معرفی بازی انلاین Teeworlds

سلام میخوام بازی تی ورلدز رو به دوستان معرفی کنم هر چند میدونم تاپیکهای دیگه ای راجع به این موضوع زده شده اما تاریخ ایجاد تاپیک ها خیلی قدیمی هست.
------------------
خب اصلاً تی ورلدز چی هست ؟

Teeworlds، بازی ای دو بعدی و ساده ولی بسیار جالب و زیبا. این بازی بسیار معتاد کننده است و شاید اول خوشتون نیاد ولی کم کم به قدری جذبش میشید که مثل معتاد ها از همه چی میزنید تا این بازی رو بازی کنید. این بازی که یکی از برترین بازی های دوبعدی هستش که تا این لحظه طرفداران بسیاری داره که دلایلش هم زیاد هست از جمله اون ها میشه به حجم کم,گرافیک هنری جالب,موضوعی جذاب و آشنایی با افراد جدید و همچنین قابل بازی با سرعت های کم اینترنت را نام برد.سبک این بازی Run & Gun هست و در این بازی شما یک کاراکتر به اصطلاح Tee (تی) میسازید و در مود های بسیار زیاد بازی شرکت میکنید.

----------------------
1) Block:اسم یکی از سرورا Persian Block هستش که به تازه کار ها به هیچ وجه توصیه نمیشه چون سخته و مخصوص حرفه ای هاست هر وقت Pro (حرفه ای) شدید به این سرور برید. دو تای دیگه رو هم به اختصار توضیح میدم:


1) FNG :این مد اکشن تر از بقیه و به صورت تیمی هستش.2 تیم هستید قرمز و آبی و هر کس 3 تا سلاح داره،لیزر،چکش و زنجیر (Hook) که هر کدوم مزیت خودشونو دارن.
لیزر: با این سلاح به بقیه دشمنا شلیک باید بکنید.اگه بهشون بخوره به مدت چند ثانیه سیاه(به اصطلاح Freeze) میشن.در این مدت هیچ کاری نمیکنن.شما باید در زمانی که Freeze هستن با استفاده از Hook و چکش اونارو در یک سری سیخ که تو مپن بندازید.هر تیم 2 تا محل سیخ مخصوص داره که کار باهاشون سخته و فعلا نمیگم اما یه جا هست که برا همست و انداختن دشمن توش راحته که شما بهتره اونجا بکشید و بندازیدشون تا خودتون و تیمتون امتیاز بگیره. تیم برنده تیمیه که به سقف امتیاز تعیین شده(معمولا 500) برسه.
چکش: دو تا کار میشه باهاش کرد:بزنید به دشمن Freeze شده پرت میشن به جلو که البته حرفه ای تر که بشید معمولا به دلیل کند بودن این کار ازش استفاده نمیکنید. و زدن به یار Freeze شده که اگه چند بار با چکش یارتونو که فریزه رو بزنید از فریز در میاد و شما و تیمتون 1 امتیاز ناقابل میگیرید! چکش و Hook سلاحای اصلی بازین که تو همه مدا هستن.
زنجیر: زنجیرتون که با کلیک راست میزنیدش.باهاش میتونید در و دیوارو بگیرید و بالا برید و تو حرکت استفاده کنید یا یاره فریز شدتونو عقب بکشید و از دشمن دور کنید و یا دشمن فریز شده رو باهاش تو سیخ بندازید.این سلاح مهمترین سلاح کل بازی هستش که به تنهایی قابلیت کشتنو نداره ولی بیش از حد مهمه.


2) DDRACE: این مد که تیمیه و اصلا اکشن و جنگ نداره و همه با هم یارن پرطرفدار ترین مده بازیه.به صورت ساده طوریه که شما با استفاده از چکش و Hook و با کمک یاراتون (بسیار مهم تکی نمیشه رفت این مپ ها رو) باید از مسیرای سخت بگذرید و به ته مسیر برسید. این مد پیچیدگی های زیادی داره و آموزشش بیشتر وابسته به تجربه هست.
----------------------

ابزار ها و اسلحه ها:

hook.jpg
Hook یا قلاب وسیله ای است که برای دو منظور میشه از اون استفاده کرد.اول برای کشیدن tee ها (یا موجودات درون بازی teeworlds) به طرف خودتون.دوم برای قلاب زدن به دیوار ها و چسبیدن به دیوار.برد قلاب تقریبا براب طول هفت عدد tee هست که این مورد در بعضی از سرور ها متفاوته.ادمین ها میتوانند با تغییر دادن پیش فرض ها در برنامه نویسی های سرور، برد قلاب رو بیشتر با کمتر یا حتی بی نهایت کنند.
Hook کردن tee ها: قلاب زدن به یک tee*برای کشوندن اون به سمت خودتون یا پرتاب کردن اون به هر سمتی انجام میشه.قلاب زدن به tee ها که اسطلاحا هوک کردن تی ها گفته میشه با کلیک راست ماوس امکان پذیره.در هر بازی کاربرد داره و هوک کردن tee*ها زمان محدود تقریبا 3 ثانیه ای هست.یعنی پس از 3 ثانیه هوک شما از بین میره و دوباره باید اون رو هوک کنید.
Hook کردن دیوار: همون طور که گفتم برای چسبیدن را بالا و پایین رفتن روی دیوار از این کار استفاده میشه.با نشانه گیری روی دیوار و کلیک راست زدن روی اون به دیوار قلاب پرتاب میشه و شما به دیوار میچسبید.اما هر زمین و یا دیواری رو نمیشه هوک کرد.چون دیوار ها دو جسن عام هستند.یا دیوار ها نرم و قابل هوک کردن اند، یا غیر قابل هوک کردن.در هر سرور دیوار های نرم و سخت با رنگ های خاصی از هم جدا شده اند.

hamer.jpg


Hammer یا چکش وسیله ی دیگریه که یکی از شایع ترین وسیله های بازی teeworlds به حساب میاد.این وسیله دو نوع کاربرد داره.استفاده ی ابزاری، استفاده به عنوان وسیله.
استفاده ی ابزاری از چکش: این نوع استفاده از چکش در بازی های FNG یا Block یا DDrace یا iDDRace کاربرد داره.زمانی که یک tee*به حالت *Freeze یا فلج شده در اومده اند ضربه بزنید تا اون رو از این حالت در بیارید.
استفاده از چکش به عنوان اسلحه: همچنین از چکش در بازی هایی مثل infection(یا زامبی) یا zCatch یا بازی zChaos میشه از چکش به عنوان اسلحه استفاده کرد.این اسلحه ٰ اسلحه ای متوسط با برد ناچیز به شمار میره.به این صورت هست که tee هدف رو به سمت خودتون نزدیک میکنید یا به اون نزدیک میشید و بعد به اون چند ضربه می زنید.
kolt.jpg
Pistol یا هفت تیر اسلحه ی بعدی بازی هست این اسلحه هم دو کار برد داره.هم به صورت یک سلاح استفاده میشه و هم به صورت یک ابزار.هفت تیر به صورت خط راست شلیک میشه.
استفاده ی سلاح گانه از هفت تیر: در بازی هایی نظیر یا zCatch یا zChaos یا infection کاربرد داره.برد زیاد و تخریب پذیری بسیار کم داره و تنها اسلحه ای در کل بازی ها است که تیر هاش تموم نمیشه.استفاده اش هم مانند تمامی اسلحه ها است.نشانه را به سمت tee میگیرید و با کلیک چپ ماوس(پیش فرض) شلیک میکنید تا اون رو از بین ببرید.
استفاده به عنوان ابزار: خیلی سخت میشه به این اسلحه استفاده ی ابزاری رو هم نسبت داد.در سرور بازی دوستانه مانند Block یا DDrace یا iDDRace از این سلاح به عنوالن برای خبر کردن دوستان استفاده میشه...خبر کردن...اشاره دادن...و کلا پانتومیم بازی کردن بر عهده ی این سلاح یا ابزاره.

laser.jpg
Laser Rifle یا تفنگ لیزری دیگر سلاح این بازی و تک سلاح اصلی بازی سرور های FNG محسوب میشه.تنها سلاح بازی است که قابلیت کمونه کردن رو داره.این سلاح نیز دو کاربرد داره.
استفاده از تفنگ لیزری به عنوان سلاح: مثل تمامی صلاح ها...نشانه و شلیک... این سلاح بردی کمی بیشتر از دوبرابر قلاب داره.مانند هفت تیر به خط راست شلیک میشه و تخریب پذیری بالایی داره.
استفاده از تفنگ لیزری به عنوان ابزار: در سرور بازی های دوستانه مانندBlock یا DDrace یا iDDRace دقیقا همون کاری رو که چکش انجام میده..(یعنی از حالت Freeze خارج کردن) میشه با این ابزار هم انجام داد ، با این تفاوت که از راه دور.


vinchester.jpg

Shotgun یا تفنگ ساچمه ای یا وینچستر اسلحه ی دیگریه که باز دو نوع کاربرد اسلحه مانند و ابزار مانند رو در خود جای داده.برد این اسلحه برد کم و قابلیت تخریب پذیری تقریبا خوبی داره.
استفاده از وینچستر به عنوان سلاح: در سرور های مانند zCatch یا zChaos یا infection از این سلاح میشه استفاده کرد .برد این اسلحه کمی بیشتر از یک قلاب کردن است.
استفاده از وینچستر به عنوان ابزار: در سرور های بازی های دوستانه ای مانند Block یا DDrace یا iDDRace هم این اسلحه پیدا میشه اما نه به شکل ساچمه پرتاب کن بلکه به شکل لیزر پرتاب کن و لیزری که tee های دیگر رو به سمت خودتون جذب میکنه و مقدار کمی tee به سمت شما پرتاب میشه.اگر دقیقا به سمت اون نشونه گرفته باشید.میشه گفت کاربرد Hook اما از دور تر و با قابلیت کمونه کردن اما خیلی کمتر از هوک اون به طرف شما جذب میشه.

nerenjak_partabkon.jpg

Grenade Launcher یا نارنجک انداز یکی دیگر از سلاح های با قابلیت ابزار گونه است.به خط راست پرتاب نمیشه و تیر های اون به صورت قوسی شلیک می شند.
استفاده از نارنجک انداز به عنوان اسلحه: برد بی نهایت داره و برد اون به این که چه زمانی به یک شی ء برسه مربوط میشه.این اسلحه تنها اسلحه ای است که تیر های اون موج ایجاد میکنه و اگر دقیقا روی هدف نخوره و کنار اون بخوره، موج بمب به هدف میرسه و اون رو از بین میبره.
استفاده از نارنجک انداز به عنوان ابزار: در سرور های بازی دوستانه مانند Block یا DDrace یا iDDRace از موج این اسلحه میشه استفاده کرد.برای پرش های بلند از این اسلحه استفاده میشه به این صورت که بلافاصلا بعد از پرش (وقتی که فقط کمی از سطح زمین فاصله گرفته اید) زیر پای خودتون یک بمب پرت کنید.اگر درست این کار رو انجام بدید شمارو چند برابر از یک پرش معمولی به هوا پرتاب میکنه.شما میتونید همین کار رو روی دیوار هم انجام بدید.باید یکم حرفه ای عمل کنید.به میزان *Ping شما هم بستگی داره.
استفاده از نارنجک انداز به عنوان توپ!: در بازی Foot یا فوتبال از این تفنگ و کپسول تیر مانندش به عنوان توپ استفاده میشه.

ninja_shamshir.jpg

از Ninja Sword یا شمشیر نینجا رو میتونیم به عنوان جالب ترین اسلحه مثال بزنیم.در سرور هایی مثل Block یا DDrace یا iDDRace و همچنین سرور بازی zCatch میتونیم این شمشیر رو پیدا کنیم.بعد از این که شمشیر رو گرفتید شکل و شمایل tee*شما تغییر میکنه و مثل یک نینجا سیاه میشید ، با چشم هایی در هم رفته و عبوث کافیه فقط نشانه گیری کنید و کلیک چپ بزنید، با شتاب زیادی به سمتی که نشانه گرفته اید پرتاب میشد.در سرورzCatch اگر tee *سرراه شما بود اون رو از بین میبرید.در سرور های بازی های دوستانه مانند Block تاثیر خاصی روی دوستان شما نمیذاره.در بازی های دوستانه فقط شما از قابلیت شتاب بالایی که داره به عنوان یک جهش بلند استفاده می کنید...یک پرش استثنايی!!

----------------------------------------------------
دانلود کلاینت ( لانچر ) :

کلاینت های زیادی برای این بازی ساخته شده که در حال حاضر بهرتین کلاینت DDNet هست و از لینک زیر قابل دانلود میباشد :
بعد از دانلود کلاینت فایل دانلود شده را اکستراکت کرده ، واره فولدر بازی شوید و فایل اجرایی DDNet.exe را اجرا کنید.

Downloads - DDraceNetwork

نسخه : DDNet 7.8.2

Windows 32bit
Windows 64bit
Linux x86
Linux x86_64
Mac OS X
Android

----------------------------------------------------
ddnet_logo.png
آی پی :

در حال حاضر ایران دارای 13 سرور اختصاصی برای این بازی جذاب می باشد که آی پی ها به شرح زیر می باشد :
------------------------------------------------------

سایت رسمی تی ورلدز ایران:

DDNet Persian :: سرور های دی دی نت پرشین

-----------------------------------------------------
توضیحات :
ساخت سرور برای بازی انلاین یا LAN بسیار ساده بوده ، در صورت استقبال دوستان ساخت سرور رو در پست های بعدی آموزش خواهم داد.
-----------------------------------------------------
- - -ویرایش - - -

دوستان این کلیپ کوتاه رو ببینید متوجه میشید که این بازی چه گیم پلی شگفت انگیزی داره o_O


کلیپ فوق العاده دیدنی مد DDRace :


اینم channel آپارت دوست عزیزمون Maxilla :

Maxilla

حتماً کلیپ ها رو ببنید ، بیشتر با Teeworlds آشنا میشید.

- - -ویرایش - - -

توجه :

کسانی که برای اولین بار وارد بازی میشوند بعد از فشردن کلید F1 دستورات کاربردی زیر را وارد کرده و سپس کلید Enter را برای ثبت دستور فشار دهند :

جهت کیل کردن خود در بازی : bind k kill
جهت مشاهده محیط اطراف : bind x say /pause

برای مشاهده سایر دستورات در محیط بازی بعد از فشردن کلید T وارد محیط چت(گفتوگو) شده و دستور cmdlist/ را تایپ و enter را بزنید.
 
آخرین ویرایش:

babak2011

کاربر سایت
Apr 27, 2015
22
.:: DDɴᴇᴛ-ᴘᴇʀsɪᴀɴ ::.
.:: کادر مدیریتی مجرب (★★★★★) ::.
.:: ɪᴘ سرورهای قدرتمند DDɴᴇᴛ-ᴘᴇʀsɪᴀɴ ::.
.:: پشتیبانی 24 ساعته ::.



.:: تلگرام : bycode@ ::.
.:: شماره تماس : 09169046561 ::.
.:: تیم اسپیک : ts.ddnet-persian.ir ::.
.:: ارتباط : ddnetpersian@gmail.com ::.
12.gif

.:: محبوب ترین سرور ایرانی با بیش از 370 پلیر ::.
.:: با خرید اکانت ᴠɪᴘ قدرت خود را چند برابر کنید ::.​
 

babak2011

کاربر سایت
Apr 27, 2015
22
screenshot_2017_06_30_15_19_34.png

screenshot_2017_06_30_15_19_29.png

screenshot_2017_06_30_15_19_26.png

screenshot_2017_06_30_15_19_22.png

screenshot_2017_06_30_15_18_29.png

screenshot_2017_06_16_14_14_12.png

سلام مجدد خدمت دوستان عزیز و کاربران سایت بازی سنتر
چندتا اسکرین شات از سرورهای ایران رو میبینید ، همونطور که تو اسکرین شات ها معلومه این بازی تو ایران خیلی طرفدار داره و همیشه سرورها شلوغه ، امیدوارم شما هم به جمع ما بپیوندید و از بازی در کنار هم لذت ببریم ، پست اول آپدیت شده میتونید آدرس سایت و تیم اسپیک و همچنین ادرس ایپی سرورهارو مشاهده کنید.
با تشکر
GoJE GrEEN !​
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر