PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:

se.phi.roth

Give Me More Powerrr
کاربر سایت
Apr 17, 2008
4,801
نام
حسین
خب شرمنده من فکر نمیکردم شما از اونهاش باشی و جزو طرفدار JRPG باشی
ولی در کل من فینال فانتزی 7 رو از همه فینال فانتزی ها دیگه بیشتر دوست دارم
-------------
خب برگردیم سر موضوع تاپیک
اینو یادت رفت بگم من یکی اصلا کاری به گیم پلی بازی ندارم ولی از اونجای دوباره سفیروث رو میبینم خوشحالم همین و داستان همون و شخصیت ها همون ایولللللللللللللللل
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
خوب بزارین منم یه موضوع خوب برای بحث کردن در باره بازی بهتون بدم که تایپکم نخوابه:-b بعد از چندین بار دیدن گیم پلی بازی به این نتیجه رسیدم که اگه از قابلیتای این گیم پلی خوب استفاده کنن که احتمال زیادم میکنن میتونه خیلی لذت بخش و اعتیاد اور باشه مخصوصا تو ساعتای بالا وقتی از 200 300 ساعت میزنیم بالا یه نمونش اینکه کسای که با FF7 از ادونس چیلدرن و انیمه هاش اشنا شدن شاید فکر کنن که کاراکتر برت فقد با اون تفنگ دستیش کار میکنه اما کسای که خود بازیو رفتن میدونن که برت یکی از سلاهاش تبره که باهاش میل اتک میده حالا فکر کنید که با این گیم پلیه اکشن برت چه کاراکتر جالبی میتونه باشه با تنوع بالا در گیمپلی حالا با نگه کردن به بقیه کاراکترا مثل red xiii همون گرگه نظر شما در باره کاراکترها و لذت گیمپلیه اکشنشون چیه؟:x:bighug:
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
خوب بزارین منم یه موضوع خوب برای بحث کردن در باره بازی بهتون بدم که تایپکم نخوابه:-b بعد از چندین بار دیدن گیم پلی بازی به این نتیجه رسیدم که اگه از قابلیتای این گیم پلی خوب استفاده کنن که احتمال زیادم میکنن میتونه خیلی لذت بخش و اعتیاد اور باشه مخصوصا تو ساعتای بالا وقتی از 200 300 ساعت میزنیم بالا یه نمونش اینکه کسای که با FF7 از ادونس چیلدرن و انیمه هاش اشنا شدن شاید فکر کنن که کاراکتر برت فقد با اون تفنگ دستیش کار میکنه اما کسای که خود بازیو رفتن میدونن که برت یکی از سلاهاش تبره که باهاش میل اتک میده حالا فکر کنید که با این گیم پلیه اکشن برت چه کاراکتر جالبی میتونه باشه با تنوع بالا در گیمپلی حالا با نگه کردن به بقیه کاراکترا مثل red xiii همون گرگه نظر شما در باره کاراکترها و لذت گیمپلیه اکشنشون چیه؟:x:bighug:

همین موضوع نشون میده که چقدر اکشن کردن بازی خوبه :d چون هرکدوم از کاراکترای بازی رو در نظر بگیری مبارزات مخصوص به خودشونو دارن و با هرکدوم بازی اکشن کردن لذت بخش میشه :d همین red رو من خیلی منتظرم چون باید چیز باحال در بیاد :d یا یوفی :d بعد از اونور وینسنت اصلا یه وضعی :d
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad

:))

جدی میخواستم بزارم اما من 2 روزه زندگیم شده یه بازی شاید باور نکنی اما خواب اون بازی رو هم دارم میبینم XDD
______________________________________

- تو بازی میتونیم کل دل و روده Midgar (شهر اصلی بازی) رو بگردیم

- SE دوست داره به شخصیتای Biggs و Wedge و Jessie بیشتر پرداخته بشه (نه اینکه خیلی شخصیتای مهم و دوست داشتنی هم هستن :| من که فقط به چشم سیاه لشکر نگاهشون میکردم :d )

- در حال حاضر نمیتونن بگن که بازی قراره چندتا Volume باشه (توروخدا بیشتر از 2 تاش نکنین XDD )

- در حال حاضر نمیتونن راجع به ویژگی های آنلاین بازی بگن

- main scenario اولین Volume بازی کامل شده

- از تیم KH برای ساخت بازی دارن کمک میگیرن (انگار تیم KH بهتر بلدن با UE 4 کار کنن :d )

- صحنه هایی که توش Cloud اون صداها رو تو ذهنش میشنید رو دارن به طور با معنی تری در میارن

- برای صداگذار ها هم همون صداگذارای تو Advent Children رو در نظر دارن

- ATB Gauge بازی با Limit Break تفاوت داره و ربطی نداره. SE میخوان یه سیستم خفنی درست کنن براش که نمیتونن راجع بهش بگن و فقط اینکه نسبت به نحوه مبارزه بازیکن تغییر میکنه

- هنوزم تصمیم نگرفتن که بازی دفاع داشته باشه یا نه (وقتی جاخالی هست کی تو همچین بازیی دفاع میکنه؟ :d )

خلاصه یه سری از اطلاعاتش برا فهمش باید بازی رو انجام داده باشید مثل اونجایی که راجع به کاراکترای بی خاصیتی مثل Biggs صحبت میکنه یا اون صداهایی که کلود میشنوه و ATB Gauge

من فردا 24ی دانشگاهم اگه خبر اومد فحشم نده مثل الان :d
 

yin-hei

کاربر سایت
Jan 22, 2015
30
ببخشید خارج از بحث میگم خبری از فاینالای دیگه برا ریمیک یا ریمستر نیس؟؟؟ به شخصه هفتشو دوست داشتم و تا مرحله اخرشم رفتم منتها شماره هشت بنظر من زیباترین از لحاظ داستانی و شخصیت پردازی بود اینو خیلی از فاینال بازای دیگه هم قبول دارن البته قبول دارم سلیقه ای ولی نسخه ی کامپیوترشو پیشنهاد میدم بازی کنید
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
ببخشید خارج از بحث میگم خبری از فاینالای دیگه برا ریمیک یا ریمستر نیس؟؟؟ به شخصه هفتشو دوست داشتم و تا مرحله اخرشم رفتم منتها شماره هشت بنظر من زیباترین از لحاظ داستانی و شخصیت پردازی بود اینو خیلی از فاینال بازای دیگه هم قبول دارن البته قبول دارم سلیقه ای ولی نسخه ی کامپیوترشو پیشنهاد میدم بازی کنید

فقط XII یه سری شایعات هست که میگن میخواد ریمستر بشه :d که اگر حقیقت داشته باشه امیدوارم همون تیم مزخرفی که کار ریمستر کردن X رو داشتن اینو ریمستر نکنن :|

درسته کاملا سلیقه ایه همینطور که من VII رو اول و XIV رو دوم میدونم XDD
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
:)) :))

کل وجودشون تو Jump Festa به خاطر معرفی 2 تا فیگور به شدت زشت بوده :d :))

البته نباید به دل گرفت کلا Play Arts Kai ها فیگور های فوق العاده زشتی هستند و تنها فیگورای خوبش فیگورای سری جدیدشون برا Advent Children بود که همین امسال ریلیز کردن بقیشون هم آدم حالت تهوع میگیره بهشون نگاه کنه :d

http://www.novacrystallis.com/wp-content/uploads/2015/12/CWjIIPOUEAEOUvG.jpg

http://www.novacrystallis.com/wp-content/uploads/2015/12/CWjIIPKVAAANsfL.jpg
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
یه چرخی که تو فروم میزنم میبینم انگار همه Final Fantasy رو فقط به نوبتی بودنش قبول دارن میخواستم بدونم بقیه هم اینجوریه طرز فکرشون؟ :d چون شرمنده اما خیلی مسخرست به نظر من :d

اینکه یه FF بازی کنی فقط برا نوبتی بودنش مثل اینه که بگی من همیشه پیتزا مارگاریتا میخورم چون پیتزاست :d اما اون خرت و پرتایی که توش میریزن مهمه که یهویی پپرونی انقدر خوشمزه میشه و مارگاریتا مزه زهر مار میده :d یه مثال زدم خودم به خودم افتخار کردم :d

به شخصه نه تنها FF بلکه هر بازی JRPG یا به صورت گسترده تر هر بازی ژاپنی که انجام میدم در مرحله اول شخصیت پردازی و دوم داستان برام مهمه که من این 2 مورد رو یکی میکنم چون بیشتر (نه همه) بازیا نشون دادن که اگر یه شخصیت پردازی خفنی داشته باشی یه داستان خفنی هم داری ناسلامتی همین شخصیتان که داستان رو پیش میبرن دیگه :d

بعد از اون یه سیستم گیم پلی جالب و جذابه و اصلا برام مهم نیست نوبتی باشه یا نه هرجور که میخواد باشه فقط جذاب باشه حالا یکی مثل سری Tales اکشنه خفنیه یکی هم Disgaea نوبتیه و من از هر جفتش دارم واقعا لذت میبرم. مهم اینه که تنوعشون خیلی زیاده و واقعا سرگرم کنندن :d

و خیلی هم کم پیش میاد که یه بازی JRPG تو زمینه گیم پلی خراب کنه حتی اون بازیای خاله برقی (مخصوصا XIII) هرچیش که رو به منفی بینهایت میل میکرد اما گیم پلیش مطمعنا برا من جذاب ترین بخش بازی بود :d تو هر مبارزه مثل دیوونه ها به دکمه های کنترلر میپریدم و خیلی حال میداد :d هنوزم مبارزه هام با Adamantoise های بازی رو یادمه (اون ورژن بزرگاش) XDDD

البته نمیگم کلا بیان اکشن کنن نه اما همین تنوعش عالیه

(از این به بعد اگر دیدین یه پست دادم زمان پست دادنم رو ببینین و اگر 10 دقیقه ازش گذشته بود بخونیدش :)) چون بعد از اینکه نوشتم تازه شروع میکنم به ویرایشش XDD )
 

Persona.Q

Don't Listen To Ondore's Lies
کاربر سایت
Jun 8, 2014
816
نام
محمد
بیشتر اونا که از اول rpg بازی میکردن نوبتی دوست دارن مثل خودم ولی خوب چاره ای نیست دیگه از فاینال فانتزی 12 به بعد عادت کردیم.
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
بعد از اون یه سیستم گیم پلی جالب و جذابه و اصلا برام مهم نیست نوبتی باشه یا نه هرجور که میخواد باشه فقط جذاب باشه حالا یکی مثل سری Tales اکشنه خفنیه یکی هم Disgaea نوبتیه و من از هر جفتش دارم واقعا لذت میبرم. مهم اینه که تنوعشون خیلی زیاده و واقعا سرگرم کنندن :d

تو میگی فرقی نمیکنه Real Time باشه یا Turn Base فقط باید جذاب باشه، یکی میگه برای من "جذاب" همون Turn Base هست، مشکلی داره این حرف؟

تو میگی توو JRPG اول داستان/شخصیت پردازی برات مهمه ، برای کسایی مثل من مهم ترین چیز گیم پلی هست، همین Disgaea که نام بردی حداقل!! 1000ساعت گیم پلی داره (یه جورایی ته نداره و خسته کننده نمیشه) که ازون 1000ساعت فقط 100ساعت (در بیشترین حالت) داستانیه، اصن داستان فقط بهونه ای واسه شناخت کرکتراس تازه اصل بازی از Post Game شروع میشه، که طرفداران Disgaea معتاد اون قسمتن نه بخش داستانی (در حالی که بخش داستانی دیسگایا فوقالعادس!)

ختم کلام اینا فقط نظر خودته نه چیزی بیشتر :d

پ.ن: مثالتم کاملا اشتباهه :d FF نوبتی به نظر من پیتزا پپرونیه و FF اکشن پیتزا قارچ‌و گوشت (تبصره: من پپرونی رو خیلی بیشتر از قارچ و گوشت دوست دارم :d)
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
یه چرخی که تو فروم میزنم میبینم انگار همه Final Fantasy رو فقط به نوبتی بودنش قبول دارن میخواستم بدونم بقیه هم اینجوریه طرز فکرشون؟ :d چون شرمنده اما خیلی مسخرست به نظر من :d

اینکه یه FF بازی کنی فقط برا نوبتی بودنش مثل اینه که بگی من همیشه پیتزا مارگاریتا میخورم چون پیتزاست :d اما اون خرت و پرتایی که توش میریزن مهمه که یهویی پپرونی انقدر خوشمزه میشه و مارگاریتا مزه زهر مار میده :d یه مثال زدم خودم به خودم افتخار کردم :d

به شخصه نه تنها FF بلکه هر بازی JRPG یا به صورت گسترده تر هر بازی ژاپنی که انجام میدم در مرحله اول شخصیت پردازی و دوم داستان برام مهمه که من این 2 مورد رو یکی میکنم چون بیشتر (نه همه) بازیا نشون دادن که اگر یه شخصیت پردازی خفنی داشته باشی یه داستان خفنی هم داری ناسلامتی همین شخصیتان که داستان رو پیش میبرن دیگه :d

بعد از اون یه سیستم گیم پلی جالب و جذابه و اصلا برام مهم نیست نوبتی باشه یا نه هرجور که میخواد باشه فقط جذاب باشه حالا یکی مثل سری Tales اکشنه خفنیه یکی هم Disgaea نوبتیه و من از هر جفتش دارم واقعا لذت میبرم. مهم اینه که تنوعشون خیلی زیاده و واقعا سرگرم کنندن :d

و خیلی هم کم پیش میاد که یه بازی JRPG تو زمینه گیم پلی خراب کنه حتی اون بازیای خاله برقی (مخصوصا XIII) هرچیش که رو به منفی بینهایت میل میکرد اما گیم پلیش مطمعنا برا من جذاب ترین بخش بازی بود :d تو هر مبارزه مثل دیوونه ها به دکمه های کنترلر میپریدم و خیلی حال میداد :d هنوزم مبارزه هام با Adamantoise های بازی رو یادمه (اون ورژن بزرگاش) XDDD

البته نمیگم کلا بیان اکشن کنن نه اما همین تنوعش عالیه

(از این به بعد اگر دیدین یه پست دادم زمان پست دادنم رو ببینین و اگر 10 دقیقه ازش گذشته بود بخونیدش :)) چون بعد از اینکه نوشتم تازه شروع میکنم به ویرایشش XDD )

اقا فرشاد .. مثالت از پای بست ویرانه ... دی ...

این چیزی که شما میگید ... یه پیتزا به من بدید با کلی خرت و پرت ..ولی بدون پنیر پیتزا ... و بعد دیگه میشه بهش گفت پیتزا ؟
 

farhad_fr2

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,360
نام
فرهاد
تو میگی فرقی نمیکنه Real Time باشه یا Turn Base فقط باید جذاب باشه، یکی میگه برای من "جذاب" همون Turn Base هست، مشکلی داره این حرف؟

تو میگی توو JRPG اول داستان/شخصیت پردازی برات مهمه ، برای کسایی مثل من مهم ترین چیز گیم پلی هست، همین Disgaea که نام بردی حداقل!! 1000ساعت گیم پلی داره (یه جورایی ته نداره و خسته کننده نمیشه) که ازون 1000ساعت فقط 100ساعت (در بیشترین حالت) داستانیه، اصن داستان فقط بهونه ای واسه شناخت کرکتراس تازه اصل بازی از Post Game شروع میشه، که طرفداران Disgaea معتاد اون قسمتن نه بخش داستانی (در حالی که بخش داستانی دیسگایا فوقالعادس!)

ختم کلام اینا فقط نظر خودته نه چیزی بیشتر :d

پ.ن: مثالتم کاملا اشتباهه :d FF نوبتی به نظر من پیتزا پپرونیه و FF اکشن پیتزا قارچ‌و گوشت (تبصره: من پپرونی رو خیلی بیشتر از قارچ و گوشت دوست دارم :d)
اول بگم فرقی نداره ! دوم جان من دیگه با پیتزا مثال نزن ادم گشنش میشه
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,252
نام
امیر حسین
من به عنوان کسی که تا حالا پیتزا نخوردم،پیتزا با طعم FF VII R و FF XV رو میپسندم :D
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
FF برای من یعنی " فقط " Turn Base !

واقعاً لذت اصلی برای مثال شماره سیزدهم برای من گیم پلی نوبتی بود . لذت لول آپ کردن تو این سبک بی نظیر ـه ! اما مهم تر از همه چیزی که باعث میشه گیم پلی نوبتی واسه من خیلی مهم باشه این هست که باید از همون اول با استراتژی خاصی جلو رفت ، بدونی کی کجا رو کدوم کرکتر پوشن بزنی ، اتک بزنی یا دیفنست رو استوار کنی ! اللخصوص برای باس ها که چیزی به اسم " Hit&Run " وجود نداره و هر باس قلق خاص خودش ر داره و استراتژی خودش میطلبه و لذتی که بعد کلی هماهنگی کرکترها ت زدن باس در انتهاش به آدم میرسه فوق العاده هست .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر