PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
نمیدونم چرا ولی احساس میکنم داستان بازی توی دنیای کیلزون اتفاق میوفته.200-300 سال بعد از جنگ هلگان ها و انسان ها و نابود شدن هر دو جبهه.:d
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
بازی یه جورایی Post Post Apocalypseـه :D
یه بار رُبات ها انسان ها رو نابود کردن، حالا انسان ها دوباره بر میخیزن و ازین حرفا :D
البته اینا همش تخیلات ذهنی منه :D
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,816
نام
مرتضی
نمایش بازی عای بود عالی:x

چه دنیایی چه اتمسفری چه شخصیتی! گیم پلی هم که محشر بود تصور گشت و گذار تو همچین دنیایی واقعا لذت بخشه:x
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,997
نام
آریا
بهترین نکته تریلر، تنوع بالای محیط ها بود. چیزی که برای یه بازی Open World بسیار ضروری هست و خوشبختانه به نظر میرسه از این جهت با بازی متنوع و خوبی طرف باشیم.
شهرهایی که زمانی پیشرفته بودن و بعد از منهدم شدن انسان ها، طبیعت روی اون ها مسلط شده:


شهرهایی که انسان های جدید ساختن و حالت ابتدایی تری نسبت به شهرهای مدرن دارن:


محیط های جنگلی که خودش چند مدل هست و از جنگل های سرسبز تا جنگل های شاعرانه (!) و زرد رنگ رو شامل میشه:


نواحی بیابونی:


بخش های کوهستانی که مدل های مختلف دارن:


قسمت های برفی:


مطمئناً در کنار دایناسورها، موجودات دیگه ای هم توی بازی هستن. انسان هایی که باهاشون مشکل داریم و همین طور حیوانات طبیعی که احتمالاً خودشون به دو دسته تقسیم میشن و بعضی ها مثل ماهی و حیوانات گیاهخوار به درد شکار کردن میخورن و بعضی ها هم نقش دشمن رو دارن و بهمون حمله میکنن.
در مجموع Guerrilla کار خیلی سختی برعهده داره. استودیویی که تا امروز فقط FPS ساخته (به جز Shellshock که اونم حالت شوتر داشته) داره یه بازی Open World عظیم با المان های RPG میسازه که کار هر کسی نیست. امیدوارم بتونن یه چیز مشتی و درجه یک تحویل بدن و ما هم لذتش رو ببریم! :D

ی روبات های ب این گنده ای هدف ساختشون چیه؟ شبیه ی حیوون طراحی شدن و عقلشون هم همون اندازه است. طرف میرفت تو بوته ها قایم میشد دیگه اون ربات نمیتونس تشخیص بده چیزی اینجا قایم شده. یعنی عقلش فقط تو چشمشه حسگر دیگه ای هم نداره خخخخ والا سگم بود طرفو پیدا میگرد. ایده ی مضحکیه کلا
مگه چقدر از داستان رو میدونیم که بفهمم ایده ـش مضحکه یا نه؟! :D
چیزی که از دمو میشه فهمید اینه که روبات ها چند مدل مختلف دارن:
یه سری روبات کوچولو هستن که توی محیط ها میچرخن تا دشمن رو پیدا کنن. همون اول بازی هم یکی از این روبات ها میاد سمت کاراکتر و اتفاقاً پیداش هم میکنه و شروع میکنه به آژیر زدن، ولی کاراکتر سریع خفه ـش میکنه. :D یعنی این طوری نیست که کاراکتر رو ندیده باشه.
یه سری روبات خیلی عظیم تو مایه های براکیوساروس هستن که روی کله ـشون یه چیز رادار مانند دارن و احتمالاً دنبال چیزهای خاص مرتبط با تکنولوژی میگردن.
یه عده دیگه هستن که ابعاد متوسط دارن و پشتشون هم یه چیزهای مایع مانندی دیده میشه و حدس میزنم یه جور منبع محسوب میشن. شاید مثلاً با تغذیه از المان های طبیعی مثل چمن، اون رو تبدیل به ماده خاصی میکنن که توی بازی نقش مهمی داره. کاراکتر اصلی هم به نظر میرسه بیشتر دنبال همین دسته از روبات ها هست تا این منبع رو بدست بیاره.
در نهایت هم گروه نگهبان هستن که وظیفه ـشون حفاظت از گروه (ها)ی بالایی هست و وقتی کاراکتر به اونا حمله میکنه، یکی از این نگهبان ها می افته به جونش. آخر ویدئو هم یه روبات پرنده از راه میرسه که اون هم احتمالاً حالت شکارچی داره و در عین حال برای حرکت توی محیط هم بشه ازش استفاده کرد.
من که حداقل توی این دمو هیچ چیز مشکل دار و مسخره ای ندیدم. :D حالا باید صبر کرد و دید داستان بازی چی هست که البته به نظر میرسه خود کاراکتر هم زیاد در جریان نیست و احتمالاً در طول بازی تازه می فهمیم چه خبره و انسان های قبلی چی شدن و چرا این روبات ها اومدن و ...
 
آخرین ویرایش:

Tidus

کاربر سایت
Apr 30, 2008
1,122
:x


qadvchv8itzua5ossoz7.jpg
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
بازی فوق العاده بود! :x
بعد از آنچارتد4 میشه گفت بهترین نمایش E3 بود! (در کنار TLG :-" )
بزرگترین نکته مثبتش این بود که سوم شخصه!!! من که سوم شخص رو به اول شخص ترجیح میدم واقعا خوشحال شدم که GG چنین حرکتی کرده! :d (خودتون میدونید دیگه چقدر یوبی فنم:-" این وسط با تنها بازییش که حال نمیکنم فارکرای هست:| :-" ) البته نه اینکه FPS کلا بازی نکنم،اما TPS بهتره! :d

محیط های بازی که تنوع خوبی داشتن! عکساشونم آریا گذاشت!
ولی از اون بهتر دایناسورهاشن! >:) اونی که باهاش یه جنگ خفنی داشت بسی خفن بود! >:) فقط بریم اینا رو بترکونیم تو بازی! >:)
فکر هم نکنم سلاح های بازی به این تیرکمون ختم بشه! به نظرم که 40تا جای خالی تو صفحه ی انتخاب سلاح بود! اینا هم نمیان همه رو نشون بدن که! :d (توی این زمینه از Insomniac یاد بگیرن طراحی سلاح رو، چیزای خفنی میتونند تو این دنیا بسازن:-" )

کاراکتر اصلی هم جالب میزد! :d امیدوارم توی بازی هم یه عالمه حرف بزنه و صرفا برای نمایش نبوده باشه:-"
ولی با قیافش حال نکردم،صورتش زیادی تپل بود:-" البته انسان های نخستین(حالا یکم جلوتر) هم خوش قیافه نبودن :p اینا هم یه چیزی تو اون مایه هان! (درسته از اول خلق نشدن:-" ولی خو... :-" )
یه جوری شبیه یکی از پایان هایی که توی AC III میتونست اتفاق بیفته هم هست ایده ی بازی! انسان ها دوباره برگردن از نقطه ی شروع! :-"

در مورد داستان...من به GG اعتماد ندارم! :-" ولی میدونم بازم مثل همیشه با تریلرها به شدت هایپمون میکنه و یه عالمه حدس و این چیزا! ولی امیدوارم ایندفعه واقعا درست کار کنند:| میدونم کیا اومدن تو تیمشون،ولی سابقشون خرابه! :-"

2016 هم چه سال خوبیه! :x R&C , U4 , Horizon , TLG فقط یه بخشی از بازی ها هستن! :d
 

mehdi-psp

کاربر سایت
Oct 4, 2007
2,415
نام
مهدي
2016 هم چه سال خوبیه! :x R&C , U4 , Horizon , TLG فقط یه بخشی از بازی ها هستن! :d

بله 2016 خیلی خوبه ولی 2015 هیچ خبری نیست . حداقل برای آخر سال 2015 هیچ عنوان شاخ اختصاصی وجود نداره که بخاد با عناوین مایکروسافت رقابت کنه . :(
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
بله 2016 خیلی خوبه ولی 2015 هیچ خبری نیست . حداقل برای آخر سال 2015 هیچ عنوان شاخ اختصاصی وجود نداره که بخاد با عناوین مایکروسافت رقابت کنه . :(
آخر سال نیست،ولی تا الان Order (جدا از بحث نمراتش:-" ) و BloodBorne اومدن! توی راه هم TearAway و Until Dawn رو داریم! Nier 2 هم که توی کنفرانس SE انحصاریه PS4 برای امسال تایید شد! (البته نمیدونم جهانی یا فقط ژاپن:-" ) No Man's Sky هم که اگر اشتباه نکنم امسال میاد! :d در کل امسال کچل نیست اوضاع! شاید آخر سال چیز خاصی نباشه! ولی همین الانش BloodBorne عرضه شده که بازیه خیلی بزرگیه! :d مثل اینه 2010 میگفتیم سونی بازی خاصی نداشته! و برگ اصلیش رو چرا March عرضه کرده! :-" (البته اون سال HR و MNR و ... هم بودن! :-" اما خوب! برگ اصلیه PS3 GOW III بود! :d )
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
شاید 10-15 بار نمایش بازی رو دیده باشم تا الان... ایده و ستینگ خارق العادست, هنوز باورم نمیشه چیزی رو که میبینم:|!!! . GG هیچوقت فرصت اینو نداشته غیر از کیلزون (؟) روی فرنچایز دیگه ای کار کنه بعد از این رونمایی خیلی امیدوارم که بتونن استاندارد های فوق العاده ای رو با Horizon تعیین کنن .

این GIF رو هم مشاهده کنید .
btawu5cdx2xc.gif
اون حجم وسیع و پرتراکم محیط در کنار مدلسازی بینظیر کرکتر اصلی و دایناسور ها و حجم شدید افکت های ذرات و انفجار و .... این تخریب پذیری رو کجای دلم بزارم ؟ مثل معجزه میمونه... البته مارک سرنی گفته بود که 3-4 سال بعد از عرضه PS4 تازه بازی هایی میان که نشون میدن پنانسیل و قدرت واقعی کنسول رو !

بخش های کوهستانی که مدل های مختلف دارن:
این تیکه رو که نشون داد من فکر کردم فیلم هابیت ـه :D!!!
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
تا وقتي المان هاي RPG بازي مشخص نشه به هيچ عنوان خودتون رو اميدوار نكنيد !!!
اينو به عنوان يه GG فن و KZ فن دارم مي گم و كاملا" به حرفم ايمان دارم

تجربه نشون داده اگر GG روي يه بازي زمان زيادي كار كنه چيز خوبي در مياد ولي تا موقعي كه SKILL TREE و يه چيزايي در مورد INVENTORY و BACKPACK ها و لوازم بازي در نيمده اميد به خودتون نديد چون GG استاد خراب كردن خودش هم هست ( البته رقيب جديدش RaD ه :| )


من خودم تريلر رو ديدم به نظرم قشنگ و جالب اومد اما اين دوتا KZ اخري كلا" منو نسبت به GG بي ايمان كرده :|
نكته بعدي هم اين بود كه كاملا" ردپاي موتور و ابجكت هاي KZ : ShF توي بازي مشهود بود :d ابجكت هاي METAL بازي كاملا" به سبك KZ : ShF بودن ! اين چيز بدي نيست ولي دارم مي گم گرافيك دست كم از اون بالاتر خواهد بود !!!
 

mehdi-psp

کاربر سایت
Oct 4, 2007
2,415
نام
مهدي
آخر سال نیست،ولی تا الان Order (جدا از بحث نمراتش:-" ) و BloodBorne اومدن! توی راه هم TearAway و Until Dawn رو داریم! Nier 2 هم که توی کنفرانس SE انحصاریه PS4 برای امسال تایید شد! (البته نمیدونم جهانی یا فقط ژاپن:-" ) No Man's Sky هم که اگر اشتباه نکنم امسال میاد! :d در کل امسال کچل نیست اوضاع! شاید آخر سال چیز خاصی نباشه! ولی همین الانش BloodBorne عرضه شده که بازیه خیلی بزرگیه! :d مثل اینه 2010 میگفتیم سونی بازی خاصی نداشته! و برگ اصلیش رو چرا March عرضه کرده! :-" (البته اون سال HR و MNR و ... هم بودن! :-" اما خوب! برگ اصلیه PS3 GOW III بود! :d )

order که قبول ، در خوب بودنش شکی نیست . Until down رو هم به شدت منتظرشم .
ولی برای سه ماه آخر 2015 عملا سونی با tearaway میخاد با فورزا 6 یا تام رایدر یا هالو 5 مبارزه کنه ؟
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
بازی یه جورایی Post Post Apocalypseـه :D
یه بار رُبات ها انسان ها رو نابود کردن، حالا انسان ها دوباره بر میخیزن و ازین حرفا :D
البته اینا همش تخیلات ذهنی منه :D

درست حدس زدی :D توی مصاحبه با جف کیلی، رئیس Guerrilla دقیقا از همین عبارت "Post Post Apocalyptic" استفاده میکنه :D فکر کنم گفته بود بازی ده هزار سال بعد از یه Apocalypse خفن اتفاق می افته.

ایده، ایده نابی ـه. نمی دونم چطوری بعضی ها میگن مسخره ست. در واقع اینطوریه ستینگ بازی:

زندگی عادی امروزی ما --- چند صد سال بعد---> نابودی بشریت --- ده هزار سال بعد----> Horizon: Zero Dawn
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
تا وقتي المان هاي RPG بازي مشخص نشه به هيچ عنوان خودتون رو اميدوار نكنيد !!!
اينو به عنوان يه GG فن و KZ فن دارم مي گم و كاملا" به حرفم ايمان دارم

تجربه نشون داده اگر GG روي يه بازي زمان زيادي كار كنه چيز خوبي در مياد ولي تا موقعي كه SKILL TREE و يه چيزايي در مورد INVENTORY و BACKPACK ها و لوازم بازي در نيمده اميد به خودتون نديد چون GG استاد خراب كردن خودش هم هست ( البته رقيب جديدش RaD ه :| )


من خودم تريلر رو ديدم به نظرم قشنگ و جالب اومد اما اين دوتا KZ اخري كلا" منو نسبت به GG بي ايمان كرده :|
نكته بعدي هم اين بود كه كاملا" ردپاي موتور و ابجكت هاي KZ : ShF توي بازي مشهود بود :d ابجكت هاي METAL بازي كاملا" به سبك KZ : ShF بودن ! اين چيز بدي نيست ولي دارم مي گم گرافيك دست كم از اون بالاتر خواهد بود !!!

دقیقا به همین دلیل هست که GG رفته یه سری از اشخاص اصلی استدیو CD رو استخدام کرده!:D از دیزاینر و طراح مراحل بگیر تا تکنیکال آرتیست. به نظر من کیفیت بازی یه جورایی تضمین شده هست. Horizon قشنگ عین KZ2 یه بازی جون دار و محکمه. بیسی که نشون دادن خیلی قوی و جذابه.
 

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
نمیدونم چرا ولی احساس میکنم داستان بازی توی دنیای کیلزون اتفاق میوفته.200-300 سال بعد از جنگ هلگان ها و انسان ها و نابود شدن هر دو جبهه.:d

دقیقا
منم موقع نمایشش تو کنفرانس گفتم تو تاپیک : D
یونیورسشون یکیه انگار
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر