Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
آره از روی همون اجرا می کنم... فایل skse_loader.exe
بازی اجرا میشه ولی وسط بازی دفعه به صورت کامل از بازی خارج میشه؟
فقط یه نکته که SKSE آخرین آپدیت بازی رو می‌خواد،مطمئن شین که آخرین آپدیت رو نصب دارین.در ضمن یه برنامه هست به اسمMod,Bossهارو به ترتیب درست لود می‌کنه،اون رو هم نصب کنین که به طور کلی‌ خیلی‌ کاربردی هست.
 

afshin76

کاربر سایت
Dec 11, 2013
805
دوستان یه سوال داشتم.
من اینترنتم خوبه و نسخه ی اسکایریمم هم کرکی هست. نسخه ی legendery رو دارم.
حالا من میتونم از steam workshop استفاده کنم یا نه؟
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
دوستان یه سوال داشتم.
من اینترنتم خوبه و نسخه ی اسکایریمم هم کرکی هست. نسخه ی legendery رو دارم.
حالا من میتونم از steam workshop استفاده کنم یا نه؟
Workshop مربوط به‌Modهای بازی هست وقتی‌ نسخه اصلی‌ بازی رو دارین.ربطی‌ هم به اینترنت نداره. میتونین به جاش از Nexus استفاده کنین.
 

afshin76

کاربر سایت
Dec 11, 2013
805
آقا من یه چند تا مود از نکسوس نصب کردم.
حالا لودینگ بعضی از سیوام خیلی خیلی طول میکشه
بعضی ها زیاد طول نمیکشن ولی اونایی که میخوام استفاده کنم طول میکشن
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
این خبر منتشر شده:

بگید چرا اینقدر فن ها خوشحالن بابت این خبر! :D

1002146583889433001_skyrim.PNG


خیلی خوشحالم که Legendary Edition رو خریدم قبلا =P~
چند وقت پیش خریداری شد این پکیج با یه قیمت فوق ارزون :D منتظریم نسخه اپگرید شده رو عرضه کنن تا با یه تاخیر 5 ساله ماهم وارد عالم اسکایریم بشیم :D
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
چند وقت پیش خریداری شد این پکیج با یه قیمت فوق ارزون :D منتظریم نسخه اپگرید شده رو عرضه کنن تا با یه تاخیر 5 ساله ماهم وارد عالم اسکایریم بشیم :D
از اول حراجی دارم خودمو می زنم که چرا زمستون وقتی از 10 دلار کمتر بود نگرفتم بازی رو. بی شعورا گرفتن 20 و خورده ای دلارش کردنx-(
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
سلام.
چطور میشه گرگینه یا خون آشام شد؟
و چطور میشه کالا فروخت؟
برا گرگینه باید عضو‌Companion ها بشین تو شهرWhiterun.
برا خون آشام هم یا باید Dawnguard رو نصب کنین یا اینکه تو راه‌ها بخوابین که یه خون آشام گاز بزنه کاراکتر تو.
خرید و فروش هم با هر کدوم از فروشنده‌ها صحبت کنین گزینه داره.
 
  • Like
Reactions: Justiciar

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
سلام.
چطور میشه گرگینه یا خون آشام شد؟
و چطور میشه کالا فروخت؟
علاوه بر چیزه که دوستان گفتن، اگه گرگنما شدی دیگه مریض نمی شی و خون آشامی هم که جزو مریضی هاست هم از بین می ره. پس فقط یکیشو می تونی داشته باشی.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر