Metal Gear Online | PC

به نام خداوند بخشنده مهربان

B2KvR.jpg

بازی MGO که یک بخش جدا از از سری MGS هست و اکثر مواقع به صورت یک بازی فرعی در کنار این عناوین عرضه شده, قرار هست, در ماه Jan سال 2016 با تاخیر بسیار زیاد نسبت به نسخه کنسولی این بازی, برای PC نیز عرضه شود .
این بازی سومین نسخه از سری بازی MGO هست و برای دست یابی به این بازی نیاز به بازی MGSV خواهید داشت قابل ذکر است که دو نسخه قبلی در کنار MGS3 و MGS4 عرضه شدند .
MGO دارای 3 Mode مختلف Bounty Hunter , Cloak & Dagger و Comm Control هست, که به توضیح در مورد آنها می پردازیم :


Bounty Hunter
e4c4X.png

Bounty Hunter عکس Team DeathMatch در سری بازی COD عمل می کند و بازیکنان باید در زمان مشخص شده مقدار Bounty تیم خود را بالاتر از حریف نگه دارند . در این بخش هر بازیکن بعد از اینکه چند بازی کن از تیم حریف را کشت, مقداری Bounty برای خود جمع می کند . هر چقدر که میزان Bounty روی سر شما بیشتر شود, شما در معرض خطر بیشتری قرار دارید چون بازیکنان تیم حریف علاقه بیشتری به کشتن شما خواهند داشت تا با Falcon کردن شما Bounty شما را از آن خود کنند, Cool right ؟!
Cloak & Dagger
UEDJu.png

Cloak & Dagger بیشتر شبیه Search & Destroy است, که بازکنان مهاجم با اسلحه سرد ( non-Lethal ) باید Data Disk را آپلود کنند و مدافعان باید با اسله گرم ( Lethal ) مانع از آپلود تیم حریف شوند . در اینجا اگر شما بمیرید تا داند بعدی دیگر امکان حضور در بازی را نخواهید داشت .
Comm Control
KFZRl.png

Comm Control هم شبیه به Domination با تفاوت تعداد کمتری پرچم, با امکانات بیشتری است .
----------
MGO دارای 5 Stage مختلف با اشکالی مختلف است :

Jade Forest

gZ1Vn.jpg


Red Fortress
FSEzu.jpg


Gray Rampart
z6tmS.jpg


Amber Station
yNM6J.jpg


Black Site
O3eek.jpg

----------
MGO شامل 3 کلاس Scout Class , Enforcer Class و Infiltrator Class است :

Scout Class
XGchJ.jpg

کلاس Scout اولین گزینه برای تازه کاران بازی MGO می باشد, چون این کلاس مانند یک تیم Support عمل کرده و با اسلحه Snipe شکل خود به همراه قدرت و سرعت کافی عملکرد مناسبی را برای بازیکنان خواهد داشت .


Enforcer
HpxcQ.jpg

کلاس سنگین Enforcer که بیشتر بر روی حمله تمرکز دارد و از اسلحه سنگین سود می برد , همچنین بدلیل وزن زیاد تجهیزات حمل کننده دارای حرکت کندتری نسبت به بقیه دارا است . این کلاس برای بازیکنان آماده و قبراغ انتخاب مناسبی می تواند باشد .

Infiltrator
l7EQl.jpg
این کلاس به دلیل استفاده زیاد از CQC و مبارزه تن به تن و قدرت بندی کمتر دارای ریسک زیاد است و بیشتر برای بازیکنان باتجربه و Pro توصیه می شود .
----------
Metal Gear Online 3 قرار است, در ماه January سال 2016 بر روی PC نیز عرضه شود .
با تشکر فراوان .
 
  • Like
Reactions: .:GHOST:.

Miniature Rose

A Poor Man's Rose
کاربر سایت
Jun 25, 2009
2,658
Metal Gear Online PC beta coming today
خوب بالاخره خبر مربوطه رسید و قرار هست از فردا Beta بخش MGO آزمایش بشه و همه با تنظیمات قسمت opt از بخش Library ـِ Steam قادر به بازی کردن MGO خواهند بود :x
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا:bighug:
 

Brightman

کاربر سایت
Jul 25, 2007
614
انلاین بازی هم برای سرگرم شدن خوبه. یک ساعتی بازی کردم.یکی دو بار قطع شدم از سرور اما در کل راضی کننده بود کیفیت ارتباط.
 

abolfazl1374

کاربر سایت
Jan 27, 2015
9
سلام.خسته نباشید.دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه که وقتی بازی اصلی metal gear رو کسی بگیره.چه چیزایی داخل بخش singleplayer هست واسه نسخه اصلی.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
واقعا که بعیده هیچ کس راغ این بازی نیومده یعنی از بازی های کشکی دیگه آنلاینش خیط تره؟
من اتفاقا خیلی بازی میکردم اوایل یکی از مولتی های خوب سوم شخص هست با MAP های بزرگش ، اما بعد از یه مدتی خیلی خیلی پلیر هاش کم شده....
 
  • Like
Reactions: ⓘceғℓoฬer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر