PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
اقا میگن تریلر داستانی رو یه خورده دستکاری توش کردن که حالت سینمایی داشته باشه در حد یه خورده افکت و اینجور چیزا خلاصه خواستم الان بگم روز عرضه نیاید بیلد نهایی رو با این تریلر مقایسه کنید:D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
من همچین نظری ندارم.
چون مثلا من اصلا نمیخواستم بازی رو تهیه کنم ولی بعد از دیدن این تریلر نظرم 360 درجه برگشت.خوده این نکته یعنی جذب مشتری برای فروش بیشتر بازی.
به هر حال هرکس نظر و سلیقه ای داره
دقیقا همین طور منم نمیخواستم بخرمش ولی بعد این تریلر جوری هایپ شدم که 100% میخرمش
دوستان یه سوال الان این تریلر رو ps4 معمولی بوده یا pro:-?
گرافیکش یخورده زیادی بالا بود به نظرم:D
 
  • Like
Reactions: ps34

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
دقیقا همین طور منم نمیخواستم بخرمش ولی بعد این تریلر جوری هایپ شدم که 100% میخرمش
دوستان یه سوال الان این تریلر رو ps4 معمولی بوده یا pro:-?
گرافیکش یخورده زیادی بالا بود به نظرم:D
تا جایی که میدونم این تریلر از پیش رندر شده بوده اما باید انتظار گرافیکی در حد همین رو داشه باشی تو بیلد نهایی اینجا بخاطر این که یه خورده سینمایی نشونش بدن چندتا افکت بهش اضافه کردن برا این که نزدیک ترین گرافیک به بیلد نهایی رو ببینی تریلر گیم پلی که گذاشتم رو ببین
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
تا جایی که میدونم این تریلر از پیش رندر شده بوده اما باید انتظار گرافیکی در حد همین رو داشه باشی تو بیلد نهایی اینجا بخاطر این که یه خورده سینمایی نشونش بدن چندتا افکت بهش اضافه کردن برا این که نزدیک ترین گرافیک به بیلد نهایی رو ببینی تریلر گیم پلی که گذاشتم رو ببین
داداش اینارو از کجات در میاری ؟ تریلر از پیش رندر شده ؟!! چندتا افکت بهش اضافه کردن برا این که نزدیک ترین گرافیک به بیلد نهایی رو ببینی ؟! سرتا سر تریلر pop in بود . کات سین ها ریل تایم هستن قسمت های گیم پلی هم که گیم پلی بود .
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
داداش اینارو از کجات در میاری ؟ تریلر از پیش رندر شده ؟!! چندتا افکت بهش اضافه کردن برا این که نزدیک ترین گرافیک به بیلد نهایی رو ببینی ؟! سرتا سر تریلر pop in بود . کات سین ها ریل تایم هستن قسمت های گیم پلی هم که گیم پلی بود .
داداش لازم نیست از جایی در بیارم تریلر سینمایی بوده می خوایی برو خودت نگاه کن تو سایت های معتبر همون قسمت هایی هم که گیم پلی رو نشون میده رو با تریلر گیم پلی جدید مقایسه بکن میفهمی اصلا خیلی واضعه بود همون قسمت های گیم پلی که افکت بهش اضافه شده بود تو چشمش رو نداری تقصیر من نیست
تو الان یه نگاه به این دوتا عکس بنداز با این که کیفتشون مناسب نیست ولی باز تفاوت رو نشون میده
yx36_screenshot_(30).png
x6y_screenshot_(31).png
بعدشم این طرز صحبت کردن درست نیست داداش اینجا یه محیط اجتماعیه لازمه که بفهمی اینو;)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: J. Constantine

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
داداش لازم نیست از جایی در بیارم تریلر سینمایی بوده می خوایی برو خودت نگاه کن تو سایت های معتبر همون قسمت هایی هم که گیم پلی رو نشون میده رو با تریلر گیم پلی جدید مقایسه بکن میفهمی اصلا خیلی واضعه بود همون قسمت های گیم پلی که افکت بهش اضافه شده بود تو چشمش رو نداری تقصیر من نیست
تو الان یه نگاه به این دوتا عکس بنداز با این که کیفتشون مناسب نیست ولی باز تفاوت رو نشون میده
yx36_screenshot_(30).png
x6y_screenshot_(31).png
بعدشم این طرز صحبت کردن درست نیست داداش اینجا یه محیط اجتماعیه لازمه که بفهمی اینو;)
چه تفاوتی هست مثلا ؟!! از روی تصویر با رزولووشن زیر 360p استنباط میکنی بعد تشخیص میدی تریلر از پیش رندر شده بوده ؟!! :)) اگر یکذره اشنایی با اصول بازی و بازی سازی داشتی که این بیانیه های عجیب رو صادر نمیکردی. توی کل تریلر و اتفاقا همین صحنه ظهور ناگهانی اشیا و گیاهان (pop in) کاملا مشهوده که نشون میده تریلر ریل تایم هست .
در ضمن شما با بیلد های ساخت اشنایی داری ؟ یکیش واسه 8 ماه پیش هست یکیش واسه آخرین مرحله ساخت اگر قرار بود مثل هم باشند که باید در استودیو رو سونی گل میگرفت که توی این چند ماه هیچ پیشرفتی نداشته باشه.

شما هرچی تو ذهنت اومده میای اینجا به اشتباه به عنوان فکت به خورد مردم میدی انتظار برخورد ملایم نداشته باش ;) .
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
چه تفاوتی هست مثلا ؟!! از روی تصویر با رزولووشن زیر 360p استنباط میکنی بعد تشخیص میدی تریلر از پیش رندر شده بوده ؟!! :)) اگر یکذره اشنایی با اصول بازی و بازی سازی داشتی که این بیانیه های عجیب رو صادر نمیکردی. توی کل تریلر و اتفاقا همین صحنه ظهور ناگهانی اشیا و گیاهان (pop in) کاملا مشهوده که نشون میده تریلر ریل تایم هست .
در ضمن شما با بیلد های ساخت اشنایی داری ؟ یکیش واسه 8 ماه پیش هست یکیش واسه آخرین مرحله ساخت اگر قرار بود مثل هم باشند که باید در استودیو رو سونی گل میگرفت که توی این چند ماه هیچ پیشرفتی نداشته باشه.

شما هرچی تو ذهنت اومده میای اینجا به اشتباه به عنوان فکت به خورد مردم میدی انتظار برخورد ملایم نداشته باش ;) .
برادر برو تریلر گیم پلی جدید رو ببین اونم در سطح همینه...اگه منبع داری که این تریلر این انجین هست و رو کنسول اجرا شده بیار وسط اگه نیست پس منتظر باش تا خودشون بگن که جریان چی هست من دارم میگم این تریلر سینمایی بوده ولی میگم کیفیت نهایی نردیک به همینه اگه هم بیلد نهایی در همین حد بود که خوش به حال ما دیگه جنگ و دعوات چیه؟ تازه اصلا هم من اشتباه کردم وردار با منبع به من بگو داری اشتباه میکنی
 

pedram13

کاربر سایت
Jul 5, 2015
252
سلام دوستان معلوم نیست بازی چند ساعت گیم پلی داره؟
بعد یه سوالی که من دارم اینه به نظرتون این بازی تا چه حد میتونه به witcher 3 نزدیک بشه؟مثلا آیا امکان داره از اون هم بهتر باشه؟
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
چه تفاوتی هست مثلا ؟!! از روی تصویر با رزولووشن زیر 360p استنباط میکنی بعد تشخیص میدی تریلر از پیش رندر شده بوده ؟!! :)) اگر یکذره اشنایی با اصول بازی و بازی سازی داشتی که این بیانیه های عجیب رو صادر نمیکردی. توی کل تریلر و اتفاقا همین صحنه ظهور ناگهانی اشیا و گیاهان (pop in) کاملا مشهوده که نشون میده تریلر ریل تایم هست .
در ضمن شما با بیلد های ساخت اشنایی داری ؟ یکیش واسه 8 ماه پیش هست یکیش واسه آخرین مرحله ساخت اگر قرار بود مثل هم باشند که باید در استودیو رو سونی گل میگرفت که توی این چند ماه هیچ پیشرفتی نداشته باشه.

شما هرچی تو ذهنت اومده میای اینجا به اشتباه به عنوان فکت به خورد مردم میدی انتظار برخورد ملایم نداشته باش ;) .
اقا الان شما من رو به عنوان یه اماتور درنظر بگیر بگو فرق تریلر ریل تایم با تریلر سینماتیک چیه؟
اگه هم از من منبع می خوایی که کی گفته سینماتیکه اینم منبع
 

MaMaSaN

~ Hope is a Lie ~
کاربر سایت
Jun 4, 2016
715
نام
مـحمـد حسـین
تا قبل از دیدن تریلر استوری بازی، آنچنان اشتیاقی نداشتم که بازی رو بخرم چون کلا با بازیهایی که سبک رباط مانند و جنگ با رباط ها دارن میونه ی خوبی ندارم ولی بعد از دیدن تریلر و گرافیک فک برانداز بازی کلا نظرم برگشت! و اینکه توو بازی فقط جنگ با رباط ها نیست و با باس های معمولی هم رو به رو هستیم. ولی در کل Guerilla چیز بد نمیسازه. منتها به نظرم این بازی سلیقه ای هست.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
اقا الان شما من رو به عنوان یه اماتور درنظر بگیر بگو فرق تریلر ریل تایم با تریلر سینماتیک چیه؟
اگه هم از من منبع می خوایی که کی گفته سینماتیکه اینم منبع
والله این سوال شمارو یک آدم آماتور هم نمیپرسه :D!!! ببین داداش خیلی خوبه وقتی یکچیزی رو نمیدونیم یا درست متوجه نشدیم روی اشتباهمون پا فشاری نکنیم اوکی ؟ فرق ریل تایم با سینماتیک چیه ؟!!! شما سینماتیک رو فکر کنم پری رندر معنی کردی ؟ اون عنوان سینماتیک تریلر یعنی تریلر حالت سینمایی داره و بیشتر ازینکه حاوی گیم پلی باشه حاوی کات سین و بخش داستانی هست . شما یک سینماتیک توی عنوان دیدی اومدی برای خودت کلی برداشت اشتباه کردی که تریلر از پیش رندر شده و بهش افکت دادن و نسخه نهایی بهش نزدیک میشه و...
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,816
نام
نریمان
همون پنل بعد از PSX رو ببینید میفهمید چی میگم :D
خب انتظار داشتی چی بگه؟ :D کدوم سازنده ای یک ساعت بعد از نمایش اولین تریلر بازیش ( که تو مراحل اولیه ساخت هم هست ) میاد اطلاعاتی بجز چیزایی که تو تریلر دیدی بده؟
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
والله این سوال شمارو یک آدم آماتور هم نمیپرسه :D!!! ببین داداش خیلی خوبه وقتی یکچیزی رو نمیدونیم یا درست متوجه نشدیم روی اشتباهمون پا فشاری نکنیم اوکی ؟ فرق ریل تایم با سینماتیک چیه ؟!!! شما سینماتیک رو فکر کنم پری رندر معنی کردی ؟ اون عنوان سینماتیک تریلر یعنی تریلر حالت سینمایی داره و بیشتر ازینکه حاوی گیم پلی باشه حاوی کات سین و بخش داستانی هست . شما یک سینماتیک توی عنوان دیدی اومدی برای خودت کلی برداشت اشتباه کردی که تریلر از پیش رندر شده و بهش افکت دادن و نسخه نهایی بهش نزدیک میشه و...
یعنی تو میگی یه تریلر سینمایی افکت و این جور چیزا نداره؟!!!
باشه داداش ما براین باوریم که این تریلر کل ریل تایم بدون هیچ گونه تغییری بوده
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,248
نام
امیر حسین
من شخصا هیچ وقت استوری تریلر نمیبینم چون دوست ندارم هیچ زوایایی از داستان لو بره برام :D

در مورد اون TLOU2 هم بگم که با خیال راحت هرچی اومد نگاه کنید. یعنی فکر نکنم تو کل صنعت بازی سازی کسی به اندازه نیل دراکمن به اسپویل شدن کارش حساس باشه. همون پنل بعد از PSX رو ببینید میفهمید چی میگم :D
من شما رو ارجاع میدم به تریلرهای U4 ! :-"
چیزی نمونده بود که از بازی نشون ندن:D
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
سینماتیک !!! ، فکر کنم منظورتون این بوده که این گرافیک بیشتر به CG شبیهه و هضمش مشکله برای بعضیها که انواعو اقسام نظراتو دارن ، اسکریپت شدن هم تازگی بنظر ضعف قلمداد میشه ! ، اگر روی PRO نمایش داشت هم 4K میدادن . این گرافیک از اولین نمایش جای حیرت داشت با این وسعت ، ولی بعد این همه نمایش حتی روی PRO فکر نمیکنم دیگه لازم باشه سند بیارن که دروغ بوده یا راست !! ، حداقل بشینید KZ2 رو بازی کنید تا شک به دلتون نیفته در مورد کیفیت کار این استودیو
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر