PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
خیالت تخت اون 1% هم اتفاق نمیوفته.کیج بخاطر همین حرفا و ترس بیشتر ناشرین(از جمله مایکروسافت که واسه Heavy Rain دست رد به سینش زده بودن) اومد سراغ سونی که اونا هم با آغوش باز ایده هاشو پذیرفتن و آزادی عمل کامل دادن" یه همچین چیزی هم بین Konami و Kojima اتفاق افتاد و با یه نسکافه Mark Cerny اومد واسه سونی DS رو بسازه D :

فراموش نکن سونی حتی سراغ سوژه ای به این خطرناکی هم رفته و با تمام تهدیدها و توقف موقتِ اکران ابتدایی" بازم فیلمُ اکران و منتشر کرد:D

51ho_hqdefault.jpg
beyond two soulsحذفی داشت
هیچکاریشم نتونستن بکنن
 

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
دوستان گیم پلی ای که توی PSX نمایش دادن تکراری بود.
نکته جالبش برای من اینجاست که با وجود مرحله یکسان، انتخاب هایی که توی بازی انجام میشه با هم متفاوته اما نتیجه ای که شاهدش هستیم یکسانه یعنی در انتهای هر دو مرحله دختره نجات پیدا میکنه.
این با صحبتهای کیج در تضاده که گفته بود تک تک تصمیماتی که در طول بازی میگیرید در نتیجه ی پایانی مؤثره.
اگه قرار باشه تمام انتخاب ها منجر به یک نتیجه ی یکسان بشه دیگه تفاوت این بازی با بقیه بازیها در چیه؟!!
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
دوستان گیم پلی ای که توی PSX نمایش دادن تکراری بود.
نکته جالبش برای من اینجاست که با وجود مرحله یکسان، انتخاب هایی که توی بازی انجام میشه با هم متفاوته اما نتیجه ای که شاهدش هستیم یکسانه یعنی در انتهای هر دو مرحله دختره نجات پیدا میکنه.
این با صحبتهای کیج در تضاده که گفته بود تک تک تصمیماتی که در طول بازی میگیرید در نتیجه ی پایانی مؤثره.
اگه قرار باشه تمام انتخاب ها منجر به یک نتیجه ی یکسان بشه دیگه تفاوت این بازی با بقیه بازیها در چیه؟!!
راه های رسیدن به یک نتیجه متفاوته!
اما توی تریلر قبلی ما پایان های متفاوتی از این بخش دیدیم
و همینطور تریلر کارا هم باز پایان های زیادی رو نشون داد
 

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
راه های رسیدن به یک نتیجه متفاوته!
اما توی تریلر قبلی ما پایان های متفاوتی از این بخش دیدیم
و همینطور تریلر کارا هم باز پایان های زیادی رو نشون داد

درسته پایان هایی که میتونست رخ بده رو نشون داد
اما توی گیم پلی شاهدش نبودیم
یعنی برای مثال اگه دختره بمیره، گیم اُور میشیم و دوباره باید بریم یا بازی ادامه پیدا میکنه؟
من یجا خوندم بازی ۵۱ پایان مختلف داره
این چیه جریانش
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
درسته پایان هایی که میتونست رخ بده رو نشون داد
اما توی گیم پلی شاهدش نبودیم
یعنی برای مثال اگه دختره بمیره، گیم اُور میشیم و دوباره باید بریم یا بازی ادامه پیدا میکنه؟
من یجا خوندم بازی ۵۱ پایان مختلف داره
این چیه جریانش
مردن بقیه فکر نمیکنم ربطی به ما داشته باشه که گیم آور بشیم:-"
و اصلا بازی گیم آور نداره:-" حتی کاراکتر هم بمیره(که تو یکی از صحنه ها نشون دادن با مجرم پرت میشن پایین) با کاراکترهای دیگه داستان ادامه پیدا میکنه، مثل HR ...
همه هم مردن(اگر امکانش باشه)، خوب پایان میشه همون!:-"
کلا بازی حالتی نداره که از لست چک پوینت یا لست چپتر برت گردونه، هر اتفاقی بیفته داستان ادامه داره

در مورد تعداد پایان هم چیزی نشنیدم!
 

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
Le Monde Report: Detroit Become Human Budget Is 30 Million

نشریه لوموند هزینه ساخت بازی رو 30 میلیون یورو یا 35 میلیون دلار اعلام کرده.
این رقم در مقایسه با بازی های AAA امروزی کمتر به نظر میرسه اما بازم نسبت به بازی قبلی همین استدیو یعنی Beyond افزایش 10 میلیون یورویی رو نشون میده.
 

Wrath of Legion

کاربر سایت
Jul 26, 2017
318
هیچ خبری از این بازی نیس،نکنه قراره دوباره تاخیر بخوره!
در عنوان Detroit : Become Human بیش از 500 شخصیت وجود دارد .
همین خبر نشون دهنده این هست که بازیساز واداده و داره بجای محتوی رو اعداد و ارقام مانور میده! انگار که قراره rpg بازی کنیم. بازیهای این بابا همیشه دور هایپ چرخیده. این تاخیرها همش استراتژی برای بالا بردن هایپه. خیلی نگاه بازاری و تجارتی دارن اینا. وگرنه تلتیل تو همین بازه زمانی ۱۰ تا بازی با سبک مشابه داده بیرون!
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
در عنوان Detroit : Become Human بیش از 500 شخصیت وجود دارد .
همین خبر نشون دهنده این هست که بازیساز واداده و داره بجای محتوی رو اعداد و ارقام مانور میده! انگار که قراره rpg بازی کنیم. بازیهای این بابا همیشه دور هایپ چرخیده. این تاخیرها همش استراتژی برای بالا بردن هایپه. خیلی نگاه بازاری و تجارتی دارن اینا. وگرنه تلتیل تو همین بازه زمانی ۱۰ تا بازی با سبک مشابه داده بیرون!
=D>افرین گلم ضعف بازیای کیج در یک ثانیه گفتی افرین=D>
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر