Recent content by omid3098

  1. O

    معرفی بازی رایانه ای تندیس مرگ

    سعی شده دیالوگ ها تا حد امکان متناسب با اصطلاحات رایج باشه. از مشاور نظامی در این زمینه استفاده نشده. دلیل استفاده از موتور Leadwerks با توجه به نتیجه گیری تیم فنی بوده و در زمان انتخاب موتور بازی (سال 88) با توجه به نیازمندیهای پروژه، بهترین گزینه موجود تشخیص داده شد. درباره داستان بازی به زودی...
  2. O

    معرفی بازی رایانه ای تندیس مرگ

    ممنون بابت انتقادتون. درباره اینکه این تریلر هیچ اطلاعاتی از داستان نمیده حق با شماست. اگه ممکنه منظورتون از سطحی بودن دیالوگ ها رو بیشتر تشریح کنین. از نظر شما دیالوگ ها کلیشه ای هستن یا نحوه بیان مطلب میتونه بهتر از این باشه؟
  3. O

    معرفی بازی رایانه ای تندیس مرگ

    دوستان عزیز بسیار ممنون از انتقاد ها و حمایت هاتون. تمام سعیمون بر اینه که با کمک نقد های سازنده شما دوستان کیفیت بازی رو تا حد امکان بالا ببریم و مطمئنا از تمامی نظراتتون استفاده خواهیم کرد. متاسفانه فعلا برنامه زمانی ای برای ارائه بازی تحت شبکه نداریم. درباره داستان بازی اطلاعات بیشتر رو به...
  4. O

    معرفی بازی رایانه ای تندیس مرگ

    ممنون دوست عزیز. بله ایشون مدیریت پروژه رو به عهده داشتن. که البته زحماتشون خیلی فراتر از مدیریت پروژه بود. ما هم امیدواریم مورد پسندتون قرار بگیره.
  5. O

    معرفی بازی رایانه ای تندیس مرگ

    ممنون دوست عزیز. :) ممنون دوست عزیز. :) و سعیمون بر اینه که روز به روز بهتر بشیم. شما رو نمیدونم ولی ما تقریبا توی چهار سال از صفر رسیدیم به این! اسلحه ها به طور متوسط سه باز از صفر تا صد ساخته شدن و چیزی که متاسفانه توی ذوق شما میزنه بهترین نتیجه توی زمان بندی ما بود. مطمئنا در کارهای بعدی...
  6. O

    معرفی بازی رایانه ای تندیس مرگ

    پس از گذشت بیش از سه سال توسعه، بازی رایانه ای تندیس مرگ برای عرضه به روز PC آماده شد. سبک بازی اکشن اول شخص بوده و با همکاری شرکت مهنسی فناوران ساتیار رایانه و بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای ساخته شده است. موتور استفاده شده برای ساخت این بازی leadwerks بوده و این بازی در نمایشگاه بازیهای رایانه...
  7. O

    اخبار استودیوی بازی سازی فنائی

    به نظرم بهتر بود یه تاپیک مجزا برای ایت پست درست میکردین.. منتظر ادامه مطالب هستم..;)
  8. O

    OpenGl VS DirectX

    OpenGL: رایگان، قابل استفاده در تمام سیستم عامل ها (Multiplatform) DirectX: محصول ماکروسافت، فابل استفاده فقط در محصولات ماکروسافت، به اعتقاد بعضی ها قوی تر، پشتیبانی مطمئن تر. نمیدونم دقیقا چه تفاوتهایی مورد نظرته، اگه بیشتر میخوای بدونی...
  9. O

    2012 آغاز نسل بعد کنسول ها یا تحولی بزرگ برای انسان ها یا هیچکدام !!؟

    خیلی تاپیک کره ای بود! حسابی استعمال کردیم! چقدر سخته برام دیدن اینکه ما ایرانی ها یا از این طرف میافتیم یا از اون طرف. تو هر زمینه ای تعصب چشمامونو کور کرده، یکی توی دین محو میشه یکی توی بی دینی. یا از یه موضوعی 100 درصد دفاع میکنیم یا 100 درصد رد میکنیم. اونوقت دم از منطق و تحقیق و منبع معتبر...
  10. O

    تحصيل در زمينه ي بازي در خارج

    ماشاللا با انگیزه ای که شما دارین طبیعیه اینجوری فکر کنین. از الان دارین باقی مونده رو میشمارین؟! ما که داریم با امید به خدا و سرویس کردن خودمون جلو میریم! (حتی اگه تا آخر خط 2 وجب فاصله داشته باشیم) حداکثر تا 15 سال دیگه ایران تو این زمینه یه قطبه ;) البته اگه تا اون موقع زنده بودیم... ویرایش...
  11. O

    تحصيل در زمينه ي بازي در خارج

    شاید بهتر باشه یه سری هم به بنیاد بزنی.. اگه تونستی آقای سیدف (Seyedof) یا آقای بهفر (Behfar) رو پیدا کنی (با اینکه سرشون خیلی شلوغه) ولی 10 دقیقه صحبت باهاشون شاید خیلی بهتون کمک کنه. تصمیم گیری توی زمینه انتخاب مسیر زیاد سخت نیست 60 درصد ببین دلت چی میگه، 40 درصد هم با اهل این فن مشورت کن (ولی...
  12. O

    تحصيل در زمينه ي بازي در خارج

    من نمیدونم برای مقطع کارشناسی این رشته رو ارائه دادن یا نه.. ولی کارشناسی ارشد رو میدونم. اگه میخوای استفاده تجاری از بازی سازی ببری 70 درصد زندگیت رو باید روی بازی سازی بذاری (منهای دانشگاه) به نظر من بهترین راه برای یاد گرفتن بازی سازی، شروع به ساختن بازیه. هرچی که میخواد باشه وقتی درگیر فکر...
  13. O

    پروژه قدیمی 2D Platformer من به اسمه MyMario

    !!!! نوشته بودی اونجا که! space و Arrowkey رو خوندم، Shift رو نخوندم..! کاش میتونستی یه آهنگشم بذاری تو بازی.. محیطو میکرد واسه 15 سال پیش.. داغونم میکنه آهنگ زیر زمینش! Score 14550
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر