Rocksteady و Paul Dini از روایت داستانی Arkham City می گویند

Biohazard

کاربر سایت
Dec 16, 2008
927
نام
مجتبی
7agaf8x5xik828ap8dfe.jpg


بعد از بحثی که در Rocksteady بر سر دعوای بین Batman و Catwoman پیش آمد Paul بر میگردد تا راجع به ایده های داستانی خود بیشتر با ما صحبت کند .

در طی صحبتی با Joystiq سرپرست نویسندگان ، Paul Crocker و نویسنده معروف بتمن Paul Dini ، ایده های خود را درباره داستان از Arkham Asylum تا Arkham City درمیان گذاشتند .

Cracker گفت : بزرگترین چالش برای ما بیرون بردن فضای بازی از جزیره Arkham به داخل شهر بود . همانطور که مردم در Secret Room بازی قبلی دیدند ما از قبل چنین برنامه ای داشتیم . من حدس می زنم که این یک راه سخت بود و ما باید ان راانجام میدادیم . اما ایده شهر بزرگتر و جزئیات بیشتری به خود گرفت و واقعا بزرگترین مشکل برای ما این بود .

Dini اخیرا روی کمیکی کار میکند که وقایع بین دوتا بازی رو روایت کرده و همینطور درباره Quincy Sharp ، شهردار جدید Gotham City به ما میگوید . اینکه چطور این شغل را به دست اورده هنوز اطلاعی در دست نیست . او بخشی از شهر را به زندانیان فراری از Asylum اختصاص داده است .

قبل از اینکه Dini با دقت انگیزه های Quincy را برای اعمال ناامیدانه اش توضیح دهد اضافه کرد : " ما میخواستیم که یک سورپرایز بزرگ داشته باشیم که تقریبا بتواند با ذهن مردم بازی کند و از Sharp بترسند و بگویند این فاجعه اتفاق افتاد ، بیایید شهر را قرنطینه کنیم " .

شما میبینید که او توسط Hugo Strange کنترل میشود ، کسی که بعضی از شخصیت های منفی بزرگ داستان را هم کنترل میکند ، درحالیکه انها از این موضوع هیچ اطلاعی ندارند .

همینطور که بتدریج اطلاعاتمان از بازی بیشتر میشود ، انتظار تا زمان عرضه بازی که در اواسط October هست سخت تر و هیجان بالاتر میرود .

Source
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر