PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
به همین نسبت هم توی سیستم TB اکثر دشمن ها توی نوبت شما عین چوب خشک وایسادن و زمان بیشتری برای فکر داری ولی توی سیستم RT همزمان یه سری دشمن بهتون دارن حمله میکنن که شما رو از لحاظ تایم فکر کردن و تصمیم گیری درست توی مضیقه میذاره ، از طرفی هم به خاطر اون بار از لحاظ عکس العمل نشون دادن محدودیت داری پس باید انقدری سریع فکر کنی که درست ترین و موثر ترین واکنش رو انتخاب کنی :biggrin1:

خب قبول :d اتفاقا منم خودم حرفم همینه و همینو گفتم :d این گیم پلی هم لذت بخشه به لحاظای دیگه , TB هم یه جور دیگه لذت بخشه, یعنی RT شدن صد در صد همه چیز TB رو پیشرفت نمیده :d اینجاس که تفاوت سلیقه میاد وسط :d

بیشتر وقت ها همین معنی رو میده :biggrin1: و یه تکون اساسی نیاز داره ، که اون تکون الان از نظر من همین کاریه که نومورا داره میکنه و قبلاً میخواست با ورسوس انجام بده :biggrin1:

اون تکون هر تکونی میتونه باشه و هزار تا راه داره :d تو میگی باید RT بشه من میگم نه در چهارچوب TB هم میتونست تکون بده :d همونجور که به نظرم FFXII یه تکون درست و حسابی داد TB رو :d

با آشغال مقایسه نمی کنم با یه چیز روتیم مقایسه میکنم :biggrin1: و گرنه ترن بیس هایی که خودم به شخصه باهاشون خیلی حال کردم اونا هم یه رگه هایی از RT توشون بوده مثل Resonance of Fate یا Valkyria Chronicles و ... :biggrin1: اینا همه ترن بیسن ولی دقت کنی RT خواه ناخواه توشون وارد شده. الان FF VII هم همچین وضعیتی داره روش پیاده میشه ولی به سبک و سیاق نومورا و خیلی گسترده تر :biggrin1:

ببین اونا باز در چهارچوب TB بودن ولی توی FFVIIR و مخصوصا مخصوصا FFXV دیگه ترنی وجود نداره :d

کدوم حرف ؟ المان های بزن بکش برو جلو ؟ :biggrin1: یه دو تا پست بالاتر توضیح دادم این گیم پلی فعلی هیچ ربطی به بزن بکش برو جلو و این حرفها نداره خودتم تایید کردی توی این سالهایی که توی این سبک بودی به همچین موضوعی واقفی :biggrin1: مگه اینو خودت نگفتی :

احسان ماکان گفت به سمت المان های بزن بکش برو جلو, نگفت که بزن برو جلوئه :d که منظورش همون RT شدن بود :d حالا گیر دادی به اون کلمه ای که گفته؟ :d کلیت حرفشو گفتم :d
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
فقط خواستم بعنوان یه فن قدیمی و مو سفید بازی بگم که منم از خواستاران و طرفداران سرسخت گیم پلی سنتی و TB بازی هستم و سلیقه ام کاملا با اونه و کاشکی ریمیک هم همون سیستم TB رو بصورت پیشرفته و تجهیز شده و مدرن تحویلمون میداد ولی خب از طرفی همه جوره به نمورا ارادت دارم و میدونم رو سفیدمون میکنه و این انتظار دهه ای رو به بهترین شکل به وقوع میپیونداند :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
بزن بکش برو جلو ترجمه فارسی HnS هست!:D یعنی منظور اینه که RT‌ شدن بازی، گیم پلی رو به سمت HnS ها میبره. نه اینکه HnS میشه اما به سبک این بازی ها میشه حرکت کرد و زد و کشت و رفت جلو!:D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خب قبول :d اتفاقا منم خودم حرفم همینه و همینو گفتم :d این گیم پلی هم لذت بخشه به لحاظای دیگه , TB هم یه جور دیگه لذت بخشه, یعنی RT شدن صد در صد همه چیز TB رو پیشرفت نمیده :d اینجاس که تفاوت سلیقه میاد وسط :d

اون تکون هر تکونی میتونه باشه و هزار تا راه داره :d تو میگی باید RT بشه من میگم نه در چهارچوب TB هم میتونست تکون بده :d همونجور که به نظرم FFXII یه تکون درست و حسابی داد TB رو :d

ببین اونا باز در چهارچوب TB بودن ولی توی FFVIIR و مخصوصا مخصوصا FFXV دیگه ترنی وجود نداره :d

احسان ماکان گفت به سمت المان های بزن بکش برو جلو, نگفت که بزن برو جلوئه :d که منظورش همون RT شدن بود :d حالا گیر دادی به اون کلمه ای که گفته؟ :d کلیت حرفشو گفتم :d

حالا حتماً نباید اونجوری سنتی باشه که :D همین که باید کل پارتی رو مدیریت کنی و دائم حواست به سوئیچ بین کرکترها باشه و ... خودش کلیه :D
حالا یه کم به گیم پلی جدید فرصت بدید قطعاً پشیمون نمی شید :D
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
اون قسمت قرمز هم باز قطعی و صد در صد نیست :D میشه n تا گیم پلی ترن بیس دید که اوایل خیلی وابسته به استراتژی و تصمیم گیری درسته ولی یه 10-20 ساعتی که میگذره و درست و حسابی گریندینگ میکنی رسماً 60% بقیه ی بازی انقد Overpower ـیی که میگی استراتژی مای اَس و با دو تا ضربه هر چی حریفه قلع و قمع میکنی و بازی از یه اکشن محض هم آسونتر میشه :D
حالا اون سیستم هایی که نابود شدن و از نابود شدنشون ناراضی ای چیا هستن ؟ :D
شاید بشه گفت محدودیتی نیست ولی اگه نبود تا الان این همه درجا زدن توش نمی دیدیم :D و اینکه پیشرفت همیشه با یه شکل و شمایل ظاهر نمیشه :D



به علایق که کاری ندارم و سلیقه ی همه محترمه :D ولی جدا از علایق بر عکس نظر تو ، به نظر من اینم یه شکلشه :D حالا حتماً نباید یهو کرکترها فریز بشن و صفحه رفرش بشه و نوبت دشمن بشه و بعد دوباره نوبت ما که بگیم به به چقد خوب :D بحث اون کار کشیدن از کرکتر و امکاناتی هست که داره دیگه ؟ و خب به نظر من توی همین حالت هم می تونه امکان پذیر باشه :D بحث اینه که توی TB این چیزا خیلی بولده و حضور داره ولی توی RT ممکنه نباشه ، غیر از اینه ؟ :D و گرنه اگه نگرانی ها بابت یه فریز شدن کرکتر و رفرش شدن صفحه باشه که دیگه واویلا :D
مهم اون روحیه که توی یه گیم پلی TB می دیدیم ، اگه همون با همون کارایی و امکانات بیاد توی قالب یه گیم پلی RT اجرا بشه به نظر من نه تنها مشکلی نداره بلکه کار خیلی شایسته و قابل تقدیریه :D به نظر من فقط ظاهر نیست که مهمه ، بلکه اصل مطلب اون نفس کاره که اهمیت زیادی داره :D و گرنه ترن بیس باشه ولی دوزار به اصل و ریشه ی فاینال هم نرفته باشه و هزارتا از سیستم ها و مکانیزم های سنتیش حذف شده باشه ، و فقط به خاطر TB بودنش بخواهیم به اون گیم پلی بگیم فاینال ؟! Nah :D

پ.ن : حالا بعداً با ویدئوهای بیشتری که از گیم پلی بازی نشون میدن و مقایسه ی شباهتش با اون چیزی که قبلاً توی گیم پلی در اختیار پلیر قرار می گرفته ، احتمالاً نظراتتون مساعد تر هم میشه :D یکم بهش زمان بدین :D

یعنی من رسما عاشق همین اور پاورم .... تو xii اگه یه کم جسارت و شجاعت به خرج میدادی و وارد مناطق نا شناخته یا مخفی بازی میشدی .. همون اوایل بازی ایتم هایی یهت میداد که تا اخر بازی هم گیرت نمیاد ... اونوقته که فریاد میزنی هل من مبارز ... خخخخ ... البته برای گرفتن همون ایتم ها باید از هفت خان بگذری ... مثل شمشیر dead bringer ...تبر fransusca ... زره dragon و demon shield همه اینها رو اخر داستان بهت میده .... نمیدونی چه حالی بهم میداد با غنایم شگفت انگیزم میفتادم به جون مانستر ها
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
طرفدارای FFVII میدونن که یکی از بخش های اساسی و خاطره انگیز این بازی Mini Game های متعددش بودن. مثل چوکوبوسواری، اسنو برد و باقی قضایا. مثل اینکه توی نسخه Remake‌ قراره یه سری از این مینی گیم ها حذف بشن!

نومورا گفته تو بازی خیلی چیزها هست که دوباره سازی شده، از جزییات کوچک تا بزرگ، اما به هر صورت باید تصمیم بگیرن ببینن کدوم قسمت های بازی ارزش داره که با آخرین تکنولوژی ها و کیفیت فعلی بازی دوباره سازی بشه. یعنی ممکنه بعضی از قسمت های بازی و بخصوص مینی گیم ها حذف بشن اما کیتاسه اطمینان داده سعی میکنیم همه بخش هایی که مورد علاقه فن ها بوده رو نگه داریم و چیزی حذف نشه! اما از طرف دیگه گفته باید در مورد بازسازی یه سری از قسمت ها خیلی محتاطانه و حساب شده عمل کنیم.

در ادامه خطر اسپویل شدن وجود داره! (به انضمام یکم موارد غیر اخلاقی) :D

حالا اصلا قضیه چی؟ موضوع برمیگرده به یه مکانی تو بازی به اسم Honey Bee Inn. مسافرخونه زنبور عسل بلواقع یه فا.حشه خونه تو سکتور 6 و شمال وال مارکت هست که توش کارکنان زحمت کش لباس زنبور عسل میپوشن. تو بازی تیفا بنا به دلایلی که اسپویل داره میفته دست صاحب این مسافرخونه به اسم Don Corneo و برای نجات دادنش باید کلود به همراه اریس واردش بشه. اما نگهبان فقط کارت ورودی رو به دخترها میده و کلود مجبور میشه برای ورود لباس دخترهارو بپوشه و آرایش کنه و واردش بشه.

eIdIGCG.jpg

حالا گذشته از این موضوع، مساله اصلی HBI، اتفاقاتی هست که داخلش میفته. مثلا اونجا یه بابایی هست به اسم Mukki که گ.ی تشریف دارن و کلید میکنه روی Cloud!:D یعنی اگه بعد از ورود به مسافرخونه به قسمت Group Room برید کلود مجبور میشه با Mukki و سایر دوستان به حموم بره!:D البته اینجا از دستش میشه در رفت!:D ولی یه جای دیگه هست که یه دختری اغفالت میکنه و میری توی یه اتاق که اسم عجیب غریبی داره. اونجا کلو بدبخت رو چیزخور میکنن بیهوش میشه. بعد که بیدار میشه میبینه Mukki بالا سرش وایستاده داره بهش چک میزنه میگه بیدار شو. بعدشم بهش میگه حالت خوبه و این داستانا و میزنه بیرون. اینجا Cloud احساس درد میکنه (lol) اما در عوض HP و MP تا ته پر میشه. دختری هم که بیهوش کرده میاد معذرت خواهی میکنه و به شوخی میگه ممکنه وقتی بیهوش بوده Mukki اهداف شومش رو پیاده کرده باشه!:D

البته این تنها بازی نیست که به Cloud بدبخت گیر میدن و خود Don Corneo هم وقتی کلود رو با لباس دخترونه میبینه خوشش میاد ازش!:D منتها دیگه اونجا لباس دخترونه رو در میاره و میزنه لت و پارش میکنه!:D کیتاسه گفته نمیخوایم چیزهایی که فن ها دوست دارن رو حذف کنیم اما باید محتاطانه عمل کنیم. یعنی اگه Honey Bee Inn حذف نشه سانسور زیادی اعمال میکنن و این موارد که گفتم از دم حذف میشه. البته Mukki توی Dissidia هم بود که... بیخیال!:D
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,238

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
احیانا کسی که این پستو داده ایرانی نبوده؟ :d
کیوان ویکتاریون بود:d

یه نگاه به اول مقاله کردم به نظر مقاله خیلی خوبی اومد و میتونم بگم برای اولین بار بود تصویر درست و واقی از صنعت گیمینگ ایران میبینم.
کامنت دوستانی مثل پرهام یا علی دانته هم تو تاپیک گف خیلی خوب بود. در کل این مقاله به نظرم میتونه یه نقطه عطف باشه برای این صنعت.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
خوشم میاد بچه های با فهمی هستن :d

بچه های گاف سوالی چیزی داشتین انگلیسی بپرسین جواب میدیم :d


احیانا کسی که این پستو داده ایرانی نبوده؟ :d
4

یه جا پرسیدن نظر بازی سنتر راجع به XV چیه؟ ترسیدم برن بگن که غیر از یه نفر بقیه جو منفی هستن فقط :|

ایرانی هم نباشه یه شینجی میکامی رو تو قسمت search بزنه کلا حساب کار دستش میاد XDDD

تازه خبر ندارن 2 تا Hazama فن خفن هم داریم XDDDD

امیدوارم چند نفریشون عضو بشن چون عضویت تو اینجا به سختی اونجا نیست و راحت میشه تو 2 دقیقه با Google Translate کار رو راه انداخت ^^ منم با انگلیسی مشکل ندارم. اطلاعات میخواید در خدمتم :>
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر