PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
بگذارید یک نکته ای رو اشاره کنم :D
هرکس یه ذره عمیق تر اهل رمان و سینما و ... باشه و علاقش فقط در حد پلنگ سیاه و اونجرز و انجور چیزا نباشه ( البته قصد بی احترامی به مخاطبای اینطور فیلمها ندارم )
متوجه میشه که کارای دیوید کیج حتی از لحاظ داستان و شخصیت پردازی هم شاهکار نیستن ، با سینما که اصلا نمیخوام مقایسه کنم ولی تو همون بازی ها مثلا شخصیت پردازی و دیالوگ های Tlou و یا GTA V رو ببینید ...
و یا داستان RDR ، حتی از عناوین غیر خطی ام میتونم مثال بزنم ... داستان و سبک روایت Witcher 3 مثلا ... و یه عنوانی که بیشتر از همه میخوام بش اشاره کنم The Walking Dead تل تیل هست ... خداییش هروقت خواستید از داستان منشعب و یا دیالوگ های آثار دیوید کیج ستایش کنید قبلش سیزن اول واکینگ دد رو یاد آرید :D
خلاصه حرفم اینه که اسم این سبک رو گذاشتن درام تعاملی و من وقتی دارم یه اثر دیوید کیج رو امتحان میکنم انتظار دارم حداقل تا حدودی با آثار درجه یک سینما برابری کنه ... اما چه توی داستان و چه شخصیت پردازی همچین کیفیتی ندیدم ( هوی رین و بیاند رو تجربه کردم و براساس اونا دارم میگم ) در خوشبینانه ترین حالت میشه گفت در حد آثار درجه دو یا سه سینما هستن ... درحالی که تو همون گیم داریم بازی هایی مثل Tlou یا RDR که گیم پلی ای عالی به همراه داستانی به خوبی آثار درجه یک سینما ارائه دادن ...
کلا مقایسه تون از پایه غلطه خب!:D
فیلم یه فیلمنامه داره. میزانسن و تکنیک های مربوط به خودشو داره. مدیوم بازی هم ابزار مخصوصا به خودشو داره؛ که مهم ترینش گیم پلی هست.
روایت و شخصیت پردازی تو بازی ها ارتباط خیلی تنگاتنگی با گیم پلی و لول دیزاین داره، چیزی که بهش میگم game script . وجه تمایز فیلم از بازی هم دقیقا همینه.
بحث خیلی طولانی ای هست ولی به نظرم هیچ جوره نمیشه این دو تا رو با هم مقایسه کرد هر چه قدر شبیه هم باشن.
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,403
کلا مقایسه تون از پایه غلطه خب!:D
فیلم یه فیلمنامه داره. میزانسن و تکنیک های مربوط به خودشو داره. مدیوم بازی هم ابزار مخصوصا به خودشو داره؛ که مهم ترینش گیم پلی هست.
روایت و شخصیت پردازی تو بازی ها ارتباط خیلی تنگاتنگی با گیم پلی و لول دیزاین داره، چیزی که بهش میگم game script . وجه تمایز فیلم از بازی هم دقیقا همینه.
بحث خیلی طولانی ای هست ولی به نظرم هیچ جوره نمیشه این دو تا رو با هم مقایسه کرد هر چه قدر شبیه هم باشن.

اول اینکه من تو نود درصد حرفم داشتم بازی های دیگه رو مثال میزدم نه فیلم ...
بعدشم خب توی گیم هم وقتی شما کنترلر رو میذاری زمین و وارد یه کات سین بدون تعامل میشی ، کاملا میشه اونجا بحث میزانسن و دکوپاژ رو مطرح کرد ، و خب بازی های دیوید کیج هم کات سین بدون تعامل کم نداره !! و ایراد من هم از میزانسن و ... نبود ، ایرادم چیزایی مثل شخصیت پردازی غیر واقع گرا یا پیچش های بدون دلیل داستانش بود ، مث اونجا که اوایل بازی یه لانگ شات از ایتان نشون میداد که دچار حمله ptsd شده و بعد میدیدم که یه اوریگامی تو دستشه :|:| ( چرااا؟؟؟) غیر از اینکه میخواست بزور ذهن مخاطب رو گمراه کنه ؟
یا داستان کلیشه ای بیاند و کانسپت اون موجودات فرازمینیش که دربرابر طراحی دشمنان سایر بازی ها مثل یه شوخی بچگانس:)
حیف که خیلی وقت پیش هوی رین و بیاند رو بازی کردم وگرنه یادم میومد ده ها مشکل دیگه میتونسم ازشون مثال بزنم ... فقط کلیتش رو یادم مونده که عناصر داستانی بالاتر از بازی های گیم پلی دار نداشت ...

پ.ن : ولی خداییش ایده داستانی Detroit خوبه... اگه دو سال پیش اومده بود که کل ملت Westworld رو ندیده بودن :))

پ.ن 2 : این دوستانی ام که میگن شما که نمیخواین بخرین چرا میاین تو تاپیک بنظرم حرفشون درست نیست ... ما که نمیخوایم نظر کسیو عوض کنیم صرفا داریم نظر خودمون رو میگیم و بنظرم بحث جالبی ام هست هیچ مشکلی نداره ... سخت نگیرید :-bd
 
آخرین ویرایش:

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
803
نام
پویا
View attachment 87686

عمق نگاه منتقدین اسکاری فقط The Salesman که آخرش میگه یه تجاوزی شده بیخیال! همون با امثال کیج تو صنعت گیم سرگرم باشم خیلی بهتره تا ببینم فاحشه های ذهنی ایی مانند اصغر فرهادی(با اون بیانیه های مثلا س.ی.ا.س.ی خنده دارش) اسکار میگیرن و آویزون مشتی پ..ف.... شدن که یه وقت مشکلی برای فیلم ساختنشون پیش نیاد و طبق نرخ روز مسائل اجتماعی ایران رو تحلیل میکنن!

پ.ن: 2 نفر سمت چپی که از ترس روبه رو شدن با واقعیت جامعه اصلا شجاعت حضور تو شبکه های اجتماعی رو بصورت مستقیم ندارن(به ویژه توییتر که کاربرای تیزبین و آگاه زیادی حضور دارن) اما اون لباس قرمزه اکانت توییترش رو بررسی کنید تا دقیقا متوجه بشید فاحشه مغزی یعنی چی.
چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا؟:-??
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
هر کس هر نظری داره محترمه و میتونه بگه ولی اینکه یه نظر خیلی تند n بار گفته شه و طرف سعی کنه پشت هم با همه بحث کنه و بگه بقیه هیچی حالیتون نیست فقط من حالیمه خیلی مسخرس !
اول اینکه سبک بازی های کیج Interactive drama هست و یکی از پیشروهای این سبکه و الان بازی های telltale و بازی مثل life is strange دارن با همین سبک پیش میرن و طرفدارای خودشون هم دارند , حالا فرقشون اینه که بازی های کیج خیلی بیشتر از نمونه های دیگه روشون سرمایه گذاری میشه و در بعضی موارد متمایز میشن , اولین تفاوتشون گرافیک هست که در بازی های کیج همیشه کاملا سینمایی و حرفه ای کار میشه و همین مورد در تجربه بازی کاملا تاثیرگذاره و اون حس real و واقعی بودن رو منتقل میکنه شما در نظر بگیرید تفاوت جزییات صورت کاراکترها رو واقعا خیلی فرق میکنه حسی که منتقل میشه به گیمر مخصوصا حرکات لب و صورت موقع حرف زدن , نکته بعدی موسیقی و صدا گذاری قوی در بازی های کیج هست نمیگم مثلا بازی های telltale موسیقیشون بده ولی گوش دادن به ترک های هوی رین و حتی بیوند میتونه کاملا تفاوت رو نشون بده و از لحاظ صدا گذاری هم خیلی طبیعی تر هستند , از نظره گیم پلی اگر کسی بگه بازی های در سبک مشابه گیم پلی بهتر و بیشتری دارن واقعا قابل هضم حداقل برا من نیست خودم تمام بازی های telltale رو رفتم و بهترینشون هم به نظرم tales of borderlands بود ولی واقعا نمیشه گفت مثلا اونا گیم پلی دارن و بازی های کیج ندارن ! در هوی رین اگر یادتون باشه خیلی مواقع واقعا باید یک دست دیگه هم قرض میگرفتی که یه تیکه رو به سلامت و اونطوری که میخوای رد کنی خیلی مواقع باید به سرعت پشت هم دکمه زنی با تنوع مختلف انجام میدادی و یا وقتی کنترل Norman Jayden رو بدست میگرفتی کاملا باید پازل حل میکردی چیزی که خوشبختانه مشابهش رو هم در دتروید گذاشتن و یا در همون بیوند هم مثلا در صحنه های اکشن کاملا خوده پلیر باید جهت رو مشخص میکرد که چطوری بزنه یا کنترل آیدن رو میتونستی به دست بگیری لااقل یه چیزی به عنوان گیم پلی داشتن پس از این نظر هم حتی هیچ رقمه نمیشه بازی های در سبک مشابه رو برتر دونست . شاید مهمترین نکته در این سبک بازی تاثیر انتخاب روی روند داستانی باشه ولی واقعا در بازی های telltale مثلا چقدر تاثیر داره ؟ در حالی که تقریبا تک تک جملاتی که گفته میشه رو شما باید انتخاب کنید ولی عملا هیچ فرقی ندارند که کدوم رو انتخاب کنید حتی گیم پد رو زمین بذارید هم به راحتی ادامه پیدا میکنه ولی از این نظر یه مقایسه کوچیک با هوی رین میتونه کاملا تفاوت رو نشون بده , خوشبختانه از این نظر دتروید قراره خیلی بهتر از هوی رین هم بشه و در دمو و تریلرها هم مشخص بود که خیلی بر تاثیر انتخاب ها تاکید کردند که نکته اصلی در این سبک بازی همینه . تنها چیزی که میمونه بحث داستان و شخصیت پردازی هست که در بازی های با سبک مشابه هم نمونه های فوق العاده میشه پیدا کرد , ولی فکر نکنم کسی منکر توانایی بالای کیج در شخصیت پردازی بشه حتی آیدن که یه روح بود بدون وجود داشتن جسمی در بازی کاملا باهاش ارتباط برقرار میکردیم چه برسه به شخصیت هایی مثل Ethan Mars که با تمام غم هاش و مشکلاتش گیمر اون حس درد و ناراحتی و ناچاری بهش منتقل میشد , ولی از نظره داستان فکر نکنم هیچ رقمه با هیچ معیاری به داستانی مثل هوی رین و احساساتی که گیمر بهش دست میده بشه گفت معمولی و به بازی های دیگه گفت خفن ! این دیگه واقعا سلیقه ای هست
با توجه به نکاتی که گفتم خیلی طبیعیه که بازی پر خرج تر از نمونه های مشابه خودش قیمتش هم بیشتر باشه
پس هر وقت خواستید بازی ها رو با هم مقایسه کنید اول با نمونه های مشابه مقایسه کنید (نه اینکه مثلا با GTA مقایسه بشه !!) اتفاقا خوبه بحث بشه ولی اگر منصفانه نباشه و قصد الکی ترول کردن و شیرین بازی در آوردن باشه دیگه ارزش بحث کردن نداره چون هدف ترول و تکرار حرفای مشابه هست که قبلا زده شده
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
View attachment 87686

عمق نگاه منتقدین اسکاری فقط The Salesman که آخرش میگه یه تجاوزی شده بیخیال! همون با امثال کیج تو صنعت گیم سرگرم باشم خیلی بهتره تا ببینم فاحشه های ذهنی ایی مانند اصغر فرهادی(با اون بیانیه های مثلا س.ی.ا.س.ی خنده دارش) اسکار میگیرن و آویزون مشتی پ..ف.... شدن که یه وقت مشکلی برای فیلم ساختنشون پیش نیاد و طبق نرخ روز مسائل اجتماعی ایران رو تحلیل میکنن!

پ.ن: 2 نفر سمت چپی که از ترس روبه رو شدن با واقعیت جامعه اصلا شجاعت حضور تو شبکه های اجتماعی رو بصورت مستقیم ندارن(به ویژه توییتر که کاربرای تیزبین و آگاه زیادی حضور دارن) اما اون لباس قرمزه اکانت توییترش رو بررسی کنید تا دقیقا متوجه بشید فاحشه مغزی یعنی چی.

wtf_is_that_martin_freeman.gif
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
اول اینکه من تو نود درصد حرفم داشتم بازی های دیگه رو مثال میزدم نه فیلم ...
بعدشم خب توی گیم هم وقتی شما کنترلر رو میذاری زمین و وارد یه کات سین بدون تعامل میشی ، کاملا میشه اونجا بحث میزانسن و دکوپاژ رو مطرح کرد ، و خب بازی های دیوید کیج هم کات سین بدون تعامل کم نداره !! و ایراد من هم از میزانسن و ... نبود ، ایرادم چیزایی مثل شخصیت پردازی غیر واقع گرا یا پیچش های بدون دلیل داستانش بود ، مث اونجا که اوایل بازی یه لانگ شات از ایتان نشون میداد که دچار حمله ptsd شده و بعد میدیدم که یه اوریگامی تو دستشه :|:| ( چرااا؟؟؟) غیر از اینکه میخواست بزور ذهن مخاطب رو گمراه کنه ؟
یا داستان کلیشه ای بیاند و کانسپت اون موجودات فرازمینیش که دربرابر طراحی دشمنان سایر بازی ها مثل یه شوخی بچگانس:)
حیف که خیلی وقت پیش هوی رین و بیاند رو بازی کردم وگرنه یادم میومد ده ها مشکل دیگه میتونسم ازشون مثال بزنم ... فقط کلیتش رو یادم مونده که عناصر داستانی بالاتر از بازی های گیم پلی دار نداشت ...

پ.ن : ولی خداییش ایده داستانی Detroit خوبه... اگه دو سال پیش اومده بود که کل ملت Westworld رو ندیده بودن :))

پ.ن 2 : این دوستانی ام که میگن شما که نمیخواین بخرین چرا میاین تو تاپیک بنظرم حرفشون درست نیست ... ما که نمیخوایم نظر کسیو عوض کنیم صرفا داریم نظر خودمون رو میگیم و بنظرم بحث جالبی ام هست هیچ مشکلی نداره ... سخت نگیرید :-bd
یه اشکالی که در بحث دوستانی مثل شما هست اینه که شما دیوید کیج رو نقد نمیکنید. بلکه میکوبید.دنبال این نیستید که ایرادات کارش رو بگیرید دنبال کوچکترین نکته ی منفی هستین تا کل کارش رو زیر سوال ببرین. حالا خوب یا غلط برای خیلیا مخالفت با سبک و سیاق دیوید کیج یه افتخار شده. فکر میکنین کلاس داره.

اونجا که فرمودین چرا اوریگامی دو دستشه؟ باهاتون کاملا موافقم که فرمودین بازی رو خیلی وقته انجام ندادین یادتون رفته. چون اگر یادتون بود این نکته رو سوال نمیکیردین. برای یادآوری بگم که ما چهار تا شخصیت تو بازی داشتیم که هر بار از دریچه ی چشم یکی از اونها به داستان راه پیدا میکردیم. شیوه ی روایت دانای کل نبود یعنی ما از همه چیز خبر نداشتیم فقط چیزی رو میدیدم که کاراکترمیبینه و افکار اون کاراکتر روی دید ما تاثیر میزاشت. اون اوریگامی تو دستش نبود بلکه خیال میکرد تو دستشه. بنده خدا بعلت تصادف و اینکه دوسال تو کما بود دچار شیزوفرنی شده بود که فکر میکرد جدی جدی قاتل خودشه. حتی روانپزشکش هم به پلیس گفت که ایشون دچار این حملات میشه. پس دلیلش اونی که شما میگی نیست.

کی گفته که NPC و یال دنیای هر بازی باید واقعگرایانه باشه. اصلا دشمن یه بازی میتونه یه لیوان آب هویج باشه بشرطی که توی دنیایی که بازی یا داستان روایت میشه لیوان آب هویج قابل دفاع باشه. اگر ما لیوان آب هویج رو باس آخر رد دد بزاریم خو مسلما یه جای کار ایراد داره. ولی توی دنیایی که شخصیتاش وسایل آشپزخونن ایرادی نداره. واقعا بی محتوا ترین ایرادی که میشد گرفت اینه که بگی چرا NPC بازی یه روحه.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
حوصله ی این بحثو دیگه ندارم خیلی در موردش از HR تا الان بحث داشتیم ، ولی انقدر در مورد Fahrenheit بحث نداشتیم همه هم الا ماشا.. دوسش دارنو داشتنو باهاش خاطره دارن ! ، عاشق بازیهای داوودم \m/حالا داوود از نظر بقیه مسته توی داستان نویسی یا عقب مونده ذهنی ‌‌، باشه .
 
  • Like
Reactions: mahdi-ps4

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,810
نام
malek
ترامپ به جای توییتر یه سر به این تاپیک بزنه قشنگ واژه دشمنی ایرانیها رو درک میکنه.واقعا واسه بشریت الگو هستیم
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,403
بلکه خیال میکرد تو دستشه. بنده خدا بعلت تصادف و اینکه دوسال تو کما بود دچار شیزوفرنی شده بود

داداش من فک کنم خودت یادت رفته ، همون روانپزشکش هم وقتی پلیسا ریختن سرش گفت چن بار اوریگامی دیده تو جیبش
این فقط یکی از ده پونزده تا Plot Hole هوی رین هست ... بقیشو میتونی اینجا ببینی :
خب این طراحی دشمنای Beyond هم واقعا بنظر من جالب نبود واسه یه بازی که 2013 میاد ، حالا اون بیشتر سلیقه ای هست منم روش تاکید ندارم بعنوان مشکل اصلی بازی
هوی رین هم بنظر من اتمسفر خیلی عالی ای داشت ( مخصوصا موزیکش ) اما خب نمیشه بش گفت شاهکار بخاطر همین کج کاری های داستان و شخصیت پردازی ...
در کل فک کنم اکثرا قبول داشته باشن که کارای داوود شاهکار نیستن و صرفا در حد خوب یا خیلی خوب هستن ( فقط دوتا بازی نسل هفتش رو میگم فارنهایت بازی نکردم )

پ.ن : بشخصه داشتم پشیمون میشدم که اومدم تو این تاپیک ... ولی اونجا که یکی پرید وسط به اصغر فحش داد عالی بود :)) خندیدیم حداقل :D و اینکه واقعا قصد کوبیدن دیوید کیج و کاراش رو نداشتم سوتفاهم نشه پدرکشتگی نداریم که با طرف ، صرفا نظر شخصیم اینبود که بازی های زیادی از نظر داستان سرترن و گل سرسبدشون هم کارای Telltale هست ، حالا کسی مخالف یاشه طبیعیه...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: benjohn

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
ولی بازی‌های کیج ربطی به بازی‌های تل‌تیل و LIS ندارن الکی قاطیشون نکنین. :D
Lis و بازی‌های تل‌تیل نمونه‌ی مدرنیزه و بسیار ساده‌شده‌ی همون بازی‌های ادونچر پوینت اند کلیک قدیمی‌ند؛‌ که به علت عدم علاقه‌ی بازیکنا به معما و کار کشیدن از سلولای خاکستری منقرض شدن و دیگه تو اون قالب ساخته نمی‌شند.
در کل بجز Until Dawn تمام بازی‌های سبک Interactive Drama رو خود کیج ساخته.
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
یه مطلب بیارید که کیج ادعا کرده باشه بازی های فک بر انداز و بی نقص و بدون پلت هول مینویسه ! چیزی که بازی های کیج روش تمرکز داره خودشم بارها تو مصاحبه هاش روش تاکید کرده ! خلق لحظات احساسی و انتقال حداکثری اون حس به بازی باز ! کل زمینه چینی و روایت بازی های کیج رسیدن به این اوج های احساسی داستانیه ! نه اون داستان های خفنی که شما انتظار دارید ! کیج همیشه با شخصیت پردازی خیلی خوب و مهمتر از اون ایجاد حس همزاد پنداری قوی تاثیر بالایی روی بازی باز میزاره ! یکی از دلایلی که تو این دو زمینه موفقه و خود کیج هم روش تاکید داره ماهیت اصلی بازی و انتخاب هاست که بعد از مشاهده عواقب اون باعث میشه مخاطب به فکر فرو ببره و تحت تاثیر قرار بده ، و دلیلیه که کیج ویدئو گیم رو انتخاب کرد برای فعالیت نه سینما هم همینه ! ! همین که سعی میکنید با شاهکار های چند هنر دیگه بتونید اثار کیج رو کوچیک نشون بدید خودش نشون میده چقدر موفق بوده!
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
یه مطلب بیارید که کیج ادعا کرده باشه بازی های فک بر انداز و بی نقص و بدون پلت هول مینویسه !
خودش که نه ولی اساتید بازیسنتر ادعا کردن :D:D:D
همین که شما کارهای کیج رو با شاهکارهای سینمایی مقایسه می کنید کاملا مشخص کننده حد آثار کیج هست.
و حتی از نوشته هاتون میشه برداشت کرد که خودتون قبول دارید آثار کیج از لحاظ داستان و شخصیت پردازی در حد شاهکارهای سینمایی هستند.
هوی رین شاید از نظر شما شاهکار نباشه اما میتونم بگم هرکس که علاقه مند واقعی دنیای سینما باشه متوجه میشه که داستان هوی رین چیزی از یک شاهکار سینمایی کم نداره و کسی هم که عاشق سینما و گیم باشه مطمئنا هوی رین رو یک شاهکار میدونه.
حالا آقای فکت باز این فکت که Heavy Rain هم یه شاهکار فوق العاده موفق هستش رو قبول داری دیگه:-j
چون اگه اهل فکت باشی باید بر ابرشاهکار بودن و موفق بودن و تاثیر گذار بودن HR هم به همین اندازه پا فشاری کنی
:D:D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
شما اگه از بازی خوشت نمیاد میتونی اینجا پست ندی خب این چه کاریه مثلا میخوای بحث راه بندازی:| یا بازیای im هم فن بوی متعصب داشتن ما نمیدونستیم(ttg) =))
فروم مال بحث کردنه دیگه :D
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
داداش من فک کنم خودت یادت رفته ، همون روانپزشکش هم وقتی پلیسا ریختن سرش گفت چن بار اوریگامی دیده تو جیبش
این فقط یکی از ده پونزده تا Plot Hole هوی رین هست ... بقیشو میتونی اینجا ببینی :
خب این طراحی دشمنای Beyond هم واقعا بنظر من جالب نبود واسه یه بازی که 2013 میاد ، حالا اون بیشتر سلیقه ای هست منم روش تاکید ندارم بعنوان مشکل اصلی بازی
هوی رین هم بنظر من اتمسفر خیلی عالی ای داشت ( مخصوصا موزیکش ) اما خب نمیشه بش گفت شاهکار بخاطر همین کج کاری های داستان و شخصیت پردازی ...
در کل فک کنم اکثرا قبول داشته باشن که کارای داوود شاهکار نیستن و صرفا در حد خوب یا خیلی خوب هستن ( فقط دوتا بازی نسل هفتش رو میگم فارنهایت بازی نکردم )

پ.ن : بشخصه داشتم پشیمون میشدم که اومدم تو این تاپیک ... ولی اونجا که یکی پرید وسط به اصغر فحش داد عالی بود :)) خندیدیم حداقل :D و اینکه واقعا قصد کوبیدن دیوید کیج و کاراش رو نداشتم سوتفاهم نشه پدرکشتگی نداریم که با طرف ، صرفا نظر شخصیم اینبود که بازی های زیادی از نظر داستان سرترن و گل سرسبدشون هم کارای Telltale هست ، حالا کسی مخالف یاشه طبیعیه...
هیچ کس نمیتونه به شما بگه اینجا پست بدید یا نه. ولی اگر دادید که خیلی هم خوبه که بدید تحمل مخالفت با پستتون رو هم داشته باشین.

اینکه شما یه بازی رو نمیپسندید خیلی طبیعیه ولی پسندیدن یا نپسندیدن شما یا من یا هر کس دیگه ای معیار نیست. ما باید نقدمون رو بر اساس منطق بیان کنیم. در مورد هخمون طراحی موجودات بیاند کافیه سریال Lost رو به یاد بیارین( یکی از تحسین شده ترین سریالهای تاریخ) که طراحی کاراکترش چگونه بود

latest

هر کی سریال رو ندیده باشه فکر میکنه جایی آتیش گرفته ولی مایی که دیدیم میدونیم این دود یکی از شخصیتهای داستان و در ضمن یکی از مهمترین اونهاست.
دوست من تفاوت نشونه ی بد بودن نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر