PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
سینماتیک !!! ، فکر کنم منظورتون این بوده که این گرافیک بیشتر به CG شبیهه و هضمش مشکله برای بعضیها که انواعو اقسام نظراتو دارن ، اسکریپت شدن هم تازگی بنظر ضعف قلمداد میشه ! ، اگر روی PRO نمایش داشت هم 4K میدادن . این گرافیک از اولین نمایش جای حیرت داشت با این وسعت ، ولی بعد این همه نمایش حتی روی PRO فکر نمیکنم دیگه لازم باشه سند بیارن که دروغ بوده یا راست !! ، حداقل بشینید KZ2 رو بازی کنید تا شک به دلتون نیفته در مورد کیفیت کار این استودیو
مرسی از این که گفتی برم کیلزون 2 رو بازی کنم:| کیلزون 3 رو یادت رفت بگی:|... من نظر خودم رو گفتم که با تریلر گیم پلی که همین دوهفته پیش اومده بیرون این گرافیک که تو این تریلر داستانی نمایش داده شد بیشتر به همون CG که شما میگی میخوره تا این که ریل تایم باشه حالا اگه این تریلر گیم پلی که من جدیدا دیدم ماله زمان ای تری باشه که بعیده حتما تو این چند ماه حسابی رو گرافیک کار کردن و گرافیک رو تقریبا یک سطح بالا بردن
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
مرسی از این که گفتی برم کیلزون 2 رو بازی کنم:| کیلزون 3 رو یادت رفت بگی:|... من نظر خودم رو گفتم که با تریلر گیم پلی که همین دوهفته پیش اومده بیرون این گرافیک که تو این تریلر داستانی نمایش داده شد بیشتر به همون CG که شما میگی میخوره تا این که ریل تایم باشه حالا اگه این تریلر گیم پلی که من جدیدا دیدم ماله زمان ای تری باشه که بعیده حتما تو این چند ماه حسابی رو گرافیک کار کردن و گرافیک رو تقریبا یک سطح بالا بردن
KZ2 و UC2 در زمان خودشون انقلابی در زمینه گرافیک تکنیکی ارائه کردنو اگر مثالی از قدیمو گرافیک کنسولی زده بشه این دو تا رو اسم میارن ربطی به نسخه های دیگش نداره و واسه اطلاعات عمومیتون عرض کردم :D ، بقیه مطالبتم مشخصه که موضوع رو کاملا گرفتی ممنون :D
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
راستش من از نمایشای بازی خوشم اومده ولی نه در اون اندازه که فکر کنم شاهکار میشه.همه امکانات در اختیارشون بوده و فرصت کافی هم داشتن امیدوارم ترکیب خوبی از Action Role playing رو تحویلمون بدن.
اینکه اون کسایی که ایده داستان رو گرفتن و خوششون اومده از خود بازی هم قطعا لذت میبرن ... ولی از نقد ها و نمرات چشم اب نمیخوره ... کلا منتقدا این نسل از نو اوری و چیزای جدید خوششون نمیاد .. بیشتر به کامل و بی نقص بودن و ارتقا ویژگی هایی که تو اون سبک یا یک سری بوده اهمیت میدن تو نمراتشون ... وگرنه هر چی بازی خلاقانه این نسل اومده با بولدوزر از روش رد شدن .
به نظرم متا ۸۰-۷۵
به خصوص که تو متا هم یه مشت سایت تازه کار و یه مشت یوتیوبر این نسل ثبت میشه برای همین اکثرا همین ها گند میزنن تو متای بازی ها
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
اینکه اون کسایی که ایده داستان رو گرفتن و خوششون اومده از خود بازی هم قطعا لذت میبرن ... ولی از نقد ها و نمرات چشم اب نمیخوره ... کلا منتقدا این نسل از نو اوری و چیزای جدید خوششون نمیاد .. بیشتر به کامل و بی نقص بودن و ارتقا ویژگی هایی که تو اون سبک یا یک سری بوده اهمیت میدن تو نمراتشون ... وگرنه هر چی بازی خلاقانه این نسل اومده با بولدوزر از روش رد شدن .
به نظرم متا ۸۰-۷۵
به خصوص که تو متا هم یه مشت سایت تازه کار و یه مشت یوتیوبر این نسل ثبت میشه برای همین اکثرا همین ها گند میزنن تو متای بازی ها
الان میخواین دمیج کنترل کنین مثلا؟! =))
من حاضرم شرط آواتار امضا یا هرچیزی ببندم که متای این بازی از 80 به هیچ وجه من الوجوه پایینتر نمیاد.
حدس خودم که 85-90 هست
الان چجوری دقیقا به این نتیجه رسیدین 75-80 میشه؟! :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
الان میخواین دمیج کنترل کنین مثلا؟! =))
من حاضرم شرط آواتار امضا یا هرچیزی ببندم که متای این بازی از 80 به هیچ وجه من الوجوه پایینتر نمیاد.
حدس خودم که 85-90 هست
الان چجوری دقیقا به این نتیجه رسیدین 75-80 میشه؟! :D
دمیج کنترل؟ .. من میخواستم دمیج کنترل کنم که نمیرفتم تو تاپیک نمرات gr2 بگم متای ۸۰ افتضاحه . یا نمیرفتم بگم هیچ دلیلی وجود نداره متای tlg بیاد زیر ۸۵ ....
دارم از منظر حقیقتی که روی متا سایه انداخته دارم پیش بینی میکنم ... به خصوص از وقتی این سایت های جدید التاسیس و یوتیوبر ها رو ثبت میکنه
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
54908048286309666015.jpg



اسد قزلباش اعلام کرد هورایزن بلک باستر جدید پلی استیشنه در نتیجه احتمالش خییلی زیاده که نسخه های بعدی هم وجود داشته باشه
بازی تو پیش نمایشاش یک خط هم چیز منفی ای نداشته حداقل من ندیدم و بهش خرده نگرفتن. بازیسازای بزرگ هم منتظرشن امیدوارم موفق بشه که میشه.
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
تا موفقیت رو از چه زاویه ای نگاه کنیم. هیچ فکتی وجود نداره که باید یا قطعا Horizon شاهکار میشه.اونی که با نمایشهاش حال کرده تا قبل از تجربش میتونه بر این عقیده باشه که آره موفق میشه حالا این موفقیت از نظرش شاید متای 85 باشه یا بالاتر و یا چیزایی غیر از نمره خالی.مسئله اینجاست تو خیلی موارد داشتیم متای بازیها کم بودن ولی خیلی ها پسندیدن مثل Beyond با متای 70 و برعکسشم موجوده که با وجود متای بالای یه عنوان خیلی ها نتونستن باهاش ارتباط برقرار کنن خواستید براتون چندین تا مثال میزنم حتی متای 96!

اینی که بریم نظر یه شخص معروف رو بندازیم پشت بند کامنتمون و با اعتماد به نفسی که از اون کامنت گرفتیم بیایم بگیم بازی موفق میشه با عرض پوزش فقط ضعف طرفو اثبات میکنه چون دیگه مهم نیست بعد از نقل قول یه شخص دیگه چی داری میگی دقیقتر بخوام بگم این یعنی طرف حسابت نیل دراکمنه نه من که دارم میگم بازی موفق میشه و در اینجا خودتو هیچ فرض کردی!
از همه این بحثا گذشته در مجموع کیفیت و لذت یه بازی رو برای یک گیمر نه متا میتونه دقیقا تعیین کنه نه گوتی بلکه فقط تجربه خود گیمره که فکت نهایی رو براش صادر میکنه.
 
آخرین ویرایش:

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
بازی توی تمام زمینه ها فوق العاده عالی ظاهر شده و تنها نگرانی که باقی میمونه به نظر من داستان، کوئست ها و پرداخت به اون هست مخصوصا توی یک بازی نقش افرینی . اگر این مورد رو هم مثل بقیه بخش ها تمیز کار کرده باشن احتمالش زیاده متاش حتی 90 اینا بشه
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
الان میخواین دمیج کنترل کنین مثلا؟! =))
من حاضرم شرط آواتار امضا یا هرچیزی ببندم که متای این بازی از 80 به هیچ وجه من الوجوه پایینتر نمیاد.
حدس خودم که 85-90 هست
الان چجوری دقیقا به این نتیجه رسیدین 75-80 میشه؟! :D
توضیح میدی چند نفر به این نتیجه رسیدن متای بازی 75-80 میشه که جمع میبندی؟
نکته دیگه اینکه فکر کردی غیب گفتی متای بازی پایینتر از 80 نمیشه!:grinning:
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
توضیح میدی چند نفر به این نتیجه رسیدن متای بازی 75-80 میشه که جمع میبندی؟
نکته دیگه اینکه فکر کردی غیب گفتی متای بازی پایینتر از 80 نمیشه!:grinning:
منظورم دوستمون بود که گفت متای 75-80 :D شما به خودت نگیر :D
وگرنه خیلی واضح هست بازی که همه پریویوهاش مثبت بوده و بشدت هم ازش تقدیر شده همچین متایی براش غیر ممکن هست تقریبا...
حالا بماند که خود مسئولین ps هم ازش به عنوان playstation next big franchise یاد میکنن که همین نشون میده نسخه های دیگری هم خواهد داشت بازی.
 

bernoos

کاربر سایت
Sep 8, 2013
221
نام
Hunter
قیافه ی کاراکتر تو تریلر داستانی عوض شده بود یا من اشتباه میکنم؟ 8->
فکر کنم انقدر اینجا ایراد گرفتن که به گوش مسعولینش رسید و درستش کردن:D اینم لینک برای کسایی که ندیدنش
داستان بنظر چند وجهی تر از اونه که فکر میکردیم بعد از دیدن تریلر امیدم به بازی برگشت. ببینیم چی میشه
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,366
نام
علی
قیافه ی کاراکتر تو تریلر داستانی عوض شده بود یا من اشتباه میکنم؟ 8->
فکر کنم انقدر اینجا ایراد گرفتن که به گوش مسعولینش رسید و درستش کردن:D اینم لینک برای کسایی که ندیدنش
داستان بنظر چند وجهی تر از اونه که فکر میکردیم بعد از دیدن تریلر امیدم به بازی برگشت. ببینیم چی میشه
اشاره به این نکته ی مهم که ایرادات گرفته شده به حق بودن بسیار حیاتی هستش البته!:D لول چون خودم اولین نفر گفتم و البته کمم برام قاطی نکردن سرمایه گذاران عزیزه بازی!:D لول
 
  • Like
Reactions: bernoos

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
من به خودم قول دادم این نسل سر هیچ بازیی هایپ نشم. اما انگار نمیشه. :D هر چی بیشتر تریلر آخر بازی را می بینم بیشتر خوشم میاد. :D امیدوارم خود بازی هم در حد نمایش هاش باشه و مثل اکثر بازیای مهم این نسل فیل نشه.
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
مسئله موفق شدن یا نشدن بازی نیست موضوع اینه که هر کس بخواد باید بتونه راحت نظرشو نسبت به نمایشای بازی بگه که البته همینطورم هست. اینکه بخوایم با نقل قول که فلان کس گفته من براش هایپم پس عقیدتون ایراد داره و شما هم باید هایپ باشی بحث رو خنده دار میکنه!
حالا بازی منتشر شد مثلا متاش 80 شد آیا بازی شکست خورده؟ نه و اونایی که نظرشون همون اول مثبت نبوده درست نیست بیان بگن دیدید گفتیم اینجوری میشه و فلان. برعکسشم میتونه اتفاق بیوفته فرضا 90+ بشه آیا از غیب خبر داشتیم که فلان امتیازات رو میگیره.لپ کلام اینه چه اونایی که میگن از نمایشا راضی هستیم یا شگفت زده شدیم چه اونایی که به دیده تردید بهش نگاه میکنن صرفا احساس خودشونو دارن بیان میکنن و باید باهاش کنار بیایم.حالا اگه کسی بخواد مسخره کنه یا جو تاپیک رو بیخودی بهم بریزه داستانش جداست.

اینو یادتون باشه منتقد بودن با هیتر بودن فرق میکنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر