The Walking Dead Michonne

w57kj9vhj59ed1owjxub.jpg


  1. Initial release date
    : February 23, 2016
    Series: The Walking Dead
    Developer: Telltale Games
    Publisher: Telltale Games
    Modes: Single-player video game
    Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Android, Xbox 360, PlayStation 3, Microsoft Windows, iOS, Mac OS
    Genres: Adventure game, Interactive movie

The Walking Dead Michonneبازی ماجراجویی دیگری است که توسط استودیوی Telltale Games ساخته شده است . این استودیو در سال 2012 با ساخت بازی The Walking Dead که به عنوان بازی سال نیز انتخاب شد و موفق به دریافت بیش از 100 جایزه از نمایشگاه های مختلف شد توانسط خود را در میان بازی بازان به عنوان یکی از زیباترین بازیهای سبک ماجراجویی جا کند . پس از موفقیت فصل اول و دوم بازی Walking Dead ،استودیو تصمیم گرفت تا داستان یکی از شخصیت های اصلی کمیک Walking Dead را برای طرفداران این سری روایت کند . در بازی The Walking Dead Michonne شما کنترل میشون را بر عهده دارید، زن سیاه پوست و اکشنی که یکی از شخصیت های سریال The Walking Dead می باشد و استودیوی سازنده وعده یک داستان بسیار غنی و درگیر کننده را داده است .

gzoz2f2z0n9hllofyyse.jpg

قسمت اول این بازی در تاریخ 23 فوریه 2016 برای طرفداران این سری منتشر شده است و استودیو تل تیل اعلام کرده که 2 قسمت بعدی این بازی را نیز در ماه های مارچ و آپریل برای طرفداران این سری منتشر کند . داستان این سری در رابطه با شخصیت میشون و اتفاقاتی می باشد که برایش می افتد ، در این بازی شما شاهد این می باشید که بر اثر یک سری اتفاقات مرموز میشون مجبور به ترک گروه ریک گریمز می شود و باید مدتی را به تنهایی سر کند . داستان این بازی در رابطه با همین مدت و اتفاقات این برهه زمانی می باشد . طبق گفته استودیوی سازنده این عنوان دارای داستانی مستقل می باشد و همچنین باعث پیوند داستانی بین فصل دوم و سوم سری محبوب The Walking Dead می شود . گیم پلی این بازی مانند سایر ساخته های این استودیو در سبک اشاره و کلیک می باشد ، گرافیک بازی نیز یک گرافیک هنری زیبا و البته نه چندان قوی از لحاظ تکنیکی می باشد . بازی The Walking Dead Michonne یکی از بازی های مورد انتظار سال 2016 می باشد .


بازی با حجم 2.03 گیگ منتشر شده است.
 
آخرین ویرایش:

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
بازیش نسبت به قبل اکشن تر شده و گرافیک به روزتری رو نمایش میده . اما خب نسبت به قبلیاش کوتاه تره . تا وارد بازی شدم تموم شد! . اما داستان خوبی داره و منتظر اپیزود بعدیش هستم.
 

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
خودم هم قسمت اول بازی رو تموم کردم...کوتاه بود...کوتاه تر از عناوین قبلی تل تیل ... اون حس و حال بازی های قبلی رو بهم نداد و جذابیت داستانی لازم رو فکر می کنم نداشت...بازی اکشن تر شده اما نه یک اکشن درگیر کننده.... با این حال بازم برای ادامه دادن جا داره....
 
آخرین ویرایش:

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
خوب سه قسمت این بازی هم عرضه شد.... قسمت های اول و دومش راضی کننده نبود... اما قسمت اخر واقعا زیبا به پایان رسید... بشدت منتظر فصل سوم این بازی هستیم.
 
  • Like
Reactions: Ƥ.s.Y.c.H.o

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر