Windows mobile 7

به نظر شما ، امکانات ویندوز موبایل 7 برای مبارزه با سیست

  • عالی

    رای‌ها: 9 34.6%
  • خوب

    رای‌ها: 8 30.8%
  • متوسط

    رای‌ها: 5 19.2%
  • ضعیف

    رای‌ها: 4 15.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    26

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,235
نام
حمید
سلام به همه ی دوستان
من از این تعجب می کنم که چطور تا به حال همچین تاپیکی ایجاد نشده اون هم با این همه تبلیغاتی که ماکروسافت بروی ویندوز موبایل جدید خودش انجام می ده . به هر حال این تاپبک تشکیل شده تا در مورد این پدیده ی تازه !!! :love: صحبت کنیم . دوستان آزاد هستند که نظر خودشون رو در این مورد بنویسن اما خواهش مثل من نباشید :blushing: و بر اساس منبع حرف بزنید .

خب با توجه به این که ماکروسافت اعلام کرده که سون از بازی های XBLA پشتیبانی می کند و این که در Xna جدید سوکتی مخصوص و منحصر 7 وجود خواهد داشت ، به نظر می رسه اپل رقیب جدی در این زمینه پیدا کرده است . کافی است که فقط تصور کنید که تریال ایچ دی را بتوان با ستاب سنج موبایل ها بازی کرد یا بازی بسیار زیبای برید را بشود در موبایل بازی کرد یا شنک و دیش واشر را بتوان همیشه در جیب خود داشت که این به خودی خود می تواند باعث شود که XBLA از نظر تعداد مشترکان بر سایر رقیبان پیشی بگیرد . گرچه هنوز چگونگی پشتیبانی از سیستم عامل از بازی ها به طور کامل مشخص نشده است . مثلا این که آیا مانند آیفون دکمه ها در صفحه ی لمسی گوشی نمایان خواهند شد یا این که طبق شایعه ها این ویندوز از دسته ی XBOX 360 پشتیبانی خواهد کرد .
البته این سیستم می تواند دو روی کاملا متفاوت داشته باشد .
اول ، اینکه در حالت بد بینانه موبایل هایی که این سیستم را دارا باشند برای ما بی استفاده باشد ، زیرا اگر قرار باشد مانند XBLA بازی های آن غیر قابل کپی باشد :(( ، فکر نمی کنم در ایران از آن استقبال شود . حتی در مقایسه با ایفون که بازی های آن ارزان و گاها مجانی است ، نمی توان به آن زیاد امید داشت .
دوم ، ایکنهدر حال خوشبینانه شاید با آمدن این سیستم عامل شود بشود راهایی برای ما قاچاقچیان محترم پیدا شود که حتی در ایکس باکس بتوان بازی های لایو را بصورت غیر مجاز استفاده کرد .:eek:
به هر حال تا آمدن 7 چیزی نمانده ! و باید کمی صبر کرد .

از دوستان می خوام نظر خودشون رو در مورد بگن و اگه مقاله ای را در این مورد پیدا کردند آن را برای بقیه افراد مشتاق ، دراین تاپیک قرار دهند .:cool:

با تشکر بکس
 

sadmanman

کاربر سایت
Jun 18, 2007
660
نام
Saeed
چیزه چندان قوی ای نبود. ولی از ورژن قبلی خیلی بهتره.
مولتی تسکینگ(اجرای چند برنامه با هم) نداره و حتما باید از مارکت پلیس برنامه و بازی براش بخرید.
اینترفیسش هم فکر نمی کنم همه خوششون بیاد.
 

saeid64

کاربر سایت
Apr 2, 2009
253
باید منتظر Android 3.0 بود و البته Meego نوکیا به نظر من این‌دوتا سیستم‌عامل‌های بهتری از آب درمیان. سیمبینم که یه سیستم‌عامل مُردست. و البته iPhone OS هم جای خود دارد، کلاً رقبای خیلی سختی ماکروسافت پیش‌رو داره.
 

XagroX

کاربر سایت
Dec 1, 2008
1,268
نام
عرفان
مشکلی که این گوشیهای ویندوز 7 دارن اینه که از تراشه گرافیکی به نسبت ضعیف adreno200 استفاده میکنن که رو سونی اریکسون x10 ازمایش کردم و بازی اسفالت 5 رو بر خلاف گوشی مثل گالاکسی اس اورجینال با فریم خیلی کمتری نشون میداد
 

mr.yashar

کاربر سایت
Sep 28, 2009
157
نام
یاشار
سلام یه سئوال دارم بین گوشیهایی که wp7 دارن گوشی ای هم هک شده بشه بازیهای مجانی توش بازی کرد و اچیومنت هم گرفت یا نه بعد میشه مدلها و قیمتها رو هم بزارین
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر