1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

The King of Fighters XIV

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط Kaine, ‏Sep 15, 2015.

  1. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,554
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    [​IMG]



    [​IMG]
    • بازی برای PS4 معرفی شده ولی به احتمال زیاد همچنان عنوانی مولتی پلتفرم خواهد بود
    • بازی از حالت 2Dx2D به حالت 2Dx3D تغییر کرده
    • زمان عرضه ی بازی 2016 اعلام شده !
    • بازی 25 آگوست 2016 در ژاپن و 23 اگوست 2016 در غرب منتشر خواهد شد
    • تیزر ابتدایی با حضور Kyo Kusanagi و Iori Yagami همراه بود
    • Battle director بازی آقای Yasuyuki Oda همان طراح مبارزات Street Fighter IV می باشد
    • بازی 50 کرکتر قابل بازی دارد که همگی آنها در زمان لانچ در دسترس خواهند بود





    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]


    [TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
    [TR]
    [TD]
    [​IMG]
    The King of Fighters XIV vs XIII Comparison
    720p 60fps || 1080p 60fps
    [/TD]
    [TD][​IMG]
    King of Fighters XIV Teaser Trailer
    1080p[/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]


    پست اول به روز خواهد شد.
     
    آخرین ویرایش: ‏Apr 25, 2016
    Mr. Children, Kizaru-Sama, ps3_360_wii و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,128
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2012
    نام:
    Morteza
    همین چند وقت پیش بود سر این مسائل خرید SNK توسط کمپانیه چینیو حرفایی که زده بودن داشتیم سوگواری میگرفتیم برای KoF ولی الان معرفی شد من اصن باورم نمیشد :d

    توی کل فایتینگا من تقابل Kyo و Iori رو از همه بیشتر دوس دارم ,طراحی و شخصیت Iori رو بدجور میپسندم ولی یه چیزی داره Kyo که همش Kyo رو برمیدارم :d

    خب من هیچوقت از 3D شدن فایتینگ 2D حمایت نکردمو نمیکنم ولی امیدوارم یه چیزی شبیه GG در بیارن که خیلی تفاوتش با 2D حس نشه.
     
  3. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,554
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    این تقابل روز و شب بین کوساناگی و یاگامی عالیه :D خورشید و ماه :D

    از تیزر بازی که چیز زیادی نمیشد فهمید ولی انیمیشن ها همون انیمیشن های 2D بود ، حالا اینکه مثل GG Xrd جدا از همه یا پیوسته بعداً معلوم میشه :D یاگامی هم که همونطور که توی آخر XIII دیدیم آتیشش رو پس گرفته و الان استایل مبارزه ـش با همون آتیشه :D فقط تنها مشکلی که هست اینه که گرافیک بازی خیلی فلجه :D گفتن بیلد اولیه ـس و با محصول نهایی خیلی فرق داره ولی خب اگه بخواد 2016 بیاد باید خیلی سریع به خودش بجنبه که حداقل با یه کیفیت قابل قبول به آخرای سال برسه :D

    علاوه بر این دوتا اوایل یه عکس از صورت لئونا هم اومده بود که با این حساب میشه اونم تایید شده دونست :D
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,189
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 28, 2007
    نام:
    حمید
    R.I.P. King of Fighters
    :-<
     
  5. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,554
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    تیزرش به پست اول اضافه شد :D
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,189
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 28, 2007
    نام:
    حمید
    اگه منظورت از «جدا یا پیوسته بودن» همونیه که تو ذهن منه، از تیزر مشخصه که انیمیشن پیوسته است دیگه!

    بعد... آیا منظورشون از عبارت «Burn to Fight» توی تیزر، «Born to Fight» نبوده؟ :d
     
  7. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,554
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    آخه همش یه ثانیه هم نمیشه اون صحنه ی گیم پلیش :D ولی خب آره به همون پیوسته بیشتر میخوره :D

    والا چی بگم :D
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,128
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2012
    نام:
    Morteza
    در کمال تعجب چرا به نظر من انیمیشنا جدا بود؟ :d
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    632
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 6, 2014
    نام:
    Qeiji
    فقط من اینطور فکر میکنم یا بقیه هم موافقن که kyo اصلا شبیه 2Dـش نیست:D بیشتر شبیه دختراس=))
    گرافیک بازی "رئال" شده که به نظرم خوب نیست. (امیدوارم منظورمو از رئال متوجه شده باشید)
    همونشم خیلی ناجوره. SFV تو اولین نمایشش عشق می کردیم با گرافیکش تازه روز به روز بهتر میشه حالا این سال دیگه میخواد چیکار کنه؟
    فکر کنم موقع عرضه 15 یا 20 تا کرکتر بیشتر نداشته باشه:D
     
  10. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,554
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    مگه چهره ی اسپرایت ها اصن قابل دیدنه :D
    البته منظورتو گرفتم، خیلی زور زدن کیو رو ببرن روی این استایلش :

    [​IMG]

    (به فرق وسطش عادت کرده بودینا :D)
    ولی خب مشکل اصلی جدای از طراحیش گرافیک نابود بازیه ! :D ظاهراً بازی توی بهار 2016 قراره توی ژاپن ریلیز بشه ! جدای از اینکه SF V هم بهار 2016 میاد و KOF XIV رو از صحنه ی روزگار محو میکنه ، نمی دونم تا اون موقع این گرافیکو می خوان چیکار کنن :D مگه اینکه چیزی که نشون دادن خیلی خیلی قدیمی باشه :D
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    632
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 6, 2014
    نام:
    Qeiji
    چهره اسپرایت بازی قابل دیدن نیست ولی بالاخره آرت ورک ها و تصاویر بازی روی جلد و بخش داستانی و... که هستن. بالاخره یه تصوری از چهره طرف داریم. (یکی از دلایلی که از KOF خوشم نمیاد، همین گرافیک نقطه نقطه ـشه)
    این دخترک (حیفه بگم پسر:D) اصلا شبیه اونا هم نیست. وای به حال اون پسره، بچه خوشگله (اسمش یادم نیست:D همونکه کلاهشو مینداخت و میگفت OK) اونو فکر شبیه این دختر بلونده تو امضات طراحی کنن =))
    راستی لباس مشکی kyo ترجیح میدم به این، مخصوصا اونی که آستینشو زده بالا ولی یاگامی همینو دوست دارم. (بدم میاد کاراکتر مرد یه لباس کوتاه بپوشه که نافش همیشه معلوم باشه)
    گرافیک بازی که وضعش خیلی خرابه. (نباید "رئال" میشد) بهار 2016؟:-o فقط میتونم براشون آرزوی موفقیت بکنم ولی امیدوارم همونطور که گفتی، گرافیکش قدیمی باشه و تریلر بعدی خیلی خیلی بهتر از این باشه. احتمال اینکه تاخیر بزنن، زیاده به نظرم.
    پ.ن: لامصب این اد بون سریع تا دید فعلا هیچ رقیبی نیست، بازیشو منتشر کرد و سودش هم برد. این ژاپنیا یه ذره 30یاست ندارن:D
     
  12. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,554
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان

    من برعکس زیاد با این لباس یاگامی حال نمیکنم :D لباس قبلیش خوف تر بود :D
    هر گرافیکی که توش متریال ها رو برحسب واقعیت کار کنن که بهش نمیگن رئال :D این متریال ها و نورپردازی و ... چیزیه که نسل به نسل با اضافه شدن تکنیک های جدید و سخت افزار قوی تر به روز میشه، اون چیزی که مرز رئال شدن رو تعیین میکنه نسبت اجزای صورت و ترکیب اناتومی بدن کرکترهاست :D که توی KOF XIV اون استایل انیمه ای کاملاً رعایت شده :D

    آره ، متاسفانه گفتن بهار 2016 توی ژاپن ریلیز میشه :| Really ؟! البته شفاف سازی نکردن ولی خب یه بارقه های امیدی هست که بیان بهار 2016 روی آرکید ها بازی رو عرضه کنن (که بازم با همچین وضعی اپیک فیله) و برای کنسول ها و PC و ... بره واسه سال بعدش ! ولی معرفی بازی برای PS4 و بعد خبر ریلیزش خیلی آدمو به شک میندازه که نکنه واقعاً اصل بازی بهار بیاد و یه 5-6 ماه بعدم نسخه ی انگلیسی برای غرب :| خلاصه که اوضاعش خیلی خرابه :D

    پ.ن : فایتینگ که به این حرفها نیست ، فایتینگ به موندگاریشه :D بقیه فایت ها بیان معلوم میشه بازی اد بون چقدر دووم میاره :D
    پ.ن 2 : دقت کردی تمام فایت های ژاپنی 2016 میان ! خون به پا میشه :D
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    632
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 6, 2014
    نام:
    Qeiji
    ممنون از توضیحت. درسته کاملا صحبتت. آره استایل بازی انجوری که فکر میکردم رئال نیست.:D شاید بهترین مثال این میتونه باشه که یه چیزی بین SFV(طرح اولیه ش و اولین تریلرهاش) و tekken و MK هست. یعنی نه مثل تکن و مورتال، رئاله (البته مورتال رئال تره) و نه مثل استریت و گیلتی گیر، انیمه ای کامله! درکل زیاد جالب نیست. (اگه اصلا نفهمیده باشید که چی گفتم، بهتون حق میدم:D)
    هر جوری حساب کنی، اگه الان وضعیت بازی اینه که فاتحش خوندس مگه اینکه یه چیزی رو کنه که همه کف و خون قاطی کنن. (که خب اینجور چیزا فقط خوراک SFـه:d و از بقیه شرکتا بعیده:D)
    پ.ن: ای بابا! برادر من دلت خوشه ها:D اونا فقط به فکر پولن:D همینکه بازی بیشترین فروش کل سری رو داشته براشون کافیه. دیگه به ماندگاری و... اهمیت نمیدن که:D همین الانشم مورتال X تقریبا فراموش شده س:D
    پ.ن2: آره!:D ولی خب تکن7 به نظرم کاملا ignore میشه:D (حقشه:D) با وجود SFV همه بازیا میرن تو دیوار:D به نفعشونه تاخیر بزنن. شاید چهارتا چیز تو SFV دیدن و خواستن ازش یه اسکی هم برن واسه بهتر شدن بازیشون:D
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,128
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2012
    نام:
    Morteza
    بحث رئال بودنو که به کل هیچی نفهمیدم :d یعنی تعریفت از رئال بودن کلا با من فرق میکنه. بگذریم...

    سورپرایزای خیلی خوب فقط مختص SF نیست به نظرم (حس میکنم SF Hater شدم:d), اگه Guilty Gear یا BlazBlue رو دنبال کرده باشی اونام اینجورین :d ینی اینا هر شخصیت معرفی میکنن خوبه :| حتی همین KoF سورپرایزای خوب برای منی که فنشم داشته.

    گرافیک KoFXIV خیلی داغونه قبول دارم ولی کمترین اهمیتو داره برای من, اگه بتونن ۴تا شخصیت خوب معرفی کنن گیم پلی رو خوب طراحی کنن (و خوب بالانس کنن) و از همه مهمتر با تغییرات شخصیتای قدیمیو خراب نکنن خودم شخصا روانی وار بازیش میکنم :d

    پ.ن: در ضمن Mortal اصلا جزو فایتینگا حساب نمیشه :d
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    632
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 6, 2014
    نام:
    Qeiji
    قبول ندارم این حرفتو!
    به نظرم اینکه میگی گرافیک اهمیت نداره (حتی از نظر خودت) فقط داری خودتو گول میزنی! باو دیگه دهه 90 نیستش که! خیر سرمون 2016ـه. نسل هشته، PS4 و XBOX ONE اومده. گرافیک بازی ها باید متحول بشه وگرنه خب اینو واسه همه پلتفرم های قدیمی هم بزنن دیگه!
    نمیتونیم بگیم گرافیک مهم نیست، داستان مهم نیست (زیاد این یه مورد مهم نیست ولی باید یه داستان درست درمون داشته باشه حداقل) فقط گیم پلی رو عشق است. واقعا واسه همچین بازی ای حاظری 200 هزار تومن بدی؟
    یه نکته:
    البته من کلا KOF باز نیستم ولی فکر نمیکنم هیچکدوم از این بازیایی که گفتی، به پای SF برسن:D
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید