PlayStation Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands | PS4

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

250px-Ghost_Recon_Wildlands_logo.jpg


Ghost Recon Wildlands یکی از بازی های در دست ساخت Open World و Tactical Shooter هست که توسط Ubisoft Paris ساخته و توسط Ubisoft برای PC, PlayStation 4, Xbox One منتشر خواهد شد. این دهمین قسمت Tom Clancy's Ghost Recon خواهد بود و اولین بازی با ویژگی محیط Open World هست. این بازی از setting عالی که در Ghost Recon: Advanced Warfighter معرفی شد استفاده میکند.

Setting

داستان بازی در بولیوی اتفاق میافتد که در بازی بزرگترین پخش کننده مواد مخدر از جمله کوکائین در سرار جهان است. محموله های این گونه مواد مخدر توسط کارتل Santa Blanca کنترل میشوند، یک موسسه قدرتمند که نفوذ آن منطقه را بی ثبات کرده. افزایش قدرت این Cartel های مواد مخدر به دلیل اینکه آنها به عنوان بک خطر جهانی تبدیل میشوند دولت آمریکا را نگران میکند پس ارتش آمریکا یک گروه حرفه ای سرباز ها به نام "The Ghosts" را برای نابودی و فاش کردن رابطه این Cartel ها و دولت محلی عازم بولیوی میکند.

[h=2]Gameplay[/h]
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands یک بازی در سبک Tactical Shooter است که در بولیوی اتفاق میافتد. پلیر ها به جای اعضای تیم "The Ghosts" بازی میکنند که یک تیم حرفه ای در ارتش آمریکا هستند. بازی از ترکیب آینده محوری که در Future Soldiers و Adanced Warfighter استفاده شده بود بسیار دور شده، اما در کل زمان بازی در عصر مدرن است مانند بازی Tom Clancy's Ghost recon در نتیجه تسلیحات نظامی بازی واقع گرایانه هستند و بشتر به اسلحه هایی که هم اکنون ارتش ها در سراسر دنیا استفاده میکنند شباهت دارند. ...

این پست آپدیت خواهد شد.
هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر