Mafia III

4tlg_mafia-iii-3.png


MAFIA III
تاریخ انتشار : 7 اکتبر 2016 (16 مهر 1395)
سازنده : Hanger 13
ناشر : 2K Games
سبک : Third-person Shooter, Action-adventure game
پلتفرم : PS4,Xbox one,PC


درود
خب بلاخره انتظارمون به پایانش رسید و 2K Games رسما از عنوان Mafia III رونمایی کرد توسط پیچ رسمی Mafia در شبکه های اجتماعی
فعلا به یه کاور افاقه کردن و اطلاعات دیگه ای بیرون ندادن اما قراره 5 آگوست 2015 تو گیمزکام اطلاعات بیشتری بدن

تاپیک با اخبار جدید بروز میشه ...

یکی از بهترین خبر های امسال بود واقعا انتظارش رو میکشیدم :x

تریلر ها :

mqdefault.jpg

Mafia III Reveal Trailer
720p || 1080p


Mafia III
One Way Road - Story Trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde

به نقل از @Hamed 3594 عزیز

su32q0gagroaldscgo0a.jpg


Mafia 3: 12 Minutes of Developer-Narrated Gameplay - IGN First

به نقل از @armin_shadow عزیز

تصاویر :


نمرات : نمره ای موجود نیست..
 
آخرین ویرایش:

MiladKhafan

کاربر سایت
Mar 17, 2014
1,227
نام
میلادشهبازی
مافیا همیشه هم معنی با گنگسترهای ایتالیایی بوده. الان اینا اومدن شخصیت اصلی بازی رو یدونه سیاه پوست گذاشتن :|. به جای مافیا اسم بازی رو میزاشتن street thug nigger خیلی بهتر بود.

اساسینز هم به ادمای خاصی میگفتن نه به اتزیو و ادوارد و و

منم خودم زیاد حال نکردم شخصیت سیاه پوست گذاشتن ولی از دیالوگ هایی که به کار میبرد بهش امیدوار شدم
 

max-pain

کاربر سایت
Oct 9, 2012
552
نام
کامران
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سومین نسخه‌ی Mafia در نمایشگاه Gamescom 2015 معرفی شد. احتمالاََ این خبر تعداد بسیاری از طرفداران سری Mafia را خوش‌حال کرده است زیرا با تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای که از نسخه‌ی اول و دوم داشتیم، تجربه‌ی نسخه‌ی سوم این سری نیز خالی از لطف نیست. بگذارید از ابتدا خاطراتمان را مرور کنیم. زمانی که کنترل شخصیتی به نام Tomas Angelo را به‌دست داشتیم. سال ۱۹۹۹ اولین قسمت از این سری به نام Mafia توسط دو شرکت Remedy و illusion Entermaint منتشر شد. خیلی‌ها فکر می‌کردند این همان سری GTA است ولی تنها فرق آن روایت داستانی آن در دهه‌ی ۳۰میلادی می‌باشد ولی با تجربه‌ی آن به این اشتباه خود پی بردند. Mafia جزء اولین بازی‌هایی بود که از سیستم درجه‌بندی Easy (آسان)، Normal (متوسط) و Hard (سخت) استفاده می‌کرد و این مورد باعث شده بود که تا سال‌ها این عنوان بازی شود. سال ۲۰۱۰ دومین نسخه در این سری به نام Mafia II منتشر گردید که فرق‌های بسیار زیادی با نسخه‌ی اول آن داشت. از نظر من Mafia II به نسبت نسخه‌ی قبلی مشکلات بسیار زیادی داشت که یکی از آن‌ها را می‌توان ناگیرایی داستان بازی دانست ولی باز هم به مانند نسخه‌ی اول خود نکات قوت بسیاری داشت که یکی از آن‌ها پایان حماسی بازی به علاوه‌ی گیم‌پلی و گرافیک مناسب بود. سال ۲۰۱۵ در توییتر MafiaGame شاهد یک خبر بسیار خوش‌حال‌کننده به نام تایید عنوان Mafia III و رونمایی آن در نمایشگاه Gamescom 2015 بودیم.












این گروه خشن:


Mafia III فرق‌های بسیاری با نسخه‌های پیشین خود کرده است و این‌بار باید کنترل شخصیتی به‌نام Lincoln Clay را برعهده‌داشته باشید که در واقع یک سرباز آمریکایی در زمان جنگ بین آمریکا و ویتنام است. در کودکی والدین وی او را ترک می‎‌کنند و زندگی خود را در خیابان‌های ناامن کشور آمریکا شروع می‌کند. بازی در اواخر دهه‌ی شصت میلادی رخ می‌دهد، زمانی که فساد به اوج خود رسیده بود و نژاد پرستی در همه‌ی شهر‌های کشور آمریکا رایج بود. در نسخه‌ی سوم شاهد ادامه‌ی خط داستانی Mafia II هستیم به طوری‌که در آن سرنوشت Joe (شخصیت مکمل Mafia II) معلوم می‌شود. سه شخصیت دیگر به‌نام‌های Burke، Vito Scaletta و Cassandra پشتیبان شما خواهند بود و به نوعی شخصیت مکمل داستان محسوب می‌شوند. توسعه‌دهنده‌ی بازی، شرکتی به نام Hangar 13 است که تغییرات بسیاری در عناصر Mafia III به‌وجود آورده است.


Mafia III می‌تواند بهترین بازی در این سری باشد.


حال قهرمان جدیدی به نام Lincoln Clay برخاسته است تا جرم و جنایت جدیدی را پایه‌گذاری کند. Mafia III می‌تواند بهترین بازی در این سری باشد. Mafia III می‌تواند بهترین بازی در این سری باشد. همانطور که ذکر شد، برخی از شخصیت‌های نسخه‌ی دوم Mafia همچون نقش اصلی داستان یعنی ( Vito Scaletta ) در بازی حضور خواهند داشت که این موضوع رنگ و بوی جدیدی را به سری مافیا می‌بخشد. این‌بار ما شاهد دوران میان‌سالی و پیری Vito هستیم و چهره‌ی جدیدی از وی را خواهیم دید. این موضوع باعث جذب بیش‌تر بازیکن به نسخه‌ی سوم (با توجه به تجربه‌ای فوق العاده از Mafia II) می شود. ساندتراک‌های جدیدی به رادیو‌های درون ماشین‌‎ها افزوده شده‌اند که مانند نسخه‌های قبلی معمولاََ در سبک راک/راک اند رول هستند. این موسیقی‌ها مربوط به بهترین خوانندگان دهه‌ی شصت میلادی کشور ایالات متحده است.


بیوگرافی Lincoln Clay:


Lincoln Clay


لینکــولـن کـلای
Lincoln_Clay.jpg



جنسیت: مرد


محل تولد: ایالات متحده آمریکا


حزب‌ها و گروه‌ها: Mafia/سرباز آمریکا(U.S Army)


سن: نامعلوم!(حدود ۳۰تا۴۰ تخمین زده شده)


لینکولن کلای سومین شخصیت در سری بازی‌های مافیا شمرده می‌شود. در کودکی خانواده‌ی او، او را ترک می‌کنند و کودکی خود را در خیابان‌های ناامن کشور آمریکا سپری می‌کند. پس از اختلافات بین آمریکا و ویتنام جنگی بین این دو کشور شکل می‌گیرد که او به سربازان آمریکایی می‌پیوندد. مانند هر آمریکایی دیگر، وی نیز ویتنامی‌های زیادی را قتل‌عام می‌کند. پس از بازگشت وی به میهن خود، به دوستان قدیم خویش می‌پیوندد ولی در اثر یک اتفاق و حمله‌ی یک گروه مافیایی به کافه‌ی سیاه‌پوستان، بسیاری از دوستان صمیمی خود را از دست می‌دهد و به همین دلیل با تشکیل یک گروه جدید در زمینه‌ی جرم و جنایت؛ هدف جدیدی را انتخاب می‌کند و آن هدف”انتقام” است. او با ۳نفر از بهترین خلافکاران به نام‌های ویتو اسکالتا ( شخصیت اصلی مافیا۲ ) بورکه و کاساندرا آشنا می‌شود و به وسیله‌ی آن‌ها اهداف خود را دنبال می‌کند.


گیم‌پلی ناب در کنار داستانی گیرا


در گیمزکام ۲۰۱۵ برای اولین بار چهار تریلر از بازی منتشر شدند. این چهار تریلر بازی را به طور کامل برای ما معرفی می‌کردند و ما نیز با محیط مافیا۳ با استفاده از همین تریلر‌ها بیش‌تر آشنا شدیم. در کل در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ یکی از زیباترین نمایش‌ها متعلق به بازی مافیا۳ بود و در ادامه به بررسی و تحلیل این نمایش می‌پردازیم. نمایش معرفی بازی نشان‌دهنده‌ی این بود که ما با یک بازی فوق العاده از نظر گرافیک روبرو هستیم. البته نمایش معرفی بازی مورد خاصی در آن نبود و فقط و فقط یک نمایش کوتاه بود ولی این نمایش کوتاه نکاتی در آن موجود بود که توجه من را به خود جلب کردند.


یکی از این نکات، گرافیک بسیار بالای بازی و داستان گیرای آن بود. همانطور که خیلی از شما می‌دانید در نسخه‌ی دوم این سری شاهد ناگیرایی اندک در داستان بازی بودیم ولی در مافیا۳ به صورت کامل این مشکلات رفع شده است. در این نمایش چهره‌ی سه شخصیت مکمل داستان را نیز دیدیم. چهره‌ی ویتو اسکالتا نسبت به قبل تغییرات بسیار زیادی کرده است که این نکته زیبایی خاصی به بازی افزوده است. معمولاََ در هر نسخه‌ی سری مافیا شاهد حضور یک شخصیت از نسخه‌های قبل بودیم مانند مافیا۲ که در آن شاهد مرگ توماس آنجلو (شخصیت اصلی مافیا۱) توسط ویتو اسکالتا بودیم.ویتو باتجربه‌تر و باابهت‌تر از همیشه بازگشته است و این‌بار کلای را راهنمایی خواهد کرد.


امکانات جدیدی نیز به بازی اضافه شده‌اند، شما قادر خواهید بود به سرعت حرکت کنید و هیج مانعی سد راه شما نباشد. در تعقیب و گریز‌های بازی می‌توانید از سه‌شخصیت کمک بگیرید که این امکان کمک بزرگی برای شما، برای اتمام بازی خواهد بود. سیستم رانندگی در Mafia III طبیعی‌تر از همیشه شده است. همچنین در موقع راه رفتن و دویدن نیز قادر به تیراندازی هستید، شما می‌توانید در موقع راه رفتن نشونه را به سر دشمنتان بگیرید و شلیک کنید. استفاده از سلاح سرد نیز به بازی اضافه شده که معمولاََ برای درگیری‌های تن به تن از آن استفاده می‌شود. شهر بازی واقع‌گرایانه‌تر از همیشه شده است و سازندگان به همه‌ی جزئیات ریز و درشت بازی پرداخته‌اند.در طول رانندگی نیز قادر هستید موج رادیو را تغییر دهید که شکل رادیوی طراحی شده کاملاََ شباهت به رادیو‌های قدیمی دهه‌ی شصت دارد.


هنگام دویدن، قادر به سر خوردن بر روی موانع هستید که این امکان سرعت زیادی به روند بازی می‌بخشد. در کل نمایش بازی بسیار زیبا و جذاب بود و همچنین این نمایش عاملی برای حضور شرکت کنندگان بیش‌تر در نمایشگاه گیمزکام آلمان است. سری مافیا همیشه نوید یک داستان فوق العاده را به ما می‌دهند، مانند نسخه‌ی اول بازی که شاید هیچ ضعف خاصی در داستان آن دیده نمی‌شد. همیشه یک‌ بازی استاندارد علاوه‌بر این‌که عناصر آن باید هم‌وزن باشند، کوچک‌ترین ضعفی نباید در آن‌ها دیده شود که در مورد نسخه‌های قبلی مافیا نیز چنین بود ولی در مورد این نسخه هنوز نمی‌شود اظهار نظر کرد.


همچنین سیستم‌کاورگیری که از نسخه‌ی دوم در بازی وجود داشت، واقع‌گرایانه‌تر از همیشه شده است و در مراحلی که از سیستم مخفی‌کاری بهره می‌برند، کمک بسزایی به شما می‌کند. همچنین قادر هستید به صورت مخفی قتلی را انجام دهید به طوری‌که شخصی متوجه شما نشود. گیم‌پلی بازی خوب به‌نظر می‌رسد و گرافیک نیز اگر با انتشار مافیا۳ تغییری در آن ایجاد نشود، منحصربه‌فرد است و می‌تواند خود را میان ۲ بازی قبلی مطرح سازد
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
کاور ماه نوامبر مجله Game Informer به این عنوان اختصاص داده شده:




Over the course of our 12-page feature, expect to learn more about new protagonist Lincoln Clay, his lieutenants, and two new characters that aid Lincoln Clay in his revenge quest against mob boss Sal Marcano. The story also details Hangar 13's new approach to building out the open world, reveals why the studio chose to set the game in a fictional version of New Orleans in the late '60s, and highlights the technological jumps the game is taking with its driving and combat.

Game Informer's November Cover is Mafia III - NeoGAF

November Cover Revealed – Mafia III - News - www.GameInformer.com
 

Arsalan655

کاربر سایت
Jun 30, 2014
306
نام
ارسلان
واقعا کمبود بازی های openword هستش .. استقبال ازشم خیلی بالا هست همیشه . خدا کنه مثل gta v شهرش بزرگ باشه و پر جزئیات
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
واقعا کمبود بازی های openword هستش .. استقبال ازشم خیلی بالا هست همیشه . خدا کنه مثل gta v شهرش بزرگ باشه و پر جزئیات
كجا شهر gta v بزرگ بود حتي نصف منطقه شهري سن آندرياس رو هم نداشت نقشه همون بود فقط چند تا از شهر هاي اصلي سن آندرياس رو حذف كرده بودند
اينا فقط بتونند يه بازي بدند بيرون كه يك سوم لذت مافيا 1 رو بهمون بده براي من يكي كافيه
 

MiladKhafan

کاربر سایت
Mar 17, 2014
1,227
نام
میلادشهبازی
كجا شهر gta v بزرگ بود حتي نصف منطقه شهري سن آندرياس رو هم نداشت نقشه همون بود فقط چند تا از شهر هاي اصلي سن آندرياس رو حذف كرده بودند
اينا فقط بتونند يه بازي بدند بيرون كه يك سوم لذت مافيا 1 رو بهمون بده براي من يكي كافيه

مطمئن باش دیگه همچین لذتی رو نمیده چون اون موقع که مافیا1 اومد توی سبک خودش تک بود و واسه همه کاملا جدید بود

من انتظار دارم گرافیک خوب و گیم پلی روون و جذاب داشته باشه
 

Brigand

کاربر سایت
Feb 9, 2015
55
نام
Hamid x
نمیدونم چرا ولی هر چی تو ذهنم درباره ی این نسخه از بازی فکر می کنم اصلا راضیم نمی کنه واسه خریدش ! یه جوریه انگار ! عکسای گیم پلیش که واقعا افتضاح بود از هر لحاظ . مخصوصا موقع ماشین سواری ! مزخرفه در کل .
 

MiladKhafan

کاربر سایت
Mar 17, 2014
1,227
نام
میلادشهبازی
والا تا من یادمه مافیا همیشه سفید پوست بوده و سیاه پوستا گنگستر بودن این نسخه اصلا راضی کننده نیست

داستان بازی یه چیز دیگس...یه گروه مافیا میان دوستای اینو میکشن اینم با دونفر دیگه که یه نفرشون همون شخصیت مافیا2 ه میخوان انتقام بگیرن

بحث تبعیض نژادی و اینا توی اون زمان کمی کمتر از قبلش بوده

پ ن : من فک میکنم اینو یه جور به داستانه مافیا2 ربط میدن شاید همین گروه مافیا همون گروهی باشه که joe رو توی مافیا2 کشتن
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
با این وضعیت فقط خدا بهش رحم کنه:d گیم پلیش یاداور God father 2 بود برام
همه چیش شدید تو ذوق میزد مخصوصا انیمیشن ها و ماشین سواریش
 

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
796
نام
behrooz
شخصیت بازی خیلی گولاخه
فکر کنم بزرگترین موجود تو بازی خودش بازه از همه قد بلندتر و هیکلی تره:d

فیزیک ماشینا افتضاحه با دو تا تیر میرفتن رو هوا تصادف میکنن منفجر میشن انیمیشن ها تیکه تیکه هست :-&
 

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
فیزیک ماشینا افتضاحه با دو تا تیر میرفتن رو هوا تصادف میکنن منفجر میشن انیمیشن ها تیکه تیکه هست :-&





البته گفتن که برای نمایش بازی به این شکل طراحی شده و در نهایت ماشین ها به این راحتی منفجر یا از مسیر خارج نمیشن
 

MiladKhafan

کاربر سایت
Mar 17, 2014
1,227
نام
میلادشهبازی
البته گفتن که برای نمایش بازی به این شکل طراحی شده و در نهایت ماشین ها به این راحتی منفجر یا از مسیر خارج نمیشن

تیک زدن ویدیو فک کنم از خودبازی نبوده چون اونی که داشت بازی میکرد هیچ مشکلی نداشت و ما ویدیو رو تیکه تیکه میدیدیم

ولی درکل گرافیک خیلی خوبی داره و سیستم شوتینگش هم واقع گرایانس

درمورد شخصیت بازی هم میشه گفت یه جاهایی مثل ارنولد توی فیلم ترمیناتور میمونه:d شات گان رو یه دستی میگیره باهاش میدوعه:d
نسخه2 که جزییات شهر خوب بود این نسخه هم بیشترش کنن عالی میشه
و اینکه یه داستان طولانی داشته باشه تا سریع تموم نشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر