1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

Final Fantasy VII remake | PS4

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط END_BOY, ‏Jun 16, 2015.

  1. Tonight Is The Night کاربر فعال

    ارسال ها:
    2,029
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 17, 2006
    نام:
    یاسر
    [​IMG]

    Final Fantasy VII Remake

    Publisher:
    Square Enix

    Developer:
    Square Enix

    Director:
    Tetsuya Nomura

    Producer:
    Yoshinori Kitase

    Writer:
    Kazushige Nojima

    Designer:
    Tetsuya Nomura

    Genre:
    Japanese Action-Role Playing





    [​IMG]

    Final Fantasy VII Remake E3 trailer

    720p - gamersyde

    Final Fantasy VII Remake PSX trailer


    720p

     
    آخرین ویرایش: ‏Dec 2, 2016
    mikelwar, Cpt. price, darkdn49 و 10 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    4,187
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 24, 2011
    نام:
    Farshad
    همه حرفایی که زدی درست ولی خب من خلافش رو بهت گفتم هست :| سورا رو هم خودش طراحی کرده و چندجایی خوندم که شخصیت محبوب خودش بین همه شخصیتایی که طراحی کرده سوراست

    وقتی همچین گندی میزنه سر سورا توی KH III (که امیدوارم آدم شده باشه و درستش کنه) هیچ بعید نیست Cloud رو هم تو در و دیوارش کنه >__>
     
    se.phi.roth این نوشته را Like کرده است.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    510
    تاریخ عضویت:
    ‏May 18, 2014
    نام:
    شهاب
    خوب چیزی که ما میبینیم اینکه شکل کاراکترا توی فینال 7 چهارتا پفک:Dبیشتر نیست پس شما از کجا فهمیدی که نومورا اینارو همونجوری که تو بازی اصلی بودن طراحی کرده.2 الان همه بازی هارو جوری میسازن که گیمرای جدید رو هم جذب کنن و فنجدید پیدا کنه بازی حالا هرچقدم که بازی خراب بشه یا حال فنای قدیمی گرفته بشه .خوب نمیشه توی همین موردم (اندام کلود) این اصلو رعایت کنن بابا خوب ما میدونیم چه داستانی پشت این هیکل کلوده بقیه کیمرا و تازه واردا که نمیدونن این جوری میشن هیتر بازی و میگن نگاه کاراکتر اول بازی بد ترش اینه که مثلا بیا ناتان دریکم بکوبن تو سرمون که نگاه کاراکتر به این میگن اون وقت من میام اینجا هرکی که از این حالت کلود پشتیبانی کرده رو فوش کش میکنمx-(x-(:)
     
    se.phi.roth, NoctisSasuke و Oakenshield این نوشته را Like کرده اند.
  4. Fire and Cold Ashes کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,038
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 23, 2015
    نام:
    محمد
    اسکوئر اکش فیگور های کلود و برت (barret) را معرفی کرد.
    قیمت هر کدوم 140 دلاره. اکشن فیگور کلود آپریل میاد و برت ماه می.
    از الان هم برای پیش خرید قرار گرفتن.
    سازنده هم که مثل همیشه Play Arts Kai از زیر شاخه های اسکوئر هست.
    تصاویر :
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    فیگور کلود یه حالیه... یکم...بی جزییاته.به خصوص صورتش...
    @Cloud Strife
    @Kaine
    پول بذارید کنار از همین الان. :D
     
    آخرین ویرایش: ‏Dec 14, 2016
    END_BOY, s.snake2, ps3_360_wii و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,553
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    قیمتش خیلی فضاییه ! :D فقط در یک صورت حاضر به خریدم اونم :

    معرفی فیگور تیفا ـس :Shrewd:
     
    K o j i m a, Oakenshield و noctis-sm3 این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    687
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 23, 2014
    نام:
    mohammad
    اخر سر لباس های ac رو نمی زارن... به خدا اون خیلی خفن تر بود...
    امیدوارم اندام کارکتر ها رو هم درست کنن... مثل xv مثل یه امیزاد نرمال باشن...
    معرفی اینا نزدیکه مراسم برای اینکه بگن سی سالگی قراره چیکار کنیم!!!... انگار صد در صد قراره 2017 منتشر بشه...:|
    امیدوارم این اتفاق نیوفته...
    ـــــ
    اقا ما عاجزانه درخواست داریم این شمشیر cloud رو تو ac قرار بدن:D
    وای میشه کلی حالت در اورد:D
    من جبرم خوب نبود:D ولی از 7 قسمت تشگیل شده شده بود... که فکر کنم یعنی میشه 49 حالت در اورد... یدونه هم که ترکیب همشون باهم میشه 50 حالت:D

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    bezad, GHOST OF SPART, ps3_360_wii و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,834
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    این ریمیک سبک گیم پلی نوبتی هست یا هک اند اسلش؟
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,855
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2015
    Action RPG
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,834
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    پس دیگه بیخیال نوبتی شدن:D
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    11,458
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 13, 2006
    نام:
    ماکان
    اکشن فیگورها بیاد ایران من قطعا میخرم!:D

    نومورا تایید کرده بعدا لباس و سلاح های AC‌ به صورت DLC اضافه میشه.
     
    bezad, Oakenshield و noctis-sm3 این نوشته را Like کرده اند.
  11. Fire and Cold Ashes کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,038
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 23, 2015
    نام:
    محمد
    میاد صد در صد.با قسمت نجومی هم میاد.:(
    امیدوارم اینا عقل داشته باشن،برای قسمت سوم،فیگور فورم اخر سفیروث را بدن.8->
    ...........................
    ماکان مطمئنی؟اخه این تازه قسمت اوله و کلود هنوز تو فاز توسری خور بودنه(:D ).لباس ها و سلاح های ادونت برای دوران $$bada ایش بود.:D
     
    Cloud Strife این نوشته را Like کرده است.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    11,458
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 13, 2006
    نام:
    ماکان
    بله مصاحبش رو خودم ترجمه کردم گزاشتم تو سایت. از نومورا پرسیدن لباس AC تو بازی هست، اونم گفت با توجه به داستان نیست اما بعدا اضافه میشه. البته گفت شایدم تو بازی باشه و هنوز تصمیم نگرفتن اما با توجه به دندون گرد SE قطعا تک تک اینهارو میفروشن.

    لباس Cloud هم به ضعیف بودن کلود ربط نداره. چون اول اینکه این لباس فرم سربازهای شینرا هست و همه این رو میپوشیدن. دوم اینکه کلود به هیچ عنوان توسری خور و ضعیف نیست. اتفاقا از وقتی که بازی شروع میشه کلود بداس و خفنه. این بحث ضعیف بودن کلود رو اشتباه متوجه شدید. کلود زمانی که میخواد عضو شینرا بشه و بره تو قسمت سربازها (موهاشم بلنده از پشت دم اسبی میبنده!:D) سنش خیلی کم بوده و یه ضعف بندی خیلی زیادی هم داشته. در این حد که اصلا نمیتونسته باستر سورد رو حمل کنه! منتها شینرا، یعنی پرفسور هوجو یه سری آزمایش روش انجام میده که از اونجا به بعد یهو زورش زیاد میشه و شروع بازی و بمب گزاری تو راکتور شینرا کاملا برای دوره قوی بودن کلود هست.

    کلا داستان FFVII بینهایت خفن، پرجزعیات و گسترده هست. حالا بازی کنید خودتون متوجه میشید چه شخصیت های پرتعداد و خفنی داره و چقدر ساید استوری تو بازی هست! حتی کوچیک ترین جزییات داستان هم پرداخت شدن و با تمرکز بهشون پرداخت میشه. مثلا قضیه پرفسور گاست و هوجو، تو کتاب خونه های شینرا که میچرخی یه سری پرونده پیدا میشه که پرونده های سری هستن و به تدریج در مورد وقایع داستان توضیح میدن. همین پرونده هارو بخونی و دنبال کنی کلی در مورد پیدا کردن جنووا و اختلاف نظر گاست و هوجو و فرار گاست توضیح داده میشه. فکر کنم اسم این پرونده هم Escape Plan بود. و جالبش اینجاست که همه این اطلاعات بلواقع توضیح دهنده بخشی از بکراگند وینسنت ولنتاین هست که خودش یه شخصیت مخفی هست که میشه تو عمرات شینرا پیداش کرد و از خواب بیدارش کنی و این احتمال هم وجود داره که کسی پیداش نکنه! یعنی ماجرای وینسنت، لوکرسیا کرسنت، هوجو، داستان تولد سفیروث، آلوده شدنش به Cells و جوون موندن همیشگی و ... از دم یه بخش فرعی از بازیه که حتی ممکنه اصلا نبینی!!!

    FFVII رو بازی کنید دقیقا متوجه میشید داستان و شخصیت پردازی تو FF یعنی چی و چرا من این همه سر XV غر میزنم! رابطه زک و کلود و اریس رو هم ببینید که کلا رد میده مختون مجنون میشید!:D مورد داشتیم تو همین سایت هر روز واسه زک گریه میکرده!:D این سکانسی که تو XV لونا رو بین گل های آبی نشون میداد یه تقلید فوق احمقانه و بی ربط از اریس تو FFVII‌بود، تو بازی این سکانس رو نگاه کنید ببینید داستان گل های اریس چی بود. بعد قطعه A Flower Blooming in the Slums رو گوش بدید معنی واقعی احساس تو بازی رو درک میکنید. خدایی FFVII سوپر شاهکاره. داستان و شخصیت هاش یه اتفاق تکرار نشدنی تو صنعت گیمه. امیدوارم نومورا کار رو خوب جمع کنه و به بهانه اکشن شدن و تغییر مخاطب آفتابه رو نگیره رو بازی!!!!
     
    Genesis, m.a.t, K o j i m a و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    687
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 23, 2014
    نام:
    mohammad
    همه اینا رو گفتی ولی باز معتقدم اسکوئر با xv بو راه انداخت...
    با ریمیک سیفون رو خواهد کشید:D

    البته از داستان خیالم راحته ها... (فکر کنم نومورا یکمم تو بیس داستان نقش داشته!!) من بیشتر نگران قیمتم... که منتقدا خودشون رو خالی می کنن:D
     
    se.phi.roth این نوشته را Like کرده است.
  14. Fire and Cold Ashes کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,038
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 23, 2015
    نام:
    محمد
    @Cloud Strife
    در سوپر خفن بودن داستان 7 که شکی نیست.بر منکرش لعنت.:D من خودم چند سال پیش از تو فروم(همینجا) خوندم،مخم سوت کشید.:-t دو سه بار خوندم تا فهمیدم دقیقا چی به چیه.:D
    اما یه سوال مهم وجود داره:
    چقدر از اون محتویات را تو ریمیک میذارن؟اگه بیان مردونگی کنن و زیاد از سر و ته چیزی نزنن،که شاهکار میشه و خدا را باید شکر کرد.اما این چیزی که سر 15 از اسکوئر دیدیم نگران کنندست.:-s ریمیک را بخوان اینطوری از سر و تهش بزنن که ...:(
    باید دید نومورا چقدر عرضه داره پروژه را زود و کامل تحویل بده.:D

    دیگه بد تر از این؟متا که رسیده که به 81-2(پایین ترین متای عناوین اصلی سری)
    صدای فنا هم در اومده
    بازی را هم که ناقص دادن بیرون
    داستان را ترکوندن.
    گیمپلی را اونقدر ساده سازی کردن و...

    نباید انتظار شاهکاری در حد 7 اصلی داشته باشیم،اما خب احتمال خراب کردن ریمیک خیلی پایینه.اونم زیر نظر خود نومورا.
     
    آخرین ویرایش: ‏Dec 15, 2016
    se.phi.roth این نوشته را Like کرده است.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    687
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 23, 2014
    نام:
    mohammad
    محمد این فقط داستان خوده نسخه اصلیه...
    وگرنه من بهت قول میدم اونقدر کل سری 7 داستانش عمیقه... که اگه کلشو می تونستن رو یک نسخه بچپونن که نمیشد... راحت بالای 200 ساعت خوشگل و مامان تحویل مردم میشه داد... (من ساعت مفید رو گفتم... شایدم بیشتر بشه... 200 ساعت برای کل 7... خودش 400-450 ساعت میشه:D)
     
    se.phi.roth و Oakenshield این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    11,458
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 13, 2006
    نام:
    ماکان
    صراحتا اعلام شده که هیچی نمیزنن. تنها حذفیات بازی یه بخشی هست که من چند صفحه قبل تو همین تاپیک توضیح دادم داستانش چی بوده و بخاطر مساول +18 حذف میشه از بازی. غیر از این نومورا گفته نتنها هیچی از داستان و جزییات حذف نمیشه بلکه برعکس یه سری صحنه های قدیمی دوباره کارگردانی میشه و با توجه به گسترده تر شدن داستان با شماره های فرعی، اطلاعات دقیق و شفاف تر میشه. البته باز نومورا اعلام کرده شخصیت های فرعی FFVII که با شماره های بعدی به داستان اضافه شدن مثل Genesis تو بازی نیستن. ولی غیر از گیم پلی بازی که اکشن شده و البته فرم اکشن با XV‌ فرق داره و نومورا تو یه مصاحبه (صفحه قبل گذاشتمش) گفته یه چیز جدید و خفن طراحی کردن که بی صبرانه منتظر نمایشش هست، باقی موارد کامل عین بازی اصلی هست. هیچی کم نمیشه از بازی.

    اول اینکه قسمت اول بازی همین امسال میاد و اپیزودهای بعدی هم با فاصله کم میان (خود نومورا تایید کرده این مساله رو). دوم اینکه این تصور کاملا غلطی هست که فکر میکنید نومورا پروژه رو کش میده!! چون اصلا دست نومورا نیست و کامل به مدیریت SE برمیگرده. مثلا همین Versus، اون موقع تز یوئیچی وادا این بود که روی دنیای FNC و XIII تمرکز کنن و تو حیات عمر PS3 شماره های بیشتری از بازی منتشر بشه. در نتیجه خودشون عملا پروژه Versus رو متوقف کردن! بعدا هم Versus رو تبدیل کردن به XV که پروسه ساخت کمتر طول بکشه. این گندی که اتفاق افتاد کاملا رو برنامه ریزی های غلط SE بود و مثلا نومورا نمیتونه و اختیار نداره که یه پروژه رو الکی کش بده. FFVIIR هم داره با سرعت خوبی ساخته میشه و امسال هم بیاد عالیه!!

    کاداج تو بازی نیست و به همراه لوز و یازو برای AC خلق شدن. یعنی این سه شخصیت یه مدت بعد از پایان وقایع بازی تازه میان. اما اینکه اصلا کی هستن و از کجا امدن به فلسفه داستان بازی برمیگرده.

    بیس داستان FFVII این هست که کمپانی شینرا برای کارکردن راکتورهاش و به عنوان انرژی از ماکو یا روح زمین استفاده میکنه که همون موج های سبز رنگی هست که تو AC نشون میده. شینرا معتقده یه جایی هست به اسم سرزمین موعود (Promised Land) که پر از ماکو بی پایانه و اگه اونجارو پیدا کنن میتونن به ماکو بی نهایت برسن. تو جریان اکتشاف برای پیدا کردن PL دو تا از دانشمندای شینرا یعنی پرفسور گاست (بابای وینسنت ولنتاین) و پرفسور هوجو (پدر معنوی یا خالق سفیروث) یه موجود عجیب غریب رو پیدا میکنن به اسم Jenova که نه زنه و نه مرد و یه موجود غیر زمینیه. همون یارویی که تو AC نشون میده داخل یه محفظه شیشه ای قرار داره. گاست فکر میکنه جنوا کلید پیدا کردن PL هست اما هوجو به قدرت های جنووا پی میبره و میگه باید از ژن های جنووا برای خلق یه سری انسان جدید با قدرت های ویژه استفاده کنیم. این مادری که هی تو AC میگن (کاداج میگه) بلواقع ژن های باقی مونده از جنووا هست که تو قوطی مشکی رنگی که دست رافوسه بود.

    حالا کاداج و یازو و لوز تجسم فیزیکی باقی مونده روح سفیروث هستن و تو شروع انیمیشن و تو اون کوه تجسم مادی پیدا میکنن. و حالا هدفشون این هست که با بدست آوردن ژن های جنووا و تزریقش به خودشون دوباره سفیروث رو زنده کنن که آخر هم همین اتفاق میفته اما کلود بازم سفیروث رو شکست میده.

    وینسنت همونطور که بالا گفتم پسر پرفسور گاست هست که رابطه خوبی با پدرش نداره، برای همین عضو گروه Turks، محافظین شینرا، میشه. تورکس هم گروه رافوس هست که تو AC بودن و از اعضاشون تی سونگ و النا و راد و رینو رو نشون دادن. وینسنت بعد از پیوستن به تورکس محافظ شخصی یکی از دانشمندای شینرا به اسم لوکرسیا کرسنت میشه که همکار هوجو بوده و مشترکا روی پروژه جنووا کار میکردن. وینسنت عاشق لوکرسیا میشه اما لوکرسیا به وینسنت توجهی نداشته و به هوجو علاقه مند بوده. هوجو هم از لوکرسیا سو استفاده میکنه و ژن های جنووا رو به جنین داخل شکمش تزریق میکنه ببینه چی در میاد که نتیجه این آزمایش به دنیا امدن سفیروث هست.
    وینسنت وقتی از ماجرا با خبر میشه میره سر وقت هوجو اما هوجو وینسنت رو با تیر میزنه و از خودش به عنوان نمونه آزمایشی استفاده میکنه. نتیجه این آزمایش ها اینه که وینسنت دیگه پیر نمیشه و این قدرت عجیب رو هم داره که تبدیل به هیولا بشه. اما این قدرت پایدار نیست و وینسنت در حال مرگه. وقتی لوکرسیا میبینه چه بلایی سر وینسنت امده میاد بهش ژن Chaos رو تزریق میکنه که مانع مرگش بشه اما وینسنت رو به یه خواب طولانی فرو میبره. بدنش رو میزاره تو یه تابوت و تو زیر زمین عمرات شینرا قایم میکنه. بعد هم از عذاب وجدان (بخاطر سفیروث) خودکشی میکنه، یعنی خودکشی که نه، جسمش رو توی کریستال های ماکو زندانی میکنه.

    تو بازی و وقتی کلود به عمارت شینرا میرسه سال از این ماجرا گذشته و با توجه به اینکه لوکرسیا وینسنت رو قایم کرده ایشون شخصیت مخفی هست. یه رمزی هست که اگه پیدا کنی میتونی بری در اتاقی که وینسنت توشه رو باز کنی و پیداش کنی. وقتی کلود وینسنت رو بیدار میکنه بهش میشه دنبال شکست دادن سفیروثه و به این دلیل وینسنت با کلود همراه میشه و هدفش این هست که هوجو رو پیدا کنه و انتقام بگیره. و بعدا یه ماجرای غم انگیزی هم با لوکرسیا خواهد داشت که تو بازی میبینید! به نظرم سکانس ملاقات وینسنت و لوکرسیا تو غار یکی از بهترین بخش های FFVII هست که امیدوارم تو ریمیک جزو بخش هایی باشه که مجدد کارگردانی شده و بهش بیشتر بپردازن.

    اینجوری نیست که هرکسی رو بتونن برگردونن. اریس هم بعد از مرگ به عشق حقیقیش زک میرسه و دیگه نیازی به برگشتنش نیست. بلواقع اریس همیشه عاشق و منتظر زک بوده و دلیل نزدیک شدنش به کلود هم فقط این بوده که کلود شبیه زکه! چرا باید برگردوننش اصلا؟ تو داستان فقط سفیروث روحش رو زمین باقی مونده که باز این موضوع هم تو بازی اصلی نیست و بعدا تو AC اضافه میشه که بالا توضیح دادم.

    اینکه گیم پلی نوبتی نیست و اکشنه تو مخه اما نومورا کارش درسته. و از زمان FFV جزو تیم اصلی سازنده FF ها بوده. نومورا بیشتر بخاطر طراحی شخصیت معروف شده اما تخصص اصلی نومورا طراحی مبارزات هست و تقریبا دیزاینر همه FF های VII به بعد خودش بوده. غیر از کارهای ایتو. مبارزات مدرن FF رو نومورا بیشتر پایه گزاری کرده و الان هم برای اکشن کردن بازی بهترین فرد هست. فراموش نکنیم اکشن XV رو هم نومورا طراحی کرده. در نتیجه در مورد گیم پلی میشه کامل امیدوار بود و انتظار یه اکشن خیلی خفن رو داشته باشید. بازم میگم اینکه نوبتی نیست برای خود من یه نفر نکته منفیه اما حداقل خیالم راحته به عنوان یه کامبت اکشن حداقل بی ایراده.

    در مورد ماهیت ریمیک هم که هرچی نشون دادن عالی بوده. نومورا کارگردان بسیار قابلیه و قطعا یه چیزی باب میل فن های قدیمی و جدید در میاره. کلا با وجود کیتاسه و نومورا به عنوان تهیه کننده و کارگردان باید کاملا به بازی امیدوار بود.

    پ.ت: دیزاینر کامبت XIII هم نومورا بود. که باز بهترین قسمت بازی از نظر من محسوب میشه.
     
    آخرین ویرایش: ‏Dec 15, 2016
    Genesis, m.a.t, se.phi.roth و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید