PlayStation Star Wars Battlefront | PSN

به نام خدا
بعد از عرضه ی بازی و برای دعوت از همدیگه میتونید ID همدیگه را بذارید تا همگی با ه م آشنا بشیم و بازی را انجام بدیم......بازی بسیار خوبیه حیف ما ایرانیا با هم بازی نکنیم....
برای شروع ID خودم:
SAFAHAN76
اینم آموزش برای مبتدیان:

Star-Wars-Battlefront-790x527.jpg





نکات بسیار زیادی درباره بازی Star Wars Battlefront ساخته کمپانی دایس وجود دارد که بازی را از شوترهای دیگر متمایز می‌کند. این بازی، بر خلاف تیراندازی‌های مدرن، از سیستم‌هایی‌ مانند کلاس بازیکنان پیروی نمی‌کند. این مسائل به این معنی نیست که بازی نسبت به دیگر همتایان خودش ضعیف‌تر است، بلکه دایس توانسته با تغییر دادن المان‌های بازی‌های تیراندازی مدرن، از نبود برخی‌ از این ویژگی‌ها به نفع خود استفاده کند. به همین دلیل ممکن است برای اولین باری که بازی را اجرا می‌کنید، کمی‌ سر در گم باشید. ما نیز تصمیم گرفتیم که چند نکته مهم بازی را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید با آمادگی بیشتری بازی را شروع کنید.

۱. قابلیت پرواز همیشه به کمک شما نخواهد آمد

اکثر بازی‌های تیراندازی مدرن، قابلیت‌هایی‌ به شما می‌دهند که توسط آنها شما می‌توانید برای مدت کوتاهی‌ پرواز کنید. به طور مثال در بازی‌هایی مانند Black Ops 3 این ویژگی‌ بسیار به کمک شما می‌آید و شما می‌توانید از بالا چندین دشمن را از پای در بیاورید.
مقاله مرتبط


با اینکه این مساله در مورد Star Wars Battlefront نیز صدق می‌کند، اما به اندازه بازی‌های دیگر نقشی‌ حیاتی در مبارزات ندارد. اولین مساله این است که شما تا رسیدن به سطح ۱۳ به جت پک دسترسی‌ نخواهید داشت و با توجه به اینکه شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چه تجهیزاتی را برای خود آزاد کنید، ممکن است مدتی‌ طول بکشد تا به این وسیله جانبی دسترسی‌ پیدا کنید.
جت پک‌های بازی، دارای مخزن سوختی هستند که به سرعت تمام می‌شوند. همچنین این جت پک‌ها می‌توانند شما را وارد مبارزه کنند یا از مخمصه‌ای نجات دهند و مدت زمانی‌ طول می‌کشد که دوباره مخزن سوخت آنها پر شود بنابر این بهتر است که در مواقع ضروری از آن‌ استفاده کنید. همچنین به جای استفاده از این قابلیت در حملات، پیشنهاد می‌شود که در هنگام دفاع و فرار کردن از محاصره دشمنان از این قابلیت استفاده کنید.
در بعضی مواقع هم هنگام حمله، اگر بتوانید گروه دشمنان را غافلگیر کنید و خوش شانس باشید، می‌توانید با استفاده از این ویژگی‌ قبل از اینکه آنها متوجه حضور شما شوند، دو نفر را بکشید.

۲. کشتن دشمنان نسبت به بازی‌هایی مانند Call of Duty سخت‌تر است

در بازی Star Wars Battlefront، نسبت به بازیی مانند Call of Duty، کشتن دشمنان سخت‌تر است. این مساله به این معنی‌ است که اگر شما تیر بخورید، شانس این را دارید مقابله به مثل کنید و حتی اگر در نشانه‌گیری تبحر بیشتری نسبت به حریف‌تان داشته باشید، در مبارزه تک به تک و در حالی‌ که تیر اول را خوردید، پیروز شوید.
از طرف دیگر، این مساله باعث می‌شود که به دست آوردن دبل کیل و تریپل کیل (کشتن ۲ و ۳ دشمن در یک راند بدون اینکه کشته شوید) سخت‌تر شده است. در سناریوهای دو در مقابل یک، به احتمال قریب به یقین این شما هستید که کشته می‌شوید.
یکی‌ از راه‌های خوب برای کشتن دشمنان، استفاده از نارنجک است. شما می‌توانید با پرتاب نارنجک Impact یا Thermal Detonator، ابتدا حریف را گیج کرده و سپس به آنها تیراندازی کنید.


۳. سعی کنید بیشتر از زاویه دید سوم شخص استفاده کنید


با اینکه این مساله کاملا به نظر شخصی‌ بر می‌گردد، اما برتری تاکتیکی که زاویه دید سوم شخص به شما می‌دهد، غیر قابل انکار است. این درست که زاویه دید اول شخص باعث می‌شود که بتوانید با دقت بیشتری تیراندازی کنید اما اینکار باعث محدود شدن دید شما از نقشه می‌شود.
همچنین مکان‌هایی‌ در نقشه‌های بازی وجود دارد که شما باید از آنها بالا بروید و رد کردن این قسمت‌ها در حالت اول شخص کار بسیار سختی است. پس توصیه ما به شما این است که اکثرا از حالت سوم شخص استفاده کنید و فقط در مواقعی به حالت اول شخص سوئیچ کنید که جایی‌ پناه گرفتید و می‌خواهید از فاصله دور دشمنان را از پای در بیاورید.
این مساله دقیقا برای وسایل نقلیه بازی نیز صدق می‌کند.

۴. ماموریت‌های تمرینی و بخش‌های آفلاین بازی را برای به دست آوردن اعتبار انجام دهید

فرقی‌ نمی‌کند که سال‌ها است که در حال بازی کردن شوتر هستید یا خیر، اما انجام مراحل تمرینی بازی برای به دست آوردن ارز رایج بازی شدیدا توصیه می‌شود.
نام ارز رایج داخل بازی اعتبار است و شما می‌توانید با بردن مسابقات، انجام بخش تمرینی و انجام بخش‌های آفلاین بازی و حتی از طریق اپلیکیشن موبایل Star Wars Battlefront و انجام مینی گیم آن‌، اعتبار به دست بیاورید. در اول بازی که شما با صفر اعتبار کار خود را آغاز می‌کنید، یکی‌ از بهترین راه‌های به دست آوردن آن‌، انجام مراحل تمرینی بازی است.
۵ مرحله تمرینی در بازی گنجانده شده که به شما مکانیک‌های اصلی‌ بازی را یاد می‌دهد. شما با انجام این مأموریت‌ها علاوه بر اینکه می‌توانید با مکانیک‌های اصلی‌ بازی آشنا شوید، با انجام دادم اهدافی که در این بخش برای شما در نظر گرفته شده است، می‌توانید اعتبار کسب کنید.
با به اتمام رساندن این مراحل، شما می‌توانید به راحتی‌ هزار اعتبار به دست بیاورید و این برای اینکه اولین کارت خود را آزاد کنید، کاملا کافی‌ خواهد بود.
علاوه بر بخش آنلاین، بازی دارای حالت‌های آفلاینی هم است و درست مانند بخش تمرین، این حالات آفلاین به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید اعتبار درون بازی را کسب کنید.
مقدار اعتباری که از طریق انجام این بخش‌ها می‌توانید کسب کنید بسیار زیاد است. اگر کمی‌ خوش شانس باشید، با بازی کردن هرکدام از این بخش‌ها می‌توانید به بیش از ۲۵۰۰ اعتبار دست پیدا کنید.


۵. هرچه سریع‌تر از پاور آپ‌های قهرمانان و وسایل نقلیه استفاده کنید

تنها پاور آپ‌هایی‌ که در بازی دارای محدودیت زمانی‌ هستند، پاور آپ‌های مربوط به وسایل نقلیه و قهرمانان بازی هستند. پس هنگامی که در نقشه این پاور آپ‌ها را به دست آوردید، سریعا و با فشردن دکمه‌های LB و RB یا R1 و L1 آنها را فعال کنید زیرا این پاور آپ‌ها فقط برای ۱۲ ثانیه در اختیار شما قرار می‌گیرند و پس از آن از دست می‌روند.

۶. در سطح ده شما توانایی استفاده از ۲ دست کارت را به دست می‌آورید

در بازی علاوه بر اسلحه‌ها، تجهیزات جانبی‌ نیز وجود دارد. این تجهیزات جانبی در قالب کارت‌هایی‌ هستند و به شما این امکان را می‌دهند که ۳ وسیله جانبی را با خود به میدان مبارزه ببرید. هر دست شامل ۳ کارت ستاره‌ای می‌شود. دو کارت تجهیزات و یک کارت قابلیت.
در ابتدای بازی شما فقط به یک دست از کارت‌ها دسترسی‌ دارید و بنابرین فقط می‌توانید ۳ کارت را در این دست قرار دهید. این مساله در اوایل بازی شما را زیاد با مشکل مواجه نمی‌کند اما هرچه بیشتر پیشروی کنید و کارت‌های بیشتری را آزاد کنید، نیاز دارید که دست دومی‌ هم داشته باشید که بتوانید به راحتی‌ بین آن دو سوئیچ کنید. سعی‌ کنید هنگامی که این قابلیت را آزاد کردید، دو دست را برای خود انتخاب کنید که یکی‌ برای مبارزه با سرباز‌های پیاده به کمک شما بیاید و یکی‌ دیگر میزان صدمه شما به وسایل نقلیه را افزایش دهد.
همچنین پیشنهاد می‌کنیم که مقداری اعتبار برای خود ذخیره کنید تا هنگامی که به سطح ۱۰ رسیدید بتوانید سریعا دست دوم خود را با کارت‌های مختلف بسازید.


۷. این سه تجهیزات را سریعا خریداری کنید

نحوه آزاد کردن کارت‌های مختلف کاملا به سبک بازی شما بستگی دارد اما سه کارتی که اول آزاد می‌کنید، بهتر است Ion Torpedo، Scout Pistol و Impact Grenade باشد.
اولین آنها، Impact Grenade است و واقعا باید جزو اولین کارت‌هایی باشد که شما توسط اعتبار به دست آورده خریداری می‌کنید. با اینکه میزان صدمه‌ای که این نارنجک به دشمنان وارد می‌کند از Thermal Detonator کمتر است، اما توانایی غافلگیر کردن دشمنان را دارد. این نارنجک برای از بین بردن دشمنان در راهرو‌ها و اتاق‌ها بسیار کاربردی است.
مورد بعدی که برای دفاع در مقابل وسایل نقلیه به کار می‌آید، Ion Torpedo است. این اسلحه را هم می‌توانید در اوایل بازی آزاد کنید و هم توانایی صدمه رساندن قابل قبول به وسایل نقلیه را دارد. مطمئن شوید قبل از اینکه وارد بخش‌های Walker Assault و Supermacy می‌شوید، این کارت را خریداری کرده باشید.
در انتها، Scout Pistol را آزاد کنید. این تفنگ کوچک، برای نبرد‌های از فاصله نزدیک بسیار کاربردی است. اگر از فاصله درستی‌ مورد استفاده قرار بگیرد، می‌‍تواند به راحتی‌ دشمنان را از پای در بیاورد.

۸. اسلحه‌ای که با آن‌ بازی را آغاز می‌کنید، تا سطح ۱۰ کاملا برای شما مناسب است

هم سربازان اتحاد ربل و هم سربازان امپراطوری گلکتیک، کار خود را با یک اسلحه پیش فرض آغاز خواهند کرد. این اسلحه‌ها تا زمانی‌ که شما به سطح ده برسید، کاملا برای شما کافی‌ خواهند بود پس بهتر است از همان ابتدا اعتبار خود را برای خرید اسلحه جدید خرج نکنید و به جای آن‌ کارت‌های مختلف خریداری کنید یا پول خود را ذخیره کنید تا در سطح‌های بالاتر هنگامی که اسلحه‌ها و کارت‌های جدید برای شما آزاد شد، بتوانید آنها را خریداری کنید.

امیدواریم با استفاده از این نکات بتوانید هرچه سریع‌تر در بازی پیشرفت کنید و به سطح‌های بالاتر برسید.


[FONT=&amp]با سلاح‌‌ها، تجهیزات و تمام شخصیت‌های بازی[/FONT] Star Wars: Battlefront [FONT=&amp]آشنا شوید[/FONT]

در این اطلاعات بسیار زیاد، می‌توانید شخصیت‌هایی که در بازی با آن‌ها به مبارزه با رقیبان خود خواهید پرداخت، سلاح‌های آن‌ها، ابزار، قدرت و کارت‌های متفاوتی که برای افزایش قدرت خود از آن‌ها استفاده می‌کنید را مشاهده کنید. در ابتدا بهتر است با شخصیت‌های متنوع و بسیار زیاد بازی که از سیارات مختلف به بازی Star Wars: Battlefront آمدند آشنا شویم:

شخصیت‌ها


سربازان شورشی متحد (Rebel Alliance)
سربازان شورشی متحد باوجود خطرات موجود، همیشه در برابر نیروی شیطانی امپراتوری ایستادگی کردند. این سربازان که از گروه مقاومت دوران جنگ‌ کِلَن‌ها تشکیل شدند، سال‌های طولانی است که برای کاهش قدرت پادشاه و بازیابی دموکراسی به صورت مخفیانه مبارزه می‌کنند. این سربازان که با سفینه‌های فضایی X-wing و A-wing مسلح هستند و توسط پِرَنسِس لیا و فرمانده اَکبار رهبری می‌شوند، در نبرد اِندور در برابر نیروهای امپراتوری پیروز شدند.


سربازان شورشی متحد مبارزان آزاده‌خواه دیگر را از سیاره‌های دیگر مانند تاتوئین جمع‌آوری کردند.


پس از دو دهه از سقوط جمهوری، شاهزاده لیا با نقشه‌ی از بین‌بردن ستاره مرگ (Death Star) به تاتوئین فرار کرده است. زمانی که سفینه‌های دارث وِیدِر سفینه لیا را کشف و ضبط کردند، نقشه‌های شاهزاده برملا شد. از آن‌جایی که لیا می‌دانست به‌زودی اسیر خواهد شد، تصمیم به پیداکردن اُبی-وان گرفت.


سرباز شورشی (Rebel)
سربازان شورشی که از سرتاسر سیارات و نژادهای مختلف جمع‌آوری شدند، در زمان مبارزه با امپراتور در خط‌ مقدم نبرد حضور داشتند. این سربازان رهبر نظام‌های سیارات زیادی را از بین بردند و در هر مبارزه برای پیروزی، تاکتیک و نحوه مبارزه خود را تغییر می‌دهند.


رودیان (Rodian)
رودیان که یک خَزَنده‌ی سبز رنگ است، از جنگل‌های رودیا آمده است. با این حال می‌توان این نژاد را در سیارات مختلف پیدا کرد.



سربازان شورشی برفی (Snow Rebel)
سربازان شورشی با یک راه‌حل هوشمندانه برای ایجاد امنیت در سیاره تانتائونز، شروع به گشت‌زدن در این سیاره برفی و یخبندان کردند. سربازانی که برای نگهبانی انتخاب شده بودند، طاقت زیادی در برابر شرایط برفی و سرما داشتند.


ایشی تیب (Ishi Tib)
نژاد ایشی تیب که از سیاره تایبِرین آمدند را می‌توان با پوست سبز رنگ، چشمان خاص، ظاهری شبیه به پرنده و مارمولک شناسایی کرد.


کوآرِن (Quarren)
کوآرِن نژاد بیگانه‌ای است که با چهار شاخک خود که از فَکِ آن‌ها به بیرون آمده شناسایی می‌شوند. نژاد کوآرن از سیاره مون کالا، دنیایی که با نژاد مون کالاماری (Mon Calamari) مشترک هستند می‌آیند.



سربازان شورشی مَگما (Magma Rebel)
در زمان جنگ کِلَن‌ها، سیاره سالاست میزبان جنگی میان جمهوری‌خواهان کهکشان و کنفدراسیون بود. سال‌ها پس از به پایان رسیدن این جنگ، نیروهای شورشی به عنوان یک مزیت برای جنگ اِندور از این سیاره استفاده کردند.


زَبراک (Zabrak)
نژاد زَبراک که از خصوصیات اخلاقی آن‌ها می‌توان به مغرور و پرخاشگر بودن اشاره کرد، یکی از مستقل‌ترین گونه‌های کهکشان هستند. این نژاد خاص با شاخ‌ها و خالکوبی‌هایِ صورتشان قابل شناسایی هستند.


سالاستان (Sullustan)
نژاد سالاستان که شباهت زیادی به انسان‌ها دارند، از سیاره سالاست می‌آیند و برای شناسایی آن‌ها، می‌توان به پوست کشیده شده روی گونه‌شان اشاره کرد. نیِن ناب، کمک خلبان لَندو کالریسیان در مبارزه اِندور، یک مبارز فداکار و بزرگ از این گونه بود.


دورُس (Duros)
نژاد دورُس که می‌توان آن‌ها را در سراسر کهکشان پیدا کرد، دارای پوستی سبز رنگ، چشمانی قرمز و صورتی بدون بینی هستند.


اِستورم‌تروپِر (Stormtrooper)
سربازان استورم‌تروپر نسبت به امپراتوری وفادار هستند و به هیچ‌وجه نمی‌توان آن‌ها را از هدف اصلی‌شان دور کرد. این سربازان زره‌ای با رنگ سفید می‌پوشند که از آن‌ها در برابر اکثر خطرات و وضعیت‌های آب و هوایی مختلف محافظت می‌کند. سربازان استورم‌تروپر دارای یک سلاح رَگبار و کُلت هستند و د زمان مبارزات، به صورت گروهی به دشمنان حمله می‌کنند.


بایکِر اِسکاوت (Biker Scout)
برخلاف سربازان استورم‌تروپر، بایکر اسکاوت‌ها دارای زره‌ای سبک هستند که با استفاده از آن می‌توانند با سرعت بیشتر در محیط حرکت کنند. این سربازان نسبت به سربازان حکومتی دیگر دارای استقلال بیشتری هستند. از این سربازان برای انجام ماموریت‌های مختلف مانند شناسایی هدف و نفوذ به مناطق مختلف استفاده می‌شود. در سیاره اِندور، از بایکر اسکاوت‌ها برای گشت‌زنی در جنگل و مراقبت از محافظی که در حال ساخت دومین ستاره مرگ بود استفاده می‌شد.


اِسنو‌تروپر (Snowtrooper)
سربازان اسنوتروپر همان سربازان استورم‌تروپر هستند که برای مبارزه در مناطق قطبی و سرد آموزش داده شده‌اند. در زمان نبرد سیاره هوث، از این سربازان برای کنترل‌کردن پایگاه اِکو استفاده شده است.


مَگما‌ تروپر (Magma Trooper)
مَگما تروپر سربازانی هستند که برای مناطق گرم و آتشفشانی مانند سیاره سالاست آموزش دیدند.


شَدو تروپر (Shadow Trooper)
سربازان شَدو تروپر با استفاده از قابلیت غیب‌شدن، می‌توانند سورپرایزی ناخوشایند برای دشمنان خود باشند. زمانی که این سربازان را در محیط شناسایی کردید احتیاط خود را بیشتر کنید و به شدت مراقب سلاح T-21 Heavy Blaster آن‌ها هم باشید.


سَندتروپِر (Sandtrooper)
سربازان استورم‌تروپر که به مناطق جنگلی و استوایی فرستاده می‌شوند با نام سَند تروپر شناخته می‌شوند. این سربازان زره معمولی سربازان استورم‌تروپر به همراه دستگاهی برای خنک‌کردن آن، *****ی برای تصویه شِن و بسته سلامتی ویژه را به همراه خود دارند.


شاک تروپر (Shock Trooper)
این سربازان که دارای سلاحی قدرتمند با نام DLT-19 Heavy Blaster هستند، باید به عنوان یک خطر جدی محسوب شوند. این سربازان می‌توانند صدمه زیادی را به دشمنان برسانند و با زره خود، در برابر ضربات مختلف ایستادگی کنند.


سلاح‌ها


نارنجک ایمپَکت (Impact Grenade)
این نارنجک زمانی که به شی‌ای برخورد کند، سریعا منفجر می‌شود.


اسلحه DTL20-A Pulse Cannon
این سلاح که با استفاده از آن می‌توان اهداف دور را به خوبی شناسایی کرد، انتخاب اصلی بسیاری از سربازان است. قدرت این سلاح بستگی به زمان شارژ کردن آن دارد.


اسلحه Bowcaster

باتوجه به زمانی که برای شارژ کردن این سلاح استفاده می‌کنید، تیر انفجاری این اسلحه می‌توانند به شکل‌های مختلف به دشمن آسیب برساند.


اسلحه RT-97C Blaster

این سلاح که دارای قدرت زیادی است، برای از بین‌بردن اهداف نسبتا دور کاربرد زیادی دارد.


اسلحه DL-44 Blaster Pistol
این سلاح قوی‌ترین کُلت موجود در سراسر کهکشان است. اگرچه این کلت از فاصله نزدیک صدمه زیادی را به دشمنان می‌رساند، اما سریعا داغ می‌کند.


اسلحه DLT-19 Blaster
اسلحه DLT-19 صدمه زیادی را به اهدافی که در فاصله دور قرار دارد می‌رساند و با استفاده از دقت آن، می‌توان گروه عظیمی از دشمنانی که در فاصله دور قرار دارند را از بین برد.


اسلحه E-11 Blaster
این اسلحه رگبار برای استفاده در تمام محیط‌ها مناسب است. E-11 سلاح اصلی سربازان حکومتی شناخته می‌شود.


اسلحه DH-17 Blaster
DH-17 یک کُلت کاملا اتوماتیک است. این سلاح دارای دقت مناسب است و از آن می‌توان در نبردهای نسبتا نزدیک استفاده کرد.


اسلحه SE-14C Blaster
سلاح SE-14C کُلتی است که می‌توان ۵ گلوله از آن شلیک کرد. این سلاح برای مبارزات نزدیک مناسب است.


اسلحه T-21 Blaster
این سلاح سنگین صدمه زیادی را به دشمنانی که در فاصله دور قرار دارد می‌ٰرساند. با این حال این سلاح هیچ‌گونه قابلیت نشانه‌گیری مخصوصی ندارد.


اسلحه EE-3 Blaster
EE-3 سلاحی است که می‌توان ۳ گلوله را از آن شلیک کرد. این سلاح برای صدمه‌رساندن به اهدافی که در فاصله دور قرار دارند مناسب است.


اسلحه CA-87 Blaster
اگرچه اسلحه CA-87 در فاصله دور و میانه تقریبا بی‌استفاده است، اما از قدرت مرگبار آن می‌توان برای از بین‌بردن دشمنانی که در فاصله نزدیک قرار دارند استفاده کرد.


اسلحه Scout Pistol
این سلاح کمری که زیاد نمی‌توان از آن برای صدمه‌رساندن به دشمنانی که در فاصله دور قرار دارند استفاده کرد، در مبارزات نزدیک بسیار موثر است.


اسلحه A280C Blaster
A280C سلاحی است که قدرت زیادی دارد و از آن می‌توان برای از بین بردن دشمنانی که در فاصله دور قرار دارند استفاده کرد. این سلاح محبوب‌ترین اسلحه سربازان متحد کماندویی است.

تجهیزات


DF.9 Turret
DF.9 تیرباری با اشعه لیزری است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و به‌صورت مداوم لیزر به سمت دشمنان شلیک می‌کند.


Atgar Turret
1.4 FD تیرباری است که برای از بین‌بردن وسایل‌نقلیه از آن استفاده می‌شود. این تیربار به قَدری قدرت دارد که می‌توان با آن روبات‌های AT-ST را هم از بین برد.


Thermal Imploder
این سلاح محیط را به شدت گرم می‌کند و با توانایی‌های خود، اشعه‌ای از جنس رادیواکتیو را تولید می‌کند.


Sensor Droid
این روبات محیط و دشمنان را بررسی و با قدرت محدود خود، به دشمنان حمله می‌کند.


Squad Shield
این محافظ بازیکنان را از آتش دشمنان محافظت می‌کند.


Orbital Strike
از این محافظ در برابر گلوله استفاده می‌شود.


Blaster Cannon
از این نارنجک‌انداز برای صدمه‌رساندن جدی به دشمنان و عقب‌نشینی آن‌ها استفاده می‌شود.


Proximity Bomb
زمانی که دشمنان به این نارنجک نزدیک شوند، شاهد انفجار آن خواهید بود.


Smart Rocket
با این سلاح می‌توان روی دشمنان قفل و در هر شرایطی به آن‌ها آسیب رساند.


Infantry Turret
این تیربار به صورت خودکار دشمنان را شناسایی و به آن‌ها شلیک می‌کند.

کارت‌های ستاره‌ای (Star Cards)- با انتخاب‌کردن این کارت‌ها در بازی، برخی از قدرت‌های ویژه را به لیست توانایی‌های خود اضافه خواهید کرد.


آیِن تورپِدو (Ion Torpedo)
با فعال‌کردن این کارت، می‌توانید صدمه شدیدی به وسایل‌نقلیه و سلاح‌های سنگین برسانید.

تِرمال دِتونِیتور (Thermal Detonator)
تِرمال دِتونِیتور محبوب‌ترین نارنجک کهکشان است. استفاده از این نارنجک آسوده و نتیجه آن هم مرگبار خواهد بود.

جامپ پَک (Jump Pack)
از این وسیله برای پریدن به مناطق دور استفاده می‌شود. برای فرار از خطر و جا‌به‌جایی در محیط، استفاده از جامپ پَک‌ها ضروری است.

انرژی شیلد (Energy Shield)
این کارت از بازیکنان در برابر سلاح‌هایی که دارای انرژی هستند محافظت می‌کند. با این حال این کارت در برابر رگبارها و نارنجک‌ها هیچ اثری ندارد.

هومینگ شات (Homing Shot)
با استفاده از این کارت می‌توانید سلاح خود را روی دشمنانی که در فاصله دور قرار دارند قفل کنید.

نارنجک دودزا (Smoke Grenade)
با استفاده از این نارنجک می‌توانید توانایی بینایی دشمنان خود را محدود کنید.

رگبار MPL-57
این سلاح به‌صورت همزمان سه نارنجک به سمت دشمنان پرتاب می‌کند. علاوه براین، می‌توان مهمات دیگر را در این سلاح قرار داد و از آن به روش‌های متفاوت در میدان نبرد استفاده کرد.

نارنجک نوری (Flash Grenade)
با استفاده از این نارنجک، می‌توانید نور و صدای قوی‌ای را برای گیج‌کردن حواس دشمنان استفاده کنید.

سایکِلِر رایفل
با استفاده از این سلاح، می‌توانید به زره دشمنان نفوذ و به کسانی که در فاصله خیلی‌دور قرار دارند ضربه بزنید.
منبع:زومجی، بازی زیر ذره بین
 
Last edited by a moderator:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
سلام دوستان
من ميخواستم انلاين استاروارز بازى كنم وقتى كه ميزنم كانكت بشه ميگه بايد به اكانت EA وصل شى. از اونجايى كه من اكانت EA ندارم نميدونم از تو خود بازى چطورى بايد بسازم؟! اگر هم از طريق pc بسازم بعدش نميدونم كجا بايد وارد كنم چون تو بازى هيچ جا براى وارد كردنش نيست! ممنون ميشم راهنمايى كنيد.
 

arashp4

کاربر سایت
Dec 26, 2015
11
سلام به دوستان
ميخواستم انلاين استاروارز بازى كنم وقتى كه ميزنم كانكت بشه ارور روبرو میده
you must be signed in to your ea account to access online features star wars battlefront
اکانت
EA رو از طريق pc ساختم . فقط نميدونم كجا بايد وارد كنم چون تو بازى هيچ جا براى وارد كردن
اکانت
نيست.
ممنون ميشم راهنمايى كنيد.


 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر