ریسک و نوآوری چندان لازم نیست، فقط یه کم از سخت افزار بهره ببرن حتی شده واسه تغییرات جزیی
مثلا نصف مکانیک های الن ویک ۲ که بودجه نسبتا پایینی هم داشته صرفا همگی حول محور تغییر محیط بدون لود تایم و transition محسوس هستن و واقعا نسل بعد هستن و هیچکدوم بدون SSD و لود تایم های پایین نسل نهم ممکن...
فکر کنم قبلا گفتم ولی بازم میگم اپ Hoyolab رو واسه موبایل بگیرین خیلی خوبه واسه زدن کد استریم، نه تنها میتونین با دو تا کلیک کد رو ریدیم کنین بلکه دکمه ریدیمش همون لحظه که کد تو استریم نشون داده میشه میاد :دی
Windtrace این پچ کلا گیم پلیش عوض شده، کسایی که قایم میشن باید چند تا دستگاه رو تعمیر کنن تا بازی رو ببرن و بار اول و دومی که بگیریشون زندانی میشن و هم تیمی ها باید برن نجاتشون بدن :))
ژاپنی ها کلا شعور کار با غیر ژاپنی رو ندارن و حتی علیه تکنولوژی غربی هم جبهه میگیرن
۱۳ سال پیش یه بابایی تو خونه خودش یه تنه برای یه امولاتور نت کدی نوشت که از نت کد تمام بازی های فایتینگ P2P اون زمان بهتر بود، ولی ۱۰ سال طول کشید تا ژاپنی ها دوزاری شون بیفته گه مردم خارج از ژاپن دیگه حاضر به...
BF1 از نظر اتمسفر و ظاهر یه سر و گردن از بقیه سری بالا تر بود، نقص اصلیش به نظرم این بود که از ستینگ جنگ جهانی اول خوب استفاده نکردن و باز به همه مسلسل و انواع سلاح اتوماتیک دادن حتی از نوع غیر واقعیش :دی مثلا اون SMG Hellriegel که به کلاس assault میده تو واقعیت به قدری کمیابه که فقط چند تا عکس...
تا زمانی که کنسول خانگی وجودش صرفا به عنوان ورودی اکوسیستم کمپانی باشه و همزمان همه واسه گرافیک خفن و ray tracing و فلان و بهمان سر و دست بشکنن ۶۰ فریم استاندارد نمیشه چون دستگاهی که باید با قیمت پایین عرضه بشه هرگز نمیتونه پرفورمنس و گرافیک عالی رو همزمان ارائه بده
کارگردان های ریمیک Dead Space همراه با Vince Zampella کار تشکیل تیم برای ساخت بتلفیلد بعدی رو شروع کردن Motive joins Battlefield | Update from Patrick Klaus, GM
به نظر من کنسول ها از نظر سخت افزاری اصلا باید پسرفت بکنن :دی سونی دو نسله داره از یوبی سافت کپی میکنه و TLOU رو با اسکین های مختلف میکنه تو پاچه ملت و مایکروسافتم که کلا هیچی بعد نینتندو که کنسولش از آیفون ضعیف تره از جفتشون جلو زده. باید ray tracing و upscaling و گرافیک photorealistic رزولوشن...