قوانین عمومی تالار بازار سنتر( بازارچه)

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali

On The Day The Wall Came Down
Administrator
Sep 22, 2005
4,213
نام
علی
Rating - 0%
0   0   0
قوانین عمومی
  1. بازی‌سنتر، مدیران و مسئولین بازارچه منفعتی از معاملات این تالار نمیبرند، و هیچ گونه تعهدی در خصوص صحت و سقم معامله یا کلاهبرداری و کم فروشی ندارند. کلیه مسئولیت ها و عواقب ناشی از انجام معاملات صرفاً متوجه طرفین معامله است و سایت به هیچ عنوان تایید کننده خریدار یا فروشنده نیست.
  2. فروشندگان و فروشگاه هایی که قصد فعالیت تجاری در بازارچه بازی سنتر را دارا هستند، ابتدا میبایست مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت خود را ارسال نمایند، تا پس از تایید به عنوان فروشنده معتبر اقدام به انجام معاملات نمایند.
  3. پیش فروش به هیچ عنوان مجاز نمی باشد! گفتگو های مرتبط به سرعت حذف و در صورت تکرار دسترسی فرد خاطی از بازارچه قطع خواهد شد.
  4. استفاده کردن از فضای بازارچه به منظور ارسال آگهی های تبلیغاتی مجاز نیست و گفتگو های غیر مرتبط حذف خواهند شد.
  5. انتشار اطلاعات شخصی و هویتی مانند آدرس، کد ملی و ... در فضای عمومی تاپیک ها مجاز نیست.
  6. فروشنده موظف به قرار دادن تصویر و یا تصاویری از کالای خود (نو و یا کارکرده) با مشخصات مورد نظر که عبارتند از : 1) نام کاربری فروشنده(به طور کامل و با تمام حروف) 2) نام و یا آدرس بازی سنتر 3) تاریخ ثبت عکس در پست اول تاپیک است.
  7. محصول یا محصولات خود را به صورت صحیح، با ذکر شرایط کامل و عنوانی مناسب معرفی کنید.
  8. از ایجاد بحث و درگیری در مورد اثبات کیفیت یا قیمت مناسب محصول خود با کاربران خودداری کنید و در صورت بروز مشکل فقط از طریق ارسال گزارش اقدام نمایید.
  9. از ایجاد همزمان چند تاپیک به منظور فروش یک کالا خوداری کنید، گفتگو های تکراری حذف خواهند شد و دسترسی فرد خاطی به بازارچه محدود خواهد شد.
  10. در مورد اجناسی که به مزایده گذاشته می شوند، فروشنده موظف است، قیمت پایه و نرخ افزایش آن را مشخص کند و علاوه بر آن آخرین قیمت پیشنهادی را در صفحه آگهی خود در معرض نمایش قرار دهد.

قوانین تالار بازارسنتر
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر