنیم ، پروژه ای که در حال ساخت توسط یک استودیوی سرّی است ، بنابرشایعات پیرامون این پروژه که تقریبا به تازگی کلید خورده است ، این بازی بنظر بایوشاک خواهد بود ، این راز توسط Jason Schreier خبرنگار kotaku فاش شده است ، او که به منظور مصاحبه در مورد مافیا 3 به استودیوی Hangar 13 رفته بود به وجود چنین پروژه ای پی برد ، او ذکر می کند که اعضای تیم Hangar 13 از پاسخ دادن در مورد این پروژه سر باز میزدند و میگفتند نمی توانیم جواب دهیم .

Strauss Zelnick مدیر عامل Take-Two Interactive و مالک 2K اینگونه بیان می کند که : بایوشاک یک مجموعه دائمی خواهد بود .
نظریه های زیادی وجود دارد مثل ساخت نسخه جدید Borderlands ، اینکه این پروژه Top Secret است فرضیه بایوشاک را به حقیقت نزدیکتر می کند .

طرفداران هم تشنه ی معرفی نسخه جدیدی از بازی هستند حتی بدون Ken Levine !
آقای Ken Levine بنظر در حال ساخت عنوانی جهان باز است .

E3 میزبان نمایش چنین بازیهای بزرگیست .

شماره 2
0ac2_darksidechronicles_crop_749x283.jpg

میدانیم که Resident Evil 2 Remake در حال توسعه است ، جز اطلاعاتی اندک و شایعات پیرامون بازی چیز دیگری در مورد آن نمی دانیم .
به گفته وبسایت RelyonHorror (ازطریق COGConnected ) منابع نزدیک به پروژه اعلام کرده اند که این بازی به احتمال زیاد در E3 نمایش خواهد داشت . این منبع اعلام کرده است که بازی به طور قابل توجهی بهینه سازی شده و از سیستم نورپردازی و ساختار سایه زنی جدید بهره میبرد .
بنابر گفته های منبع دوربین بازی از روی شانه شبیه به رزیدنت ایول 4 است ، همچنین شامل کمپین هایی برای لئون و کلیر می باشد ، بسیار طولانی تر از نسخه اصلی ! که با محتوا و مناطق جدید همراه است . سرانجام گفته می شود که این بازی با هدف 30 فریم بر ثانیه در 1080p و همچنین 60 فریم بر ثانیه و 4K در PlayStation 4 Pro خواهد بود .

خبر خوب اینکه E3 2018 نزدیک است ، اطلاع داریم Capcom رونماییهای بزرگی خواهد داشت و مجبور نیستیم تا مدتها برای این رخداد منتظر بمانیم .

شماره 1

lg6_devil_may_cry_5_sons_of_sparda_logo_by_risingsun16-daj5qxt.jpg

نسل هشتم برای PS4 و طرفداران پر از شگفتی و تجربه های لذت بخش در سبکهای مختلف از عناوین بزرگ بود ، سونی لیست بزرگی از بازیهای خاطره ساز دارد ، که دنباله یا بازسازی آنها به اندازه معرفی یک عنوان جدید ، طرفداران را به وجد می آورد .
DMC از جمله بازیهاییست که در ژانر Hack and slash حرفهای زیادی برای گفتن دارد . اغلب طرفداران بازی ، آن را با نام Hack and slash ناب خطاب می کنند ، با توجه به اخبار و لیکهایی که از بازی داریم ، بنظر می آید بازی در E3 معرفی و انتشار آن نزدیک خواهد بود ، سونی با کپکام در زمینه ساخت بازی همکاری دارد ولی انحصاری بودن آن مشخص نیست .

بحثهای داغی از این بازی در محافل مختلف خبری و فرومها در گرفته ، با دنبال کردن پستهای این تاپیک تا لحظه ی کنفرانس ، از اطلاعاتی که دوستان برای شما درج می کنند بهره مند شوید .

ثبت دامنه Devil May Cry 5

u33g_11.jpg


اطلاعاتی در مورد بازی
تشکر از Safety & Peace بابت ترجمه
ظاهرا به جای استفاده از سیستم شماره ای، این بار اسم بازی DMC V هست. مثل MGS 1-4 و MGSV
بازی قراره سال مالی 2019 عرضه بشه. از آپریل 2018 تا مارچ 2019. برنامه این بوده که بازی نوامبر 2018 عرضه بشه اماممکنه تا اوایل 2019 عقب انداخته بشه.
بازی قرار بوده PSX معرفی بشه اما سونی بعد از دریافت بازخوردها راجع به نمایش E3، سعی میکنه PSX رو کوچک تر برگزار کنه و در عوض تمرکز رو روی E3 2018 بذاره.
بازی در حال حاضر 2 سال هست که در دست ساخته. وقتی عرضه بشه این زمان به 3 سال میرسه که بالاترین زمان ساخت رو توی DMC ها داره. مراحل اولیه ساخت بازی از 2015 و بعد از تموم کردن کار روی 4SE شروع شده.
یه جورایی پای انحصاری بودن کنسول سونی وسطه. ظاهرا سونی در تأمین هزینه ساخت بازی دست داشته اما مدت زمانش مشخص نیست. میتونه کامل انحصاری PS4 باشه، میتونه انحصاری کنسولی باشه (PS4 + PC) یا میتونه انحصاری زمانی باشه. اگر بازی معرفی بشه، توی یکی از رویدادهای سونی این اتفاق میوفته و به خاطر همین بوده که ملت فکر میکردن قراره PSX باشه.
تریلر بازی خیلی وقته که ساخته و آماده شده. 1 دقیقه و 50 ثانیه مدت زمانش هست (اما امکان داره بیشتر هم بشه و چیزهای جدیدی بهش اضافه بشه چون از ساختش مدت زمانیه که میگذره.) بیشتر تمرکز روی داستان، شخصیت ها و کات سین ها هست. یه ستینگ شهر مانند توی تریلر نشون داده میشه که بی شباهت به Fortuna city از DMC4 نیست.
بازی به طور کلی قراره خیلی جاه طلبانه تر از عناوین قبلی باشه و مخاطبان بیشتری رو هدف قرار بده.
این شماره قراره طولانی ترین زمان کات سین ها رو داشته باشه.
ایتسونو و تیمش که روی DMC های قبلی و Dragon's Dogma کار کردن باز ساخت این بازی رو بر عهده دارن.
Yuji Shimomura به عنوان کارگردان کات سین ها قراره حضور داشته باشه. ایشون قبلا کارگردانی کات سین های 3 و 4 و Bayonetta رو بر عهده داشته.
نقش دانته رو مثل همیشه Rueben Langdon ایفا میکنه.
نقش نیرو Rueben Langdon مثل قبل بر عهده داره.
ورجیل هم که مسلما بر عهده Dan Southworth هست.
هنوز هیچ خبری راجع به بازیگران نقش های Lady و Trish نیست.
Onyay Pheori ساند ترک های بازی رو بر عهده داره. ایشون موسیقی لانچ تریلر 4SE رو ساختن.
داستان بازی بعد از 4 شروع میشه.
بیشتر از یک کرکتر قابل بازی در بازی وجود داره. دانته که نقش اوله و نیرو احتمالا دومین نفر. تا الان 3 نفر قابل بازی تایید شدن.
قراره جلوه جدید از دانته ببینیم. جلوه ای که جدی تر از هر زمان دیگه هست (نه مثل 2). دانته همچنان شوخی ها و مسخره بازی های خودش رو داره و با دشمنانش بازی میکنه اما این بار قضیه براش شخصی تره.
تأیید شده که کرکتر سومی هم وجود داره و "خیلی قویه". میتونه جدید باشه و میتونه هم جدید نباشه.
خبری از اینکه ورجیل قابل بازی یا نه در دست نیست. اما حضورش در بازی تایید شده و هنوز مشخص نیست بعد از مرگش توی 1 چطوری به زندگی برگشته.
تریش نقش اساسی در داستان داره اما معلوم نیست که قابل بازیه یا نه.
صحنه ای در بازی هست که نیرو و ورجیل به هم میرسن و رابطه شون تایید میشه (قبل توی Art Book 3142 این قضیه که نیرو پسر ورجیله تأیید شده بود)
در طول صحنه های کلیدی در داستان، تعویض کرکتر ها رو شاهد خواهیم بود.
شخصیت منفی بازی Prince of Darkness هست. این اسم در واقع یه لقبه. قبلا به Mundus گفته میشده اما ممکنه الان به یه نفر دیگه رسیده باشه.
این شماره ممکنه پایان داستان فرزندان اسپاردا باشه.
قابلیت Lock On همچنان توی بازی وجود داره.
بازی قراره 60 فریم بر ثانیه اجرا بشه مثل شماره های قبلی.
لول دیزاین بازی باز تر از گذشته شده اما مثل سری سولز یا بازی های OW نیست. حرکات خارج از مبارزات ساده تر شدن تا ذات باز بازی همخوانی داشته باشه. ساختار بازی بازتر شده تا تجربه روون و نرمی داشته باشه. حس غوطه ور شدن توی دنیای بازی برای تیم مهم بوده این بار.
لول دیزاین و گشت و گذار در بازی مثل بایونتا شده اما بدون QTE ها. تا الان چیزی در این رابطه وجود نداشته.
Stamina Bar توی بازی نیست.
این بازی مثل بازی های سبک Musou نیست که با گله ای از دشمنان وارد مبارزه بشید. اما جاهایی هست که بر خلاف اون چیزی که توی شماره های قبلی دیدیم، با دشمنان به مراتب بیشتری وارد مبارزه میشیم.
یه جور قابلیت آنلاین توی بازی هست اما چند نفره و PVP و این چیزا نیست.
سیستم جاخالی دادن (Dodge) این بار از پایه ساخته شده و خیلی نرم تر از قبل انجام میشه (کلا کلمه "نرم و روون" رو قراره زیاد بشنوید)
در طول مبارزات بزرگ دوربین به عقب برده میشه. سازنده ها از دوربین جدید و داینامیک بازی راضین و بهش افتخار میکنن.
انیمیشن ها خیلی بهتر شدن تا سفت و چغر به نظر نمیرسن. تمرکز ویژه ای روی فیزیک لباس ها وجود داره (ممکنه شمشیر دانته از وسط پالتوش بیرون نزنه این دفعه). مبارزات خیلی نرم و روون هستن و انیمیشن های زیبایی دارن.
سیستم رنکینگ بعد از مراحل همچنان وجود داره. انتخاب چپتر ها و اینا همگی در بازی هستن.
باس های بازی به طرز چشمگیری گولاخ شدن. یکی از باس های بازی بین قسمت های مختلفی از بازی سوییچ میکنه.
سیستم استایل برای دانته همچنان حضور داره با این تفاوت که دشمنان بسته به استایل انتخابی بازیکن، رفتار متفاوتی نشون میدن=P~
سیستم استایل های ساده تر شده تا برای بازیکن ها راحت تر در دست باشه (ظاهرا ساده تر شدن به این خاطر بوده که بازیکن ها راحت از 4 بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن.
بعضی از استایل ها برتری خاصی نسبت به بعضی از دشمن های خاص دارن (مثل 3 و DmC).
تعامل با محیط بر خلاف شماره های قبلی این بار بیشتر وجود داره. ظاهرا این موضوع مکمل سیستم مبارزات بوده و قرار نیست خرابش کنه.
یه جور تغییر و تبدیل شدن محیط توی بازی وجود داره اما مثل DmC و به ابعاد اون نیست.
با اینکه بازی OW نیست اما یه سری الهام ها از DD گرفتن.
_____

یک سری جزییات دیگه که توسط توسط کاربر عزیز Dante Never Cry نوشته شده .
بازی یه صحنه موتورسواری خفن داره. نمیدونم کاتسینه یا گیم‌پلی ولی میدونم سر موشن کپچرش کلی وقت صرف کردن. شخصیت اون صحنه مرد هست پس Lady هنوزم تایید نشده.
ورجیل قابل بازیه و شخصیت سوم اونه
دنیای شیاطین توی بازی هست (لفظ دقیقش Hell Realm بود)
علاوه بر انیمیشن و تمرکز روی فیزیک لباس‌ها، بازی یه عالمه افکت خفن دیگه هم داره و قراره از لحاظ گرافیکی خیلی خوف باشه.



stxj_ezgif-1-2a6a0711a7.gif


نتیجه نظرسنجی کاربران بازیسنتر :

به مورد انتظارهای خود رای دهید​

  • Death Stranding

110 رای
44.7%

  • Ghost of Tsushima

82 رای
33.3%

  • Spider-Man

26 رای
10.6%

  • The Last of Us Part II
158 رای

64.2%

  • Capcom's new IP

17 رای
6.9%

  • Red Dead Redemption II

90 رای
36.6%

  • Wild

7 رای
2.8%

  • Bluepoint's next project

7 رای
2.8%

  • From Software’s New Game

43 رای
17.5%

  • Fumito Ueda Next Game

13 رای
5.3%

  • Avengers Project

8 رای
3.3%

  • Rocksteady’s next game

30 رای
12.2%

از نظر شما اولویت ساخت و معرفی ، با کدامیک از عناوین زیر می باشد .

Killzone Trilogy remastered
71 رای
26.9%
New Parasite Eve
23 رای
8.7%
The Order : 1886 Sequel
76 رای
28.8%
Metal Gear Solid series remake/remaster
76 رای
28.8%
Crash Team Racing remastered
56 رای
21.2%
Siren
16 رای
6.1%
Syphon Filter Remake
40 رای
15.2%
Naughty Dog Project) New Game Development Team in San Diego)
66 رای
25.0%
Demon’s Souls Remake
30 رای
11.4%
Bully 2
54 رای
20.5%
Onimusha
53 رای
20.1%
Streets of Rage
27 رای
10.2%
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,532
اتفاقا من دوست دارم کنش های درونی و بیرونی الی رو در دروان بلوغ و پسا بلوغ ببینم (نه صرفا جنسی ها کلا تمام اخلاقیات و باورهای زندگی)
بگو درگیرشمو میخوام مخشو بزنم چرا فلسفه میبافی علی :)) با من وارد این بحثای تخصصی نشو که ختمشم خودم :D
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
خرج بیخود کردن میشد این تریلر ها رو تو نت آپلود کرد اینجوری تا 6 صبح ملت بیدار نبودن کنفرانس باید کنفرانس باشه بیان یک توضیحی چیزی بدن چهارتا سازنده بیان از ایده ها و برنامه هاشون حرف بزنن فقط یک نفر اومد تار زد یکم اومد فلود زد.!
 
  • Like
Reactions: dark souls

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی
ماجراي تغييرات gow با اين خيلي تفاوت داره ! تو gow عمده تغييرات مربوط به گيم پلي مي شد.و خيلي ها حتي خود كوري تو مصاحبش اعتراف كرده كه نگران دوربين بازي بودن ! ولي اينجا كسي مشكلي از لحاظ فني با بازي نداره و قطعا هم از نظر فني در همه زمينه ها بازي موفق خواهد شد . گيم پلي ، گرافيك ، موسيقي و ... همه در بالاترين سطح هستن ! اين وسط فقط مي مونه بحث شخصيت اول بازي و سليقه اي كه در اكثر افراد و فن هاي بازي در نسخه اول ايجاد شد . ديگه خبري از جوئل نيست گويا و خيلي ها هم از لحاظ فلسفي با يه شخصيت اول ١٩ ساله كه يه تنه مثل بروسلي داره همرو قلع و قمع مي كنه نمي تونن ارتباط برقرار كنن ! tlou خيلي رئاليست تر و منطقي تر و دلنشين تر از اين بود . همين ! من خودم قطعا جوئل همراه الي رو خيلي بيشتر ترجيح مي دادم ! ولي اين فقط يه بحث سليقه اي هست نه فني !و به قول شما نيل خودش بارها گفته كارشو مي كنه و حرف بقيه براش مهم نيست !


پست من خطاب به کسایی بود که چون کاراکتر الی straight نیست و هم جنسش رو بوسیده، فکر می‌کنن به عنوان فن‌های اصیل بازی بهشون از پشت خنجر زده شده!

واقعا خنده‌ داره. گریه داره البته بیشتر. بعضیا فکر می‌کنن الی تو نسخه اول چون تلاش می‌کرده زنده بمونه، 4 تا فحش می‌داده و 4 تا آجر پرت می‌کرده، اگه بره سمت نیازهای عاطفی/جنسی، سوسوله!! دقیقا از لفظ سوسول هم استفاده می‌کنن!

بعضیا هم که دوست داشتن پارتنر الی خوشگل باشه. ینی اصلا دلشون رضایت نمی‌ده که الی بخواد به یه نفر حس داشته باشه که این عزیزان با قیافه‌ش حال نکردن. چقدر این Neil بی ملاحظه‌ هست آخه! حتما انتقام این موجود نه چندان خوشگل رو هم باید بریم بگیریم برای این الی سوسول؟ دیگه چی؟!!

سلیقه و نظر شخصی تا یجایی مورد احترامه. بعضی نظرات راجب سکانس romance این تریلر - که به نظر من یه قطعه هنری بود، اینقدر خوب کار شده بود - گریه آوره. با برچسب روشنفکرنما زدن به این و اون، چیزی از مسخره بودن و ترسناک بودن طرز فکرتون کم نمی‌شه.

ماجراي تغييرات gow با اين خيلي تفاوت داره ! تو gow عمده تغييرات مربوط به گيم پلي مي شد.و خيلي ها حتي خود كوري تو مصاحبش اعتراف كرده كه نگران دوربين بازي بودن !

انتقادهایی که اینجا راجب GoW می‌شد صرفا راجب تغییرات گیم‌پلی نبود. یادتون رفته می‌گفتن کریتوس قراره پرستار باشه این نسخه؟ قراره بچه‌داری کنه؟ قراره آتریس بدترین همراه تاریخ بشه بسکه قراره دست و پا گیر باشه و به pace بازی صدمه بزنه؟
یادتون رفته اینجا به قیاقه و صدا و ریش کریتوس و نبودن مینی‌گیم و خشونت بالا تو بازی و رنگ خون دشمنا گیر داده می‌شد؟

یادتون رفته دیگه. من یادم مونده که چقدر گفتم اینقدر زود قضاوت نکنید، بارلاگ کارشو بلده و قطعا از ما بیشتر نگران بازیه و blah blah blah.

ديگه خبري از جوئل نيست گويا و خيلي ها هم از لحاظ فلسفي با يه شخصيت اول ١٩ ساله كه يه تنه مثل بروسلي داره همرو قلع و قمع مي كنه نمي تونن ارتباط برقرار كنن ! tlou خيلي رئاليست تر و منطقي تر و دلنشين تر از اين بود . همين !

کی گفته خبری از جول نیست؟ همون اول تریلر به جول اشاره شد. هنوز نمی‌دونیم بازی تک کاراکتره هست یا نه. فقط می‌دونیم الی این دفعه کاراکتر اصلی هست ولی احتمالش وجود داره که جول/مادر الی کاراکترای قابل بازی باشن.


اولا الی مثل هر دختر 19 ساله‌ای نیست، همونطور که مثل هر دختر 14 ساله‌ای نبود. دوما همه رو مثل بروسلی قلع و قمع نمی‌کنه. نصف تریلر در حال فرار کردن و قایم شدن بودیم و هر درگیری واقعا نفسگیر و ریسکی بود. قطعا رو درجه سختی بالاتر، سخت‌تر و نفسگیرتر و ریسکی‌تر از این هم می‌شه.

من خودم جزو اون طرفدارایی بودم که دوست داشت اصلا برای اون پایان پرفکت، sequel نسازن. ولی ساختن و الآن مورد انتظارترین بازی برام هست! جزو اون طرفدارایی بودم و هستم، که بعد معرفی sequel، دوست داشت جول کاراکتر اصلی باشه. ولی بعد این چیزی که امروز دیدم؟ ترجیح می‌دم استودیویی مثل ناتی داگ، هر کاری که دوست داره رو روی بازی اعمال کنه.

من به شخصه بیشتر از هر استودیو دیگه‌ای به خروجی کار اینا اعتماد دارم. نمی‌دونم در نهایت بهتر از نسخه اولی می‌شه یا نه، چون واقعا نسخه اول بین بهترینای تاریخه، ولی مطمئن هستم که محصول نهایی، جزو بهترین‌های این نسل می‌شه، حداقل.

پیشنهاد می‌کنم شما هم به استودیویی که دوتا از بهترینای تاریخ رو ساخته اعتماد کنید. خود دانید! :D
 

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
خرج بیخود کردن میشد این تریلر ها رو تو نت آپلود کرد اینجوری تا 6 صبح ملت بیدار نبودن کنفرانس باید کنفرانس باشه بیان یک توضیحی چیزی بدن چهارتا سازنده بیان از ایده ها و برنامه هاشون حرف بزنن فقط یک نفر اومد تار زد یکم اومد فلود زد.!
ساکرپانچ و سازنده های اسپایدرمن و اینا امدن ندیدی؟ حرف نزدن دکور بودن؟

Sent from my LG-K430 using Tapatalk
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
خرج بیخود کردن میشد این تریلر ها رو تو نت آپلود کرد اینجوری تا 6 صبح ملت بیدار نبودن کنفرانس باید کنفرانس باشه بیان یک توضیحی چیزی بدن چهارتا سازنده بیان از ایده ها و برنامه هاشون حرف بزنن فقط یک نفر اومد تار زد یکم اومد فلود زد.!
نمایش انحصاریا گویا خیلی فشار وارد کرده!شما تریلرای ثردپارتی که 80 درصد کنفرانس مایکروسافتو پر کرده بود تماشا کن بعد بیا اینجا ترول کن گل پسر!خیلیه ها یجا کلا 3 تا انحصاری اصلی نشون بدن یجا 2 3 تا ثردپارتی فقط نشون بدن!
پارسالم یادمه از این مسخره بازیا داشتی!تکراری شده یکم نبوغتو بکار بگیر ترولای جدید پستای جلف جدبد همش تکراری اخه؟
 

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
راستی این الی یه بوس کرد رگ غیرت شرقیمون باد کرده حامله شده بود که دراکمنو حامله میکردیم فک کنم :))
خوب شد اون تئوری فعلا خوابید
عجب چیزی گفتی کلی خندیدم :))
واقعا درک نمی کنم فاز این ها رو چیه بابا تمایل زد دیگه تموم ولش کنین
شب بخیر به قول نقی :D
بنظرم چیزی هست که واقعا از حساسیت افتاده موضوعش البته :D
ولی آقا دختره که کرش داشت رو الی میمره حالا ببینین این کامنت رو سیو کنین اگه نشد :D
آخر این قصه فقط جول می مونه و الی و بچه دار می شن :))
 
  • Like
Reactions: AminMoradiX

Mazi_z

کاربر سایت
May 14, 2008
366
اقا این ghost عجب بازی بود....من تا حالا ده دفعه دیدم این تریلرش رو....کلا به نظر من کل کنفرانس یه طرف اینم یه طرف....به نظر من واقعا عالی کار شده همه جوره روش....عالی عالی...
 
  • Like
Reactions: zack fair

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
خب خدا رو شکر دیشب رفتم خوابیدم :D
نحوه برگزاری انصافا داغون بود
نمایش گیم پلی tlou واقعا خوب بود ولی داستان نمی دونم داره کجا میره و مدام هم از خودم می پرسم چرا باید داستان جول و الی ادامه پیدا می کرد و اینا دنبال یه داستان جدید نرفتن توی یه ستینگ دیگه
راستی گوستاوو چرا انقد لهیده بود :D
گیم پلی بازی اگر واقعا همین از آب در بیاد به شدت اپیکه
ولی بازم جول رو نشون ندادن ، دختر بازی های الی بخوره تو سرتون
اصلا به درک الی با بوی گند دوست دخترش حال می کنه
:D
جووول من کو :(
GoT هم عالی بود فقط یکم انیمیشن های راه رفتنشون تو مخ بود ولی خوب نمایش خوبی داشت
حالا برسیم به RE2 :(
واقعا نمی دونم کپکام هدفش چیه ؟!
چیزی که مشخصه بازی برای طرفدار های قدیمی بازسازی نشده نسبت به گرافیکی که برای DMC نشون دادن هم چیز جالبی نبود اما طراحی چهره ها چرا آخه اینجوری بود
البته تا جایی که دیدیم سعی کرده بودن ترس توی بازی باشه که بعید میدونم
نهایتا یه بخش اولیه بازی خشونت ببینیم و بعدش اکشن خالص

راستی رمدی هم عملا همون QB رو ساخته نمی دونم با توجه به اینکه مایکرو اینهمه استدیو گرفت چه مشکلی اون وسط پیش اومده یا طرح جدیدشون چی کم داشته که پروژه رو انحصاری نکردن
اما نمایش بازی دقیقا دقیقا حتی رنگ آمیزی ها و گیم پلی Quantum break بود

Death stranding هنوزم بوی دراگ میده :D
قشنگ شبیه فاز fear و ایناست تاریخ عرضه هم که نداره البته مشخص شد بازی در حمایت از کوله بر های غرب ایران ساخته شده :D
شاید بد ترین قسمت نمایش به جز نحوه برگزاری صحبت های ما بینشو چادر زدن و کلیسا و اینا همین نبودن تاریخ عرضه تلو و ds بود
 
آخرین ویرایش:

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
من 40بار نشستم Ghost of Tsushima رو نگا کردم مجنونم کرد لامصب:|
هرچی وایمیستی از کنفرانس و جو اولیه بگذره باز نگا میکنی هایپ هایپی، آخه لامصب چرا انقدر تو دل برویی:D
گرافیک گاد آف وار جلوی این باید تعظیم کنه!بعد تازه بازی اوپن ورلده اینه گرافیکش :-j
رئال بودن بازی و سنگینی کاراکترها و مردن بعد از یکی دوتا ضربه اساسی ... همه چی باهم ست شده و به هم میان.اصلا شک ندارم این بازی ساکرپانچ رو از این رو ب اون رو می‌کنه و خودش یه بنچمارک میشه تو استودیوها
تو که مجنون خدایی هستی، کسی بهت شک نداره:D
مشکل من با این تریلر فقط بحث کارگردانی شدنش بود! همیشه و تو همه ی بازی ها تریلر ها رو کارگردانی میکنن اما من فکر می کنم گیم پلی این نیست!
مثلا اونجا که داشت زیر درخت با زن مبارزه می کرد، دوربین ثابت بود؟! نمیشد اورد پشت کاراکتر؟ کمبوهاش به چه صورت هستش؟ توی این تریلر همه چی به سبک سامورایی ها بود، یک attack و تمام:D
اگر بخواد این باشه، فکر کنم خیلی خاص پسند میشه! چون یک جوارایی HnS کلاسیک نیستش. به نظرم داشتن رنگ و بوی فیلم سامورایی هارو به بازی میدادن:D
تا گیم پلی های دیگه نبینم ازش نمی تونم نظر قطعی بدم اما در کل گرافیک و فنیش فوق العاده بود:D
 
  • Like
Reactions: bayern_vahid

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
بقول دوستان بنظر نصف دلواپسی ها بخاطر پارتنر الی هست ، من شک ندارم اگه بجای اون دختر خیلی ساده مثلا یکی مثل لاراکرافت یا بایونتا یا کرکترهای DOA میذاشتن ، حال خیلیا خوب بود :D
و اتفاقا همین انتخاب هم خیلی درست و حساب شده و واقعیه و نشون میده نیل دراکمن چقدر خوش فکره .

اتقاقا بدتر میشد ! به جای یه نفر ! دو نفر حدف میشدن از رویا پردازی هاشون ! اونوقت دیگه یه گرز بر میداشتن میرفتن سراغ نیل !

.......

Dang, that Last of Us Part II kiss was some great animation

that Last of Us Part II kiss was some great animation

اینا هم قد خودم ریزبین و نکته سنجن
 
  • Like
Reactions: benjohn

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر