PlayStation The King of Fighters XIV

n6rtsg9g1h7brfis1aqa.png



x6jqryw9sru79wfjt39f.png

  • بازی برای PS4 معرفی شده ولی به احتمال زیاد همچنان عنوانی مولتی پلتفرم خواهد بود
  • بازی از حالت 2Dx2D به حالت 2Dx3D تغییر کرده
  • زمان عرضه ی بازی 2016 اعلام شده !
  • بازی 25 آگوست 2016 در ژاپن و 23 اگوست 2016 در غرب منتشر خواهد شد
  • تیزر ابتدایی با حضور Kyo Kusanagi و Iori Yagami همراه بود
  • Battle director بازی آقای Yasuyuki Oda همان طراح مبارزات Street Fighter IV می باشد
  • بازی 50 کرکتر قابل بازی دارد که همگی آنها در زمان لانچ در دسترس خواهند بود





c14p_kof_border_2.gif


[TD]
91l2_vfdv.jpg

King of Fighters XIV Teaser Trailer
1080p[/TD]




پست اول به روز خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من قبلا به یه نتیجه رسیدم و اینه که لباس جدید کلا برای شخصیت های KoF تعریف نشده-ست. فقط مثل XIII یه قابلیت تغییر رنگ قسمت های مختلف رو بذارن کافیه.
اون لباس کوساناگی فکر کنم Ex Kyo هست توی XIII. فکر کنم قدیمی تر از لباس XIII باشه:-/ البته فکر کنم توی آنالیز گفته بودن که این ورژن جدید کوساناگی ترکیب هر 2تا حالتش هست و حرکات هر 2تا رو میزده.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
تا اینجا که هیچ کدوم از کاستوم های KOF XIV جدید نبودن :D همه ـشون همون قبلیاس با یه مقدار تغییر جزیی و به روز شدن دیتیل ها متناسب با سخت افزار جدید :D
لباس کوساناگی که همینه فقط زیپ میپا رو بسته و یه کم خوشگل تر شده :D

klra4sq57e1jiz1l76ur.gif


لباس یاگامی اینه ، یه کم بند مند ازش اویزون شده :D

yvj12dpgxgcyvae47ej2.gif


لباس لئونا هم که همینه که توی XIII بود و فقط رنگش عوض شده :D

1v4oazg7ovxexzdfwk3k.gif


لباس چنگ هم همون کاستوم روتینشه که یه مقدار دیتیل بهش اضافه شده + تغییر رنگ :D

1qmifiv6a2aj1xe2w6dn.gif



پ.ن : علی به قول خودت بذارن لباسا همون اصلیا باشه خیلی سنگین تر و بهتره :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Andy Bogard هم تایید شد.
گرافیک بازی همچنان فاجعه هست و 10 روز دیگه مثلا قراره قابل بازی باشه/:) به قول یکی، حتی تریلرهای معرفی هم زشت و افتضاحن! SNK خودشم میدونه و به خاطر همین وقتی تریلر میده، کامنت ها رو غیر فعال میکنه:))
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
تکسچر کرکترها بهتر شده ولی گرافیک کلی هنوز تو دیواره :D



پ.ن : چرا قیافه ی کرکترها همگی شده زیر 15 سال ؟ :|
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
ایشون دقیقاً چند سالشه؟ :



23-24 :D توی خود FF VII هم 17 اینا ، توی کریسیس کور هم 15 :D با FF شوخی نکن حمید که پشتش ناجور محکمه :D

چهره ی کرکترها توی KOF XIV خیلی داغونه ، عین طراحی چهره توی انیمه های 20 سال پیشه :D
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
گرافیکش داره خوب میشه (هرچند خیلی ساده هست نسبت به رقباش) ولی مشکل اصلا گرافیک نیست.
حمید همیشه میگفت انیمشن های بازی هایی مثل SF توی دنیای 3D تا حدودی زشت میشن چون که ضربات جدا جدا اعمال میشن و انگار یه توقف کوچک بین ضربات هست ولی برای چشم تمرین ندیده این موضوع قابل رویت نیست. این KoF رسما نابوده از لحاظ انیمشن ها. اصن حذف کردن یه سری از انیمشن ها رو و قطع و وصل شدن افتضاحه! فرض کن بیای کاستوم کمبوها رو توی دنیای 3D بسازی. چقدر زشت میشه. این دقیقا مثال همونه:|
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
انیمیشن ها که تلگرافی هست (مثلاً لئونا نشسته یهو می بینی روی هواس و پاهاشو عقب جمع کرده بعد یهو پاهاش روی هوا 180 میشه بعد یهو میبینی خم شده جلو داره با دستاش میزنه :D) ولی بازم شرایطش از خود کرکترها بهتره :D من هنوز نتونستم با قیافه ی یاگامی کنار بیام ، خیلی خوشگل بود ، بدترش هم کردن ! چشما قرمز :|



تنها نکته ی مثبتش این افکت خونیه که زدن تنگش :D

 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
!!!
این چیه؟ جدی این چیه آخه؟ چقدر کریه المنظر شده:-& یعنی آرتیست های SNK به شدت Readـن و آبم قطعه:|
احسان من میترسم K' رو ببینمx_x خدا میدونه اون رو چیکار کردن:|


خدایی من نمی دونم اونی که توی SNK نشسته و کرکترها رو داره 3D مدل میکنه از کدوم دارالمجانینی فرار کرده :| خدایی مدل ها خیلی خیلی مبتدیانه ـس ! اونوقت میگم قیافه ها عین بچه های زیر 15 ساله حمید میاد یه فاینال فنتزی گیر میده :D
 

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
انیمیشن ها که تلگرافی هست (مثلاً لئونا نشسته یهو می بینی روی هواس و پاهاشو عقب جمع کرده بعد یهو پاهاش روی هوا 180 میشه بعد یهو میبینی خم شده جلو داره با دستاش میزنه :D)
این دقیقاً مشکل گیم‌های دوبعدی‌ایه که وارد سه بعدی میشن. توی گیم‌های دوبعدی، وقتی اسپرایت‌های متفاوت رو پشت سر هم نشون می‌دن، هیچ کس اذیت نمیشه (عین کارتون ژاپنی‌هاست دیگه)، اما وقتی توی سه‌بعدی این اتفاق بیافته، بسیااااار زشت و زننده به‌نظر میاد.

پ.ن: اینجاست که ارزش کار Arc System Works توی GG Xrd بیشتر مشخص میشه. گرافیک سه‌بعدی که عین اسپرایت‌های دوبعدی‌ عمل می‌کنه و اصلاً هم زننده نیست.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
Billy Kane, King, Kula, Ralf و بانوی عزیزم که خیلی منتظرش بودم Angel رونمایی شدن و تایید شد که کرکتر روستر بازی 50 تاییه !!! :D

===

ظاهر کلی کرکترها خیلی بهتر شده ولی هنوز دو تا مشکل توی بخش بصری بازی هست 1- چهره ها کماکان زیادی بچه ساله 2- دیتیل کرکترها خــــــــیـــــلی کمه


 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
Character select screen ، صفحه ی Win Quote ها ، Vresus و انتخاب استیج ها :




پ.ن : خـــــــیلی صفحه ها خالیه :D عمراً بازی هنوز وارد فاز آلفا هم شده باشه :D اینجوری بخوان ریلیزش کنن فقط یه 10-12 گیگی حداقل آپدیت می خواد :D
پ.ن 2 : کماکان با چهره ی اندی (بقیه هم همینطور ولی اندی بیشتر از همه) به شدت مشکل دارم چون اصن اندی بوگارد نیست :D چهره ها خیلی بد شده و اون چیزی نیست که قبلاً بوده ! انگار کرکترها خودشون نیستن :D
@HamidoOs
دیدی نومورا چی از ریمیک در آورده :
باز بیا عکس آواتارمو بذار ، بهم ایراد بگیر :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به قول یکی، تمام منابع و هزینه رو صرف یه روستر 50 نفری!!! کردن و بقیه بازی رو همینجوری خالی گذاشتن و نمیتونن به گرافیک و انیمشن های داغونش برسن:| آخه ساختن کرکتر کلی زمان بره و هزینه میطلبه. این روستر حتی از XIII هم بزرگتره:| اون 33 نفر داشت ولی این 50 نفر! 50 نفر میفهمین یعنی چی؟:| یعنی اندازه TTT2:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر