PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,873
نام
malek
تو میگی؟؟؟
بیاند ضعیف بود؟ یا بخاطر امتیازات منتقدین نرفتی سمتش؟؟
بیاند شاهکار کیج بود
دقیقا یه بازی عالی بود.چیزی که بازیهای جدید نداره داستانه که دیوید کیج این مورد رو تو بازیهاش پررنگتر کرده که بیاند هم نمونه عالی بود.دیتروید هم که آدم رو خیلی خیلی وسوسه میکنه
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,092
نام
MohammadAli
جالبه تنها جایی که دیوید کیج رو به عنوان استاد قبول دارن و برای بازی Beyond لفظ شاهکارو بکار میبرن همین ایرانه! چون معمولا ما مهارت خاصی تو ساختن بت از آدما داریم. نمیدونم چرا اینقد دوست دارین ۶۰ دلار پول بازیای کیج رو بدین خوب شما داستان میخای برو فیلم ببین یا کتاب بخون چرا اصلا بازی میکنی؟ مهمترین فاکتور توی بازی گیم پلی هست (حتی گیم پلی بازی های کیج در برابر آثار تل تیل و dontnod هم ضعیف هستند). اگه سراغ داستان هم بریم همین beyond از Plot Holeهای شدید رنج میبرد. بازی Heavy Rain هم با اینکه اثر خوبی بود ولی بازم مشکلاتی تو روایت داستانش به چشم میخورد. در بهترین حالت Heavy Rain یه بازی خوب (البته اگه بشه اسمشو گذاشت بازی!!!) و بیاند یه بازی متوسط بودند نه شاهکار! بازی با گیم پلی تعریف میشه و چیزی جدا از صنعت فیلم و کتاب نویسیه. بازیهای زیادی بودن که یه داستان شاهکارو با یه گیم پلی عالی ترکیب کردن و اثر قابل احترامی ارائه کردن. برای مثال میشه به سری بایوشاک یا لست آف آس اشاره کرد. بالا بودن گرافیک بازی های دیوید کیج هم کاملا طبیعیه چون نیاز به پردازش محیط وسیعی نیست شما فقط دارین تو بازی از یه مسیر از پیش تعیین شده رد میشید.
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,873
نام
malek
جالبه تنها جایی که دیوید کیج رو به عنوان استاد قبول دارن و برای بازی Beyond لفظ شاهکارو بکار میبرن همین ایرانه! چون معمولا ما مهارت خاصی تو ساختن بت از آدما داریم. نمیدونم چرا اینقد دوست دارین ۶۰ دلار پول بازیای کیج رو بدین خوب شما داستان میخای برو فیلم ببین یا کتاب بخون چرا اصلا بازی میکنی؟ مهمترین فاکتور توی بازی گیم پلی هست (حتی گیم پلی بازی های کیج در برابر آثار تل تیل و dontnod هم ضعیف هستند). اگه سراغ داستان هم بریم همین beyond از Plot Holeهای شدید رنج میبرد. بازی Heavy Rain هم با اینکه اثر خوبی بود ولی بازم مشکلاتی تو روایت داستانش به چشم میخورد. در بهترین حالت Heavy Rain یه بازی خوب (البته اگه بشه اسمشو گذاشت بازی!!!) و بیاند یه بازی متوسط بودند نه شاهکار! بازی با گیم پلی تعریف میشه و چیزی جدا از صنعت فیلم و کتاب نویسیه. بازیهای زیادی بودن که یه داستان شاهکارو با یه گیم پلی عالی ترکیب کردن و اثر قابل احترامی ارائه کردن. برای مثال میشه به سری بایوشاک یا لست آف آس اشاره کرد. بالا بودن گرافیک بازی های دیوید کیج هم کاملا طبیعیه چون نیاز به پردازش محیط وسیعی نیست شما فقط دارین تو بازی از یه مسیر از پیش تعیین شده رد میشید.
دوست من شما اگه از اینجور بازیها خوشت نمیاد خب نخر,بازی نکن,نبین,پیگیر نباش.چیکار به جیب ملت و ۶۰ دلارشون داری.شما میتونی snake بازی کنی و از گیم پلیش لذت ببری
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
جالبه تنها جایی که دیوید کیج رو به عنوان استاد قبول دارن و برای بازی Beyond لفظ شاهکارو بکار میبرن همین ایرانه! چون معمولا ما مهارت خاصی تو ساختن بت از آدما داریم. نمیدونم چرا اینقد دوست دارین ۶۰ دلار پول بازیای کیج رو بدین خوب شما داستان میخای برو فیلم ببین یا کتاب بخون چرا اصلا بازی میکنی؟ مهمترین فاکتور توی بازی گیم پلی هست (حتی گیم پلی بازی های کیج در برابر آثار تل تیل و dontnod هم ضعیف هستند). اگه سراغ داستان هم بریم همین beyond از Plot Holeهای شدید رنج میبرد. بازی Heavy Rain هم با اینکه اثر خوبی بود ولی بازم مشکلاتی تو روایت داستانش به چشم میخورد. در بهترین حالت Heavy Rain یه بازی خوب (البته اگه بشه اسمشو گذاشت بازی!!!) و بیاند یه بازی متوسط بودند نه شاهکار! بازی با گیم پلی تعریف میشه و چیزی جدا از صنعت فیلم و کتاب نویسیه. بازیهای زیادی بودن که یه داستان شاهکارو با یه گیم پلی عالی ترکیب کردن و اثر قابل احترامی ارائه کردن. برای مثال میشه به سری بایوشاک یا لست آف آس اشاره کرد. بالا بودن گرافیک بازی های دیوید کیج هم کاملا طبیعیه چون نیاز به پردازش محیط وسیعی نیست شما فقط دارین تو بازی از یه مسیر از پیش تعیین شده رد میشید.
چرا فکت صادر میکنی که بازی فقط با گیم پلی تعریف میشه؟
اگر واقعا فقط گیم پلی مهمه چرا واکینگ دد تلتیل میانگین امتیاز ۹۴ آورد و این همه محبوب شد؟؟
این سبک هم طرفدارای خودشو داره و مثل بقیه سبکها قابل احترامه
مردم خودشون بهتر بلدن پولشون رو چطوری خرج کنند
 

Red_Grantorino

کاربر سایت
Oct 16, 2017
19
Heavy Rain یک اتفاقی بود که دیگه ممکن نیست بیوفته به نظر من.
یک شاهکار به تمام معنا.
من از Deroit خیلی انتظار دارم که خوب باشه ولی اینو مطمئنم به هیچ عنوان هیچ بازی به هیچ نحوی نمیتونه چیزی شبیه HR باشه.
هیچ بازی نمیتونه احساسات رو به اون شکل بیان کنه و هیچ بازی حداقل من بازی نکردم که بتونه اینقدر آدم رو توی خودش فرو ببره تنها بازی که به اندازه یک هزارم این بازی تونست توی بیان احساسات موفق باشه The Last of Us بود.
پس معلومه خیلی بازیا نکردی :D (bioshock , nier , metro , spec ops ...) فقط همون تیکه اخر حرفتو قبول دارم :D\m/
=============
بچه ها کسی اسم اهنگ تریلرو نداره ؟ اهنگش منو قورت داد اورد بالا :x B-)
در ضمن واقعا یه سری ها دارن اینجا بحث مقایسه بالا رفتن گرافیک و افت استوری میکنن ؟ /:) اینجور بازیا که پلاتش استوریشه مگه اصلا بقیش مهمه ؟:-w اگه هم باشه در کنارش چه بهتر >:D<:x
 
  • Like
Reactions: genesis007

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,479
نام
آرش
امیدم به بازی بعد از دیدن تریلر کنفرانس پاریس، خیلی بیشتر شد. موزیکش که دیوانه کننده بود.
منم جز اون دسته‌ایم که خیلی با Beyond حال نکردند؛ ولی Detroit: Become Human پتانسیل خیلی بالایی داره و حتی می‌تونه جز بهترین‌ بازی‌های سال 2018 بشه.

پ.ن: انقدر با تریلر حال کردم که گفتم بذار ترجمه‌اش کنم. زیرنویس رو می‌ذارم اینجا تا اگه دوستان خواستند، استفاده کنند:
Detroit Become Human Trailer - Paris Games Week
 
  • Like
Reactions: jhoobin

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,092
نام
MohammadAli
دوست من شما اگه از اینجور بازیها خوشت نمیاد خب نخر,بازی نکن,نبین,پیگیر نباش.چیکار به جیب ملت و ۶۰ دلارشون داری.شما میتونی snake بازی کنی و از گیم پلیش لذت ببری
عزیز من کجای متنم اسم snake رو اوردم؟ اصن این حرفی که زدی چه ربطی به بحث ما داشت؟؟ :)) من کی گفتم از این بازیا خوشم نمیاد؟؟ فقط گفتم Heavy Rain و Beyond شاهکار نیستند در بهترین حالت بازی (یا فیلم) خوب یا متوسطین!
چرا فکت صادر میکنی که بازی فقط با گیم پلی تعریف میشه؟
اگر واقعا فقط گیم پلی مهمه چرا واکینگ دد تلتیل میانگین امتیاز ۹۴ آورد و این همه محبوب شد؟؟
این سبک هم طرفدارای خودشو داره و مثل بقیه سبکها قابل احترامه
مردم خودشون بهتر بلدن پولشون رو چطوری خرج کنند
اگه گیم‌پلی بازی The Walking Dead ضعیف بود (با این حال بازم آزادی عملت از بازی‌های کیج بیشتر بود) به همین دلیل دقیقا پول یه فیلمو واسه این بازی پرداخت میکردین. واسه هر ایپزود ۵ دلار که در جمع میشد ۲۵ دلار. متاسفانه حتی در بخش داستانی هم بازی‌های کیج کم میارند. هر دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls پر از حفره‌ی داستانی بودن که کیج بدون برطرف کردنشون فقط ته داستانو احساسی کرد و تمومش کرد.
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,475
نام
Nightwing
من فن دیوید کیج نبودم و نیستم! فقط هم Heavy rain رو بازی کردم که به نظرم بعد جدیدی از یه گیم و به نمایش گذاشت.
بازیساز حرفه ای و متفاوتیه . انتظار call of duty دارن یه عده فقط
چه عیبی داره یه بازی هم باشه که به فیلم نزدیک باشه ؟ نه کار تارانتینو به مشکل میخوره نه Rockstar ورشکست میشه ! هرکی هم دوست داشت که مسلما تعدادشون کم نخواهد بود! میخرن و لذت میبرن
 

genesis007

کاربر سایت
May 16, 2010
1,296
نام
shahab
جالبه تنها جایی که دیوید کیج رو به عنوان استاد قبول دارن و برای بازی Beyond لفظ شاهکارو بکار میبرن همین ایرانه! چون معمولا ما مهارت خاصی تو ساختن بت از آدما داریم. نمیدونم چرا اینقد دوست دارین ۶۰ دلار پول بازیای کیج رو بدین خوب شما داستان میخای برو فیلم ببین یا کتاب بخون چرا اصلا بازی میکنی؟ مهمترین فاکتور توی بازی گیم پلی هست (حتی گیم پلی بازی های کیج در برابر آثار تل تیل و dontnod هم ضعیف هستند). اگه سراغ داستان هم بریم همین beyond از Plot Holeهای شدید رنج میبرد. بازی Heavy Rain هم با اینکه اثر خوبی بود ولی بازم مشکلاتی تو روایت داستانش به چشم میخورد. در بهترین حالت Heavy Rain یه بازی خوب (البته اگه بشه اسمشو گذاشت بازی!!!) و بیاند یه بازی متوسط بودند نه شاهکار! بازی با گیم پلی تعریف میشه و چیزی جدا از صنعت فیلم و کتاب نویسیه. بازیهای زیادی بودن که یه داستان شاهکارو با یه گیم پلی عالی ترکیب کردن و اثر قابل احترامی ارائه کردن. برای مثال میشه به سری بایوشاک یا لست آف آس اشاره کرد. بالا بودن گرافیک بازی های دیوید کیج هم کاملا طبیعیه چون نیاز به پردازش محیط وسیعی نیست شما فقط دارین تو بازی از یه مسیر از پیش تعیین شده رد میشید.
داری شوخی می کنی دیگه!!!!!!
گیم پلی فقط مهم ترین فاکتور بازی هاست!!!!!
بازی که داستان نداشته باشه بازی نیست (چیزی که گیم های الان دچارش شدن) الان اگه گیم پلی فقط مهم بود که بازی ها پشت هم از منتقدین نمره کامل می گرفتن. بعدشم داستان و از اون مهم تر روایت داستان که به گیم پلی بازی روح می بخشه در عمل بازی بدون داستان و فقط داشتن گیم پلی یه جسم بدون روح بیشتر نیست.
مثال های خودتم حرفت رو نقض می کنند یا این که کلا از داستان اون دو تا بازی با خبر نبودی . سری بایوشاک که بزرگ ترین داستان داره تو قسمت اخرش هم که کولاک کرد با داستان و روایت داستان عالی ترش. لست اف اس هم که دیگه جای خود داره .
===============
درباره خود بازی های کیج هم بگم که بازی Beyond برای من یه بازی خیلی ساده بود . اما Heavy Rain جزو بهترین ها بود.
این سبک بازی هم برای خودش داستان داره روایت هم داره گیم پلی هم داره ( به سبک خودش)
در ضمن گرافیک بازی هم چندان تاثیر نخواهد داشت برای مثال بازی life is strange که تو همین سبک ساخته شده با یه گرافیک صرفا هنری کار کرده ولی همون بازی هم موفق ظاهر شد
 
  • Like
Reactions: Milad_HW

bernoos

کاربر سایت
Sep 8, 2013
221
نام
Hunter
دوستان کمی با آرامش و دوستانه تر رفتار کنید
لطفا فرهنگ نقد پذیری رو یکم رعایت کنید. همیشه نظر مخالف و موافق وجود داره شما نمی تونید هیچکدوم رو حذف کنید تلاش برای این کار هم از حماقتی به اسم تعصب میاد. باور کنید داشتن تعصب زندگی بهتری و حتی تجربه ی گیمی بهتری بهتون نمیده.
اگه کسی از بیاند خوشش میاد نظرش محترمه و خودش هم روی چشم های ما جا داره. اما این دلیل نمیشه که نظر مخالف رو خفه کنیم، دلیل میشه؟! و حتی برعکس نظر مخالف نمی تونه نظر موافق رو یک نظر احمقانه بدونه . این کار توهین هست و متاسفانه چند پست قبلی مربوط به همین توهین ها میشه.
اگه ممکنه دوستانه و منطقی نظر های خودتونو بدید اما نه درباره ی بیاند بلکه درباره ی موضوع اصلی یعنی بازی جدید. من نگرانی خودم رو از داستان ابراز کردم ولی متاسفانه فقط با توهین جواب داده شد
ای کاش اینطوری نباشیم
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
میون کلامتون اگه امکانش هست میشه یکی واسم توضیح بده چرا Heavy Rain با بازیگری اونقدر بدش و داستان کارآگاهی سوپر‌کلیشه‌ایش شاهکاره ولی Beyond که بازیگری بهتری داره، داستانش جدیدتره و یه مقدار گیم پلی هم توش گذاشتن بازی ضعیفیه؟
 
  • Like
Reactions: vaan 2 and Sony+

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,426
نام
علی
میون کلامتون اگه امکانش هست میشه یکی واسم توضیح بده چرا Heavy Rain با بازیگری اونقدر بدش و داستان کارآگاهی سوپر‌کلیشه‌ایش شاهکاره ولی Beyond که بازیگری بهتری داره، داستانش جدیدتره و یه مقدار گیم پلی هم توش گذاشتن بازی ضعیفیه؟
برای من که جفتشو بازی کردم به نظرم چون بازی به تصمیمات شما در انتها اهمیت چندانی نمیده! یعنی تفاوت محسوسی در انتها ایجاد نمیشه و یه A داری و یه B و تمام و برای بازیی که بیسش روی تصمیمات بسته شده چندان جالب نیست این! ولی هوی رین انتهای بازی چنان تصمیماتتو بولد میکنه که میگی چرااااااااااا!!!!!!!! دست کم من گفتم!:D
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
برای من که جفتشو بازی کردم به نظرم چون بازی به تصمیمات شما در انتها اهمیت چندانی نمیده! یعنی تفاوت محسوسی در انتها ایجاد نمیشه و یه A داری و یه B و تمام و برای بازیی که بیسش روی تصمیمات بسته شده چندان جالب نیست این! ولی هوی رین انتهای بازی چنان تصمیماتتو بولد میکنه که میگی چرااااااااااا!!!!!!!! دست کم من گفتم!:D
مرسی ولی واقعاً یه چنین چیزی Heavy Rain رو شاهکار می‌کنه (با توجه به وجود چیزایی که از دید من به عنوان ضعف داشت) و Beyond رو آشغال؟
به طور کلی هم که نگاه کنیم Heavy Rain چندتا (فکر کنم 4 تا) شخصیت داشت که هر کدومشون در نهایت به یه A و B خودشون ختم می‌شدن و Beyond یه شخصیت داشت که به یه A و B ختم می‌شد
این دلیلی که در مورد Heavy Rain می‌گید واقعاً نقطه قوتی نیست. بازی قبلتر دیوید کیج تو این زمینه شاید حتی بهتر بود. بگذریم از بازی‌ای مثل KOTOR2 که در کنار اینکه واقعاً بازی بود، چند راه بودن داستان رو هم داشت و در نمایش ذات شر به حدی فوق العاده بود که هنوز هیچ بازی‌ای نزدیکش هم نشده.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر